|
|
|
morten #7
|
|
tror bare ik det bliver helt nemt at hente Ignacio Camacho, han gad ik til min klub i første sæson  hhe næ men yakubu har ik vildt gode tal, men han bomber for vildt ... 35 kasser siger vidst alt  så han kan godt anbefales hvis man mangler en angriber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Ved ikke om du har tyske spillere med, men hvis du har så prøv at lede efter Mehmet Ekici, bliver rigtig god. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten #7
|
|
hans tal ser nice ud hvert fald  efter min gode sæson erCamacho interesseret  hvorfor er det enlig at det tyske landshold aldrig er med i spillet ? det altid spillere som ik findes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klint2670
Lilleputspiller
|
|
Position: Venstre Midtbane Klub: Catania Max pris: 90 mio Sæson: i vinter pausen af anden Alder: 21-30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Kig mod Hoffenheim. Demba Ba eller Carlos Eduardo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klint2670
Lilleputspiller
|
|
Tak kigge på dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse-91
|
|
Positioner: Central midt og central forsvar. Klub: CFR Cluj Max pris: 50 mio Sæson: første Alder: 17 - 27
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
du kan hente soley på fri.. han er Midter forsvar... ved ikk om han er god til den liga.. men han er god til den danske.. 
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Position(er): Højre midt Klub: TSG 1899 Hoffenheim Max pris: 30 mio. Sæson: 2. Alder: under 27 Speciel info: han skal være en god dribler og kunne score lidt mål, men det er ikke så vigtigt igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hey freaks jeg er Sunderland og jeg spiller i første sæson og jeg har brug for en super angriber HJÆLP mig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Hey freaks jeg er Sunderland og jeg spiller i første sæson og jeg har brug for en super angriber HJÆLP mig..
Christian Benitez fra Santos Laguna Ezequiel Lavezzi fra Napoli Ishmael Miller fra West brom (ikke specielt god teknisk, men han banker alt fysisk) Matias Vuoso fra .. øh kan jeg ikke huske  Nikola Kalinic fra Hajduk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Christian Benitez fra Santos Laguna Ezequiel Lavezzi fra Napoli Ishmael Miller fra West brom (ikke specielt god teknisk, men han banker alt fysisk) Matias Vuoso fra .. øh kan jeg ikke huske  Nikola Kalinic fra Hajduk Er der nogen af dem der kan spille alene frem??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Er der nogen af dem der kan spille alene frem??
Christian Benitez, Ezequiel Lavezzi og Ishmael Miller er rigtig gode i en 4-3-2-1 taktik ( www.caspper.dk/4-3-2-1.tac), fordi de er så hurtige og fysisk stærke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Christian Benitez, Ezequiel Lavezzi og Ishmael Miller er rigtig gode i en 4-3-2-1 taktik ( www.caspper.dk/4-3-2-1.tac), fordi de er så hurtige og fysisk stærke. Det vil jeg lige prøve så
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|