|
nicolas-nth
|
|
Position(er): Højre-back Klub: Totteham Sæson: 1. Max pris: 170 mio. DKK Speciel Info: En type lidt ligesom Alves ville være godt. har prøvet at få Lahm, men det ville han ikke.
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
Fulham FC
|
|
Chrétien er en ganske god højre back, og han er også forholdsvis billig. Ellers er Srna også et rigtig rigtig godt valg og ham kan du også få for 125 ca.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Srna skal du dog give lidt mere end 125 mill. Det er i hvert fald mine erfaringer. Srna er også lidt en type som Alves. Han kan i hvert fald gå med op  Men med en byd på omkring de 167.5 mio, burde du kunne få ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thalund
Lilleputspiller
|
|
Position: Midterforsvar Klub: AAB Max pris: 32mio Sæson: starten af 2 sæson Alder:Gerne rimlig ung Speciel info: Skal kunne gå direkte i start 11'eren.
|
|
|
|
|
|
Brøndby <3
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Position: Midterforsvar Klub: AAB Max pris: 32mio Sæson: starten af 2 sæson Alder:Gerne rimlig ung Speciel info: Skal kunne gå direkte i start 11'eren.
Kan virkelig ikke huske hvad han hedder et eller andet med C til at starte med, han spiller i bordeaux og tror måske han ville være interreseret til at komme til AAB han er ung og virkelig et talent! Han er franskmand Håber det kan hjælpe selvom jeg ikke fik sat navn på ham 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Thalund
Lilleputspiller
|
|
Kan virkelig ikke huske hvad han hedder et eller andet med C til at starte med, han spiller i bordeaux og tror måske han ville være interreseret til at komme til AAB han er ung og virkelig et talent! Han er franskmand Håber det kan hjælpe selvom jeg ikke fik sat navn på ham  Kan ikke finde ud af hvem det er. desværre  Nogle der har andre bud
|
|
|
|
|
|
Brøndby <3
|
|
|
|
|
unicum
|
|
Kan ikke finde ud af hvem det er. desværre  Nogle der har andre bud Bordeaux har kun Chamakh og Saivet, og den lidt aldrende Cavenaghi
|
|
|
|
|
|
//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\
|
|
|
|
|
FTR
|
|
Position: Backup til back eller backup til Wingsne Klub: Man City Max pris: 187 mio Sæson: starten af 1 sæson Alder:Gerne ung, men er sådan set lige meget.
Han må gerne kunne slå Gurdardo, Srna, Wright-Phillips eller Robinho/Petrov af Start 11-eren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sondegaard
|
|
Position: Forsvar central Klub: Real Madrid Max pris: 450 mio Sæson: 1 sæson Alder: skal ikke være alt for gammel Andet:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Fazio, David Luiz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Position: Angriber Klub: A.C. Milan Max pris: 850 mio - Men behøver ikke at være dem alle.. Sæson: 2. sæson - januar 2010. Alder: Under 27. Andet: Jeg bruger det lidt som et 'ferie-save, så jeg gik på ferie fra januar 09 til januar 2010, så jeg har ikke købt nogen i sommerpausen. Bruger Borrielo og Pato, så han skal helst kunne gå ind som back-up, da Borrielo gør det fantastisk. Men må gerne kunne slå ham af, da han er ved at blive gammel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
Guiseppe Rossi evt ? Vela (kan evt give ss om lidt er i 2015) benzema (kan også komme med ss) Saivet Keirrison (har ikke selv prøvet ham men han er den dyreste spiller i mit save og har ikke dårlige tal ! han er i R madrid) Bojan
EDIT: Agüero bare sig til hvem du vil have ss af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Guiseppe Rossi evt ? Vela (kan evt give ss om lidt er i 2015) benzema (kan også komme med ss) Saivet Keirrison (har ikke selv prøvet ham men han er den dyreste spiller i mit save og har ikke dårlige tal ! han er i R madrid) Bojan EDIT: Agüero
Jeg har faktisk kigget på dem allesammen. Vela, Benzema og Agüero gider ikke - jeg er igang med at scoute alle andre. Sjovt nok, spiller Bojan i Frankfurt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
Jeg har faktisk kigget på dem allesammen. Vela, Benzema og Agüero gider ikke - jeg er igang med at scoute alle andre. Sjovt nok, spiller Bojan i Frankfurt  ja, bojan går altid på fri efter første sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|