home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56499 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #165: 08 Dec 2008, 20:37 »

Davs drenge. Den evigt irriterende Gerrarden melder sig endnu engang på banen. Jeg ønsker at skrive en blog, som er enkel og dejlig overskuelig, jeg vil forsøge at komme tilbage til min udgangspunkt som blogskriver. Det vil sige en blog fra et journalistisk synspunkt. Spørgsmålet er bare hvilket hold Jer læsere ville være interesseret i at høre om:
1. AaB
2. AaB
3. AaB

- Det er et svært valg ikke Smiley? Men det store spørgsmål er, vildet være opbakning til en blog om AaB fra min side. Jeg er fuldt ud overbevist om, at jeg har forsøgt mig med en del AaB-blogs gennem tiden, men jeg tror jeg har konceptet nu. Hvad siger I?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #166: 08 Dec 2008, 20:42 »

Jeg vælger Aab Wink
Start en blog, og se hvad du kan skabe - Jeg ville helt sikkert læse med da jeg elsker blogs om hold i DK Thumbs Up
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #167: 08 Dec 2008, 20:44 »

Davs drenge. Den evigt irriterende Gerrarden melder sig endnu engang på banen. Jeg ønsker at skrive en blog, som er enkel og dejlig overskuelig, jeg vil forsøge at komme tilbage til min udgangspunkt som blogskriver. Det vil sige en blog fra et journalistisk synspunkt. Spørgsmålet er bare hvilket hold Jer læsere ville være interesseret i at høre om:
1. AaB
2. AaB
3. AaB

- Det er et svært valg ikke Smiley? Men det store spørgsmål er, vildet være opbakning til en blog om AaB fra min side. Jeg er fuldt ud overbevist om, at jeg har forsøgt mig med en del AaB-blogs gennem tiden, men jeg tror jeg har konceptet nu. Hvad siger I?
Ikke når du er så næsvis. Ej, bare kom den hvis du har lyst, vil nok læse lidt med Thumbs Up.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #168: 08 Dec 2008, 20:47 »

Synes hellere du skulle prøve lykken med et andet hold, du har haft en del blogs med AaB og du har jo vundet mesterskabet en del gange, så synes du skulle prøve med et af dine andre favorithold. Jeg vil gerne høre om Leverkusen, de har gjort det rigtig godt i denne sæson, og kunne være spændende og se om du kunne gøre det samme.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #169: 08 Dec 2008, 20:50 »

Synes hellere du skulle prøve lykken med et andet hold, du har haft en del blogs med AaB og du har jo vundet mesterskabet en del gange, så synes du skulle prøve med et af dine andre favorithold. Jeg vil gerne høre om Leverkusen, de har gjort det rigtig godt i denne sæson, og kunne være spændende og se om du kunne gøre det samme.

Har vundet mesterskabet med AaB en enkel gang. Tager dine ord til mig, og vil da se om jeg får lysten til andre hold Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #170: 08 Dec 2008, 20:51 »

Liverpool kunne også være spændende, synes ikke rigtig vi har haft nogle rigtige blogs om dem her inde Wink!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #171: 08 Dec 2008, 20:53 »

Har vundet mesterskabet med AaB en enkel gang. Tager dine ord til mig, og vil da se om jeg får lysten til andre hold Smiley
Min fejl :-)
Men jeg vil da helt klart følge med, hvis du valgte at starte med AaB.

Har selv overvejet om det ikke er tid til en blog fra min side, har fået startet et Celtic spil op i Euro Golden League, og synes selv det kunne være interessant at starte en blog op. Men hvad synes I andre, skal jeg starte op i Euro Golden League eller bare spille et normalt spil?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #172: 08 Dec 2008, 20:56 »

Min fejl :-)
Men jeg vil da helt klart følge med, hvis du valgte at starte med AaB.

Har selv overvejet om det ikke er tid til en blog fra min side, har fået startet et Celtic spil op i Euro Golden League, og synes selv det kunne være interessant at starte en blog op. Men hvad synes I andre, skal jeg starte op i Euro Golden League eller bare spille et normalt spil?

Et normalt spil efter min mening. Det der Euro Golden League masser ikke ind i en blog i mine øjne. Du misser alle de spændende lokalopgør og en masse andet. Syntes ikke det ville du'. Men selve ideen om en blog fra dig, er en spændende tanke Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #173: 08 Dec 2008, 20:57 »

Kunne være interessant at høre om forløbet i euro golden league Wink
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #174: 08 Dec 2008, 20:59 »

Et normalt spil efter min mening. Det der Euro Golden League masser ikke ind i en blog i mine øjne. Du misser alle de spændende lokalopgør og en masse andet. Syntes ikke det ville du'. Men selve ideen om en blog fra dig, er en spændende tanke Wink
Det har du nok ret i, det forbliver et hyggepil og ikke en blog.
Men vil gå igang med at finde holdet, som jeg skal skrive om. Har I nogle hold som I gerne ville høre om. Vil gerne være et hold fra en af de store ligaer, da jeg finder det sjovest. Gider ikke mesterskabs favoritter, ellers er jeg rimelig åben.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #175: 08 Dec 2008, 21:01 »

Det har du nok ret i, det forbliver et hyggepil og ikke en blog.
Men vil gå igang med at finde holdet, som jeg skal skrive om. Har I nogle hold som I gerne ville høre om. Vil gerne være et hold fra en af de store ligaer, da jeg finder det sjovest. Gider ikke mesterskabs favoritter, ellers er jeg rimelig åben.


Torino, Napoli eller Udinese er mine favoritter! Ellers så er Deportivo og Malaga spændende hold Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #176: 08 Dec 2008, 21:03 »

Torino, Napoli eller Udinese er mine favoritter! Ellers så er Deportivo og Malaga spændende hold Smiley

Deportivo vil jeg gerne hører om. Har et save i FIFA igang med dem og det er virkelig et spændende hold.
Logged

former zoesuckins

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #177: 08 Dec 2008, 21:05 »

Nogle rigtige gode bud I kommer med, hælder lidt til Malaga da jeg altid har haft en lille forkærlighed til dem. Men bliver måske en udfordring som er for stor. Men jeg vil gerne være et hold hvor jeg kender mange af spillerne, så er det lidt nemmere at sætte sig ind i hvordan holdet spiller osv, hvem der er profilerne.
Logged

Sebos
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #178: 08 Dec 2008, 23:30 »

Hva med et hold som køge ? man kan jo ik ligefrem sige det er gået frem for dem, kunne måske være meget sjovt og se dem i Sasligaen!
Logged

Tom Køhlert - El Grande Legendos

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #179: 09 Dec 2008, 19:15 »

Så er der blevet startet et spil op med tyske, Hoffenheim, nu må vi se om det bliver til en blog. Hvis lysten er der, til et spil med dem, kommer der med stor sandsynlig en blog med Bundesligaen store overraskelse. :-)
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010