home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57039 gange)
Drillo
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #630: 30 Mar 2009, 18:58 »

Jeg har længe gået med lysten til at prøve mit talent af inden for Blogs, men har aldrig taget mig sammen for de der har været for mange hvis'er og men'er.

Nu har jeg dog fundet holdet til både at game med og skrive om.

Holdet bliver Næstved fra 1. division, titel på bloggen indtil videre "Næstved boldklub tilbage mod Toppen" (andre forslag er meget velkommen)

Det bliver desværre uden den helt store grafik da jeg ikke har noget program til at redigere de billeder jeg finder på nettet, så de billeder der kommer med i bloggen skal i nok ikke regne med bliver af den bedste kvalitet.

Der går nok et stykke tid inden bloggen dog ser lys for første gang da jeg først idag er gået i gang med at skrive den.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #631: 30 Mar 2009, 21:36 »

Att: Drillo

Syntes helt klart at du skal prøve at komme med din blog. At du ikke er noget grafisk geni behøver ikke at betyde noget for bloggen. Bare se på SirTobys blog "Engelske ulve" den er ikke ligefrem spækket med grafisk lir, men alligevel er det efter min mening en af sidens bedste..


Go for it   Thumbs Up
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #632: 30 Mar 2009, 22:21 »

hvor finder i billederne til jeres blogs, nu har jeg lige været inde og kigge op SirTobys Engelske ulve blog og den slags billeder kan jeg ikke finde.

Skal lige siges at jeg kun har Paint til at lave ændringer med.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #633: 30 Mar 2009, 22:26 »

Tak Guldbrand vil helt sikkert komme med den når jeg har skrevet nogle updates og har fået spillet lidt, kan da lige sige at jeg ligger nummer 1 lige pt. efter 11 kampe.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #634: 30 Mar 2009, 22:28 »

Drillo, Prøv med bloggen!
- Angående billeder kan du prøve lykken her og se om nogen vil hjælpe dig:)
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #635: 30 Mar 2009, 22:29 »

Man kan bare finde billeder på feks. google og så redigere dem. Men nu nævner du at du ikke har mulighed for at redigere dem, så kan det godt være et problem. Ellers på klubbens hjemmeside kan man også finde mange nyttige billeder.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #636: 30 Mar 2009, 22:49 »

Regner med at deltage i blogkonkurrencen, er bare på bar fod mht., hvordan jeg skal skrive lortet.
Any ideas?
« Seneste Redigering: 30 Mar 2009, 22:57 af Riis » Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #637: 04 Apr 2009, 11:27 »

Går og overvejer om jeg skal starte en blog op med Newcastle. Har et rigtig godt spil med dem lige for tiden og derfor er det jeg overvejer om der skal komme en blog ud af det.

Hvad siger i til det?
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #638: 05 Apr 2009, 10:02 »

Hvad siger i til at jeg starter en blog op med FCK?
Jeg lægger nok updates ud når blogkonkurrencen er færdig hvis der er humør for det.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #639: 05 Apr 2009, 10:12 »

Hvad siger i til at jeg starter en blog op med FCK?
Jeg lægger nok updates ud når blogkonkurrencen er færdig hvis der er humør for det.

Jeg vil da altid gerne høre om FCK Wink

Jeg overvejer selv at begynde en ny blog efter blogkonkurrencen som jeg selv er med i. Der vil jeg skrive i en helt anden stil men vil høre om i har et hold som i kunne tænke jeg at få fortalt om.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #640: 05 Apr 2009, 10:30 »

Jeg vil også altid gerne høre om en ny blog Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #641: 05 Apr 2009, 16:37 »

Er det tilladt at skrive om stoffer og alkohol i forbindelse med sin blog ?...  crazy
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #642: 05 Apr 2009, 16:44 »

Ja Berendt, selvfølgelig. Thorøe skrev da også om alkohol i sin "One of the Dons"
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #643: 05 Apr 2009, 16:46 »

Okay cool... Opstemt og det kan jeg faktisk godt huske... det er en af de relativ få blogs jeg faktisk har læst... Wink

EDIT: men det kunne godt være at sidens codex ikke foreskrev at man måtte tale positivt om alkohol og stoffer?...
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #644: 05 Apr 2009, 16:51 »

Det kommer jo an på hvordan du skriver det. Det er da tilladt at skrive det som om din manager elsker stoffer og alkohol, men det kan jo ikke undgås at blive skrevet på den måde, så man godt ved det er forkert? Wink
Altså regner ikke med du skriver det som om stoffer er det bedste og alle skal prøve det for det er bare toppen af poppen, men hvordan havde du tænkt dig det?

Evt. skriv til mig på PB, hvis du ikke vil afsløre hele historien eller noget Wink
Logged

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010