Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23455
0 Brugere, 893 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
angelikalopez561
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
170
171
[
172
]
173
174
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277002 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2565:
12 Okt 2011, 18:57 »
Citat af: Swizz CataR 12 Okt 2011, 18:24
Uhh, den mareridtspulje ser syg ud! Ved dog ikke om jeg er enig i at Portugal skulle være en værre modstander end Frankrig. Portugal er sygt gode når det går godt for dem, men det samme må siges om Frankrig. Kunne de komme tilbage i samme form som omkring 2000 eller bare VM finalen i 2006, så er de altså farlige...
Tja Danmark er bedre end Portugal hvilket vi har bevist. Og jeg tvivl meget på at Frankrig kan få Henry, Trézéguet, Thuram, Vieira, Zidane osv tilbage i samme form + Deres kollektiv er blevet total elendig! Begge er gået meget ned i niveau især Frankrig som kun er kommet med til det seneste VM og nu EM pga kæmpe dommerfejl!
Enged
Gæst
«
Svar #2566:
12 Okt 2011, 18:58 »
Vi var bedre på dagen, det er helt rigtigt, men hvis vi skulle møde dem igen om en uge, så ville de jo stadig være favoritter. Du kan jo heller ikke sige, at de Horsens slog FCK sidste år, så var de et bedre hold generelt set.
Zone 43
Manager
«
Svar #2567:
12 Okt 2011, 18:58 »
Kom bare med Polen, England og Tjekkiet. Det vil for mig være en fin gruppe at havne i, selvfølgelig skal Tjekkiet kvalificerer sig først, but still.. Polen er vel nok den svageste modstander i det første seedningslag, og samtidig vil det betyde at vi spille vores kampe der, hvilket med stor sandsynlig vil betyde masser af roligans på lægterne. England og Tjekkiet mener jeg sagtens vi som minimum kan spille lige op med, England er ikke ligefrem et turneringshold og Tjekkiet har ikke samme klasse som tidligere - og så har vi revanche til gode fra hhv. VM02 og EM04.
Kan vi undgå Spanien, Tyskland og Italien - til dels også Holland, og gerne de østeuropæiske lande - så synes jeg vi står med fine kort på hånden, her og nu, med henblik på en kvartfinale plads ved slutrunden først og fremmest, og så kan den tages derfra.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #2568:
12 Okt 2011, 19:01 »
Citat af: Enged 12 Okt 2011, 18:58
Vi var bedre på dagen, det er helt rigtigt, men hvis vi skulle møde dem igen om en uge, så ville de jo stadig være favoritter. Du kan jo heller ikke sige, at de Horsens slog FCK sidste år, så var de et bedre hold generelt set.
Jo hvis Horsens vandt superligaen (kvalifikation i DK tilfælde) 2 gange i træk!
Enged
Gæst
«
Svar #2569:
12 Okt 2011, 19:11 »
Citat af: Messi1987 12 Okt 2011, 19:01
Jo hvis Horsens vandt superligaen (kvalifikation i DK tilfælde) 2 gange i træk!
Nu er der jo også forskel på en turnering med 33 runder med hold, der spiller sammen hver eneste dag, og så en kvalifikation med landsholdene. Så nej det er bestemt ikke det samme.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2570:
12 Okt 2011, 20:00 »
Citat af: DeBuur 11 Okt 2011, 23:22
DNE har ret nu må kritikken af MO forstumme - jeg tier...men ikke hvis han igen begynder at udtage gamle og trætte spillere som til VM....
Simon Poulsen er en teknisk god spiller - men han er ikke løsningen som venstre back IMO er Silberbauer nr 1 og en Boilesen nr. 2 og Mtiliga nr 3.
Christian Poulsen skal spille fast hvis han skal være stamspiller igen - men fint med ham som rutineret indskifter..men han har altså konkurrenter der er bedre.
Bjelland skal bare med til EM.... jeg ville gerne se ham sammen med en fit Agger... men lige nu har vi altså 3 stærke kort til DC.
Simon Kjær viste fremgang og nu kan vi håbe på at han kommer på hold i Roma og derigennem tanke selvtillid.
Lars Jakobsen har valgt rigtigt ved at komme hjem til DK..nu skal han bare blive resten af sæsonen således han ikke ender på bænken i en ny udenlandsk klub.
Thomas Sørensen og Anders Lindegaard ikke ringe på målmands posten ikke mindst nu hvor det ser ud som om han får spilletid i Man Utd.
Vi er til EM det er fantastisk og det lover godt...vi vinder nok ikke EM men et godt resultat vil ikke komme bag på undertegnede.
Morten Olsen åbner op for forlængelse - DBU skal forlænge hvis de vil holde den røde tråd og linjen...vil de noget helt andet så skal de gå efter en anden type med en anden filosofi..men reelt så kan jeg ikke se alternativer.
Helt enig angående Simon Poulsen. Han er simpelthen for svag defensivt, og det er gang på gang ved at koste. Senest var han jo ved at lave en Jesper Olsen i aftes, hvor han meget nemt kunne have inviteret Portugal ind i kampen igen. Silberbauer er klasser over ham defensivt, og Boilesen er vel mindst på niveau med Poulsen, og han har rent faktisk alderen til at kunne blive bedre, så fint med mig, hvis han står foran Poulsen. Ved ikke helt med Mtiliga, han er vel lidt den samme type som Poulsen, og har også sin force i det offensive, og sine svagheder i defensiven.
Christian Poulsen havde et fint indhop i aftes, men pt er han ikke aktuel til startopstillingen, men der kan nå at ske meget inden sommer. Skulle han få fast spilletid hele sæsonen, skal han stadig slå Kvist af holdet. De to fungerer ikke på samme midtbane, da de begge tænker fodbold på samme måde. Altså må det ikke blive på bekostning af Zimling, hvis han kommer på holdet igen. Skulle Zimling, af den ene eller den anden grund, spille sig af holdet, så er det en anden der skal kigges på som alternativ, Jakob Poulsen eksempelvis.
Det ville være rigtig godt for det Danske landshold, hvis Morten Olsen kunne overtales til at tage en ekstra tørn.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #2571:
12 Okt 2011, 22:52 »
Klasse med en sejr i går, og dermed direkte billet til EM.
Jeg synes at vi gør det rigtig godt, og Romme og Krohn fortsætter den positive formkurve, hvilket kan være altafgørende, da de er ekstremt dygtige fodboldspillere. Vi har en god boldomgang, og vi formår en masse offensivt i starten af kampen, hvilket nok skræmmer portugiserne en smule, da de gerne vil være kontrollerende med bold. Vi lukker rigtig fint af, når vi falder lidt ned i banen og lader Portugal få lidt plads. Vi er ofte meget kompakte, og det resultere i at Ronaldo, Nani osv. ikke har pladsen til at skabe det kreative på. Vi er meget konsekvente for en gang skyld, og det er meget positivt i min optik.
Når vi så har rost os selv, så skal det altså også siges, at Portugal var uhyggelig dårlige i går! Der var absolut ingen sammenhæng eller organisation i nogle kæder, hvilket er skræmmende pinligt, når man kigger på Paulo Bentos spilmateriale, meget skuffende... Ronaldo underpræsterede i går, men han havde heller ikke den fornødne bevægelsesfrihed, hvilket hans holdkammerater heller ikke gjorde bedre, da der absolut ingen struktur var at finde. Til gengæld sætter han en lille plaster på såret, da han bragede bolden i kassen. Virkelig høj teknisk klasse.
U-4-E
Manager
«
Svar #2572:
13 Okt 2011, 18:16 »
Citat af: Zone 43 12 Okt 2011, 16:39
Du har ret. UEFA har også fået opdateret deres rangliste nu. Lækkert at vi er sikret en plads i 3. seedningslag, fremfor potentialt den fjerde.
Og dog... Bold.dk skriver at Portugal kan gå forbi os på ranglisten, fordi de har to play-off kampe til at skrabe point sammen i. Latterligt.
DeBuur
Manager
«
Svar #2573:
13 Okt 2011, 19:00 »
Tyskland og Spanien skulle vi gerne undgå det er IMO de to stærkeste nationer lige pt.
Italien tror jeg vi kan slå ikke mindst hvis Eriksen holder niveau og Bendtner er i top form.
Frankrig flopper igen, jeg tror ikke de har moralen til at skabe et top resultat med det nuværende hold.
De resterende hold kan vi slå - men Holland og Portugal kan på en god dag blive svære at knække idet de spiller for spiller nok er bedre end os.
Uanset hvad så bliver det svært, men vi kan hvis vi undgår skader hos Agger, Bendtner og Eriksen skabe nogle gode kampe og måske stå i en semifinale.
Morten Olsen eller en udlændinge står til at blive landstræner..... jeg tipper på det første og lige nu så virker det som om at spillerne finder den løsning optimal og resultaterne har MO jo skabt... en ny stil med en ny træner... nope det tør altid konservative DBU ikke......
YNWA
Newton Heath
Manager
«
Svar #2574:
13 Okt 2011, 19:21 »
Udover Spanien, Holland og Tyskland mener jeg ikke at der er nogle nationer ved slutrunden vi ikke kan slå. Dog kan vi også tabe til alle, jeg synes det er meget svært at sige hvor vi står.
Det bliver helt sikkert spændende at se hvem vi kommer i gruppe med og jeg håber godt nok at vi får enten Polen eller Ukraine fra første lag idet det ville gøre vores muligheder for videre avancement større og samtidig kunne det i den grad være sjovt at møde en af værtsnationerne hvor man må forvente at de har en euforisk kulisse i ryggen.
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #2575:
31 Okt 2011, 15:09 »
Så blev spændingen udløst vi har nu en landstræner frem til 2014, som jeg bla forudsagde allerede for flere måneder siden hedder han Morten Olsen
Erzael
Manager
«
Svar #2576:
31 Okt 2011, 15:46 »
Og til de interesserede:
http://www.bold.dk/nyt/Morten-Olsen-fortsaetter-som-landstraener
Milliardær - Blog
plutonium
Manager
«
Svar #2577:
31 Okt 2011, 15:55 »
Jeg er stadig skeptisk, må jeg indrømme. Den måde MO gerne vil spille fodbold på er utrolig god, og de seneste kampe må man jo sige at det er gået op i en højere enhed hvor spillet faktisk har været sådan som han gerne vil have det. I dét henseende synes jeg det er en rigtig god løsning at få ham til at fortsætte. Men jeg kan stadig ikke lade være med at tænke, at nu hvor Christian Poulsen får spilletid i Evian, så vil MO måske begynde at bruge ham igen? Det har jo vist sig at være en meget stærk midtbane med Kvist og Zimling, og skal man se helt nøgternt på det, så er det først efter Poulsen røg ud at vi har spillet så godt!
Derudover kan man selvfølgelig sige at Eriksen de seneste kampe også har været en langt større drivkraft en tidligere, og alene det kan være det afgørende for at vores offensiv nu virker - vi har faktisk fået det offensive omdrejningspunkt som 10'eren i MOs formation jo er.
Alt i alt er jeg spændt på den kommende tid, for der har aldrig været tvivl om at MOs fodboldfilosofi holder når spillernes kvaliteter matcher hans taktiske udspil. Men fortsætter landsholdet med de takter de har vist hidtil, så synes jeg det er en rigtig god løsning for alle parter. Især fordi MOs røde tråd op igennem ungdomslandsholdene nu begynder at vise sig for alvor. Han har siddet i 11 år, og det betyder at dem der var 10-12 år (og yngre) da han begyndte nu for alvor er på vej frem. De er taktisk skolet til hans spillestil, og det ville være hovedløst ikke at udnytte det i fremtiden også! Og da trænere med hans filosofi ikke findes i hobetal i Danmark (hvis man også vil have en træner med en vis pondus) så er det ideelt at fortsætte med MO.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2578:
31 Okt 2011, 17:02 »
Citat af: plutonium 31 Okt 2011, 15:55
Jeg er stadig skeptisk, må jeg indrømme. Den måde MO gerne vil spille fodbold på er utrolig god, og de seneste kampe må man jo sige at det er gået op i en højere enhed hvor spillet faktisk har været sådan som han gerne vil have det. I dét henseende synes jeg det er en rigtig god løsning at få ham til at fortsætte. Men jeg kan stadig ikke lade være med at tænke, at nu hvor Christian Poulsen får spilletid i Evian, så vil MO måske begynde at bruge ham igen? Det har jo vist sig at være en meget stærk midtbane med Kvist og Zimling,
og skal man se helt nøgternt på det, så er det først efter Poulsen røg ud at vi har spillet så godt!
Derudover kan man selvfølgelig sige at Eriksen de seneste kampe også har været en langt større drivkraft en tidligere, og alene det kan være det afgørende for at vores offensiv nu virker - vi har faktisk fået det offensive omdrejningspunkt som 10'eren i MOs formation jo er.
Alt i alt er jeg spændt på den kommende tid, for der har aldrig været tvivl om at MOs fodboldfilosofi holder når spillernes kvaliteter matcher hans taktiske udspil. Men fortsætter landsholdet med de takter de har vist hidtil, så synes jeg det er en rigtig god løsning for alle parter. Især fordi MOs røde tråd op igennem ungdomslandsholdene nu begynder at vise sig for alvor. Han har siddet i 11 år, og det betyder at dem der var 10-12 år (og yngre) da han begyndte nu for alvor er på vej frem. De er taktisk skolet til hans spillestil, og det ville være hovedløst ikke at udnytte det i fremtiden også! Og da trænere med hans filosofi ikke findes i hobetal i Danmark (hvis man også vil have en træner med en vis pondus) så er det ideelt at fortsætte med MO.
Man kunne også vende den om, og sige at det var efter Zimling kom ind
Han har netop noget af det drive, som vi har savnet stort set siden Gravesen stoppede, eller i hvert fald kun har set i glimt, når Leon Andreasen eller Jakob Poulsen har været i topform. Jeg tror helt ærligt, at det er bedøvende ligegyldigt om spilleren ved siden af Zimling hedder Kvist eller Poulsen, bare han er i form. Men jeg tror nu heller ikke Morten Olsen har de store planer om at ødelægge noget der fungerer. Bare fordi Martin Jørgensen fortrød sit landsholdsstop, betød det jo heller ikke at han kom direkte ind i startopstillingen igen. Christian Poulsen spillede sig af holdet, nu tror jeg han må spille sig på igen, for at få en startplads. Man kan jo også sige, at Morten Olsen jo åbenbart ser et mindst lige så stort lys i Kvist, eftersom han brugte ham hver gang, selvom han aldrig præsterede, det er jo noget der først er kommet, siden Zimling er kommet med.
Jeg synes det er en rigtig god nyhed, at Morten Olsen har forlænget. Han er ganske enkelt den bedste af de realistiske muligheder. Og ja, det er netop nu, vi begynder at høste frugterne af den røde tråd, så det ville da i hvert fald være et selvmål af rang, at skifte spor nu.
Zone 43
Manager
«
Svar #2579:
11 Nov 2011, 19:59 »
Fortjent føring ved pause, ærgeligt vi ikke kunne fordoble denne på (det ikke dømte) straffe til pausen. Dog savner jeg noget hurtigt kombinationsspil, da svensken står godt nede i defensiven - og så lidt mere aggressivt presspil, når de har bolden. For de beviste til tider, og som man ved de kan, komme frem til nogle chancer som de hurtigt kan udnytte, med mindre Simon Poulsen kan holde linien og de fortsat får stolpe ud..
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
170
171
[
172
]
173
174
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »