|
DavidMadsen
|
|
ja, bojan går altid på fri efter første sæson  Det ved jeg. Men hvorfor lige frankfurt?  - Jeg får alligevel Agüero, jeg bød 350mio (frikøbsklausul), og tilbød ham en enorm kontrakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
ja, bojan går altid på fri efter første sæson  Argh ikke altid. Måske er det lidt flueknepperi, men har dog oplevet at han ikke gør det et par gange.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Argh ikke altid. Måske er det lidt flueknepperi, men har dog oplevet at han ikke gør det et par gange..  Er du sikker på at det ikke var i patch 9.1?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
Argh ikke altid. Måske er det lidt flueknepperi, men har dog oplevet at han ikke gør det et par gange..  bruger du 9.2? EDIT: Too slow
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
Det ved jeg. Men hvorfor lige frankfurt?  - Jeg får alligevel Agüero, jeg bød 350mio (frikøbsklausul), og tilbød ham en enorm kontrakt. nice.  btw du burde seriøst købe Sakho og Saivet de kan virkelig udvikle sig ! (du har måske allerede købt dem?  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
Position(er): central forsvar Klub: Aston Villa Max pris: 50 mio Sæson: anden sæson Alder: Lige meget Speciel info: Gå ind på første holdet har zapata laursen skadet i et år så nok begrænset hvor meget han kommer til at spille mere cuellar solgt, davis solgt
|
|
|
|
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
nice.  btw du burde seriøst købe Sakho og Saivet de kan virkelig udvikle sig ! (du har måske allerede købt dem?  ) Jeg får saivet d.2 januar 2010.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Position(er): central forsvar Klub: Aston Villa Max pris: 50 mio Sæson: anden sæson Alder: Lige meget Speciel info: Gå ind på første holdet har zapata laursen skadet i et år så nok begrænset hvor meget han kommer til at spille mere cuellar solgt, davis solgt
Sidneí, David Luiz, Sakho..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kampf1
Lilleputspiller
|
|
Position(er): central midtbane Klub: Atletico Madrid Max pris: 80 mio. Sæson: 1. sæson vinter transfervinduet Alder: helst ikke over 32 Speciel info:
|
|
|
|
|
|
San Diego Chargers go to the superborl 2010
FCK Lyngby BK Tottenham
|
|
|
|
Kampf1
Lilleputspiller
|
|
og han skal helst gå dirrekte ind i start opstillingen da Camacho stadig er for ung og maniche er skadet i lang tid
|
|
|
|
|
|
San Diego Chargers go to the superborl 2010
FCK Lyngby BK Tottenham
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Camacho er ung ja, men han kan ting som få på hans alder kan! Forstår ikke hvorfor du ikke bruger ham... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hey freaks jeg har brug for en rigtig god målmand og en god central forsvare og 2 gode central midtbanespiller. til mit aab hold i anden sæson..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Målmand: Vincent Enyeama eller Tim Krul Central forsvar: Hector Moreno, Kristian Bak Nielsen eller Lubomir Michalik Central midtbane: Kasper Lorentzen, Salami, Würtz eller Jakob Poulsen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Position(er):AC Klub:Cheivo Verona Max pris:2mio Sæson:Første Alder:Max 25 Speciel info:
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Feb 2009, 15:45 af MachoGuy »
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Position(er): AC Klub: Cheivo Verona Max pris: 3.5mio Sæson: Første Alder: Max 25 Speciel info:
Robert Lewandowski, Jimmy Mayasi, Jesper Lange?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|