home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Madden-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Madden-tråden  (Læst 38452 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #180: 04 Aug 2011, 19:04 »

Brows ser jeg som et ret uintressant hold. Så hellere 49ers eller Tampa.
Logged

19-18!

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #181: 06 Aug 2011, 15:06 »

Rams eller Bucs! Hold med massere af potentiale, og som hverken er storhold eller nogen der tit bliver snakket om.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Madden 11
« Svar #182: 06 Aug 2011, 15:52 »

Mange gode bud. Jeg tænker lidt over disse 5 hold.
Chiefs
Dolphins
Raiders
49ers
Bucs

Er mest varm på Raiders og 49ers. Men hvis folk vil hører om noget andet, så er det jo ikke så vigtigt. Så lader den lige kører lidt endnu.
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #183: 14 Aug 2011, 17:05 »

Der er Madden 12 demo til de interreserede på PSN Smiley har kun spillet en kamp og synes det virker en del anderledes end sidste år. Selvom mine evner er rimelig rustne synes jeg det blevet sværere og kaste bolden hvorimod at jeg løber den bedre. Skal lige siges at jeg var Bears  Smiley

Men hent og se hvad du synes det virker en del anderledes end sidste år nemlig Thumbs Up
Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Madden 11
« Svar #184: 14 Aug 2011, 18:21 »

Der er Madden 12 demo til de interreserede på PSN Smiley har kun spillet en kamp og synes det virker en del anderledes end sidste år. Selvom mine evner er rimelig rustne synes jeg det blevet sværere og kaste bolden hvorimod at jeg løber den bedre. Skal lige siges at jeg var Bears  Smiley

Men hent og se hvad du synes det virker en del anderledes end sidste år nemlig Thumbs Up

Siger måske en del at du lige var Bears xD (Er Bears-fan)

Demoen virker god, tror nok spillet skal blive godt... selvom dette selvf. kun var kampdelen.
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Enged
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #185: 10 Okt 2011, 18:32 »

Først og fremmest har jeg taget mig den frihed, at jeg har lavet tråden om til en generel Madden-tråd og ikke blot til 11'eren.

Først startede jeg en franchise med favoritholdet Steelers, men det blev hurtigt for let, så nu er jeg startet med 49'ers.
Jeg startede med at spille på all-madden, men det var simpelthen for svært, og jeg blev fuldkommen lukket ned af Seahawks (say what!?), så jeg satte den om til en mellemting, hvor jeg har sat alle mine egne sliders, der normalt er 25 på all-madden og 50 på all-pro til 35. Computerens sliders har jeg ikke hørt ved. Jeg har tradet Frank Gore væk til Saints for Ingram, samt deres 1. og 3. runde pick, så vidt jeg husker. Jeg gad ikke have Gore, da han for det første var forholdsvis gammel, og for det andet fumble prone. Jeg hader RB'er der fumbler, så det kunne jeg ikke arbejde med. Jeg har også sendt Alex Smith afsted, da han er underachiver og der egentlig ikke er nogen fremtid i. Han røg til Bengals for et 2. runde pick, hvilket jeg er fint tilfreds med, for en 80 ovr QB. Så hentede jeg David Gerrard som FA, hvorefter jeg gik ind og tradede ham for Cam Newton og de picks jeg havde fået af Saints.

Jeg har også hentet en RT med 86 ovr som FA, samt Lofa Tatupu, der dog ikke har gjort meget væsen af sig som ROLB, og Terrell Owens er også hentet ind, men han har virkelig skuffet mig. I Steelers var han en fin 3. reciever, men som go-to-guy fungerer han virkelig ikke. Alt for mange dropped passes og manglende seperation af coverage, trods de ikke har været de skræmmende modstandere han har stået overfor. Til gengæld har Vernon Davis virkelig været god for mig, selv om han også har tabt et par bolde. Jeg har også hentet Shaun O'Hara, men er du rådenskab, hvor har han lukket op for mange sacks. Alternativet er dog ikke bedre.

Efter sæsonens første 5 kampe, har jeg vundet over Cowboys i OT og Eagles scorede jeg et afgørende FG med 23 sekunder igen. Til gengæld har jeg tabt 19-0 til Seahawks, 20-17 til Bengals og 31-15 til Bucs. Kampen mod Bucs ærger jeg mig utrolig meget over, fordi næsten alle deres point kom efter turnovers. Cam Newton fumblede 3 gange, 2 af gangene var på sacks, hvor jeg får kastet bolden for sent, og den anden gang var i et QB slide, hvor bolden bare flyver ud af hænderne på ham. Og så var det to interceptions, hvor den ene bare er ringe kastet af mig, og den anden rammer en af mine linjemænd i nakken, og så flyver bolden op i luften, hvorefter den bliver nuppet af en Bucs forsvarer. Æv æv.

Så til lidt stats.
Newton har 1073 yards, 6 touchdowns og 6 interceptions på 136 attempts og 78 completions. Udover det er han blevet sacket 16 gange og har en completion % på 57 og QB rating på 79. Rushing er 125 yards på 16 forsøg og 4 fumbles. Det er udmærket, men jeg ville ønske, at han fumblede mindre, og at jeg kunne undgå alle de sacks. Det skal siges, at completion % er lavere end den burde, da der er en god sjat kast, der er blevet dropped af recievers.
Mark Ingram har fået 75 løbeforsøg, og det har han fået 329 yards og 3 toucdowns ud af og ingen fumbles. Mod Bengals havde jeg et løb, hvor han desværre blev fanget, fordi han ikke har mere i speed end 85, men det ser jeg frem til udvikler sig. Snittet er på 4,3, hvilket jeg synes er helt fint for en rookie HB. I kastespillet har han grebet for hele 7 yards (Tunge) på 4 forsøg, hvor den ene af disse er blevet tabt.
Terrell Owens har jeg kun kastet til 9 gange, og det er blevet til hele 3 drops, 35 yards, 6 YAC og et TD.
Braylon Edwards er lidt speciel. En gang i mellem kan  han alt, og andre gange kan han intet. Bolden er kastet til ham 22 gange, med følge af 290 yards, 96 YAC, 3 touchdowns og 3 drops.
Michael Crabtree er blevet kastet til 17 gange, og han har fået 169 yards, 18 YAC, ingen touchdowns og 4 drops.
Ted Ginn var egentlig mit 4. valg, men han brækkede kravebenet på sit første catch i sæsonen, et catch der gav ham 39 yards.
Vernon Davis burde være sikkerheden selv, men næ nej, det vil han ikke. Godt nok har han fået kastet bolden til sig 30 gange, men når han så har tabt de 6 af dem, så bliver det "kun" til 452 yards og et touchdown. Til gengæld er halvdelen af hans yards nogle han har fået efter bolden er grebet.

I forsvaret har OLB Aldon Smith gjort det fint med 21 samlede tacklinger, 7 af dem for loss og 3 sacks.
Holdet største stjerne, Patrick Willis, har samlet lavet 37 tackles hvor af de 11 var for tab af yards, 4 sacks og 2 forced fumbles.
Min secondary har været stærkt svækket, da SS Donte Whitner røg ud med en lang skade. Værd at bemærke er også, at holdet endnu ikke har grebet en eneste interception.

Det var så lige min fortælling, hvordan går det med andre der spiller spillet?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #186: 10 Okt 2011, 18:39 »

Kan man få spillet til under 400 kroner? For overvejer stærkt at købe det, selvom jeg ikke er specielt overbevist over demoen Smiley

Men det lyder sgu fedt, enged. Skal helt 100% prøve Lions, hvis jeg får det.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #187: 10 Okt 2011, 18:40 »

Jeg købte det på Amazon.co.uk, og jeg mener ikke, at jeg gav over 400.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #188: 10 Okt 2011, 18:46 »

Shopto.net har det til 353 kroner med sløv levering og 382 med anbefalet brev.
Logged

Henry
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #189: 10 Okt 2011, 20:22 »

Har efter 4 sæsoner (!!!) med 49ers endelig vundet Super Bowl! Jeg var bagud 16-20 mod Chargers, men det lykkedes mig at score et TD med 1:30 igen.

Efter at have spillet næsten alle kampene med det samme hold i fire sæsoner (og nået mit mål), har jeg tænkt mig at starte et nyt franchise. Jeg har overvejet at skrive en blog omkring spillet, men vil lige høre, om der overhovedet er nogle, der vil være interesseret i at læse med? For hvis der er, har jeg bestemt tænkt mig at skrive om mit spil Smiley
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #190: 10 Okt 2011, 20:56 »

Jeg har lige begyndt et franchise med Cleveland Browns. Har dog valgt en fantasy draft til at begynde sæsonen med. Valget faldt på Browns pga. deres fans og det klima de spiller i.
Jeg har draftet mange rookies og jeg har draftet spillere som jeg kan lide. Derfor er holdet måske ikke det bedste, men det er sjovere at spille. Den offensive linje prioriterede jeg ikke alt for højt og de fleste er no names, men dem jeg har valgt er personer som har deres force i pass protection.
Jeg lister ikke alle spillerne op her, men de fleste:

QB: Tim Tebown, Terrelle Pryor
HB: C.J. Spiller, Darren Sproles og Fred Jackson
FB: Corey McIntyre
WR: Calvin Johnson, Wes Welker, Jacoby Ford og Golden Tate
TE: Jermichael Finley og Kevin Rudolph
LT: Anthony Castonzo
LG Levi Broen (Hvad tænkte jeg dog på)
C: David Baas
RG: Danny Watkins
RT: Adam Terry

Jeg spiller et 3-4 defense
LE: Adrian Clayborn
RE: Da'Quan Bowers (Kroy Biermann)
DT: Ndamukong Suh (Terrence Cody)
LOLB: Larry English
MLB: Curtis Lofton (Navorro Bowman)
MLB: Ryan Kerrigan (Myke Tynes)
ROLB: Cameron Wake
CB: Patrick Peterson, Sam Shields, Curtin Brown og Syd'Quan Thompson
FS: Jairus Byrd (Usama Young)
SS: Laron Landry (Quintin Demps)

K: Mason Crosby
P: Dylan Stephens
KR: Patrick Peterson
PR: Patrick Peterson


Sæsonens første kamp mod Bengals vandt vi noget overraskede takket være C.J. Spiller og Mason Crosby. 227 yards på 20 carries og 2 tds af Spiller, mens Crosby var 4/5 på field goals. Forsvaret gav ikke mange chancer til Josh Freeman og resten af Bengals holdet. 2 interceptions af Peterson og Young og 7 sacks alle af forskellige spillere. Vores pash rush er latterligt godt.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #191: 10 Okt 2011, 21:06 »

Jeg forsøgte mig også med et fantasy draft, men jeg kører hurtigt død i det, og spiller typisk kun en kamp ad gangen. Hvilket niveau spiller du på, Kyle? Fordi jeg synes, at pass rush er vanvittig let, når man spiller på all-pro. Man kan tage en decent LE, af en eller anden grund kan jeg ikke med RE ligegyldigt hvor dårlige LT og LG de spiller med, og så når bolden er snappet rykke en gange med højre analogpind til højre, og så er man næsten altid forbi sin blocker.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Madden-tråden
« Svar #192: 10 Okt 2011, 21:17 »

Jeg spiller all pro lige når jeg skal lære holdet at kende, men jeg kan godt mærke, at jeg snart skal rykke lidt rundt på de forskellige slides.
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #193: 10 Okt 2011, 21:52 »

Har selv startet et spil op i madden 11 i dag med San Francisco 49ers. I modsætning til mange er jeg træt af at spille kampene, så har "opfundet" et mere manager alternativ. Jeg har sad coach mode til, og ser kampen fra broadcast vinkel og kalder kun spillene uden at styre selve spilleren. Ergo har intet indflydelse udover selve kaldet- ligesom en head coach/coordinator.

Jeg er indtil videre 1-1 og havde en ret tæt kamp med Saints før idag hvor det var helt lige til dybt inde i 4 quarter med scoren 24-24. Inden da havde Alex Smith spillet perfekt (næsten da) og leveret den ene super bold efter den anden til en række recievere. Saints får bolden da Smith selvfølgelig skal kaste en dyb bold der bliver intercepted af Gay, og efterfølgende går Brees amok med et sygt drive på 2 spil, hvor begge er bomber i dybden til Henderson. Efter kick off går vi desværre 3 og ud, og de gør præcist det samme, så taber med 2 TD, dog selvom kampen var meget jævnbyrdig.

Kan klart anbefale folk at spille på denne måde, især er det skægt at kalde forsvars blitz og føle sig lidt som en coach.

Har iøvrigt hentet J. Galloway ind sammen med T. Jackson på FS positionen i erstatning for en skadet J. Morgan og noget mere dybde i secondary.

Wink
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #194: 10 Okt 2011, 22:08 »

Hvis der er nogle som spiller Madden på xbox360, kunne I i så fald være interesseret i at spille en online franchise?
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010