home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57082 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #660: 14 Apr 2009, 17:44 »

Basker = Spaniolerer.. Andet udtryk for det, hvis ikke det er det rigtige..
Det er et meget nedladende ord, det er ligesom at kalde en indvandrer for pe... Smiley Ved det, da min onkel er fra Spanien, og finder det utrolig nedværende..

AFC - Lazio, synes de har et rigtig spændende hold, og der burde du forhåbentlig også kende nogen fra - Goran Pandev, Ledesma, Tommasso Rocchi og mange flere.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #661: 14 Apr 2009, 17:46 »

Se Lazio er et hold jeg kender lidt til, bla. med Pandev, Ledesma som du nævner osv, men jeg snakker i øjeblikket med Zulue om en mulig blog med Udinese da jeg synes holdet lyder spændende og mange som blogger om dem lader til at kunne lide deres save med dem og somme tider fører det til blogs. Se bare Zulue f.eks.

Men jeg ved det ikke helt endnu. Indtil videre ligger Lazio og Udinese til at blive holdet.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #662: 14 Apr 2009, 17:47 »

Sorry så.. Igen, ved ikke så meget om det, da jeg er ung.. Retter det så Peace
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #663: 14 Apr 2009, 17:50 »

Se Lazio er et hold jeg kender lidt til, bla. med Pandev, Ledesma som du nævner osv, men jeg snakker i øjeblikket med Zulue om en mulig blog med Udinese da jeg synes holdet lyder spændende og mange som blogger om dem lader til at kunne lide deres save med dem og somme tider fører det til blogs. Se bare Zulue f.eks.

Men jeg ved det ikke helt endnu. Indtil videre ligger Lazio og Udinese til at blive holdet.
Tror bare der vil blive lagt mere fokus på Zulues Udinese spil, i og med at folk er fokuseret på blogkonkurrencen, og kan da ikke løbe fra, at han er en af favoritterne til titlen.

Sorry så.. Igen, ved ikke så meget om det, da jeg er ung.. Retter det så Peace
Det gør skam ikke noget, måtte bare lige sige det Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #664: 14 Apr 2009, 17:53 »

Tror bare der vil blive lagt mere fokus på Zulues Udinese spil, i og med at folk er fokuseret på blogkonkurrencen, og kan da ikke løbe fra, at han er en af favoritterne til titlen.
Det gør skam ikke noget, måtte bare lige sige det Wink
Det kan jo også være jeg måske laver bloggen efter blogkonkurrencen. Det vides ikke endnu jo. Men jeg ser tiden an. Som sagt. Har Lazio og Udinese i tankerne nu.

Hvis der er flere som sidder med hold de gerne vil forslå, så kom med dem.. Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #665: 14 Apr 2009, 17:56 »

Det kan jo også være jeg måske laver bloggen efter blogkonkurrencen. Det vides ikke endnu jo. Men jeg ser tiden an. Som sagt. Har Lazio og Udinese i tankerne nu.

Hvis der er flere som sidder med hold de gerne vil forslå, så kom med dem.. Smiley
Synes også selv du skal kigge efter et hold, da det er dig i sidste ende der skal vælge holdet. Og tror folk læser med selvom de ikke har været med til at bestemme holdet.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #666: 14 Apr 2009, 17:58 »

Synes også selv du skal kigge efter et hold, da det er dig i sidste ende der skal vælge holdet. Og tror folk læser med selvom de ikke har været med til at bestemme holdet.
Jeg har også kigget lidt på Palermo. De har jo Simon Kjær og andre gode spillere. De lader også til at have god succes og mulighed for at komme i Europa og få trofæer eller ihvf. en oplevelse ud af det. Ved ikke hvor spændende det lyder.

Måske kunne jeg lave en udfordring for mig selv eller noget, med at kun købe dansk eller noget eller måske gøre det til Italienerklubben.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #667: 14 Apr 2009, 18:04 »

Nå, men tror jeg har lyst til at lave en blog nu. Har aldrig lavet en blog på fmfreaks, men i spillet Virtual Manager på internettet har jeg..

Holdene jeg har overvejet er:
Hamburger SV?
Lazio?
Betis?
Hoffenheim?
Tottenham?

Nogle af dem i kunne være intra. at høre i?
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #668: 14 Apr 2009, 18:16 »

Jeg har også kigget lidt på Palermo. De har jo Simon Kjær og andre gode spillere. De lader også til at have god succes og mulighed for at komme i Europa og få trofæer eller ihvf. en oplevelse ud af det. Ved ikke hvor spændende det lyder.

Måske kunne jeg lave en udfordring for mig selv eller noget, med at kun købe dansk eller noget eller måske gøre det til Italienerklubben.
Det lyder faktisk som et ganske spændende bud, havde ikke lige selv tænkt på dem. Ja, fremstil nogle mål for dig, det gør spillet noget sjovere.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #669: 14 Apr 2009, 18:21 »

Yil Xanor:
Kunne godt finde på at følge med i en HSV blog, det kunne være spændende, men endnu bedre hvis du lavede en St.Pauli blog, da det er en stor udfordring, men det ved jeg ikke om du har lyst til, det har du nok ikke.

Vh.Blackstone
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #670: 14 Apr 2009, 18:23 »

Er ikke så god til LLM så nej tak Smiley
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #671: 16 Apr 2009, 19:03 »

Nogle der ville være interesserede i en Man Utd blog? Ved godt det er et tophold men jeg vil lave specielle regler som gør det mere udfordrende og sjovt. Jeg brænder virkelig får det Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #672: 16 Apr 2009, 19:06 »

Nogle der ville være interesserede i en Man Utd blog? Ved godt det er et tophold men jeg vil lave specielle regler som gør det mere udfordrende og sjovt. Jeg brænder virkelig får det Smiley
Hvis du virkelig brænder for det, så lav den. Så simpelt er det.
Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #673: 16 Apr 2009, 19:08 »

Hvis du virkelig brænder for det, så lav den. Så simpelt er det.
Smiley

Ja vill nok lave den aligevel men ville lige høre om i syntes det er for kedeligt med et tophold Smiley
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #674: 16 Apr 2009, 19:09 »

hmm.. Nogen der ville være intereseret i en Deportivo blog?
Logged

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010