|
bjerregaard
|
|
Position(er): Wingback højre Klub: Napoli Max pris: 175 (Gør ikke noget med lidt ekstra, hvis spilleren er klasse) Sæson: starten på 3. Alder: alt under 30. Speciel info: Det skal ikke være et talent, men en spiller der kan gå direkte ind i startopstillingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Ved ikke om han er god i 09. Men Lorenzo de Silvestri? fra Lazio...
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Jeg er Fiorentina og mangler en Venstre fløj og har fundet disse to muligheder.
Navn: Robben Klub: Real Madrid Pris: 250 mil Alder: 27 år
Navn: Van Persie Klub: Arsenal Pris: 130 mil Alder 27 år
Hvem skal jeg vælge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Robben vil jeg mene. Van Persie har helt sikkert sine kvaliteter som angriber. Robben spiller også godt i næsten hver kamp, hvis man bruger ham rigtigt. Så hvis det var mig der skulle vælge, havde jeg helt klart taget Robben selvom han næsten er dobbelt så dyr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Position(er): DM Klub: Real Madrid Max pris: 455 mio. Sæson: Midt i 1. sæson Alder: højst 28 Speciel info: Jeg har lige solgt Diarra. Har tænkt på Mascherano, men jeg vil lige høre hvad i siger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Position(er): DM Klub: Real Madrid Max pris: 455 mio. Sæson: Midt i 1. sæson Alder: højst 28 Speciel info: Jeg har lige solgt Diarra. Har tænkt på Mascherano, men jeg vil lige høre hvad i siger  Måske kan du få forhandlet De Rossi ned i den pris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phrepsak
|
|
Position(er): DM Klub: Real Madrid Max pris: 455 mio. Sæson: Midt i 1. sæson Alder: højst 28 Speciel info: Jeg har lige solgt Diarra. Har tænkt på Mascherano, men jeg vil lige høre hvad i siger  Du kunne prøve Lucas fra Liverpool.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Position(er): DM Klub: Real Madrid Max pris: 455 mio. Sæson: Midt i 1. sæson Alder: højst 28 Speciel info: Jeg har lige solgt Diarra. Har tænkt på Mascherano, men jeg vil lige høre hvad i siger  Veloso er også super 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Måske kan du få forhandlet De Rossi ned i den pris.
Det kunne jeg godt i starten af sæsonen, men er det næsten ikke for meget?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Veloso er også super  Ham har jeg næsten købt for mange gange.. Så vil jeg hellere prøve en ny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Ham har jeg næsten købt for mange gange.. Så vil jeg hellere prøve en ny.
Maschrano er helt super også, en hård gut 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Jeg satser på Mascherano. Hvis det ikke lykkes, så holder jeg også lidt øje med hvordan Sissoko udvikler sig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|