home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1082 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 118537 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #525: 09 Aug 2009, 14:44 »

Hvis du sidder med den på dit skød, så lukker du for blæseren og så bliver den for overophedet og dit bundkort/mainboard kan risikere at brænde sammen.

jeg har den på et bord og omkring en halv time går der før den lukker ned Skuffet
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #526: 10 Aug 2009, 15:08 »

jeg har den på et bord og omkring en halv time går der før den lukker ned Skuffet
Kunne tyde på din blæser ikke er god nok.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #527: 10 Aug 2009, 15:16 »

Ja så fik jeg endelig min nye PC i dag, og så har idioterne fra GLS kraftedme ødelagt den under transport.
Er rasende lige nu!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #528: 10 Aug 2009, 15:23 »

Jeg spørger lige igen, med en ny ting.

Der er selvfølgelig Fingerprint på denne maskine og jeg har nu prøvet i rigtig mange forsøg at få den til at virke. Jeg højreklikker på ikonet nede på proceslinjen under noget DataSecurity og så kommer den med Fingerprint Enroller og Windows logon settings. Da jeg klikkede på Fingerprint Enroller, skulle jeg vælge hvilke fingre/finger jeg ville bruge. Jeg valgte alle for en sikkerheds skyld og så da den var færdig skete der ikke mere. Jeg gik så ned i Windows logon-settings og satte flueben ved 'Use fingerprint on logon to Windows'. Så genstartede jeg flere gange, men det virker stadigvæk ikke. Lige meget hvad jeg har prøvet. Har prøvet at lave det der 'My Vault', men det hjalp heller ikke. Det ska lige siges at det ikk er hver opstart den kommer med fingeren under opstarten ved siden af min konto, men nogen gange er den der og andre gange ikke. Nu er den så forsvundet og der sker intet når jeg kører fingeren igennem.

Ved I hvad der er galt?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #529: 10 Aug 2009, 15:23 »

Surt at høre MH. Hvordan er den ødelagt?
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #530: 10 Aug 2009, 17:32 »

Surt at høre MH. Hvordan er den ødelagt?

De 'pinde' blæseren sidder på, er knækket af.
Fandme træls når jeg har gået og ventet i en uge nu.
Så nu skal jeg til at vente på, at GLS først kommer og henter den imorgen, også går der nogle dage inden jeg får en ny.
Men så har ham jeg købte den ved, også lovet af putte noget ekstra oveni som en slags kompensation, for den lange ventetid og elendige service fra GLS.
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #531: 11 Aug 2009, 12:26 »

Har brug for et godt råd eller to...

Har nogle irriterente problemer med min Samsung Bærbar (ca. 3 år gammel)... Jeg havde et lignende problem med den for ca. 1½ år siden da den ikke ville tænde skærmen. Jeg fik at vide at det uofficelt var modellen det var galt med og fik et nyt grafikkort i, siden har der ikk været problemer.. Nu er et lignende problem opstået igen, den tænder ikke skærmen med hyler 3 gange når jeg tænder, jeg har hørt lidt om at det måske kunne være strømtilførslen det er galt med...? Nogen der har et godt råd til hvad jeg skal gøre? Det skal siges at den godt vil tænde måske én gang hver 30 gang jeg prøver...
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Fernando
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #532: 14 Aug 2009, 15:24 »

Kunne tyde på din blæser ikke er god nok.

kan godt være er overbevist om det er noget med blæserne Skuffet
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #533: 14 Aug 2009, 15:42 »

Hey, går pt. og overvejer at anskaffe mig en ny computer, da min gamle er blevet lidt sløv i betrækket - uanset om jeg formaterer den eller hvad jeg nu gør. Desuden er cd-drevet vidst også røget sig en tur, så alt i alt er det vidst ved at være tid til noget nyt. Jeg kan godt lide at arbejde i flere vinduer og har hørt, at Mac skulle være bedre til dette end de alm. computere?

Derudover går jeg med overvejelserne om det skal være stationær eller bærbar? Jeg har kigget lidt på Imac, den skærm hvor computeren er indbygget i, er der nogen som kender noget til denne??

Men er der ellers nogen, der kan anbefale en mac eller en helt anden computer? Gider ikke nævne noget med priser som sådan, men det skal ikke være over 10.000-15.000 - og må gerne være under... hehe
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #534: 23 Aug 2009, 00:20 »

Hej gutter,

Jeg har et lille problem. Min oplader gider simpelhen ikke at lade op, kan der være nogen speciel grund til dette?
har prøvet med flere forskellige opladere, men det gider simpelhen ikke..

HJÆLP HURTIGT!!
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #535: 23 Aug 2009, 00:44 »

Hey, går pt. og overvejer at anskaffe mig en ny computer, da min gamle er blevet lidt sløv i betrækket - uanset om jeg formaterer den eller hvad jeg nu gør. Desuden er cd-drevet vidst også røget sig en tur, så alt i alt er det vidst ved at være tid til noget nyt. Jeg kan godt lide at arbejde i flere vinduer og har hørt, at Mac skulle være bedre til dette end de alm. computere?

Derudover går jeg med overvejelserne om det skal være stationær eller bærbar? Jeg har kigget lidt på Imac, den skærm hvor computeren er indbygget i, er der nogen som kender noget til denne??

Men er der ellers nogen, der kan anbefale en mac eller en helt anden computer? Gider ikke nævne noget med priser som sådan, men det skal ikke være over 10.000-15.000 - og må gerne være under... hehe

Så grundet flere vinduer foretrækker du en mac, som er røvkompatibel og gennemgående bare er en omgang bras, jamen så siger jeg da køb køb køb. Find dog en fin maskine med vista, så længe den er hurtig nok skal den nok arbejde mindst ligeså hurtigt som macs tøsestyresystem og det fås til den halve pris. Hvis du gerne vil have et svedigt design, hvilket det kunne tyde på, så køb da en Sony
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #536: 23 Aug 2009, 00:45 »

Hej gutter,

Jeg har et lille problem. Min oplader gider simpelhen ikke at lade op, kan der være nogen speciel grund til dette?
har prøvet med flere forskellige opladere, men det gider simpelhen ikke..

HJÆLP HURTIGT!!

der er nok fejl på batteriet. test opladerne på en anden comp evt. og køb så et nyt batteri hvis det viser sig det er der skoen trykker
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #537: 23 Aug 2009, 01:52 »

Så grundet flere vinduer foretrækker du en mac, som er røvkompatibel og gennemgående bare er en omgang bras, jamen så siger jeg da køb køb køb. Find dog en fin maskine med vista, så længe den er hurtig nok skal den nok arbejde mindst ligeså hurtigt som macs tøsestyresystem og det fås til den halve pris. Hvis du gerne vil have et svedigt design, hvilket det kunne tyde på, så køb da en Sony

Det er jo så godt nok Vista der er et elendigt styresystem. Rullende Øjne Designmæssigt ser det fint ud, men derudover er der ikke rigtig noget godt ved Vista.
Logged

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Computer tråden
« Svar #538: 23 Aug 2009, 08:52 »

Det er jo så godt nok Vista der er et elendigt styresystem. Rullende Øjne Designmæssigt ser det fint ud, men derudover er der ikke rigtig noget godt ved Vista.

Det kan modificeres i den grad, men enig det er ikke noget godt styresystem. Men Mac er ihvertfald værre i mine øjne. Men folk der køber mac, svarer til folk der går så meget op i deres computers udseende at de har lyst til at betale mindst dobbelt op for noget der ikke en gang er i nærheden af at være ligeså godt.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #539: 08 Jun 2010, 19:07 »

Jeg kunne ikke lige finde computer tråden, som jeg ellers skulle mene eksitere. Så jeg skriver lige her istedet for.

Skulle lige høre, om der er et program/app/genvej eller hvad ved jeg som tillader mig at ændre "ESC"-knappens funktion til en anden vilkårlig knap ?

Grunden til jeg spørger er, at jeg for nogle dage siden spildte cola ud over min computer, og den eneste knap som ikke dur, er ECS-knappen, og den bruger man jo alligevel til en del ting, så det er jo lidt træls.  Sur Peace
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010