home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:16:33 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 13:52:58 Wester Jr. Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
04 Jun 2024, 20:29 Bubbles Blogkonkur... #14 - Danish Viking Wa...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23321
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132822 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: shroofjulia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Madden-tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Madden-tråden  (Læst 36796 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #210: 30 Aug 2012, 15:36 »

Så er det nye Madden udkommet. Jeg har netop fået det af kæresten og glæder mig til at prøve det. Er der nogen der har nået at danne sig et indtryk af det? (:

Aldrig været fan af madden. Er NBA-mand når det kommer til den slags  Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #211: 30 Aug 2012, 16:19 »

Aldrig været fan af madden. Er NBA-mand når det kommer til den slags  Smiley

Bestemt heller ikke dårligt. Har selv NBA 2k12 og det er ret så underholdende (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #212: 31 Aug 2012, 22:07 »

Jeg påtænker at skrive en blog med udgangspunkt i Madden 13, kan dog ikke helt bestemme mig for om det skal handle om én enkelt spiller, og så følge hans karriere, eller om det skal omhandle et franchise.

Hvad siger I? (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #213: 20 Sep 2012, 21:22 »

Det som du selv ønsker at skrive om, The Red.

Hvordan skifter man hold i karriere delen, som spiller?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Madden-tråden
« Svar #214: 20 Sep 2012, 22:56 »

Jeg påtænker at skrive en blog med udgangspunkt i Madden 13, kan dog ikke helt bestemme mig for om det skal handle om én enkelt spiller, og så følge hans karriere, eller om det skal omhandle et franchise.

Hvad siger I? (:

Jeg er klart mest til franchise. Elsker at læse blogs om Madden, især hvis du pimper med en masse stats ved siden af. Men gør hvad du har lyst til, det fungerer altid bedst.
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #215: 30 Dec 2012, 19:57 »

Hej jeg har lige fået Madden NFL 13. Problemet er bare jeg har utroligt svært ved at lave en touchdown, hvad gør jeg forkert. Syntes det er vanvittigt indviklet med styringen, der er enorm mange muligheder, så hvad er eventuelt vigtigt at bruge, når man takler og specielt løber.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #216: 30 Dec 2012, 20:52 »

Hej jeg har lige fået Madden NFL 13. Problemet er bare jeg har utroligt svært ved at lave en touchdown, hvad gør jeg forkert. Syntes det er vanvittigt indviklet med styringen, der er enorm mange muligheder, så hvad er eventuelt vigtigt at bruge, når man takler og specielt løber.

Har du spillet de tidligere Madden spil? Hvis nej, er det helt naturligt at du har nogle problemer i starten. Men ved du meget om NFL, og du har sat den på det laveste niveau ikke?
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #217: 30 Dec 2012, 21:37 »

Har du spillet de tidligere Madden spil? Hvis nej, er det helt naturligt at du har nogle problemer i starten. Men ved du meget om NFL, og du har sat den på det laveste niveau ikke?
Nej jeg har det på standard nivaeu, tror det hedder pro. Jeg er igang med en karriere, hvor jeg skal klarer sådan nogle udfordringer bl.a. en hvor der står 10-10, hvor jeg så skal vende kampen og vinde, problemmet er bare jeg er så piv ringe, at jeg ikke engang kan lave en touchdown Skuffet
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #218: 30 Dec 2012, 22:11 »

Nej jeg har det på standard nivaeu, tror det hedder pro. Jeg er igang med en karriere, hvor jeg skal klarer sådan nogle udfordringer bl.a. en hvor der står 10-10, hvor jeg så skal vende kampen og vinde, problemmet er bare jeg er så piv ringe, at jeg ikke engang kan lave en touchdown Skuffet

Hvem er du - og ellers sæt den på rookie. Så bliver det lidt lettere. Når du spiller noget tid lærer du det selvølgeligt, og ellers skal du kigge på dit holds styrker i offencen, når du skal finde ud af hvad du skal spille på. Når du kaster, skal du huske at holde knappen, til den receiver du vil kaste til, nede et lille stykke tid, ellers lobber han bolden afsted, og forsvarsspillerne når ofte at batte eller intercepte bolden. Når du løber, skal du også huske, at tænke på hvilken slags RB du har - er han en trucker eller en speed RB osv. Fortæl hvilket hold du er, så kan jeg bedre hjælpe. Smiley
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #219: 30 Dec 2012, 22:16 »

Jeg er 49ERS. Men jeg føler også at queterbacken kaster som en brækket arm, og mine receivers griber helt vildt elendigt, men det kan være det hjælper at holde knappen nede? Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #220: 30 Dec 2012, 22:19 »

Jeg er 49ERS. Men jeg føler også at queterbacken kaster som en brækket arm, og mine receivers griber helt vildt elendigt, men det kan være det hjælper at holde knappen nede? Smiley

Muligvis, og så skal du selvfølgeligt øve dig i at se frie spillere. Med et hold som 49ers ville jeg kaste en del efter Michael Crabtree og Vernon Davis og så skal du huske at du han en giftig allround RB i Frank Gore. Smiley
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #221: 30 Dec 2012, 22:51 »

lige et sidste spørgsmål auto-runner den, hvis du forstår hvad jeg mener? Der er ikke nogen løbeknap som i FIFA?
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #222: 30 Dec 2012, 22:58 »

lige et sidste spørgsmål auto-runner den, hvis du forstår hvad jeg mener? Der er ikke nogen løbeknap som i FIFA?, og når den bliver puntet af det andet hold syntes jeg altid jeg bliver stoppet tidligt?
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #223: 31 Dec 2012, 00:03 »


Og hvilke knapper bruger du til at takle med, og hvad holde du i bund når du løber med bolden?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Madden-tråden
« Svar #224: 31 Dec 2012, 00:16 »

Alt det kan du se under controls i startmenuen. Der står hvordan man tackler osv. Og ja, der er auto-runner på med standard indstillinger
Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010