home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 118495 gange)
mathiasaalb
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #510: 23 Jul 2009, 22:41 »

Hej Smiley

Jeg har fået et rimelig alvorligt problem med min bærbare computer. Det hele startede med at den - efter at have afspillet en DVD i programmet QuickPlay (jer der har HP-bærbare kender det nok) - gik i stå, hvorefter jeg holdt start/sluk knappen inde i de famøse 8 sekunder. Jeg prøver at logge på, men kan ikke. Computeren står i en time og siger 'Velkommen...' (Det er en Vista). Jeg trykker igen på start/sluk-knappen i 8 sekunder og slukker computeren. Nu begynder den på noget reparation et par gange og gør det sammen med logon-skærmen igen. Nu er den så helt nede på bunden. Nu siger den - før at den næsten er startet op - 'A disk read error occurred. Press Ctrl+Alt+Del to restart'. Jeg har genstartet den noget der ligner 10 gange, uden resultat.

Jeg er virkelig desperat, så jeg ville sætte enorm pris på, hvis der var nogen af jer, der havde erfaring/vidste noget om dette og gad hjælpe mig!
Logged

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #511: 24 Jul 2009, 15:35 »

Hej har et problem med min computer  med at hvis jeg nu har 3 programmer åbne eller 3 internet sider så kan den godt sige svarer ikke og så skal jeg lukke det hele ned det er så irretererne. Skuffet
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #512: 26 Jul 2009, 11:15 »

Hej har et problem med min computer  med at hvis jeg nu har 3 programmer åbne eller 3 internet sider så kan den godt sige svarer ikke og så skal jeg lukke det hele ned det er så irretererne. Skuffet
Det er ikke nogen ukendt fejl. Det er noget computere af og til gør. Du skal jo tænke på du stresser computeren med mere og mere CPU for hvert program du har kørende. Jeg tør vædde med, at hvis du kigger i din CPU's hastighed nu, vil du se forandringerne fra førhen hvor du måske kun havde 1 program åbent? Prøv at sammenligne. Din computer kan ikke have så mange internetsider og programmer åbne, uden den somme tider står fra og ikke kan følge med, ved at sige det ikke ''svarer''.
Hej Smiley

Jeg har fået et rimelig alvorligt problem med min bærbare computer. Det hele startede med at den - efter at have afspillet en DVD i programmet QuickPlay (jer der har HP-bærbare kender det nok) - gik i stå, hvorefter jeg holdt start/sluk knappen inde i de famøse 8 sekunder. Jeg prøver at logge på, men kan ikke. Computeren står i en time og siger 'Velkommen...' (Det er en Vista). Jeg trykker igen på start/sluk-knappen i 8 sekunder og slukker computeren. Nu begynder den på noget reparation et par gange og gør det sammen med logon-skærmen igen. Nu er den så helt nede på bunden. Nu siger den - før at den næsten er startet op - 'A disk read error occurred. Press Ctrl+Alt+Del to restart'. Jeg har genstartet den noget der ligner 10 gange, uden resultat.

Jeg er virkelig desperat, så jeg ville sætte enorm pris på, hvis der var nogen af jer, der havde erfaring/vidste noget om dette og gad hjælpe mig!
Jeg har selv en HP så jeg kender godt det QuickPlay (lorteprogram) og det er et skideirriterende program til ens computer. Det nedsætter sgu hastigheden på ens computer når man er igang med noget. Hvis man kommer til at trykke på touchlogoet oppe på touchlinjen foroven på en HP Pavillion som jeg har, så stopper min computer med at arbejde og når jeg så endelig kommer ind i QuickPlay, er den 100 år om at lukke det og somme tider skriver min computer det ikke ''svarer''.

Men mit råd ville være at sætte din Recovery CD i. På den måde får du rebootet den helt fra ny af og så prøv fremover hvis det hjælper at lade være med at bruge QuickPlay. Brug heller VLC Media Player til film, iTunes til musik osv. Meget bedre - meget mere simpelt.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #513: 26 Jul 2009, 12:02 »

Mathiasaalb:
Kan det ikke være fordi du stadigvæk har din DVD i drevet?
Ellers må du jo ordne det med din Vista CD og reparere, gendanne eller formatere som sidste udvej.
Held og lykke Smiley
Logged

mathiasaalb
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #514: 26 Jul 2009, 16:18 »

@AFC: Jeg er ikke engang sikker på, om jeg har en Recovery CD dertil Smiley. Men hvis jeg sætter den i og kører den, vil den så formatere hele computereren?

@thomasmoll: Jeg har prøvet at genstarte coputeren, både med og uden DVDen i drevet.
Logged

Hvis man har Alzheimers, kan man så opleve dejavu? Hvis OL blev afholdt i bronzealderen, var der så ingen medaljer til 1. og 2.-pladsen? Hvis man har klaustrofobi, kan man så godt være skabsbøsse?

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #515: 26 Jul 2009, 16:21 »

Hvis du ikke har en, kan du lave en med et program der hedder Recovery Manager. Det ligger på din pc i Start. Men den formaterer din computer ja, så du mister alt dit data og så får du den rebootet som om den er købt helt fra ny af. Jeg vil råde dig til at lægge dine mapper osv over på en ekstern harddisk eller en USB-nøgle før du gør det.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #516: 26 Jul 2009, 19:14 »

Jeg har installeret mit trådløse netværk på denne computer. Man kan jo selfølgelig også gå på det fra andre computere hvis man kender kodeordet.
Hvis jeg nu formaterer denne computer vil jeg så skulle installere mit netværk igen eller kan jeg så bare skrive koden og så fungerer det igen?

Tak på forhånd
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #517: 27 Jul 2009, 23:19 »

Et forsigtigt bud:

Min far har næsten lige formateret denne computer af hans og han havde installeret sin router fra Netgear på den gang han købte den selvfølgelig, men da han så ville på Netgear routeren, fandt den den bare og han kunne logge på med sin kode og det. Hvis du bare sætter flueben ved Gem Automatisk så burde den bare oprette forbindelse til routeren hver gang du er inden for rækkevidden ved den. Så jeg vil ikke mene du skal installere den igen Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #518: 06 Aug 2009, 11:08 »

Jeg går ud fra der er en del der kender ASUS bedre, end jeg gør. Jeg har som sagt skaffet mig denne ASUS fra Expert: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=37307&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Men jeg har 2 spørgsmål:

1. Jeg afprøvede lige mit webcam og synes man er for langt væk på billedet, selvom man sidder lige foran det næsten. Det er ihvf. anderledes end det jeg havde på min HP og det her er også meget mere utydeligt, men jeg vil prøve at gå i webcammets indstillinger, men når jeg vælger det der hedder VirtuelCamera som jeg regner med er det og klikker på det, sker der intet. Ved I hvordan jeg gør?

2. Der er Fingerprint på denne computer også, men hvor går jeg ind i indstillingerne for det? Så jeg kan få det brugt?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #519: 06 Aug 2009, 16:44 »

Jeg går ud fra der er en del der kender ASUS bedre, end jeg gør. Jeg har som sagt skaffet mig denne ASUS fra Expert: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=37307&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Men jeg har 2 spørgsmål:

1. Jeg afprøvede lige mit webcam og synes man er for langt væk på billedet, selvom man sidder lige foran det næsten. Det er ihvf. anderledes end det jeg havde på min HP og det her er også meget mere utydeligt, men jeg vil prøve at gå i webcammets indstillinger, men når jeg vælger det der hedder VirtuelCamera som jeg regner med er det og klikker på det, sker der intet. Ved I hvordan jeg gør?

2. Der er Fingerprint på denne computer også, men hvor går jeg ind i indstillingerne for det? Så jeg kan få det brugt?
Spørger lige igen..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #520: 07 Aug 2009, 10:53 »

Come on guys.. Der må da være nogen der eje ASUS.
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #521: 07 Aug 2009, 11:11 »

Der må være et program som hedder noget med fingerprint, prøv at gå ind i dine programmer og kig det igennem.
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #522: 07 Aug 2009, 11:56 »

Come on guys.. Der må da være nogen der eje ASUS.

Prøv at gå ind i kontrolpanel og glug.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Computer tråden
« Svar #523: 07 Aug 2009, 22:38 »

Hej jeg har et problem med min bærbare Acer Aspire 5310 problemet er at når min bærbar bliver ret varm så lukker den ned ved i hvad man skal gøre ? Skuffet
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Computer tråden
« Svar #524: 08 Aug 2009, 13:34 »

Hej jeg har et problem med min bærbare Acer Aspire 5310 problemet er at når min bærbar bliver ret varm så lukker den ned ved i hvad man skal gøre ? Skuffet
Hvis du sidder med den på dit skød, så lukker du for blæseren og så bliver den for overophedet og dit bundkort/mainboard kan risikere at brænde sammen.
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010