home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Søger spiller tråden - Officiel
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 388 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden - Officiel  (Læst 155267 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2880: 22 Mar 2009, 10:13 »

ROSLEV3
Jeg ved, at du i forvejen har en henrivende spilfordeler i Dejan Stankovic, men samtidig har en genial defensiv midtbanespiller i form af Cambiasso. Derfor kan jeg ikke se, hvad du skal med en virkelig god MC mere. Desuden har du en masse unge talentfulde spillere på den position, såsom Obi og sådan. Deres chance for førsteholdsfodbold, skal ikke sættes i bero. Derfor vil jeg hellere råde dig til, at få gjort dit forsvar yngre. Det nuværende er nemlig meget gammelt, hvert fald inde centralt - og nu, hvor du har så mange penge, ville det være en idé at få gjort det stærkt. Alle hold kræver en stærk defensiv, og på længere sigt, ville det være smart at få hentet to stærke folk ind nu.

Hvis du synes mere om mit forslag med at købe defensive spillere, end dit eget med at hente en MC. Så vil jeg med glæde råde et par spillere for dig.
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2881: 22 Mar 2009, 10:35 »

Okay, tak Cesc, men nu har jeg altså købt Captain Fantastic for ca. 600 mio. og så har jeg stadig en del penge til en ny midterforsvar.
Her kan du se mit hold
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2882: 22 Mar 2009, 10:38 »

Er du gal for et hold, du har samlet dig i Milano. Wow.

Nå, men kan også se at unge David Luiz er kommet til Inter. Tror Federico Fazio supplere ham bedst, så jeg vil råde dig til at få hentet det argentinske stjerneskud i en fart. Han er henrivende i alle defensive facetter, så han vil helt sikkert slå sin landsmand, Walter Samuel, af meget hurtigt.

Fedt hold.
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2883: 22 Mar 2009, 10:45 »

Har sørme haft fingrene ude efter ham, men Roma snuppede ham lige for næsen af mig Smiley Nu prøver jeg at få fat i Pique. Hvad mener du om ham?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2884: 22 Mar 2009, 10:52 »

Jeg har ikke nogen erfaringer med ham overhovedet, men jeg kunne da forestille mig, at han er en god spiller. Ellers spillede han ikke ikke nede i Barcelona, og var inde omkring startopstillingen. Han er bestemt god, men minder han ikke på mange punkter om din anden centrale, David Luiz? Du kommer til at mangle noget styrke dernede tror jeg, da Pique og Luiz jo begge er hurtige, og ikke så stærke igen. En iskold dræber ville jeg anbefale dig, men nu hvor Fazio er væk, ved jeg ikke helt, hvem det skal være...

Undersøg markedet. Men føler det skal være en stærk forsvarsspiller du skal have, og ikke Pique, selv om han er rigtig god.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2885: 22 Mar 2009, 10:53 »

Har sørme haft fingrene ude efter ham, men Roma snuppede ham lige for næsen af mig Smiley Nu prøver jeg at få fat i Pique. Hvad mener du om ham?

Pique er en rigtig god forsvarsspiller, som helt sikkert ville kunne styrke dit hold, og som kun bliver bedre og bedre  Peace
Ellers er der jo klassiske Sakho, dog synes jeg han er lidt kedelig at købe, men det er jo bare min smag.

Der kan også nævnes: Rodwell, Pepe, Agger, Kjær, Djourou og Vidic
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2886: 22 Mar 2009, 10:57 »

Synes også Sakho er for kedelig. Agger har jeg kigget på, men var ikke helt lige så god som Pique, og lidt dyrere. Vidic er 28 år gammel, og han bliver jo hurtigt 30 år. Så det endte med Pique Opstemt
Logged

fonz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2887: 22 Mar 2009, 13:23 »

hey jeg er parma 5 sæson. jeg leder efter en venstre back. jeg vandt serie a sidste år og uefa cup, så leder efter en rigtig god spiller.. han må koste ca 110 max.. gerne en del mindre.. jeg prøvede at få monzon men fik ham ikke... jeg har spillere som john goossens,vasco regini og eric abidal i kiggerten men synes bare ikke de 2 første har klassen og abidal bliver 33 her snart..
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2888: 22 Mar 2009, 13:40 »

Hey freaks Opstemt
Jeg har startet en save op med Arsenal, og har indtil videre købt Mamadou Sakho, og er meget tæt på at sikre Miguel Velosos underskrift. Jeg skal bruge 2 def. midtbanespillere, hvor Veloso skal være en af dem. Juventus vil have 110 mio. for Christian Poulsen. Synes ikke rigtig jeg gider at bruge de penge på ham, da jeg også regner med at skal have købt en ny målmand.
Så er der nogle der har nogle andre bud til den defensive midtbane, udover Veloso? Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2889: 22 Mar 2009, 13:43 »

Hvad med en mand som Toulalan eller Marek Hamsik? Begge kan erhverves for omkring 100 mio.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2890: 22 Mar 2009, 13:46 »

Hvad med en mand som Toulalan eller Marek Hamsik? Begge kan erhverves for omkring 100 mio.
Hamsik er vurderet til 210, så jeg regner ikke med at kunne få ham for 100 Smiley
Har også selv kigget på Toulalan, han er til 50, så det skulle ikke være det helt store problem at få fat i ham Smiley
Men tror det bliver Toulalan.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2891: 22 Mar 2009, 13:48 »

Så ved jeg ikke lige hvad der sker for hamsik, for i mit nye spil, er han vurderet til 45 millioner. Men toulalan er også en rigtig dygtig defensiv midtbane.!
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2892: 22 Mar 2009, 13:51 »

Så ved jeg ikke lige hvad der sker for hamsik, for i mit nye spil, er han vurderet til 45 millioner. Men toulalan er også en rigtig dygtig defensiv midtbane.!
Jeg bruger Berendts update, for at få det mest realistiske spil. Så det kunne sikkert godt være derfor Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2893: 22 Mar 2009, 14:11 »

Så er Toulalan købt Smiley

EDIT: Hamsik blev også købt af City Opstemt
Logged

madsskaarup
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2894: 22 Mar 2009, 15:40 »

Position(er): Jeg leder ikke efter en speciel position, men gerne defensivt. hvis i har en god offensiv spiller er jeg klar til at lytte til forslag Peace
Klub: FCK
Max pris: 100 mio.
Sæson: 1. Jan. 2010
Alder: lige meget, men gerne ung
Speciel info: Man kan da ikke bare lade 100 mio. gå til spilde Peace nogle der har et godt bud på en spille ??
Logged

Sider: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 388 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010