home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56334 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #15: 08 Nov 2008, 20:23 »

men du må da lige skrive til mig hvad du mangler euca. så vil jeg prøve.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #16: 08 Nov 2008, 22:41 »

Jeg kan fortælle at jeg har en blog klar !
Hamburger SV er holdet, og lige nu ligger der 3 updates klar...

Nogen der syntes det lyder spændende ?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #17: 08 Nov 2008, 22:42 »

Jeg kan fortælle at jeg har en blog klar !
Hamburger SV er holdet, og lige nu ligger der 3 updates klar...

Nogen der syntes det lyder spændende ?
Post dem op. Læser gerne med.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #18: 08 Nov 2008, 22:43 »

Jeg kan fortælle at jeg har en blog klar !
Hamburger SV er holdet, og lige nu ligger der 3 updates klar...

Nogen der syntes det lyder spændende ?

Det gør det da helt sikkert  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #19: 08 Nov 2008, 22:44 »

Super Smiley
Læs du bare med når den første update ligger klar 14.Nov ! Wink
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #20: 08 Nov 2008, 22:49 »

men du må da lige skrive til mig hvad du mangler euca. så vil jeg prøve.
Det ville være fedt hvis du gad selvom jeg har fået lidt af Dasmessi! Hvis du kan mixe et par side banner op med et par spillere så ville det være fedt!

Du må også gerne (hvis du har tid selvfølgelig) lave nogen bannere med et par emner.
Foreksempel:
Transfer
Truppen
Rygter
SAS Ligaen
etc.

Håber at høre fra dig over PB!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #21: 12 Nov 2008, 18:48 »

Overvejer at lave en blog.. Har lavet 2 før på Vman.dk, men ellers ikke rigtig lavet det.

Men ved ikke lige hvilket hold der skulle være tale om.. Nogen der har nogle forslag, er åben over for det meste ?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #22: 12 Nov 2008, 18:52 »

Den aktuelle finanskrise.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #23: 12 Nov 2008, 18:55 »

Godt forslag til en FM-blog vuson?! xD

Xa...osv: Hoffenheim kunne måske være spændende? Synes selv deres historie er meget spændende og kan ikke undgå at blive lidt fascineret af den. Derfor jeg holder med Villarreal som nærmest har nogenlunde samme historie. Bortset fra der ikke bor 3000 mennesker i Vila-Real. Peace Men Hoffenheim kunne da klart være interessant. Peace
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #24: 12 Nov 2008, 19:26 »

Hmm lige den klub vil jeg ikke være tror jeg.. Jeg er enig med dig, i at det Hoffenheim har præsteret i virkeligheden er helt fantastisk, men det er nærmest umuligt i FM bortset fra hvis man omspiller hver enkelt kamp. og det vil jeg ikke..

Derfor skal det være en anden klub Smiley

Hehe selv foretrækker jeg Atletico frem for Villareal, men det er jo ligemeget her egentlig Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #25: 13 Nov 2008, 19:48 »

Arsenal FC
Min første kærlighed...

Ja, et nyt spil er næsten på gaden (og i postkassen), så derfor skal der naturligvis også nye blogs på banen. Jeg er en af dem som har lavet mange blogs i Football Manager 08, og det vil naturligvis fortsætte i 09'eren, dog vil jeg komme til at spille længere i mine spil dette år.

Nå, men jeg kommer med en blog omkring mit favorithold fra London i morgen eftermiddag. Holdet kender i alle sammen nok, ja rigtigt - det er Arsenal. Jeg ved ikke hvordan bloggen vil blive lavet, men i skal ikke forvente noget splinter nyt suverænt. Jeg vil  blogge som jeg plejer (nå jo, det er jo suverænt Wink). Der vil nok blive skudt en masse updates af sted i det kommende stykke tid, så I kan nok forvente jer en lidt hardcore start på min blog - men forvent dog ikke at der hele tiden vil komme updates i linde strømme.

Jeg håber folk glæder sig til mit eventyr i England! Det gør jeg selv!
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #26: 13 Nov 2008, 19:51 »

Ser frem til det Cesc, og godt klubvalg  Wink
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #27: 13 Nov 2008, 19:55 »

Jeg vil nok også komme på banen med en debut-blog omkring Odense Boldklub, der er min store kærlighed. Det vil nok ikke blive en blog med massere updates da jeg lige skal eksperimentere lidt med opstæningen osv., men jeg ønsker mig FM09 i fødselsdagsgave (1. dec). Så håber jeg får den der, ellers får jeg det nok først i julegave Peace.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #28: 13 Nov 2008, 20:03 »

Jeg vil nok også komme på banen med en debut-blog omkring Odense Boldklub, der er min store kærlighed. Det vil nok ikke blive en blog med massere updates da jeg lige skal eksperimentere lidt med opstæningen osv., men jeg ønsker mig FM09 i fødselsdagsgave (1. dec). Så håber jeg får den der, ellers får jeg det nok først i julegave Peace.

Det glæder jeg mig til at se. Odense Boldklub er et spændende hold, som helt sikkert har potentiale til Europa. Det bliver fedt at høre om, og jeg tror helt sikkert du nok skal få en fin lille blog. Derudover vil jeg sige, at du ikke skal forvente en kæmpe buket læsere. Dem skal man gøre sig 'fortjent' til, hvis du forstår. Dem skal man vinde, og det kan en ny blogger ikke på en intro.

Jeg har dog tiltro til at du kan blive en stor blogger - og jeg glæder mig til at se din grafik i bloggen. Husk at holde det enkelt, da det andet vil blive for uoverskueligt for læseren.

Du kan læse min blogguide, for at hente lidt viden inden du går i gang - det vil jeg hvert fald anbefale! I øvrigt, skal der da lyde et kæmpe tillykke fra mig af.

Den 5. december fylder jeg selv 15.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #29: 13 Nov 2008, 20:05 »

Arsenal FC
Min første kærlighed...

Ja, et nyt spil er næsten på gaden (og i postkassen), så derfor skal der naturligvis også nye blogs på banen. Jeg er en af dem som har lavet mange blogs i Football Manager 08, og det vil naturligvis fortsætte i 09'eren, dog vil jeg komme til at spille længere i mine spil dette år.

Nå, men jeg kommer med en blog omkring mit favorithold fra London i morgen eftermiddag. Holdet kender i alle sammen nok, ja rigtigt - det er Arsenal. Jeg ved ikke hvordan bloggen vil blive lavet, men i skal ikke forvente noget splinter nyt suverænt. Jeg vil  blogge som jeg plejer (nå jo, det er jo suverænt Wink). Der vil nok blive skudt en masse updates af sted i det kommende stykke tid, så I kan nok forvente jer en lidt hardcore start på min blog - men forvent dog ikke at der hele tiden vil komme updates i linde strømme.

Jeg håber folk glæder sig til mit eventyr i England! Det gør jeg selv!

Bliver spændende at følge. Tror jeg vil læse lidt på bloggen, men skal dog først lige game mit nye spil :b
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010