|
patrick J
|
|
Undskyld men jeg havde åbenbart set det som forsvarer du mangler  Hvad med Marchisio fra Juventus?  EDIT: Eller måske Aquilani fra Roma? 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
m-k-p
|
|
Har set på Marchisio og Aquilani. Hvis det skal være en af dem, bliver det Aquilani. Jeg får måske solgt Alessandro Rosina for 120 mio, så jeg får måske flere penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magaca
Lilleputspiller
|
|
Position(er): Angriber Klub: Tottenham Max pris: 100 mio Sæson: 09/10 Alder: Højst 28 Speciel info: En høj boksspiller der scorer masser af mål på Premier league nivuea og som kan komplimentere en lille hurtig angriber. Milyevsky og Oscar Cardozo blev snuppet for næsen af mig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Position(er): Angriber Klub: Tottenham Max pris: 100 mio Sæson: 09/10 Alder: Højst 28 Speciel info: En høj boksspiller der scorer masser af mål på Premier league nivuea og som kan komplimentere en lille hurtig angriber. Milyevsky og Oscar Cardozo blev snuppet for næsen af mig.  Du kunne jo prøve Pogrebnyak, ellers er Huntelaar måske utilfreds i Real Madrid og så kan du få ham billigt? 
|
|
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
Position(er): Midtbane Klub: Hertha BSC Max pris: 19 mio Sæson: 08/09 Alder: Højst 28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Position(er): Angriber Klub: Tottenham Max pris: 100 mio Sæson: 09/10 Alder: Højst 28 Speciel info: En høj boksspiller der scorer masser af mål på Premier league nivuea og som kan komplimentere en lille hurtig angriber. Milyevsky og Oscar Cardozo blev snuppet for næsen af mig.  ishmael miller.
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
szukizek
|
|
tak
mangler også en ung angriber helst eu borger... samme pris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1887
|
|
Position(er): Venstre midt Klub: Zaragoza Max pris: 50 DKR Sæson: Før første Alder: Alle Speciel info:
|
|
|
|
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|
|
|
|
camber
|
|
Position(er): Offensiv Midt Central Klub: PSV Max pris: 100 mil dkr Sæson: 09/10 Alder: højst 28 Speciel info: en kreatør
|
|
|
|
|
|
I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
Xabi Prieto omskrol ham til central
|
|
|