home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56858 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #525: 16 Feb 2009, 14:39 »

Har fået et rigtig godt save i gang med Real Murcia der starter i Liga Adelante.
Tænker på at starte en blog op med dem, men er det noget i vil synes om?


Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #526: 16 Feb 2009, 14:41 »

Jeg er frisk. Det er meget sjældent vi ser blogs fra Liga Adelante. Kom bare med den.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #527: 16 Feb 2009, 14:53 »

Har fået et rigtig godt save i gang med Real Murcia der starter i Liga Adelante.
Tænker på at starte en blog op med dem, men er det noget i vil synes om?




Det lyder da godt.. vil jeg gerne høre om.. spændende liga og spændende hold.. Kom med den..

Jeg er frisk. Det er meget sjældent vi ser blogs fra Liga Adelante. Kom bare med den.

Hey.. Min startede da i Liga Adelante.. hehe..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #528: 16 Feb 2009, 14:54 »

Hehe. Ja ja, men det er også kun én Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #529: 16 Feb 2009, 15:01 »

Jeg overvejer lidt, at blogge om mit Carlisle spil. Det skal siges at jeg aldrig før har blogget om hold i de lavere divisioner, så derfor synes jeg selv det kunne være spændende at se, hvordan det foreløber sig. Dog ved jeg ikke, hvor mange der vil læse med, da min sidste lange blog var Kanonen på brystet?

Anyway, det er stadig kun til overvejelse, om jeg vil blogge om dette spil....
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #530: 16 Feb 2009, 15:15 »

Lyder som en fed idé Cesc! Kan rigtig godt lide at høre om hvordan det går med spil i de lavere rækker! Jeg vil i hvert fald følge med i den Thumbs Up
Logged


Moutinho
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #531: 17 Feb 2009, 19:54 »

nej desværre. Der er allerede en blog med Real Madrid, og syntes heller ikke dine ander blogs har været særlig velarbejdede. 

Du må selfølgelig gerne lave bloggen, det skal jeg ikke bestemme. Men hvis du laver bloggen, skal dit niveau hæves, for dine andre blogs har desværre ikke væet prangende.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #532: 17 Feb 2009, 20:02 »

Kongeklubben vil jeg altid høre om. Hvis du vil blogge om Real Madrid, så blogger du da bare om Real Madrid. Det lyder til at du har lyst til at blogge, så du skal bare blogge. Der behøver ikke blive spurgt om det, sindssygt, bare gå i gang og klø på. Du kan godt få en god blog, jeg tror i hvert tilfælde på dine evner.

Man er nødt til at blive ved med at forsøge, før det perfekte kommer. Og en storklub er altid lettest at få succes med, både i spillet, men også med blogs.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #533: 17 Feb 2009, 20:05 »

Jeg går lidt med tanken om at starte en ny blog op, hvor jeg skal følge et hjemmelavet regelsæt. Lidt ligesom "De 10 bud" af Cube for lang tid siden. Et af de regler som jeg har i tankerne er at jeg kun må handle en spiller i hver sæson. Jeg håber at den regel vil give spillet en ekstra dimension da man nøje skal vurdere hvilken spiller man vil købe, og til hvilken position man mangler. Desuden handler det også om hvorvidt man skal handle i sommer eller vinterpausen osv.

Der er ingen tvivl om at spillet vil blive startet, men jeg overvejer stadig hvordan bloggen evt. skulle opsættes.
Men vil der være interesser for en blog med et regelsæt, og er der nogen der har nogle ideér til nogle regler? Jeg overvejer i øvrigt at starte med enten OB eller Dortmund, og her er indtil videre mine regler:


* Kun et handel pr. sæson. (måske med undtagelse af spillere under 17 år)

* Mindst 4 danske (eller tyske) spillere i startelleveren i størstedelen af sæsonen (vil ikke være tvunget til at hive en  ungdomspiller op pga. karantæner eller skader)

* Må kun foretage mig realistiske handler (Gode talenter, eller spillere der præstere på et højt plan)

* Må ikke sælge spillere over 6,12 eller 24 mdr. medmindre klubberne selv byder. (For nemt at sælge til overpris ellers)

* Må kun hente spillere der er blevet scoutet af mine talentspejdere (med undtagelse af danskere, eller spillere der har spillet i Danmark - Eller tyskere, samt spillere der har spillet i Tyskland hvis det er Dortmund jeg vælger)


Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #534: 17 Feb 2009, 20:40 »

Overvejer virkelig kraftigt at starte en blog om Barcelona, og prøve at skabe det nye dream team. Men da jeg ikke ved særlig meget om holdet dengang, og deres spillestil, ville jeg hører om der er nogen herinde som havde nogle internetsider som der stod noget på, eller selv vidste en del om holdet. Ville også blive meget glad hvis der var et par stykker der ville prøve at lave et topbanner til mig.

/MadzeN92
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #535: 17 Feb 2009, 20:53 »

Har før overcejet en blog med Boca men har nu fået en anden ide. Jeg tænkte på at starte en med Rivaldo som hovedperson men håber jeg ikke aber for meget efter Han der begyndt med en med Zidane. Rivaldo har altid været en af mine idoler. Spørgsmålet er at jeg ikke helt ved hvem. Det skal helst være nogle med forbindelse til Rivaldo.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #536: 17 Feb 2009, 20:55 »

Har før overcejet en blog med Boca men har nu fået en anden ide. Jeg tænkte på at starte en med Rivaldo som hovedperson men håber jeg ikke aber for meget efter Han der begyndt med en med Zidane. Rivaldo har altid været en af mine idoler. Spørgsmålet er at jeg ikke helt ved hvem. Det skal helst være nogle med forbindelse til Rivaldo.

Du kunne starte et spil med Olympiakos.. Ville være interessant med en blog om dem.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #537: 17 Feb 2009, 20:57 »

Du kunne starte et spil med Olympiakos.. Ville være interessant med en blog om dem.
Nu er det så også et stykke tid siden han var der... Peace
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #538: 17 Feb 2009, 21:17 »

   Det kan være en af disse klubber
Corinthians    
Palmeiras
Deportivo La Coruña
Barcelona
Milan    
Cruzeiro
Olympiacos    
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #539: 18 Feb 2009, 02:04 »

Mig og Barfoe91 er igang med et aston villa save og vi har allerede et par updates klar, så bloggen kommer op imorgen omkring eftermiddag
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010