Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 993 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
167
168
[
169
]
170
171
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277127 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #2520:
09 Okt 2011, 23:23 »
Citat af: DNE 09 Okt 2011, 22:50
I øvrigt er Bjelland venstrefodet ligesom Agger, og to venstrefodede, centrale forsvarsspillere er vel heller ikke optimalt.
Er enig i det meste du siger. Men jeg mener nu ikke nødvendigvis at det er en svaghed, at begge 2 er venstrefodet. Stort set alle de største klubhold i verden spiller med 2 højrefodet midterforsvare.
Vidic - Ferdinand
Pique - Puyol
Terry - Luiz/Alex/Ivanovich
Pepe - Carvalho
Osv.
Manchester United
JKJ
Gæst
«
Svar #2521:
10 Okt 2011, 17:30 »
Citat af: MS 09 Okt 2011, 23:23
Er enig i det meste du siger. Men jeg mener nu ikke nødvendigvis at det er en svaghed, at begge 2 er venstrefodet. Stort set alle de største klubhold i verden spiller med 2 højrefodet midterforsvare.
Vidic - Ferdinand
Pique - Puyol
Terry - Luiz/Alex/Ivanovich
Pepe - Carvalho
Osv.
Enig.
Om det er 2 højrefodet eller 2 vensterfodet kan vel være hip som hap. Nu står vi jo så bare i en situation som faktisk er ret sjældent med 2 evt venstrefodet i forsvaret.
Jeg synes faktisk det er et plus at de som typer ligner hinanden.
Vi vil gerne have bolden og styre spillet fra bagerste geleder. Men hvis vi kun har Agger til at føre bolden frem er det jo alt for nemt bare at sætte modstanderen angriber til dække ham op. Så ved jo med det samme at så kommer der nok en lang bold fra feks Kjær. Med 2 boldspillende forsvarer er det jo ikke muligt at dække dem begge uden at må åbner op.
Nu skal det så også lige siges at hvis Kjær kommer tilbage til fordumsstyrke ser jeg ham bestemt som fast på holdet. Pt er han bare meget langt fra det vi tidligere har set og så er Bjelland en oplagt kandidat til at være makker med en skadesfri Agger.
DeBuur
Manager
«
Svar #2522:
10 Okt 2011, 17:48 »
Citat af: JKJ 10 Okt 2011, 17:30
Enig.
Om det er 2 højrefodet eller 2 vensterfodet kan vel være hip som hap. Nu står vi jo så bare i en situation som faktisk er ret sjældent med 2 evt venstrefodet i forsvaret.
Vi vil gerne have bolden og styre spillet fra bagerste geleder. Men hvis vi kun har Agger til at føre bolden frem er det jo alt for nemt bare at sætte modstanderen angriber til dække ham op. Så ved jo med det samme at så kommer der nok en lang bold fra feks Kjær. Med 2 boldspillende forsvarer er det jo ikke muligt at dække dem begge uden at må åbner op.
Nu skal det så også lige siges at hvis Kjær kommer tilbage til fordumsstyrke ser jeg ham bestemt som fast på holdet. Pt er han bare meget langt fra det vi tidligere har set og så er Bjelland en oplagt kandidat til at være makker med en skadesfri Agger.
Kampen imorgen viser hvor Kjær er...jeg kunne godt være bekymret for at han er langt væk fra den form han havde i Palermo - dengang udviste han mod og selvtillid...det ser vi ikke meget til nu det virker som om Kjær har mistet al selvtilliden sinden han kom til Wolfsburg...desværr
e for han var IMO et talent på højde med Agger Det er ikke første gang en ung talent er blevet ødelagt af et møde med Felix Maggart og hans syn på managent... men håber Kjær kommer på ret køl igen.
Bjelland er interessant og det bliver spændende at se hvordan han klarer at møde verdensklassespille
re som Ronaldo og Nani... er glad for at vi ikke skal vinde men at vi reelt får en mulighed mere for EM deltagelse selv med et nederlag...men tænk hvis vi vinder..
YNWA
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #2523:
10 Okt 2011, 18:17 »
Der er ingen tvivl om, at simon kjær har haft en svær tid i det tyske, men mon ikke også det har styrket ham endnu mere rent mentalt, hvor man måske kan sige at han mentalt er en af de bedste danske spillere. Resultatmæssigt har det jo ikke været optimalt nej, og så må man også sige at den tyske liga ikke passer til ham.
Så er jeg også ganske uenig med flere, der mener, at han ikke har spillet en god landskamp før VM. Han prøver at ligge de lange bolde til kanterne, hvilket jeg tror han har fået af vide af MO. Ellers vil han selvfølgelig ikke gøre det så ofte som han gør. Målet mod Cameroun i VM kan han vel godt blive krediteret for med den aflevering og spiller i øvrigt en rigtig god kamp. Vi så selv hvordan det gik, da han ikke var med mod Japan. Jeg siger ikke, at han kunne have gjort en forskel, men vil blot påpege det.
Derudover kan jeg fortælle, at han har spillet flere gode kampe end dårlige i det tyske. Starten i Roma har vel også været ganske fin, da han har fået et par kampe, hvor han pt. er i konkurrence med Heinze og Burdisso, hvilket ikke er helt dårlige. Han har reddet dem to gange på stregen.
Dermed ikke sagt at han har haft en nedadgående formkurve, men synes medierne er rigtig gode til at fremhæve de "fejl" han laver. Dog er det sjældent at de koster. Han er kun 22 år og har stadig masser at lære. Folk forventer han spiller som en Rene Henriksen i sine gode dage - skru' nu ned for forventningerne.
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2524:
10 Okt 2011, 18:25 »
Citat af: JKJ 10 Okt 2011, 17:30
Enig.
Nu hæftede jeg mig egentlig også ved, at en af de grunde der blev givet, for at det blev Bjelland, der tog over i Aggers fravær, netop var at Svensson var højrefodet ligesom Kjær, og Olsen gerne ville have en af hver.
Ellers har du da en pointe i det du siger. Problemet er bare, at to boldførende forsvarsspillere, åbner for risikoen for, at vi pludselig bliver fanget med begge to for langt fremme. Helt galt går det da, hvis midtbanen så består af to spillere, der ikke trykker så langt frem, som vi så det, da duoen på midten hed Poulsen Kvist. Så kommer kæderne alt for let til at stå alt for tæt på hinanden.
Men alt i alt, så er jeg altså mest tryk ved et forsvar med én spiller til at føre bolden frem, og én der altid bliver tilbage, og rydder op, når den andens raid frem, resulterer i et kontrastød fra modstanderen. En anden ting er, at vi ikke pludselig skal til at ændre en masse i konceptet, hvis en af dem skulle blive skadet. Bliver Agger skadet, kan Bjelland springe direkte ind i rollen. Og på den anden plads har vi Kjær og Svensson. Og der er det så, jeg ville være mest tryk ved, at Svensson fik pladsen, indtil Kjær kom igang igen, eller bliver overhalet af endnu en spiller af samme type.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2525:
10 Okt 2011, 18:33 »
Citat af: JeppeA 10 Okt 2011, 18:17
Der er ingen tvivl om, at simon kjær har haft en svær tid i det tyske, men mon ikke også det har styrket ham endnu mere rent mentalt, hvor man måske kan sige at han mentalt er en af de bedste danske spillere. Resultatmæssigt har det jo ikke været optimalt nej, og så må man også sige at den tyske liga ikke passer til ham.
Så er jeg også ganske uenig med flere, der mener, at han ikke har spillet en god landskamp før VM. Han prøver at ligge de lange bolde til kanterne, hvilket jeg tror han har fået af vide af MO. Ellers vil han selvfølgelig ikke gøre det så ofte som han gør. Målet mod Cameroun i VM kan han vel godt blive krediteret for med den aflevering og spiller i øvrigt en rigtig god kamp. Vi så selv hvordan det gik, da han ikke var med mod Japan. Jeg siger ikke, at han kunne have gjort en forskel, men vil blot påpege det.
Derudover kan jeg fortælle, at han har spillet flere gode kampe end dårlige i det tyske. Starten i Roma har vel også været ganske fin, da han har fået et par kampe, hvor han pt. er i konkurrence med Heinze og Burdisso, hvilket ikke er helt dårlige. Han har reddet dem to gange på stregen.
Dermed ikke sagt at han har haft en nedadgående formkurve, men synes medierne er rigtig gode til at fremhæve de "fejl" han laver. Dog er det sjældent at de koster. Han er kun 22 år og har stadig masser at lære. Folk forventer han spiller som en Rene Henriksen i sine gode dage - skru' nu ned for forventningerne.
Nix. Vi forventer bare, at han som minimum holder det niveau vi så mens han spillede i Palermo, og det er vel ikke helt urimeligt, eftersom han jo faktisk er blevet ældre og mere rutineret.
Generelt har han lignet bambi på glatis i de landskampe han har spillet, siden han blev skadet op til VM. Han virker netop, som DeBuur skriver, som en der fuldstændig har mistet sin selvtillid. Han har for mange koncentrationssvigt, laver for mange begynderfejl osv. Hans bundniveau er simpelthen blevet for lavt. Det kan da være meget godt, at han af og til laver nogle genistreger (dem er der også blevet meget længere imellem), det opvejer bare ikke de fejl han også laver i hver kamp. Hans bundniveau skal op, hvis han fortsat skal føle sig sikker på sin plads i startopstillingen.
JKJ
Gæst
«
Svar #2526:
10 Okt 2011, 18:36 »
Citat af: DNE 10 Okt 2011, 18:33
Nix. Vi forventer bare, at han som minimum holder det niveau vi så mens han spillede i Palermo, og det er vel ikke helt urimeligt, eftersom han jo faktisk er blevet ældre og mere rutineret.
Generelt har han lignet bambi på glatis i de landskampe han har spillet, siden han blev skadet op til VM. Han virker netop, som DeBuur skriver, som en der fuldstændig har mistet sin selvtillid. Han har for mange koncentrationssvigt, laver for mange begynderfejl osv. Hans bundniveau er simpelthen blevet for lavt. Det kan da være meget godt, at han af og til laver nogle genistreger (dem er der også blevet meget længere imellem), det opvejer bare ikke de fejl han også laver i hver kamp. Hans bundniveau skal op, hvis han fortsat skal føle sig sikker på sin plads i startopstillingen.
100% enig
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #2527:
10 Okt 2011, 18:57 »
Citat af: DNE 10 Okt 2011, 18:33
Ja det kommer forhåbentlig også.
Jeg vil nu også mene, at Kjær har lidt mere at se til end Agger f. eks. har i og med at angriberne læner sig mere op ad Kjær (så vi mod norge). Det er selvfølgelig også klogt nok af modstanderne, da agger er bedre når han er fit.
Jeg mener, at medierne lægger ALT for meget pres på kjær op til denne modstander med nok de bedste offensive krafter pt.
Synes nu heller ikke det er så tit at en agger laver en genistreg..
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #2528:
10 Okt 2011, 19:31 »
Citat af: JeppeA 10 Okt 2011, 18:57
Ja det kommer forhåbentlig også.
Jeg vil nu også mene, at Kjær har lidt mere at se til end Agger f. eks. har i og med at angriberne læner sig mere op ad Kjær (så vi mod norge). Det er selvfølgelig også klogt nok af modstanderne, da agger er bedre når han er fit.
Jeg mener, at medierne lægger ALT for meget pres på kjær op til denne modstander med nok de bedste offensive krafter pt.
Synes nu heller ikke det er så tit at en agger laver en genistreg..
Det sidste er jeg slet ikke enig i. Men i øvrigt så er det jo netop heller ikke genistregerne der tæller, det er bundniveauet, og der er Aggers klasser over Kjærs. Agger er altid typen der går forrest, også når det går skidt for resten af holdet. Det ser man ikke fra Kjær, han falder sammen med resten af holdet.
Men nu var det heller ikke Agger vi skulle sammenligne Kjær med, det ville nemlig ikke være rimeligt overfor Kjær
Men hvem modstanderen spiller tættest på, det kommer helt an på modstanderens måde at tænke fodbold på. Er det et hold, der lægger et højt genpres, så er det Agger de forsøger at markere ud, er det et kontrahold, så er det Kjær.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #2529:
10 Okt 2011, 20:24 »
Citat af: DNE 10 Okt 2011, 19:31
Det sidste er jeg slet ikke enig i. Men i øvrigt så er det jo netop heller ikke genistregerne der tæller, det er bundniveauet, og der er Aggers klasser over Kjærs. Agger er altid typen der går forrest, også når det går skidt for resten af holdet. Det ser man ikke fra Kjær, han falder sammen med resten af holdet.
Men nu var det heller ikke Agger vi skulle sammenligne Kjær med, det ville nemlig ikke være rimeligt overfor Kjær
Men hvem modstanderen spiller tættest på, det kommer helt an på modstanderens måde at tænke fodbold på. Er det et hold, der lægger et højt genpres, så er det Agger de forsøger at markere ud, er det et kontrahold, så er det Kjær.
nej det er selvfølgelig ikke forsvarets opgave at lave genistreger
Men synes heller ikke man kan sammenligne Bjelland med Kjær, da sidstnævnte har meget mere erfaring end Bjelland og har spillet mod de store drenge og har gjort det ganske udemærket overall (som du nævner, som han gjorde i Palermo)
En kasse fra Kjær og en 1-0 sejr vil ikke være dårligt imorgen!
Håber på samme stemning som sidst da de mødtes i Parken! Det var fan-fucking-tastisk!
verdenskrig
Manager
«
Svar #2530:
10 Okt 2011, 21:17 »
Citat af: JeppeA 10 Okt 2011, 18:17
Han var god i FCM, rigtig god i Palermo, helt til rotterne i Wolfsburg, og nu er han så i Roma.. Som 22 årig, har han allerede prøvet at spille i tre forskellige ligaer, i forskellige systemer, han har været fast på landsholdet i halvandet år, været med til en VM slutrunde, og oplevet optur og nedtur..
Argumentet med at man ikke skal forvente for meget fordi han er 22 år, er simpelthen skudt langt forbi i mine øjne.. Vi taler om en for sin alder, yderst rutineret spiller som allerede har prøvet mere end mange prøver et helt fodboldliv..
Der er ganske enkelt ikke plads til hans begynderfejl, for det koster dyrt når man spiller på landsholdet.. Kan han ikke rydde ud i fejlraten, er der andre som kan..
Pt vil jeg hellere se et forsvar med Bjelland-Agger, end Agger-Kjær.. Håber at Kjær snart hiver sig selv op, og kommer tilbage på det niveau der i første omgang gjorde ham landsholdsaktuel
Jeg er i hvert fald ganske nervøs for hvordan han vil tackler Portugalkampen, for hans indsats i mod Sverige, og navnligt mod Cypern var langt langt under det niveau man må kunne forvente og forlange af en midterforsvarer på det danske landshold
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #2531:
10 Okt 2011, 21:22 »
Citat af: verdenskrig 10 Okt 2011, 21:17
Han var god i FCM, rigtig god i Palermo, helt til rotterne i Wolfsburg, og nu er han så i Roma..
Hånden på hjertet, hvor mange kampe har du set ham i aktion for Wolfsburg?
verdenskrig
Manager
«
Svar #2532:
10 Okt 2011, 21:26 »
Har ikke set ham i en hel kamp, men hver lørdag ser jeg " das aktuelle sportsstudio" på ZDF med fyldige reportager af alle bundesligakampe og hvor eksperter udtaler sig om indsatserne.. han blev ofte kritiseret, og var ofte fælt impliceret i mål.. Generelt virkede han ikke til at være afstemt med sin makker i midterforsvaret, for ved mange af målene der blev indkasseret, var de langt fra hinanden..
Derudover har jeg kunne læse mig til resten
..
edit: og hvorfor ikke forholde sig til hele indlægget.. Synes ikke min pointe bliver uklar af det du piller ud
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #2533:
10 Okt 2011, 21:35 »
Citat af: verdenskrig 10 Okt 2011, 21:26
Har ikke set ham i en hel kamp, men hver lørdag ser jeg " das aktuelle sportsstudio" på ZDF med fyldige reportager af alle bundesligakampe og hvor eksperter udtaler sig om indsatserne.. han blev ofte kritiseret, og var ofte fælt impliceret i mål.. Generelt virkede han ikke til at være afstemt med sin makker i midterforsvaret, for ved mange af målene der blev indkasseret, var de langt fra hinanden..
Derudover har jeg kunne læse mig til resten
..
edit: og hvorfor ikke forholde sig til hele indlægget.. Synes ikke min pointe bliver uklar af det du piller ud
Fordi jeg ikke så grund til at diskutere det, da vores syn på hans alder osv er anderledes, hvilket er helt i orden
Grunden til jeg spørger, er, at jeg alt for ofte har hørt folk sige han har spillet helt ad helved til, hvor man har set to kampe.Det holder sku ikke.
Men ja, han er blevet hængt ud dernede, men har set en god slat af kampene og vil ikke mene han har haft så ringe en sæson, da det er en helt anden fodboldfilosofi end hvad han kom fra. Derudover havde Wolfsburg "kun" det 8. ringeste forsvar i Bundesligaen sidste år.
DeBuur
Manager
«
Svar #2534:
10 Okt 2011, 22:03 »
Har set meget bundesliga fodbold -Simon Kjær har været alt andet end overbevisende, men han er kommet på et Wolfsburg hold som i en sæson overpræsterede og lige pludselig så var forventningerne sky høje i en ellers middelmådig klub - Felix Magart kom til og han er en bestemt herre som man rolig kan kalde "diktatorisk" den slags trænere er populære i Tyskland hvor der er markante magt forskelle mellem ansatte og chefer.
Simon Kjær oplever nu modgang og mentalt har han ikke kunnet forvalte det under de forhold der har været i Wolfsburg.... spørg barte Kahlenberg og andre der har forladt Wolfsburg.
Simon Kjær blev købt som en spiller der skulle gå ind og forstærke forsvaret..men holdet og også Simon Kjær floppede - landskampene har alt for godt vist det Simon Kjær blev væsentlig ringere af sit skifte til Wolfsbur...talentet har han men har lang vej tilbage og der er kun en ting der kan hjælpe og det er succes oplevelser og tillid fra en træner... første skridt kan være at an går ud og spiller en brandkamp mod Portugal og så ellers at Dk kommer til EM.
YNWA
Sider:
1
...
167
168
[
169
]
170
171
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »