home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56861 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #510: 09 Feb 2009, 15:11 »

jeg har et godt spil kørerne med bif dog er det fm08 men synes i jeg skal lave en blog om spillet ??

det er dig der bestemmer det. du skal have lyst til det
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #511: 09 Feb 2009, 15:16 »

jeg har et godt spil kørerne med bif dog er det fm08 men synes i jeg skal lave en blog om spillet ??
Jeg vil ikke sige noget ondt, men jeg tror godt det kan blive rigtig svært for dig at have din blog kørende. Det er ikke det letteste at være ny blogger, og når du så gør det i 08, hvor interessen ikke er specielt stor, kan du få meget svært ved at få læsere. Bare et råd, men tag udfordringen op, hvis du er frisk.  Smiley
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #512: 09 Feb 2009, 16:13 »

kan jeg så bare lægge den i bLOG 2009
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #513: 09 Feb 2009, 16:15 »

kan jeg så bare lægge den i bLOG 2009


Nej den skal ligge sammen med de andre blogs fra 08
Logged

Wohlert
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #514: 12 Feb 2009, 17:48 »

Hvad er der mest stemning for ?

- Hamburger SV ?
- AaB ?

Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #515: 12 Feb 2009, 20:38 »

Hvad er der mest stemning for ?

- Hamburger SV ?
- AaB ?

Smiley

HSV, ingen tvivl om det fra min side af.
Logged

Wohlert
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #516: 12 Feb 2009, 21:06 »

HSV, ingen tvivl om det fra min side af.
Det vil jeg da tage til mig Smiley

Andre meninger ?
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #517: 13 Feb 2009, 09:11 »

HSV lyder godt. men en AaB-blog, ville skam ikke være dårligt. men synes du skal tage hsv
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

enged
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #518: 15 Feb 2009, 23:23 »

Mr-Legendary og jeg er blevet enige om at starte et net-spil op i Spanien når patchen kommer, dette kunne medføre at vi starter en blog op omkring savet. For mig vil det være min første blog. Mr-Legendary er mere erfaren og har blogget på fmd før i tiden, nu er han så kommet til fornuft og er begyndt at bruge FmF i stedet. Wink
Holdene er endnu ikke bestemt, men det bliver sandsynligvis ikke tophold, eller dem som er lige bagefter, men nok to hold fra den tungere ende.
Spillet behøver i ikke være bange for går dødt efter tre dage, da vi før har spillet netspil sammen i længere tid.
Hvad end der bliver sagt herinde, kommer det nok ikke til at påvirke om vi starter bloggen eller ej, men derfor vil vi stadig gerne høre hvad i har at sige. Smiley
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #519: 15 Feb 2009, 23:44 »

Mr-Legendary og jeg er blevet enige om at starte et net-spil op i Spanien når patchen kommer, dette kunne medføre at vi starter en blog op omkring savet. For mig vil det være min første blog. Mr-Legendary er mere erfaren og har blogget på fmd før i tiden, nu er han så kommet til fornuft og er begyndt at bruge FmF i stedet. Wink
Holdene er endnu ikke bestemt, men det bliver sandsynligvis ikke tophold, eller dem som er lige bagefter, men nok to hold fra den tungere ende.
Spillet behøver i ikke være bange for går dødt efter tre dage, da vi før har spillet netspil sammen i længere tid.
Hvad end der bliver sagt herinde, kommer det nok ikke til at påvirke om vi starter bloggen eller ej, men derfor vil vi stadig gerne høre hvad i har at sige. Smiley
Arh, fornuft og fornuft. Det var vidst ikke den primære grund til jeg oprettede mig på dette site Wink
Men det er korrekt at vi overvejer at starte et spil op. Jeg tager sandsynligvis et bundhold, men enged er lidt mere vag i det og vil helst have et godt hold, men anyways kommer vi til at kæmpe om de samme placeringer.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #520: 16 Feb 2009, 04:47 »

har gået og tænkt på at starte et game med et finsk hold, og så tænkte jeg på at blogge om det? men jeg ville bar elige høre om der var stemning for det?

EDIT: Ved endnu ikke hvilket hold det bliver
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #521: 16 Feb 2009, 05:23 »

Finsk hold, helt sikkert, Det kunne blive en fed blog, vil jeg mene.

Vh.Blackstone
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #522: 16 Feb 2009, 05:47 »

Fint vil begynde at overveje hvilket hold jeg vil være Grin
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #523: 16 Feb 2009, 13:06 »

Arh, fornuft og fornuft. Det var vidst ikke den primære grund til jeg oprettede mig på dette site Wink
Men det er korrekt at vi overvejer at starte et spil op. Jeg tager sandsynligvis et bundhold, men enged er lidt mere vag i det og vil helst have et godt hold, men anyways kommer vi til at kæmpe om de samme placeringer.

Lyder spændende, specielt hvis i kan opdatere jævnligt, og holde spillet kørende..  Men ser frem til jeres blog, og hvilke hold i vælger at spille med   Thumbs Up
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #524: 16 Feb 2009, 13:14 »

Lyder spændende, specielt hvis i kan opdatere jævnligt, og holde spillet kørende..  Men ser frem til jeres blog, og hvilke hold i vælger at spille med   Thumbs Up
Jamen mange tak. Der er jo ingen tvivl om, det er sværere at holde et netspil igang end et single player spil, men omvendt giver det en masse andre aspekter som kan gøre spillet langt mere interessant, så jeg regner da helt klart med at vi får spillet et par sæsoner, selv om det kommer til at tage længere tid. Vi vil nok opdatere hver gang vi har afsluttet "en runde", vil jeg tro, men det er ikke noget vi har lagt os fast på endnu. Men spændende skal det sgu nok blive, så glæd jer!
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010