home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 945 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277710 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2145: 27 Mar 2011, 11:42 »

Jeg synes folk er utrolig negative omkring Kvist. Han spiller en rigtig rigtig god kamp, og hans pasningsspil er i top. Man kan sgu ikke altid spille bolden fremad. Det vigtigste er, at han ikke smider den væk, og det gjorde han satme ikke ret mange gange.

verdenskrig
Manager

« Svar #2146: 27 Mar 2011, 11:46 »

Man kan sgu ikke altid spille bolden fremad.

Nej det er der heller ingen som siger.. Men Poulsen og Kvists totale mangel på lyst til at gøre spillet farligt er a pain in the ass at se på.. Fodbold handler om at skabe chancer og score mål, ikke om at spille trekanter på egen banehalvdel..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2147: 27 Mar 2011, 11:48 »

Nej det er der heller ingen som siger.. Men Poulsen og Kvists totale mangel på lyst til at gøre spillet farligt er a pain in the ass at se på.. Fodbold handler om at skabe chancer og score mål, ikke om at spille trekanter på egen banehalvdel..
Kvist lagde flere fantastiske afleveringer til Rommedahl i går, hvor det blev yderst farligt, så jeg er ikke enig med dig i, at det ikke er i hans interesse at gøre spillet farligt.

JKJ
Gæst

« Svar #2148: 27 Mar 2011, 11:49 »

Da jeg ikke så kampen kan jeg ikke vurdere de enkelte spillere som feks Kvist.

Men synes man er noget hård ved ham.
Er der nogen der ved hvilket instrukser han har fået af MO? Nej vel. Når man ikke ved det er det da helt forkert at kritisere ham.
Det kan jo være at MO giver ham top karaterer og synes han spillede en perfekt kamp fordi han opfyldte de taktiske kriterier som han fik og så er den vel ikke længere.

Personligt synes jeg, i de kampe jeg har set ham, at der er alt for meget boldflytteri og anonymitet i hans spil. Men hvis det er måden MO vil have ham til at spille så er det måden han skal spille.

verdenskrig
Manager

« Svar #2149: 27 Mar 2011, 11:52 »

Kvist lagde flere fantastiske afleveringer til Rommedahl i går, hvor det blev yderst farligt, så jeg er ikke enig med dig i, at det ikke er i hans interesse at gøre spillet farligt.

Som jeg husker det laver han tre gode sideskift og det var det.. Jeg så stort set ingen afleveringer fra ham som var flade, og blev spillet i længderetningen hvor det fangede norge.. Derfor skabte vi så relativt få chancer.. Både Poulsen og Kvist ser kun det åbenlyse, og ser ikke de huller i modstanderens organisation som man behøver, hvis man spiller 4-3-3..

Ingen af de to er min kop te, og jeg synes simpelthen det bliver for sikkert og ligetil..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2150: 27 Mar 2011, 11:52 »

Hangeland var også ude at kalde ham Danmarks bedste spiller i går. Det gør han vel ikke for sjov. Jeg synes Kvist er en god og vigtig spiller for det danske landshold, og han udførte sin rolle til UG med kryds og slange i går.

verdenskrig
Manager

« Svar #2151: 27 Mar 2011, 11:53 »

Men synes man er noget hård ved ham.
Er der nogen der ved hvilket instrukser han har fået af MO? Nej vel. Når man ikke ved det er det da helt forkert at kritisere ham.
Det kan jo være at MO giver ham top karaterer og synes han spillede en perfekt kamp fordi han opfyldte de taktiske kriterier som han fik og så er den vel ikke længere.

Personligt synes jeg, i de kampe jeg har set ham, at der er alt for meget boldflytteri og anonymitet i hans spil. Men hvis det er måden MO vil have ham til at spille så er det måden han skal spille.

Jeg kan ikke forestille mig at MO på forhånd siger: Du må ikke gå ud og lave afleveringer som kan skabe farlige situationer for vores offensive spillere Wink

Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #2152: 27 Mar 2011, 11:54 »

Jeg må tilslutte mig DNE her.. Det var hans bedste landskamp so far, men det siger egentlig ikke så meget.. Han var på ingen måde imponerende, og jeg synes stadig han spiller aaaaaaaaaaalt for "livrem og seler" agtigt.. Han arbejder godt, spiller bortset fra ved målet en fin defensiv kamp.. Men jeg synes simpelthen han bliver forvandlet til den værste alibispiller på landsholdet..

I FCK synes jeg han har udviklet sig til en hårdtarbejdende motor som er her og der og alle vegne.. Mens han på landsholdet minder om en klon af Ole Tobiasen og Hjalte Nørregaard crazy

Kvist har jo aldrig været nogen stor kreatør og det bliver han formentlig heller aldrig. Men pointen er at det heller ikke er absolut nødvendigt. Det begynder at ligne et problem når vi spiller med både C. Poulsen og Kvist, da de ligner hinanden meget og ikke skaber det store. De to burde kun starte inde i de her svære udekampe. Mod Island og Cypern ville det formentlig være bedre med f.eks. Lorentzen, når vi skal skabe noget.
I går var C. Poulsen ikke specielt god, men alligevel havde jeg hellere set ham inde i hele kampen, hvis han havde kunne holde til det. Da vi bliver fanget havde Jakob Poulsen netop taget et langt løb fremad ind i feltet. Selvfølgelig er en stor del af fejlen Krohn-Dehlis skyld, men C. Poulsen/Kvist havde aldrig løbet med frem i feltet, hvis vi havde ført med 1 med 10 min tilbage i en svær udekamp.

Trods at det kampen taget i betragtning var ærgeligt med kun 1 point, så ser det ikke så skidt ud. Hvis den næste runde i Juni ender med dansk sejr på Island og portugisisk sejr hjemme mod Norge, så ser det rigtig fint ud.
Og lad os nu få mindst et point mod Slovakiet på tirsdag. Ellers risikerer vi at ryge i 3.seedningslag til VM-kvallen, som der bliver trukket lod til, til sommer.

It's gonna be legendary

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2153: 27 Mar 2011, 11:55 »

Som jeg husker det laver han tre gode sideskift og det var det.. Jeg så stort set ingen afleveringer fra ham som var flade, og blev spillet i længderetningen hvor det fangede norge.. Derfor skabte vi så relativt få chancer.. Både Poulsen og Kvist ser kun det åbenlyse, og ser ikke de huller i modstanderens organisation som man behøver, hvis man spiller 4-3-3..

Ingen af de to er min kop te, og jeg synes simpelthen det bliver for sikkert og ligetil..
Så vil jeg godt spørge dig om, om du kan huske hans pasning til Rommedahl i 1. halvleg i går? Rommedahl modtager den, og tager et træk ind i banen, og prøver derefter at stikke den til Bendtner, men Jarstein kommer hurtigt ud. Kvists pasning til Rommedahl, er en flad diagonal pasning frem i banen, som skabte en stor chance for os.

verdenskrig
Manager

« Svar #2154: 27 Mar 2011, 11:55 »

Hangeland var også ude at kalde ham Danmarks bedste spiller i går. Det gør han vel ikke for sjov. Jeg synes Kvist er en god og vigtig spiller for det danske landshold, og han udførte sin rolle til UG med kryds og slange i går.

Havde vi haft CP eller Kvist, og så en anden ved siden af så kunne man argumentere for at det var en god præstation.. Og bevares defensivt gjorde de det begge flot, og de arbejde hårdt.. Men deres spillestil er SÅ forudsigelig og 19 ud af 20 gange kan enhver se hva de vil.. Det holder bare ikke at spille 4-3-3 når de to centrale midtbanespillere er så blottet for kreativitet..

Det bliver alt alt for let at læse med de to, og hold kæft hvor jeg dog savner Leon Andreasens optimistiske og fanden i voldske spillestil..

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #2155: 27 Mar 2011, 11:56 »

Jeg kan ikke forestille mig at MO på forhånd siger: Du må ikke gå ud og lave afleveringer som kan skabe farlige situationer for vores offensive spillere Wink

Det tror jeg heller ikke på.

Men det aner vi jo ikke noget om. Og som sagt synes jeg også hans spil er kedeligt og med livrem og seler. Men hvis det er den rolle MO vil have ham til at spille på holdet så er det sådan Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2156: 27 Mar 2011, 11:58 »

Sideskift? Argh come on, nu husker jeg kun to, men der var muligvis en mere som jeg har glemt, men de to gange sende han altså Romme afsted mod baglinjen/mål, så det synes jeg er at strække den Smiley

Desuden var MO ude og kritisere MKD og CE, og til dels Romme også, for ikke at bevæse sig nok, hvilket kan være forklaringen på at Kvist, og CP, ikke laver nok afleveringer fremad. For ingen kan vel forvente af de to, at de er vores kreatører?

Når det så er sagt, så var de i studiet efterfølgende inde på, at samspillet mellem Kvist og CP ikke var i top, simpelthen fordi de ligner hinanden for meget. Så jeg kunne godt tænke mig, at vi smed CP af holdet så længe han ikke spiller i Liverpool og så smider en anden type ind ved siden af Kvist og så simpelthen giver ham chancen for at være i den rolle der normalt er CPs. Det vil nok tage lidt tilvænning, men tror sagtens han kan udfylde den på sigt. Tror dog tilstedeværelsen af CP kan hæmme Kvist en hel del, og samtidig nævnte han det vidst også lidt selv, eller antydede det ihf efter kampen, at i FCK har han en Claudemir liggende ved siden af sig, som jo er langt mere kreativ end CP. Det kunne være en interessant kombi på landsholdet, hvis vi kan finde en Claudemir type.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2157: 27 Mar 2011, 11:58 »

Havde vi haft CP eller Kvist, og så en anden ved siden af så kunne man argumentere for at det var en god præstation.. Og bevares defensivt gjorde de det begge flot, og de arbejde hårdt.. Men deres spillestil er SÅ forudsigelig og 19 ud af 20 gange kan enhver se hva de vil.. Det holder bare ikke at spille 4-3-3 når de to centrale midtbanespillere er så blottet for kreativitet..

Det bliver alt alt for let at læse med de to, og hold kæft hvor jeg dog savner Leon Andreasens optimistiske og fanden i voldske spillestil..

+1

verdenskrig
Manager

« Svar #2158: 27 Mar 2011, 11:59 »

Så vil jeg godt spørge dig om, om du kan huske hans pasning til Rommedahl i 1. halvleg i går? Rommedahl modtager den, og tager et træk ind i banen, og prøver derefter at stikke den til Bendtner, men Jarstein kommer hurtigt ud. Kvists pasning til Rommedahl, er en flad diagonal pasning frem i banen, som skabte en stor chance for os.

Jeg kan godt se at en pasning burde revurdere min opfattelse af kvists generele præstation over 90 min Grin Wink.. Det ændrer stadig på at de er for lette at læse, og at vi ofte ingen vegne kommer med de to centralt.. Og ja Norge er et godt hold, men jeg synes vi viser dem overdreven respekt ved at stille med to boldflyttere hvis eneste egenskab i sådan en kamp er hårdt arbejde.. Og bagefter går MO ud og siger at det blev for meget på Norges præmisser.. Jamen hva tror du selv når du stiller din centrale midtbane op på en måde så kampen netop udvikler sig sådan?

Hvem der bare havde Gravesen eller Leon Andreasen til at ligge ved siden af en af de to

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2159: 27 Mar 2011, 12:01 »

Det var også lidt det Elkjær var inde på i studiet, vi viser ikke nok at vi tør "satse" mod et hold som Norge. Respekten har måske været for stor. Omvendt er det jo ikke første gang at vi starter inde med de to, og som nævnt, så så jeg gerne CP smidt ud indtil han er tilbage i form og så ind med en anden type.

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010