Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:37:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 521 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Champions League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
25
Forfatter
Emne: Champions League (Læst 32176 gange)
Juller
Landsholdsspiller
Sv: Champions League
«
Svar #75:
24 Feb 2009, 16:46 »
Citat af: verdenskrig 24 Feb 2009, 16:11
Jeg nægter at tro på at fergie ville bruge en keeper, som forsvaret ik har tillid til.. Det må han have lært gennem bitter erfaring at man ik skal (boschnic, taibi, barthez)...
Tror jeg da også de har, men hans præstationer og usikkerhed i hans indgreb kan kun påvirke holdet negativt.
Cesc
Gæst
«
Svar #76:
24 Feb 2009, 17:20 »
Jeg vil da lige komme med et bud på, hvad jeg tror aftenens kampe ender. Det synes jeg kunne være sjovt at fortælle, så her kommer det.
ARSENAL VS. AS ROMA
Selv om Arsenal ikke har haft gang i den helt store målscorer i de seneste uger, føler jeg godt at de kan lave mål. De er ofte tæt på at ramme inde bag keeperen, men lige det sidste mangler. På et noget svækket Roma-hold, føler jeg godt at Arsenal kan proppe to bolde i mål. Arsenal anser jeg nemlig som favorit, faktisk en stor favorit i denne kamp.
Roma har skam en spændende trup, det kan vi alle være enige om, men jeg føler ikke de er 100 % klar på dagens opgave. De har været lidt svingende i min bog, hvorfor jeg ikke føler de kan diske op med formidabelt fodbold på Emirates. Desuden mangler de Totti, som må beskrives for at være mere vigtig for dem end Fàbregas i Arsenal. Jeg tror på en 2-0 sejr til The Gunners, da de ved, at Champions League og FA Cup er de to eneste veje til succes i denne sæson. Derfor vil Arsenal give sig fuldt ud og vinde denne kamp.
ATLETICO MADRID VS. FC PORTO
Jeg tror denne kamp bliver stille og rolig, uden alt for meget dikkedar. Der kommer ikke mange kort eller noget, det bliver bare en flot omgang fodbold og hurtige kombinationer fra begge mandskaber. Atletico Madrid ved dog, hvor vigtigt dette er for hele klubben, så jeg er sikker på de hiver en sejr i land. 2-0 er mit bud, for jeg mener at de har et meget bedre hold end Porto.
Porto har skam samlet en stærk flok spillere, men et spansk storhold er bare bedre. Det skal de også bevise i dag, hvorfor jeg næsten er sikker på de hiver 2-0 i hus.
INTER VS. MANCHESTER UNITED
En af rundens mest spændende kampe, men jeg tror Inter løber med en sikker sejr i dagens opgør. United vinder hjemme. Inter ved, at de skal drage fordel af manglerne i Uniteds defensiv i opgøret her, hvorfor jeg er sikker på, de vil give den gas fra første fløjt. Zlatan får det meget 'let' i aften, da jeg er sikker på, han er mere end opsat på at slå en storklub som United. Det ville være fedt for ham, resten af holdet og Mourinho at slå United, da de evige favoritter nemlig virkelig bejler til titlen igen. Inter bliver der sagt så meget positivt om, hver eneste år, men i år tror jeg på at de kan komme meget meget langt.
United er ikke den heldigste lodtrækning for Inter, men jeg er sikker på de vinder i dag. Hvad det bliver tør jeg ikke spå, men jeg ved de vinder. Uniteds trup er ikke stærk nok i dag, men hvis de havde fuldt hus, ville den ende uafgjort..
LYON VS. BARCELONA
Modsat mange andre, tror jeg ikke dette bliver en magtdemonstration fra Barcelona. De har verdens bedste fodboldspiller i øjeblikket, men i de sidste to kampe har de underpræsteret meget. Derfor føler jeg ikke at de smadrer Lyon, men de skal skam nok hive en sejr i land. Jeg tror resultatet bliver 1-3 til Barcelona - og Messi i hopla. Kan ikke se, hvem der på Lyons hold er gode nok til at dække op for Messi - og han får en afgørende betydning i dagens kamp.
Men som sagt, 3-1 til Barcelona. Lyon skal nok få deres chancer, men føler ikke de er videre skarpe lige for tiden. Barcelona drager fordel af deres succes og Pep vil sikkert gerne vise sig på den store scene.
JKJ
Gæst
«
Svar #77:
24 Feb 2009, 17:23 »
Citat af: Juller 24 Feb 2009, 16:46
Tror jeg da også de har, men hans præstationer og usikkerhed i hans indgreb kan kun påvirke holdet negativt.
Jamen det er jo en ond spiral... Hvis målmanden ikke stoler 110% på forvaret bliver han selv usikker og laver fejl, hvis forsvaret ikke stoler 110% på målmanden laver de så fejl osv...
Hvis de derimod stoler 110% på hinanden bliver både målmanden og forsvaret meget sikre, det er jo set igen og igen...
Og lige meget hvordan du vender og drejer det så er en målmand der aldrig spiller altså en del mere rusten og usikker end feks VDS som vel spiller 99% af kampene for Man U...
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #78:
24 Feb 2009, 17:30 »
Ja det kan du have ret i. Men problemet med PiG er netop det, at han bare ikke har klassen til PL og derfor ikke stoler på sig selv. Det mål Blackburn fik var hans og alene hans skyld. En der tjener penge for at stå i mål for verdens bedste klubhold skal kunne gribe en bold. Så er det lige meget om de stoler på hinanden. Det kan du ikke bilde mig ind!
JKJ
Gæst
«
Svar #79:
24 Feb 2009, 17:36 »
Citat af: Juller 24 Feb 2009, 17:30
Ja det kan du have ret i. Men problemet med PiG er netop det, at han bare ikke har klassen til PL og derfor ikke stoler på sig selv. Det mål Blackburn fik var hans og alene hans skyld. En der tjener penge for at stå i mål for verdens bedste klubhold skal kunne gribe en bold. Så er det lige meget om de stoler på hinanden. Det kan du ikke bilde mig ind!
Det kan jo han ikke stoler på sig selv fordi han ikke har selvtillid fordi han aldrig spiller og dermed ikke ved hvordan hans kampform er??
Hvis du aldrig spiller selv så aner du jo heller ikke hvordan din kampform er da du jo aldrig er inde i kamp situationer...
Men burde dette ikke diskuteres i Man U tråden?
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #80:
24 Feb 2009, 17:39 »
Citat af: JKJ 24 Feb 2009, 17:36
Det kan jo han ikke stoler på sig selv fordi han ikke har selvtillid fordi han aldrig spiller og dermed ikke ved hvordan hans kampform er??
Hvis du aldrig spiller selv så aner du jo heller ikke hvordan din kampform er da du jo aldrig er inde i kamp situationer...
Men burde dette ikke diskuteres i Man U tråden?
Jo, men kunne bare ikke lade være med at kommentere VK indlæg. Men en målmand der tjener penge, skal kunne vurdere sine indgreb bedre ( fx ville det mål ikke gå ind, hvis han bare vurderede sit indgreb en smule bedre). PUNKTUM!
JKJ
Gæst
«
Svar #81:
24 Feb 2009, 17:45 »
Citat af: Juller 24 Feb 2009, 17:39
Jo, men kunne bare ikke lade være med at kommentere VK indlæg. Men en målmand der tjener penge, skal kunne vurdere sine indgreb bedre ( fx ville det mål ikke gå ind, hvis han bare vurderede sit indgreb en smule bedre). PUNKTUM!
Hvordan skal han kunne vurdere det 100% når han konstant sidder på bænken, det er ikke der han får den rutine og form der gør at han kan lave en redning...
Det lyder som om du forventer at han skal gå ind og lege verdensklasse målmand selv om han aldrig spiller, sådan hænger virkligheden bare ikke sammen...
Desuden så er mange 2. målmand altså en del dårligere end 1. målmanden er. Det er lidt noget andet end når det er i marken vi snakker om reserverne, de skal være stort set på niveau som 1. valget...
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #82:
24 Feb 2009, 17:46 »
nej, men man kan godt forvente en reserve målmand går ind og tager dem de skal have, og det er bare ikke tilfældet med PiG
Mercuna
Ynglingespiller
«
Svar #83:
24 Feb 2009, 18:14 »
Klart Barca
Andreas93
Gæst
«
Svar #84:
24 Feb 2009, 18:39 »
Mit bud på aftens kampe er:
Inter - Man utd
Jeg tror at det bliver en rigtigt tæt kamp, hvor at der ikke vil komme mange chancer. Jeg tror helt klart at Utd vil vinde retur kampen og Inter, tror jeg også selv ved at de vil få det svært på Old Traford. Så jeg tror at Inter vil gå 120% efter sejren i aften, men jeg tror kun at det bliver en smal sejr. 1-0 til Inter vil være mit bud.
Atletico Madrid - Fc Porto
Dette tror jeg bliver en virkelig undeholdende kamp, med masser af chancer. Jeg tror at Atletico Madrid vil gå efter at vinde, så stort som muligt, da at Porto er stærke på hjemmebane. Mit bud på resultatet vil være 3-1 til Atletico.
Arsenal - Roma
Jeg tror at Arsenal vil satse en del på Chl, da de er ude af mesterskabskampen. Arsenal har ikke været specielt imponerende denne sæson, mens at Roma startede dårligt men er kommet bedre med. Arsenal mangler deres største stjerne Fabregas og det er en svækkelse af holdet. Mit bud på resultatet vil være 2-1 til Arsenal.
Lyon - Fc barcelona
Barca har vist svaghedstegn i de seneste kampe, men jeg tror at weekendens nederlag, kom på det helt rigtige tidspunkt for dem. Lyon tromler derimod, videre i den franske liga, men de er jo nærmest os det eneste storhold i Frankrig. Jeg tror at Barca hiver op i sig selv og vinder 3-0
«
Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 19:33 af Andreas93
»
S
Gæst
«
Svar #85:
24 Feb 2009, 19:31 »
Citat af: Andreas93 24 Feb 2009, 18:39
Mit bud på aftens kampe er:
Inter - Man utd
Jeg tror at det bliver en rigtigt tæt kamp, hvor at der ikke vil komme mange chancer. Jeg tror helt klart at Utd vil vinde retur kampen og Inter, tror jeg også selv ved at de vil få det svært på Old Traford. Så jeg tror at Inter vil gå 120% efter sejren i aften, men jeg tror kun at det bliver en smal sejr. 1-0 til Inter vil være mit bud.
Atletico Madrid - Fc Porto
Dette tror jeg bliver en virkelig undeholdende kamp, med masser af chancer. Jeg tror at Atletico Madrid vil gå efter at vinde, så stort som muligt, da at Porto er stærke på hjemmebane. Mit bud på resultatet vil være 3-1 til Atletico.
Arsenal - Roma
Jeg tror at Arsenal vil satse en del på Chl, da de er ude af mesterskabskampen. Arsenal har ikke været specielt imponerende denne sæson, mens at Roma startede dårligt men er kommet bedre med. Begge hold mangler deres største stjerner Totti og Fabregas og det er en svækkelse af begge. Mit bud på resultatet vil være 2-1 til Arsenal.
Lyon - Fc barcelona
Barca har vist svaghedstegn i de seneste kampe, men jeg tror at weekendens nederlag, kom på det helt rigtige tidspunkt for dem. Lyon tromler derimod, videre i den franske liga, men de er jo nærmest os det eneste storhold i Frankrig. Jeg tror at Barca hiver op i sig selv og vinder 3-0
Totti er med hos Roma..
Andreas93
Gæst
«
Svar #86:
24 Feb 2009, 19:32 »
Citat af: S 24 Feb 2009, 19:31
Totti er med hos Roma..
Min fejl troede han var skadet
S
Gæst
«
Svar #87:
24 Feb 2009, 19:36 »
Citat af: Andreas93 24 Feb 2009, 19:32
Min fejl troede han var skadet
Hehe det går nok
Det var han osse, men gjorde comeback i weekenden.
ManUtd83
Manager
«
Svar #88:
24 Feb 2009, 19:39 »
Arsenal - Roma
Arsenal har været i dårlig form i Premier League på det seneste, og det har skaffet dem nogle noget skuffende nullerter mod hold de skal kunne slå. Med fortsat mange skader til offensive profiler, såsom Fabregas, Walcott, Rosicky, Eduardo og Adebayor(?) spår jeg, at de får svært ved at score i aften. 0-0 må være mit bud.
Inter - Man United
Det ser skidt ud for Uniteds defensiv - rigtig skidt. 1 karantæne og måske helt op til 5 skader svækker det ellers så stærke forsvar betydeligt, og det kan spillere som Adriano og især Zlatan udnytte. Dog er Uniteds offensiv intakt, og derfor tror jeg at de godt kan score mod et Inter-hold der mangler både Materazzi og Walter Samuel. Gætter på en 2-1 til Inter.
korzika
Gæst
«
Svar #89:
24 Feb 2009, 19:51 »
Jeg glæder mig ekstremt.
I mine øjne kan næsten alle kampe blive fugl eller fisk, så det bliver rigtig spændende at følge.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
...
25
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »