home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56511 gange)
kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #135: 03 Dec 2008, 22:06 »

Det er blot hvad jeg har tænkt på...
- Du må meget gerne komme med foreslag ! Smiley

Atletico Madrid, Aston Villa eller Manchester City..
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #136: 03 Dec 2008, 22:12 »

Jeg har et city save, og har haft et atletico save, så jeg ved ikke lige om det bliver nogen af dem Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #137: 03 Dec 2008, 22:12 »

Jeg har et city save, og har haft et atletico save, så jeg ved ikke lige om det bliver nogen af dem Smiley

Hvad så med Aston Villa?
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #138: 03 Dec 2008, 22:14 »

Hvad så med Aston Villa?
Jeg kigger lige truppen igennem og sådan. Men hvem ved, måske er min næste blog en Aston Villa blog?
- Jeg er dog åben for foreslag endnu (:
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #139: 03 Dec 2008, 22:16 »

Hvad med et bundhold, som Hull mm.

Det ville være fedt Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #140: 03 Dec 2008, 22:18 »

Hmm, FC Porto kunne du vælge, se om du kan vinde nogle europæiske titler til den klub. Ellers kunne du prøve at få Gijon til at blive ved med at udklække talenter, og også prøve at vinde med dem. En blog om et hold uden fra europa kunne også være sjovt Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #141: 03 Dec 2008, 22:21 »

Hmm, FC Porto kunne du vælge, se om du kan vinde nogle europæiske titler til den klub. Ellers kunne du prøve at få Gijon til at blive ved med at udklække talenter, og også prøve at vinde med dem. En blog om et hold uden fra europa kunne også være sjovt Smiley
Hvad med et bundhold, som Hull mm.

Hull virker interessant. Jeg har en karriere med Sporting CP, så det bliver nok ikke Porto.
Måske Gijon.. Skal lige kigge på trupper, økonomi osv. (:
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #142: 03 Dec 2008, 22:22 »

Har på det seneste overvejet en Standard Liége-blog. De har et spændende hold, der har potentiale til Europa.
Men jeg er også modtagelig over for andre idéer. Helst ikke alt for udfordrende, nu da det er en blog. Så går jeg død i det, det er helt sikkert. Det må gerne være et tophold, bare ikke som Arsenal, Real M, Liverpool og så videre. Hvis det skal være et tophold, skal det være i en af de mindre ligaer. Økonomien skal helst være fin. Ellers er der ikke så mange krav fra min side.

- Er der ellers stemning for en blog med Standard Liége?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #143: 03 Dec 2008, 22:24 »

Har på det seneste overvejet en Standard Liége-blog. De har et spændende hold, der har potentiale til Europa.
Men jeg er også modtagelig over for andre idéer. Helst ikke alt for udfordrende, nu da det er en blog. Så går jeg død i det, det er helt sikkert. Det må gerne være et tophold, bare ikke som Arsenal, Real M, Liverpool og så videre. Hvis det skal være et tophold, skal det være i en af de mindre ligaer. Økonomien skal helst være fin. Ellers er der ikke så mange krav fra min side.

- Er der ellers stemning for en blog med Standard Liége?
Standard ville være super fedt. Eller en blog om Feyenoord, som har ret mange penge og et godt hold!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #144: 03 Dec 2008, 22:25 »

Har på det seneste overvejet en Standard Liége-blog. De har et spændende hold, der har potentiale til Europa.
Men jeg er også modtagelig over for andre idéer. Helst ikke alt for udfordrende, nu da det er en blog. Så går jeg død i det, det er helt sikkert. Det må gerne være et tophold, bare ikke som Arsenal, Real M, Liverpool og så videre. Hvis det skal være et tophold, skal det være i en af de mindre ligaer. Økonomien skal helst være fin. Ellers er der ikke så mange krav fra min side.

- Er der ellers stemning for en blog med Standard Liége?

Ville virkelig være lækkert, og ja, de har et virkelig godt hold! Ellers kunne en BATE Borisov eller Anorthorsis Famagusta blog være sjovt Opstemt
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #145: 03 Dec 2008, 22:28 »

Jeg har tænkt på at starte en blog, men jeg ved ikke hvem det skal være med..

Har i nogle som i kunne tænke jer at høre om??
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #146: 03 Dec 2008, 22:31 »

Jeg tænkte på, ville der være stemning for f.eks. Blackburn, Middlesbrough eller Feyenoord? Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #147: 03 Dec 2008, 22:32 »

Jeg har tænkt på at starte en blog, men jeg ved ikke hvem det skal være med..

Har i nogle som i kunne tænke jer at høre om??
Jeg ville meget gerne høre om Tenerife fra den næstbedste række i spanien, eller Schalke Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #148: 03 Dec 2008, 22:35 »

@ Pepe

Har selv tænkt på at starte med Standard Liége, efter at jeg er kørt død med Arsenal. Så derfor synes jeg selvfølgelig at det er en god idé. Det er bare med at komme i gang. Som DavidMadsen og Ghertesteas siger, så ville det være helt super!

@ kie

Hvilke hold kan du bedst lide at game med - du skal stille nogle krav, ellers er det svært at komme med gode forslag.
Logged


Arsenal Football Club


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #149: 03 Dec 2008, 22:41 »

@ Pepe

Har selv tænkt på at starte med Standard Liége, efter at jeg er kørt død med Arsenal. Så derfor synes jeg selvfølgelig at det er en god idé. Det er bare med at komme i gang. Som DavidMadsen og Ghertesteas siger, så ville det være helt super!

@ kie

Hvilke hold kan du bedst lide at game med - du skal stille nogle krav, ellers er det svært at komme med gode forslag.

Jeg ville gerne starte et spil med et old som lige ligger under toppen et hold som kan gå hen og overraske i ligaen, men samtidig skal de også hav een gd økonomi.. 
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010