home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56989 gange)
Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #615: 15 Mar 2009, 18:59 »

Hvaa.. Er der nogen interesse for en SS Lazio blog? Er nemlig i gang med et mega fedt save, som jeg gerne vil fortælle om Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #616: 15 Mar 2009, 19:11 »

Hvaa.. Er der nogen interesse for en SS Lazio blog? Er nemlig i gang med et mega fedt save, som jeg gerne vil fortælle om Smiley
Lyder rigtig godt, jeg vil gerne følge Thumbs Up
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #617: 15 Mar 2009, 19:13 »

Vil der være en interrese for en AGF blog?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #618: 15 Mar 2009, 19:18 »

Vil der være en interrese for en AGF blog?
Det kunne være spændede at følge det mellem hold og så hvor mange penge du kan få med det store stadion Thumbs Up
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #619: 15 Mar 2009, 19:22 »

Hehe ok:) Skal lige se hvordan min gemmer går for min første blog sluttede hurtigt da min sæsonstart var virkelig dårlig og jeg ikke havde spillet på gemmeren inden jeg startede bloggen
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #620: 16 Mar 2009, 12:46 »

Ved godt mine første to blogs i FM09 ikke har holdt mere end 2 updates, men....
Ville der være interesse for en blog omhandlende Blyth Spartans fra Blue Square North?
Skal lige siges jeg er 3, næsten 4 sæsoner inde i spilllet, så der er mere end rigeligt til 2 updates.
Et spil jeg virkelig nyder, og det vil så også vise sig i bloggen!
Logged

skovmanden#1
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #621: 16 Mar 2009, 13:29 »

Ja kom endelig med dem syntes selv blyth er mega seje i fa cuppen
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #622: 16 Mar 2009, 15:59 »

Til SimZe:
Ja der er helt klart stemning for en AGF blog ihvertfald fra min side af.
Jeg vil helt klart følge en AGF blog med glæde.
Så det håber jeg da at du vil starte op.

Vh. Blackstone
Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #623: 16 Mar 2009, 16:15 »

Vil der være en interrese for en AGF blog?

Altid Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #624: 16 Mar 2009, 16:21 »

AFC TELFORD UNITED
Efter at havde taget solide midthold til toppen af deres ligaer, uden at lige at kunne lukke det sidste lille hul, er jeg i tvivl om LLM er mig. Idéen kan jeg godt lide, men det er et langtrukket projekt, og med langt op til de standarter jeg er vant til at bevæge mig rundt i når det kommer til FM. Desuden er der yderligere et problem; Hvis det skal blive spænende for mig at skrive, skal det være en manager der ikke bare er en skygge og en ligegyldighed. Det skal være en person som vi så i ”One of the Dons” – men samtidig er jeg bange for at lægge mig for meget op ad netop den personlighed.

BRØNDBY IF
Mig hjerte hører til på Vestegnen, hvilket både er det der tiltaler mig og samtidig afholder mig; Hvis jeg skuffer bliver det ekstra svært at finde lysten. Desuden har jeg spillet så mange gange med Brøndby – hovedsageligt i FM08 – at det vil blive svært at opnå nye ting. 

UDINESE
De har nogle herre der kan sælges, men penge er der ikke mange af fra start. Desuden er de et midterhold – altså dem jeg flere gange har ført frem blot for at mangle den sidste smule. Det kan meget vel risiker at blive trivielt, men på den anden side er det med midterhold jeg har haft mine bedste spil. En anden ting der taler for, er de har hjemme i Italien; Et land der er så bund råddent, det i den grad er muligt at få banket en historie på banen – hvilket netop er det jeg ønsker.

AGF eller RANDERS
På sin hvis kunne det være sjovt at tage et mindre dansk hold. Især fordi de begge har lyspunkter i start elleveren.

ANDET
Hvis I har en god idé, må den da gerne blive nævnt. Det er stjerne der skaber lysten, så en trup med én eller flere lyspunkter uden for alvor at være blændende. De må gerne have en del penge hvis de er i den bedste række. Desuden skal det IKKE være et top hold. Jeg ser gerne en udfordring – ellers bliver det så kedeligt.

- Men hvad vil I helst hører om. Jeg er åbent for det meste, og stadig kun i det indledende stadie. Så selvom AGF er favorit, vælger jeg måske Udinese. Men ikke desto mindre mere jeg det er forsøget værd - måske I kan være med til at overbevise mig om det ene eller andet.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #625: 16 Mar 2009, 16:42 »

Nibali

Af de forslag du selv kommer med er AGF min fortrukne. Har selv overvejet at starte et spil med dem, men lige nu er jeg begyndt på et andet spil. Men AGF har helt klart en spændende trup, og hvis du valgte at satse på egne talenter kunne det blive et yderst spændende spil.

Ellers kunne jeg godt tænke mig en blog fra Bundesligaen hvor Leverkusen og Köln nok er de to hold som jeg ser som mest spændende   Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #626: 16 Mar 2009, 17:00 »

Nibali

Af de forslag du selv kommer med er AGF min fortrukne. Har selv overvejet at starte et spil med dem, men lige nu er jeg begyndt på et andet spil. Men AGF har helt klart en spændende trup, og hvis du valgte at satse på egne talenter kunne det blive et yderst spændende spil.

Ellers kunne jeg godt tænke mig en blog fra Bundesligaen hvor Leverkusen og Köln nok er de to hold som jeg ser som mest spændende   Thumbs Up

Köln med Podolski (Gotta love that guy!) i spidsen fra anden sæson kunne bestemt være sjovt. Desuden er det MEGET få gange jeg har prøvet mig med et tysk hold - og aldrig et tysk bundhold. Mht. GF; De har en ung springfarlig trup. Desuden har de historien der tilføjer det hele lidt ekstra krydderi. Og sidst men ikke mindst: Så er manageren meget afgørende. Om det bliver medalje eller nedrykning med GF er jo optil manageren, så det må bestemt siges at være en udfordring.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #627: 28 Mar 2009, 00:12 »

Har været ude med et par blogge i FM09, men ingen af dem er rigtig blevet til noget.
Det tror jeg på jeg kan lave om nu, da jeg har et helt fantastisk save kørende pt.
Det er med det engelske landshold, hvor jeg prøver at skabe et hold som er lige så overlegen,
som de engelske klubhold er i Europa, og verden i øjeblikket. Jeg vil blande min trup med
gamle rutinerede spillere, og så nogle unge stortalenter, så jeg får en god nutid, men den
perfekte fremtid. Er det noget der er stemning for, eller burde jeg bare holder mig væk fra
at blogge? :b

/MadzeN92
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #628: 28 Mar 2009, 00:24 »

Har været ude med et par blogge i FM09, men ingen af dem er rigtig blevet til noget.
Det tror jeg på jeg kan lave om nu, da jeg har et helt fantastisk save kørende pt.
Det er med det engelske landshold, hvor jeg prøver at skabe et hold som er lige så overlegen,
som de engelske klubhold er i Europa, og verden i øjeblikket. Jeg vil blande min trup med
gamle rutinerede spillere, og så nogle unge stortalenter, så jeg får en god nutid, men den
perfekte fremtid. Er det noget der er stemning for, eller burde jeg bare holder mig væk fra
at blogge? :b

/MadzeN92
Jeg har en god stemning for det! Opstemt
Kom med den MdzeN92, det skal nok blive godt. Og når savet er igang, og det er fedt for dig, bliver det jo bare endnu bedre Smiley
Så kom med den Wink
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #629: 28 Mar 2009, 12:03 »

Den kommer også Smiley Men det bliver dog under blogkonkurrencen, så den 1. april kan du/i læse den første update.
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010