home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56339 gange)
Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #30: 13 Nov 2008, 20:14 »

Det glæder jeg mig til at se. Odense Boldklub er et spændende hold, som helt sikkert har potentiale til Europa. Det bliver fedt at høre om, og jeg tror helt sikkert du nok skal få en fin lille blog. Derudover vil jeg sige, at du ikke skal forvente en kæmpe buket læsere. Dem skal man gøre sig 'fortjent' til, hvis du forstår. Dem skal man vinde, og det kan en ny blogger ikke på en intro.

Jeg har dog tiltro til at du kan blive en stor blogger - og jeg glæder mig til at se din grafik i bloggen. Husk at holde det enkelt, da det andet vil blive for uoverskueligt for læseren.

Du kan læse min blogguide, for at hente lidt viden inden du går i gang - det vil jeg hvert fald anbefale! I øvrigt, skal der da lyde et kæmpe tillykke fra mig af.

Den 5. december fylder jeg selv 15.
Tak for det, og nej jeg forventer faktisk ikke nogen læsere, men jeg vil dog tage bloggen som en udfordring for jeg laver den mest for min egen skyld, og ikke for andre. Og mener bestemt også at OB har potentiale til Europa, især efter hvad jeg har hørt bliver rettet i patchen (Fall bedre og bedre økonomi i OB). Mht. grafik tror jeg bare det bliver nogle billeder af spilleren med ramme rundt om Wink.

Men tillykke med fødselsdagen til dig også, når den tid kommer Thumbs Up.

Vinterbørn rockz :-)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #31: 13 Nov 2008, 20:28 »

Jeg regner stærkt med at lave en blog en af de første par dage her, og der er flere klubber som er inde i lyset, og det skal ikke være en klub som Man. Utd osv. Jeg står lige nu, og tænker lidt i Horsens, Viborg og Randers, og kunne tænke mig at høre hvad i syntes ville være spændende?

Denne blog som snart vil komme op, vil jeg tage som en udfordring, og vil gøre alt for at den skal være super, tak.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #32: 13 Nov 2008, 20:38 »

Som den Horsens-dreng jeg er, vil jeg naturligvis lægge et godt ord ind for min klub.

Jeg synes du skal vælge Horsens, fordi de umildbart ligner den af de tre klubber som der er størst udfordring i. Horsens har ikke specielt mange penge, de kan ikke lokke nogle prominente navne til og deres trup er ikke nær så god som Randers'. Horsens har et stort nyt stadion, hvor du helt sikkert, hvis du får succes, kan tjene en del på det.

Derudover har Horsens et par spændende spillere, som helt sikkert kan tjenes en ret god skilling på. Lawan er klart en af de største talenter i FM i Danmark, så hvis han gør det godt i første sæson, kan du måske tjene kassen på ham i sommer transfervinduet 09.

Horsens er bare en sjov klub at spille med...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #33: 13 Nov 2008, 20:41 »

Som den Horsens-dreng jeg er, vil jeg naturligvis lægge et godt ord ind for min klub.

Jeg synes du skal vælge Horsens, fordi de umildbart ligner den af de tre klubber som der er størst udfordring i. Horsens har ikke specielt mange penge, de kan ikke lokke nogle prominente navne til og deres trup er ikke nær så god som Randers'. Horsens har et stort nyt stadion, hvor du helt sikkert, hvis du får succes, kan tjene en del på det.

Derudover har Horsens et par spændende spillere, som helt sikkert kan tjenes en ret god skilling på. Lawan er klart en af de største talenter i FM i Danmark, så hvis han gør det godt i første sæson, kan du måske tjene kassen på ham i sommer transfervinduet 09.

Horsens er bare en sjov klub at spille med...

Horsens var også dem jeg hældte mest til, og med den mindre økonomi, gør det til en større udfordring, og de er bestemt i nedrykningskampen  Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #34: 13 Nov 2008, 20:44 »

Jeg regner stærkt med at lave en blog en af de første par dage her, og der er flere klubber som er inde i lyset, og det skal ikke være en klub som Man. Utd osv. Jeg står lige nu, og tænker lidt i Horsens, Viborg og Randers, og kunne tænke mig at høre hvad i syntes ville være spændende?

Denne blog som snart vil komme op, vil jeg tage som en udfordring, og vil gøre alt for at den skal være super, tak.

Du skal da helt klart vælge Viborg  Thumbs Up

En solid trup med en god blanding af unge talenter og erfarne spillere, der kan spille sig til toppen af SAS ligaen inden for 3 sæsoner Smiley
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #35: 14 Nov 2008, 10:42 »

Horsens var også dem jeg hældte mest til, og med den mindre økonomi, gør det til en større udfordring, og de er bestemt i nedrykningskampen  Wink
Kunne være sjovt hvis du satte et mål som at købe Henrik Hansen tilbage eller noget i den stil Wink.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #36: 14 Nov 2008, 15:37 »

Skal blogge om mit Vanløse spil!!

Bliver nok en skrabet blog og slet ikke som mine, Baskerlandets Stolthed og Billericay Town blogs..

Glæder mig bare til den har updated færdigt Opstemt
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #37: 14 Nov 2008, 15:51 »

Kunne være sjovt hvis du satte et mål som at købe Henrik Hansen tilbage eller noget i den stil Wink.

lyder meget spændende Wink
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #38: 14 Nov 2008, 19:43 »

Regner med jeg smækker en lille blog sammen, når jeg engang får startet et spil op. Kommer højst sandsynligt til at starte op med enten Tottenham eller St. Etienne Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #39: 14 Nov 2008, 19:58 »

Regner med jeg smækker en lille blog sammen, når jeg engang får startet et spil op. Kommer højst sandsynligt til at starte op med enten Tottenham eller St. Etienne Smiley

(Det mener du vel ikke Shockeret? Hvis du starter en blog vil alle os middelmådige blogskrivere blive udstillet og gjort til mig ticked off )Men det til trods vil jeg glæde mig til en blog fra din side Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #40: 14 Nov 2008, 20:09 »

Er der stemning for en blog om det hold jeg altid starter mit første spil med?
Som jeg tidligere har skrevet er Villarreal altid det første hold jeg spiller med, og jeg regner med at smække en blog op med dem, når engang jeg kan få FM til at virke.
Hvad siger i?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #41: 14 Nov 2008, 20:13 »

Åh kære Newton, jeg vil elske det, men jeg har også fået samme idé. Peace
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #42: 14 Nov 2008, 21:41 »

Overvejer at lave en blog om "La Vecchia Signora" (Den Gamle Dame), er der stemning for det? Vil skabe et nyt storhold, men samtidig prøve ikke at få for mange ikke-italienere med på holdet. Mangler samtidig nogen der måske kunne tænke sig at lave et par banners til mig.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #43: 15 Nov 2008, 13:35 »

Jeg har slettet min Horsens blog igen, da jeg kom til at spille med standard patch...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #44: 15 Nov 2008, 13:38 »

overvejer at starte en blog op med Brøndby eller Spurs - hvilket ved jeg ikke endnu, da jeg endnu ikke har fået startet et spil op. Desuden skal jeg lige have fat i et program til at lave grafik i.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010