home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56925 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #555: 20 Feb 2009, 18:13 »

Jeg ved ikke lige om det er det rette sted at spørge, da denne tråd nok mest er for FM blogs, men jeg går lidt og overvejer at starte en NHL blog, og så ville jeg bare lige høre lidt om der er stemning for det. Jeg aner ikke om det bliver til noget, og jeg er heller ikke helt sikker på endnu hvordan jeg eventuelt vil gøre det, men hvis der er stemning for det, kan det jo sagtens være at viljen til det får en tak op. Jeg ved dog ikke helt, da jeg er rigtig dårlig til at holde en blog længe!
Synes da ellers din Sociedad/Palermo blog holdte længe. Mht. til bloggen så siger jeg go for it! Thumbs Up Ærgeligt, at du ikke spiller FM mere, kunne ellers være fedt med en FM-blog fra din side. Men NHL synes jeg selv er fedt, så jeg siger bare go for it! Thumbs Up
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #556: 20 Feb 2009, 18:16 »

Jeg ved ikke lige om det er det rette sted at spørge, da denne tråd nok mest er for FM blogs, men jeg går lidt og overvejer at starte en NHL blog, og så ville jeg bare lige høre lidt om der er stemning for det. Jeg aner ikke om det bliver til noget, og jeg er heller ikke helt sikker på endnu hvordan jeg eventuelt vil gøre det, men hvis der er stemning for det, kan det jo sagtens være at viljen til det får en tak op. Jeg ved dog ikke helt, da jeg er rigtig dårlig til at holde en blog længe!

Det ville da være super fedt! Kom med den Smiley Du ved, hvilket hold jeg håber, at den omhandler Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #557: 20 Feb 2009, 18:19 »

Ville også glæde mig at se en NHL blog.
Elsker selv ishockey og NHL, så du har i hvert fald min opbakning! Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #558: 20 Feb 2009, 18:22 »

Er da herligt at i er interreserede, så kunne man jo godt overveje det Opstemt

@ Pepe
Jeg ved ikke om det bliver med Rangers, da jeg allerede har en lang karriere med dem Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #559: 20 Feb 2009, 18:24 »

Det er også fint Wink Men det ville være rigtig spændende. Jeg ville læse med, det er helt sikkert.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #560: 21 Feb 2009, 01:03 »

Hvad siger I til at høre om et hold i år 2012, der udelukkende består af spillere under 24, hvor størstedelen er newgens? Smiley
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #561: 21 Feb 2009, 01:08 »

Kommer an på hvilket hold det er? Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #562: 21 Feb 2009, 01:12 »

Det er City i år 2012. Har en del gode newgens i dette år. Dog vil det først være fra den kommende sæson, hvor jeg vil sælge alle mine stjerner og så kun satse på ungdommen, da jeg ligger på 26. august Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #563: 21 Feb 2009, 01:14 »

Er lidt ligeglad hvilket hold det er, da de næsten alle er newgens.
Men for jeg skal gide læse med i den, kræver det du fortæller godt om alle dine spillere, på en nem læselig måde. Det er et meget svært projekt Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #564: 21 Feb 2009, 01:18 »

Ja, men sidder lige og overvejer det. Der er en del City blogs her på sitet, og den her vil nok bare virke som endnu en, selvom den egentlig kunne have været med hvilket som helst hold. Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #565: 26 Feb 2009, 18:34 »

Jeg kan så også afsløre at efter utallige forsøg på at overtale mig, til at lave endnu en blog, er lysten kommet igen. Det sker dog IKKE før at Patch 3 udkommer, så den der sætter udgivelse datoen.

Jeg regner med at gå lidt i nostalogi over min egen korte blogkarriere, da jeg regner med at starte med den klub jeg trådte ind på blog scenen med tilbage i 07 eller 08(?), nemlig Schalke 04. Ikke at det var en stor entré jeg lavede, men derfor har Schalke 04 fortjent en bedre blog fra min side. Valget er 95% sikker. Og jeg ved godt der er mange der ikke kan lide tysk fodbold, men det er noget ævl. Ellers ville kanal5 og hvad de hedder ikke vise Bundesliga fodbold. Dem som ikke gider følge en blog i tyskland er velkommen til at blive væk.

Skrivestilen bliver formentligt lidt alá den jeg lavede i min sidste FM blog, Fulham-DK-Parma, så er folk klar over det.

Nu kom patchen så ud. Er der så nogen der evt. kunne have interesse i overnstående? Og nogle grafikere som vil give en hånd?
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #566: 26 Feb 2009, 18:37 »

Lyder spændende Shaft, eftersom din Fulham blog var spændende at læse med i. Hvad så med din Saints blog? Bliver den sat på standby, eller kommer du til at have dem kørende sammentidigt?
Men jeg kan godt give en hånd med på grafikken Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #567: 26 Feb 2009, 18:39 »

SHAFT!!!! Kom nu bare med den.. det er længe siden vi har snakket om det.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #568: 26 Feb 2009, 18:41 »

Lyder spændende Shaft, eftersom din Fulham blog var spændende at læse med i. Hvad så med din Saints blog? Bliver den sat på standby, eller kommer du til at have dem kørende sammentidigt?
Men jeg kan godt give en hånd med på grafikken Smiley

Den bliver skam kørende ved siden af Wink

Okay lyder spændende, du kan jo tilføje mig på msn.. Min mail skulle meget gerne stå i profilen, eller så skriv en PB Wink

SHAFT!!!! Kom nu bare med den.. det er længe siden vi har snakket om det.. Thumbs Up

Jaja, rolig nu far Opstemt
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #569: 26 Feb 2009, 18:42 »

Den bliver skam kørende ved siden af Wink

Okay lyder spændende, du kan jo tilføje mig på msn.. Min mail skulle meget gerne stå i profilen, eller så skriv en PB Wink

Jaja, rolig nu far Opstemt
Jeg har skrevet en PB Shaftevand Wink
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010