home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Søger spiller tråden - Officiel
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 388 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden - Officiel  (Læst 153564 gange)
willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #1995: 09 Feb 2009, 00:02 »

Amauri, Iaquinta, Benzema, Gomis, Rossi, Sobis, Pandev (Er altid sikker) Cavani, Marquinhos(nok for ung og ikke udviklet nok endnu!
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #1996: 09 Feb 2009, 12:28 »

Vil også sige Benzema
Logged


LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #1997: 09 Feb 2009, 12:29 »

Position(er): MV eller MH
Klub: Bordeaux
Max pris: 44 mio.
Sæson: 1.
Alder: -
Speciel info:
Logged


Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #1998: 09 Feb 2009, 12:29 »

marquinhos og bojan. . har dem med wolves. bojan lavede hattrick i 3 kamp i træk og marquinhos har spilelt 2 og scored 4
Logged

maaahhh-h-h-h

Cesc
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #1999: 09 Feb 2009, 13:07 »

          LFC-Fisker, Bordeaux
Ja, du har jo en Gabriel Obertan og Wendel, så hvorfor styrke denne position? Anyway, det er jo ikke mit hold, så jeg skal bare svare på dit spørgsmål.

Jeg anser Feghouli for at være en spiller du kan udnytte på dit hold, hvis du er heldig, kan han købes for det antal penge du har, men jeg er ikke sikker. Derudover er der jo Malonga fra Monaco, N'Zogbia fra Newcastle og Radek Sirl, som er min ubetingede favorit på venstrekanten i FM. Han er et fænomen, har utrolige stats og er bare en klassespiller, men interessen for ham er stor, så du kan hurtigt få købt ham. Byd ca. 26 millioner, så er han din.
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2000: 09 Feb 2009, 13:24 »

Ja. Men jeg mangler en reserve, for jeg har nærmest kun de to kantspillere. Men jeg vil helt sikkert lige tjekke dine bud.
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2001: 09 Feb 2009, 13:32 »

Position(er): FV eller OMH.
Klub: Fiorentina
Max pris: 30 mio.
Sæson: 1.
Alder: 0-27
Speciel info: Jeg har kun 30 mio i alt, så jeg har nok kun råd til en af pladserne. Jeg har allerede Davide Santon, som bruges på højrebacken, så han kan ikke købes til OMH.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2002: 09 Feb 2009, 13:38 »

          DavidMadsen, Fiorentina
Jeg vil helt sikkert kaste mine penge efter en Kolarov fra Lazio. Du skal ca. slippe 25 millioner for at få ham under dine vinger, og  det må sige at være slik i forhold til det han kan. Hans talent er enormt, og han vil pynte meget på dit hold. Jeg ved dog ikke, om du skal betale mere, fordi du spiller i Italien, men da jeg spillede med PSG, så skulle jeg kun slippe 25 millioner.

Ellers kan du købe Sirl, som jeg også har anbefalet til LFC-Fisker. Han kan spille på hele venstreflanken, så derved får du jo mange fluer med et smæk ved at hente ham. Radek Sirl koster ca. det samme som Kolarov, men Sirl er en del ældre. Om du vil satse på et talent eller rutine, skal være op til dig. De har ca. samme niveau, måske er Sirl dog lidt bedre, pga. sin alder og rutine.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2003: 09 Feb 2009, 13:42 »

          DavidMadsen, Fiorentina
Jeg vil helt sikkert kaste mine penge efter en Kolarov fra Lazio. Du skal ca. slippe 25 millioner for at få ham under dine vinger, og  det må sige at være slik i forhold til det han kan. Hans talent er enormt, og han vil pynte meget på dit hold. Jeg ved dog ikke, om du skal betale mere, fordi du spiller i Italien, men da jeg spillede med PSG, så skulle jeg kun slippe 25 millioner.

Ellers kan du købe Sirl, som jeg også har anbefalet til LFC-Fisker. Han kan spille på hele venstreflanken, så derved får du jo mange fluer med et smæk ved at hente ham. Radek Sirl koster ca. det samme som Kolarov, men Sirl er en del ældre. Om du vil satse på et talent eller rutine, skal være op til dig. De har ca. samme niveau, måske er Sirl dog lidt bedre, pga. sin alder og rutine.
Min scout mener, at Zauri som jeg har på lån er bedre. Og da det er den 30. august, venter jeg nok bare til vinter, med at finde nogen Smiley
Logged

Mr.Langlet
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2004: 09 Feb 2009, 14:02 »

Position(er): FC, FV, MC, MV, MH, BO
Klub: Vejle
Max pris: Ca. 8 - 10 mil. i transferbudget
Sæson: 1
Alder: 18 - 30
Speciel info: Jeg søger en del forstærkning til mit Vejle hold, da det er der brug for Smiley
Det er ikke alle pladserne, som er nævnt der er akut brug for, men er der nogle som har nogle gode spillere til de pladser, som er mulige at få til Vejle
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2005: 09 Feb 2009, 19:38 »

Gravesen? Gider han?
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2006: 09 Feb 2009, 19:44 »

Nå ok .. Ellers kender ikke nogle, da jeg ikke spiller med danske klubber. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2007: 09 Feb 2009, 21:08 »

Position(er): FC, FV, MC, MV, MH, BO
Klub: Vejle
Max pris: Ca. 8 - 10 mil. i transferbudget
Sæson: 1
Alder: 18 - 30
Speciel info: Jeg søger en del forstærkning til mit Vejle hold, da det er der brug for Smiley
Det er ikke alle pladserne, som er nævnt der er akut brug for, men er der nogle som har nogle gode spillere til de pladser, som er mulige at få til Vejle

Hvis du ikke allerede har Allan Gaarde og Martin Pedersen, kunne de være gode.

I angrebet kan du evt. hente Jude Nworuh fra FCM, da de næsten aldrig bruger ham Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2008: 09 Feb 2009, 21:24 »

Positioner: MM, FC, FV, FH, DM, MV, BO
Klub: Real Sporting de Gijón
Pris pr. stk.: Max 50-60 millioner kroner
Sæson: Anden sæson - kort inden sæsonstart
Alder: Højst 30

Som I kan se, så spiller jeg lige pt med Real Sporting de Gijón, der starter i Spaniens bedste række. I slutningen af første sæson fik klubben en ny formand, som sprøjtede en masse penge ind. Derfor har jeg 120 millioner kroner at gøre godt med, og søger hjælp til at finde kvalificerede spillere på de nævnte positioner. De må meget gerne komme fra Spanien, Brasilien eller Sydafrika (min nye ejer er derfra).

Fyr løs :-)
Logged

Nieki
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2009: 09 Feb 2009, 21:25 »

Djiby Fall
Logged

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 388 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010