home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56566 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #195: 10 Dec 2008, 17:12 »

Egentlig ikke, FCN eller FCM ville være mere spændende synes jeg. Alt for mange Brøndby blogs gennem tiderne.

Jeg havde helst også gerne set et andet hold... Der er/har været for mange Brøndby blogs, så et andet hold vil helt klart være mere interessant. Men omvendt, hvis det er Brøndby du gerne vil spille med, så er det bedre du laver en blog om dem, end om et hold du egentlig ikke gider at spille med.
Logged

Mini-Bertel
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #196: 11 Dec 2008, 15:46 »

Jeg vil gerne lave en ny blog, jeg ved bare ikke hvad for et hold det skal være.

Krav:
1: Det skal være et hold fra den bedste division/liga
2: Holdet skal have nogle gode talenter
3: Det skal helst være et hold man kender
4: Holdet må gerne have nogle o.k. transfer penge

Håber i vil svare mig Smiley


Grin
Logged


jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #197: 13 Dec 2008, 19:16 »

Overvejer at starte en blog med den schweiziske topklub Basel Fc, dette vil i så fald blive min første blog... Er dette noget som kunne have interesse derude og er der nogen som ville være så søde og venlige og lave et banner til mig så jeg kan få blandet lidt grafik ind i det...
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #198: 13 Dec 2008, 20:10 »

Kom da gerne med en blog om Basel. Altid spændende at læse om et hold man ikke kender skide godt. Smiley

Har forsøgt med et banner:


Logged

former zoesuckins

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #199: 13 Dec 2008, 20:44 »

mange tak Zeptor, vil starte spillet engang i aften så kommer enten med et par updates der eller måske først imorgen formiddag, dit flotte Banner vil selvfølgelig blive brugt i bloggen... Grin
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #200: 13 Dec 2008, 21:05 »

Kom da gerne med en blog om Basel. Altid spændende at læse om et hold man ikke kender skide godt. Smiley

Har forsøgt med et banner:



Undskyld, men er det ikke Ivan Rakitic som spiller i Shalke 04 som står til venstre ? Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #201: 13 Dec 2008, 21:12 »

Han er gammel Basel-spiller, så det kan godt være. Peace
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #202: 13 Dec 2008, 21:18 »

Han er gammel Basel-spiller, så det kan godt være. Peace
Lige præcis.
Så var den god nok... Smiley
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #203: 13 Dec 2008, 21:44 »

Jeg har planlagt en blog om Sampdoria. Men det bliver nok, til at starte med, en "blog light". Smiley
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #204: 13 Dec 2008, 21:50 »

Kommer nok ikke igang med min Basel-blog idag, vil bruge lidt tid på at skrive en indledning som jeg måske får smidt op en gang senere iaften, vil nok først begynde selve spillet imorgen...

EDIT: et problem med min computer gør at jeg først kommer igang imorgen mandag
« Seneste Redigering: 14 Dec 2008, 10:42 af jelle123 » Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #205: 15 Dec 2008, 14:13 »

Går og overvejer at starte en Madden NFL 09 blog. Det bliver spillet på PS3. Har ikke spillet endnu, men regner med at få det i julegave, og hvis ikke det, så køber jeg det lige efter. Men er ikke sikker på hvilket hold jeg vil være endnu. Har overvejet følgende:

Cincinnati Bengals: Har selv været i Cincinnati, og tja, siden har jeg være 'fan' af dem.
Baltimore Ravens: Synes de har et virkeligt spændende hold.
Carolina Panthers: De har gjort det rigtig godt i år, men kan jeg fortsætte det?

Hvis i har nogle forslag til hold, må i meget gerne skrive dem. Vil også meget gerne høre om der er nogen som gider lave et banner, nu når holdet er bestemt. Dog bliver det først i 2009 bloggen starter, da jeg ikke rigtig føler for at game i julen Smiley

Noget der kunne være interresant?
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #206: 15 Dec 2008, 14:18 »

Går og overvejer at starte en Madden NFL 09 blog. Det bliver spillet på PS3. Har ikke spillet endnu, men regner med at få det i julegave, og hvis ikke det, så køber jeg det lige efter. Men er ikke sikker på hvilket hold jeg vil være endnu. Har overvejet følgende:

Cincinnati Bengals: Har selv været i Cincinnati, og tja, siden har jeg være 'fan' af dem.
Baltimore Ravens: Synes de har et virkeligt spændende hold.
Carolina Panthers: De har gjort det rigtig godt i år, men kan jeg fortsætte det?

Hvis i har nogle forslag til hold, må i meget gerne skrive dem. Vil også meget gerne høre om der er nogen som gider lave et banner, nu når holdet er bestemt. Dog bliver det først i 2009 bloggen starter, da jeg ikke rigtig føler for at game i julen Smiley

Noget der kunne være interresant?
Jeg har selv overvejet at gøre det samme som du har fundet frem til. Men har tænkt på at interessen nok har været forholdsvis minimal. Jeg synes du skal give det et forsøg med et hold som fx. Cincinnati Bengals som har plads til forbedringer stort set over alt. Specielt på den offensive side af linjen.

Mit bud: Pick Cinci eller tag San Francisco 49ers!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #207: 15 Dec 2008, 14:20 »

Det bliver ikke 49ers, det kan jeg lige så godt afvise. Kan bare ikke li' SF. Grunden til at jeg vil lave en blog om madden, er fordi jeg synes der er så mange FM blogs. Synes ligesom man skal prøve noget nyt, og det bliver så for mit vedkommende en Madden09 blog.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #208: 15 Dec 2008, 14:21 »

Går og overvejer at starte en Madden NFL 09 blog. Det bliver spillet på PS3. Har ikke spillet endnu, men regner med at få det i julegave, og hvis ikke det, så køber jeg det lige efter. Men er ikke sikker på hvilket hold jeg vil være endnu. Har overvejet følgende:

Cincinnati Bengals: Har selv været i Cincinnati, og tja, siden har jeg være 'fan' af dem.
Baltimore Ravens: Synes de har et virkeligt spændende hold.
Carolina Panthers: De har gjort det rigtig godt i år, men kan jeg fortsætte det?

Hvis i har nogle forslag til hold, må i meget gerne skrive dem. Vil også meget gerne høre om der er nogen som gider lave et banner, nu når holdet er bestemt. Dog bliver det først i 2009 bloggen starter, da jeg ikke rigtig føler for at game i julen Smiley

Noget der kunne være interresant?
Har også gået og tænkt på det selv, madzen. Har heller ikke Madden 09, men håber jeg får de ti julegave. MEd hensyn til hold syntes jeg du skal vælge Bengals. Hent noget godt offensivt til og se hvad du kan gøre med dem. Måske til Super Bowl Thumbs Up.
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #209: 15 Dec 2008, 14:24 »

Har også gået og tænkt på det selv, madzen. Har heller ikke Madden 09, men håber jeg får de ti julegave. MEd hensyn til hold syntes jeg du skal vælge Bengals. Hent noget godt offensivt til og se hvad du kan gøre med dem. Måske til Super Bowl Thumbs Up.
Nu er det desværre ret let at få succes i Madden efter min mening. Men spiller man på all-pro eller det bedste som jeg ikke lige kan huske, så er det jo en tand sværre. Men kom endelig med et par NFL blogs!  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010