home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56994 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #645: 05 Apr 2009, 17:00 »

Zulue... har lige sendt dig en PM Wink
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #646: 05 Apr 2009, 17:11 »

Jeg overvejer selv at begynde en ny blog efter blogkonkurrencen som jeg selv er med i. Der vil jeg skrive i en helt anden stil men vil høre om i har et hold som i kunne tænke jeg at få fortalt om. Måske dropper jeg allerede min blog i blogkonkurrencen da den ikke går som ventet.

Gentager lige mig selv.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #647: 14 Apr 2009, 17:08 »

Selvom blogkonkurrencen er kommet godt igang og nået sin 14. dag, vokser lysten i FM endnu mere for mig. Jeg har nu været længe på siden her uden en blog og går og overvejer om jeg skal lave en blog, men hvem skal det være om? Synes det er pænt svært at finde ud af, da jeg har mistet lysten ved mange af de blogs jeg laver, hvilket der skal laves om på.

Kan sige at jeg i øjeblikket spiller med FCK hvor jeg er nået frem til afslutningen på 2015/2016 og det er faktisk det samme save som jeg bloggede med AS Nancy Lorraine om, hvor jeg så nu er kommet lidt rundt omkring. Efter Nancy røg jeg overraskende til Manchester City som fyrede deres træner Mark Hughes pga. en dårlig placering i ligaen, plus fansene og bestyrelsen mente han solgte for mange af sine 'stam'spillere. Efter 2 sæsoner i City hvor det blev til en 3. plads, gik turen videre til Nørresundby. Et lidt lavt skridt at gå videre til, men Nørresundby synes jeg lød spændende og har kun prøvet med FC Fyn som også spiller i 2. division Vest som Nørresundby. Der blev det dog kun til 1 sæson med en 14. plads, og nu er jeg så i FCK hvor jeg ligger til at vinde guldet i øjeblikket.

Så jeg synes I skal prøve at komme med nogle forslag til hold jeg kan være og så vil jeg selv bedømme der ud fra, men jeg gider ikke bare I skriver ''FCK'' f.eks uden nogen grund. Jeg vil gerne have begrundelser. Jo flere, jo bedre.
Håber I vil hjælpe mig, da jeg virkelig brænder for at lave en blog, eftersom jeg for nogle uger siden startede en Blog Light med FCK hvor det desværre kun blev til 2 updates. Den vej ville jeg prøve at finde lysten, men det gik forgæves.

Håber I vil hjælpe!

Hilsen AFC..

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #648: 14 Apr 2009, 17:15 »

Kunne være sjovt at se, om du kan skabe et baskisk storhold i Athletic Bilbao. Det er en stor udefordring jo, da du kun må køber baskere, og det er en klub der aldrig er rykket ned, og som stiller store krav.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #649: 14 Apr 2009, 17:18 »

Jeg synes det lyder spændende, og vil da tage en kikker, hvis du vælger at starte en blog.

Men jeg synes ikke du skal vælge FCK, da det er eneste hold som jeg ikke gider læse om. Synes heller ikke du skal blogge videre om det samme spil, der var nok en grund til du stoppede - lysten til at skrive om det spil.

Så synes du skal prøve chancen af med et tysk hold, hold som, Dortmund, Leverkusen, Wolfsburg, Hannover kunne vær rigtig spændende at høre om.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #650: 14 Apr 2009, 17:20 »

Kunne være sjovt at se, om du kan skabe et baskisk storhold i Athletic Bilbao. Det er en stor udefordring jo, da du kun må køber baskere, og det er en klub der aldrig er rykket ned, og som stiller store krav.
Nu spørger jeg nok dumt, men hvad mener du baskisk storhold?
Jeg synes det lyder spændende, og vil da tage en kikker, hvis du vælger at starte en blog.

Men jeg synes ikke du skal vælge FCK, da det er eneste hold som jeg ikke gider læse om. Synes heller ikke du skal blogge videre om det samme spil, der var nok en grund til du stoppede - lysten til at skrive om det spil.

Så synes du skal prøve chancen af med et tysk hold, hold som, Dortmund, Leverkusen, Wolfsburg, Hannover kunne vær rigtig spændende at høre om.
Jeg har prøvet tysk fodbold før med hensyn til blogs, og det sagde mig ikke noget, så må takke nej til tyske hold. Har du andre?
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #651: 14 Apr 2009, 17:23 »

Nu spørger jeg nok dumt, men hvad mener du baskisk storhold?Jeg har prøvet tysk fodbold før med hensyn til blogs, og det sagde mig ikke noget, så må takke nej til tyske hold. Har du andre?
Da Bilbao er fra baskerlandet, siger det vel sig selv Smiley
Så skal du da prøve lykken af i den spanke liga, evt med et hold som Mallorca, Espanyol, Malaga, Getafe.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #652: 14 Apr 2009, 17:25 »

Spansk fodbold har jeg ikke prøvet før, men jeg ved ikke om jeg vil prøve nogle af de hold der. Det skal lige siges det skal være et hold som jeg kender godt. Kender ikke særlig meget til de hold I har postet indtil videre.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #653: 14 Apr 2009, 17:26 »

Spansk fodbold har jeg ikke prøvet før, men jeg ved ikke om jeg vil prøve nogle af de hold der. Det skal lige siges det skal være et hold som jeg kender godt. Kender ikke særlig meget til de hold I har postet indtil videre.
Det lyder da som om du ikke er i tvivl om et hold, alle de foreslag jeg kommer med, bliver skudt ned Smiley
Der skal også være en udfordring, da jeg kan forstå at du kender alle storholdene, og der er ikke megen udfordring i dem.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #654: 14 Apr 2009, 17:28 »

Basker = Spanier.. Andet udtryk for det, hvis ikke det er det rigtige..
« Seneste Redigering: 14 Apr 2009, 17:48 af xanor » Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #655: 14 Apr 2009, 17:29 »

Ja okay, men jeg har det bare bedst med hold jeg kender og jeg ved sgu ikke særlig meget om Wolfsburg, Malaga, Mallorca osv. Det kan være jeg prøver dem, men jeg tror jeg vil prøve noget i Italien da jeg kun har prøvet AC Milan i Italien og det var sgu noget der faldt mig i øjnene. Så det lyder mest tiltrækkende.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #656: 14 Apr 2009, 17:29 »

Hvis det er sådan dine krav er, så er det vel en idé at skrive det i det første indlæg, så vi ikke skal spilde vores tid på ligegyldige forslag. Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #657: 14 Apr 2009, 17:32 »

Ja det kunne være en idé, men glemmer sgu tit sådan noget. Er der nogle af jer der har Italienske forslag så?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #658: 14 Apr 2009, 17:37 »

Basker = Spaniolerer.. Andet udtryk for det, hvis ikke det er det rigtige..
Basker = spanier. De vil ikke huskes som spaniolere eller espaniolere, fordi det hed de folk fra Spanien, der tog til Sydamerika i 1400-tallet og hærgede, som de ville Smiley
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #659: 14 Apr 2009, 17:42 »

Det vidste jeg godt xD. Ej, er ikke så gammel så ved ikke så meget om det..
Logged


Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010