|
Dysager
Gæst
|
|
Champions League er meget åben i år giv dit bud på en vinder og begrund.. Jeg har ikke selv en anelse tror måske Liverpool kan gå hen at snuppe den, men håber på Roma som er mit et og alt... 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Apr 2007, 09:47 af wirenfeldt »
|
|
|
|
|
|
|
Dysager
Gæst
|
|
Mener Liverpool har store muligheder på grund af deres gode defensiv og også en ganske udemærket offensiv i form af dirk Kuyt og, Craig Bellamy og jokeren Crouch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
jeg håber Manchester united vinder både fordi jeg synes de spiller godt fodbold og fordi jeg er kæmpe fan af dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
Jeg Håber vildt meget på Chelsea har nu været fan i 14 år af klubben så det ville bare være skønt og jeg tror bestemt også på det hvis de nakker Valancia nu her
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
PaulyLong
|
|
Valencia selvfølgelig giv mig lige et stavebræt tak
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Jeg er enig med afstemningen indtil videre...
Liverpool tager den...
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
Jeg er enig med afstemningen indtil videre...
Liverpool tager den...
nej nej 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
nej nej  Åh jo... Vi har den dygtigste manager... Især når det handler om Europacup kampe 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
ja men hvem er det lige hvilken manager der har mest rutine i store turneringer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Liverpool går hele vejen. Med Rafa Benitez' hjerne og kvalitetsspillerne kan det ikke gå galt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heitmann
Gæst
|
|
Milan vinder selvfølgelig ..
Io sono rossoneri!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Chelsea vinder Champions League.. Det er Mourinho´s trejde år i klubben som manager. Han har vundet mesterskabet de to første år i klubben, det ser ikke helt godt ud for et trejde mesterskab, derfor må han og Chelsea jo bare vinde Champions League. Det bliver dog svært. Der er mange gode hold, men Chelsea har kvaliteten, og jeg tror og håber på de går hele vejen i år.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Chelsea vinder Champions League.. Det er Mourinho´s trejde år i klubben som manager. Han har vundet mesterskabet de to første år i klubben, det ser ikke helt godt ud for et trejde mesterskab, derfor må han og Chelsea jo bare vinde Champions League. Det bliver dog svært. Der er mange gode hold, men Chelsea har kvaliteten, og jeg tror og håber på de går hele vejen i år.!
ja og desuden har han jo vundet Champions League med Porto! et dengang meget svagt hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
ja og desuden har han jo vundet Champions League med Porto! et dengang meget svagt hold  Ja. Det er rigtig.  En fantastisk træner.! En af verdens bedste. Helt sikkert.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Mine favoritter er Chelsea og United, men jeg har væddet om at Milan vinder, så dem håber jeg self.os på  Man kunne også forære Mourinho trofæet, på den betingelse, at han aldrig snakker mere..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|