home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 1088 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277761 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2115: 26 Mar 2011, 11:39 »

Jeg tror da også at Kvist på en eller anden måde er overhypet, men synes dog han gør det fremragende for FCK, så måske ligger problemet på landsholdet dels mere i, at han ikke er indspillet på den centrale midtbane, dels at det er et lidt andet system end i FCK og dels at han ligner Poulsen for meget, så rollefordelingen ikke er på plads.

Mht. Dehli så ja, jeg synes sgu heller ikke han er noget specielt. Men som du siger, så er alternativerne ikke nemme at få øje på.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2116: 26 Mar 2011, 11:47 »

Jeg tror da også at Kvist på en eller anden måde er overhypet, men synes dog han gør det fremragende for FCK, så måske ligger problemet på landsholdet dels mere i, at han ikke er indspillet på den centrale midtbane, dels at det er et lidt andet system end i FCK og dels at han ligner Poulsen for meget, så rollefordelingen ikke er på plads.

Mht. Dehli så ja, jeg synes sgu heller ikke han er noget specielt. Men som du siger, så er alternativerne ikke nemme at få øje på.

Jeg er enig i, at Kvist gjorde det godt for FCK i efteråret, men her i foråret har han jo også der været en katastrofe. Så meget endda, at Ståle ligefrem ved flere lejligheder har råbt ind på banen til ham, at nu skal han tage sig sammen ellers ryger han ud, og ud er han allerede røget flere gange, af selvsamme årsag. Der skal altså meget til, før man piller sin anfører ud.

JKJ
Gæst

« Svar #2117: 26 Mar 2011, 12:27 »

Måske man bare skal indse at vi har det måske dårligste landshold i mange år.
Der findes jo ikke mange alternativer til dem vi har med.

Jeg synes ihf det er et særdeles profil fattigt landshold vi har pt og om det er derfor lysten til landsholdet er helt væk for mit vedkommende aner jeg ikke men det kan godt være derfor.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2118: 26 Mar 2011, 12:33 »

Carew er ekstrem dygtig, og han skal lukkes ned.

Carew er vist skadet til kampen, ligesom deres førstevalg til højre back og målmandspositionen.

Jeg glæder mig for en gangs skyld til kampen i dag. Det bliver rigtig spændende at se om Bendtner og Eriksen kan få gang i sammenspillet, for så har vi en ekstrem farlig duo. Bendtner er god til at tage nogle dybe løb og selvfølgelig i hovedspillet, og Eriksen er fantastisk til at ligge dødboldene ind, og har samtidig et rigtig godt overblik, så han burde kunne finde Bendtner i et par farlige situationer.

Vores svageste punkter er nok venstre back og så midtbanen hvor Poulsen har gjort det rædderligt for landsholdet de sidste 4-10 kampe, og samtidig synes jeg ikke helt at kanterne har været oppe i omdrejninger de seneste par gange. Jeg er dog ovenud lykkelig for at Zanka er kommet foran Krøldrup i centerforsvaret, da Krøldrup havde en markeringssans på linje med Squillaci. Sørensen bliver også vigtig i dag, men jeg har på fornemmelsen at han står en brandkamp, for han har en del at bevise.

Det bliver rigtig spændende, men jeg tror sagtens at vi kan overraske og smutte med en 1-2 sejr derfra. Og dejligt at landsholdet for en gangs skyld spiller nogle betydningsfulde kampe, i stedet for de kedelige venskabskampe som ingen alligevel gider at se (med undtagelse af England kampen).

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Erzael
Manager

« Svar #2119: 26 Mar 2011, 14:15 »

Det er muligt, at Kvist har spillet godt for FCK. Men ligesom Dehli, så begår de sig dagligt herhjemme i Danmark, hvor en kamp, selv mellem FCK og Brøndby, bare ikke er på noget højt plan. Selv bundkampene i alle de andre respektive ligaer er jo på et væsentligt højere niveau.

Det glæder mig dog, at vi kun har 3 med fra Superligaen denne gang. Lad os håbe Morten Olsen snart ender nede på 0 i start 11'eren. Det ville virkelig være lækkert Wink

Yessir
Manager

« Svar #2120: 26 Mar 2011, 14:38 »

Jeg er enig i, at Kvist gjorde det godt for FCK i efteråret, men her i foråret har han jo også der været en katastrofe. Så meget endda, at Ståle ligefrem ved flere lejligheder har råbt ind på banen til ham, at nu skal han tage sig sammen ellers ryger han ud, og ud er han allerede røget flere gange, af selvsamme årsag. Der skal altså meget til, før man piller sin anfører ud.

At han skal tage sig sammen, eller at de skal tage sig sammen?
Jeg vil gerne se noget dokumentation for den påstand, da han jo som du selv er inde på, er kaptajn, og altså Solbakkens forlængede arm. De gange han er røget ud, er han i mine øjne blevet offer for at FCK skulle frem over stepperne (fcm og bif kampene) Men hvis du har anden officiel viden, ser jeg gerne på det  Smiley

Manden er kun faldet igennem en gang i mine øjne denne sæson, og det var den rædderlige kamp mod fcm. Så har han haft et par præstationer på det jævne, og en god kamp i London (set fra tribunen, indrømmet. Men hold kæft hvor var han nede mange gange og bryde deres spil)

verdenskrig
Manager

« Svar #2121: 26 Mar 2011, 14:50 »

Lige i aften tror jeg faktisk at Kvist på midten er en god ide Peace.. Han har en pondus og en agressivitet i nærkampene som vi helt klart får brug for.. Aftenenes kamp vindes på midten som jeg ser det.. Og med CP-Kvist derinde er vi i hvert fald godt garderet rent defensivt..

Jeg tvivler tilgengæld mere på vores spil frem af banen med Kvist.. Jeg synes simpelthen hans spillestil er for ensformig til at ligge som central midt i en 4-3-3.. Han ser ingen afleveringer som modstanderen ikke ser, og synes hans pasningsspil virker begrænset når han skal være kreativ.. Hvor er Leon Andreasen når man skal bruge ham Skuffet ?
Er utrolig glad for at MKD starter inde.. Kan rigtig godt lide ham som type, og tror på at han kan finde nogle sprækker sammen med Eriksen.. Det er altid rart at se en Brøndby spiller på landsholdet Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2122: 26 Mar 2011, 15:16 »

At han skal tage sig sammen, eller at de skal tage sig sammen?
Jeg vil gerne se noget dokumentation for den påstand, da han jo som du selv er inde på, er kaptajn, og altså Solbakkens forlængede arm. De gange han er røget ud, er han i mine øjne blevet offer for at FCK skulle frem over stepperne (fcm og bif kampene) Men hvis du har anden officiel viden, ser jeg gerne på det  Smiley

Manden er kun faldet igennem en gang i mine øjne denne sæson, og det var den rædderlige kamp mod fcm. Så har han haft et par præstationer på det jævne, og en god kamp i London (set fra tribunen, indrømmet. Men hold kæft hvor var han nede mange gange og bryde deres spil)

Jeg husker da i hvert fald et decideret skænderi med Solbakken i FCM kampen.

Og ja, hans pasningsspil, især på landsholdet, er simpelthen bare for ringe, han afleverer kun til siden og bagud, og alt for ofte havner selv de enkleste afleveringer helt andre steder, end det egentlig var meningen. Den spiller, der skal spille den plads, skal være en type der ser afleveringsmulighed erne frem ad banen, og tør slå de dybe bolde til de offensive spillere. Det bør være ham bandlyst, at aflevere bagud.

I en kamp, hvor han bliver så presset, som man må formode han gør mod Norge, er jeg bange for han bare bliver provokeret til at lave endnu flere fejl.

Yessir
Manager

« Svar #2123: 26 Mar 2011, 15:33 »

Og ja, hans pasningsspil, især på landsholdet, er simpelthen bare for ringe, han afleverer kun til siden og bagud, og alt for ofte havner selv de enkleste afleveringer helt andre steder, end det egentlig var meningen. Den spiller, der skal spille den plads, skal være en type der ser afleveringsmulighed erne frem ad banen, og tør slå de dybe bolde til de offensive spillere. Det bør være ham bandlyst, at aflevere bagud.

I en kamp, hvor han bliver så presset, som man må formode han gør mod Norge, er jeg bange for han bare bliver provokeret til at lave endnu flere fejl.

Altså kampen hvor alle spillede forfærdeligt, og det må tænkes at det var det Solbakken pointerede?  Wink

Og ja hans pasningsspil har været dårligt. Dette er dog noget der især for klubben er blevet forbedret meget i indeværende sæson, han har bl.a været god til at sætte kanterne i spil. Han har ikke spillet lige så fremtrædende på landsholdet korrekt, men det kunne tænkes at være fordi hans makker på den centrale midtbane har været en skygge af sig selv i flere år. Det er i mine øjne her der skal begyndes at kigge på en udskiftning. Jeg har sjældent set nogen præstere solidt over så lang tid, falde så hurtigt og så meget i niveau, som Poulsen... Men ja bliver Poulsen ikke pillet af, må man tage konsekvensen og vente med Kvist, der er tydeligvis ikke plads til dem begge.

Om han kommer til at blive provokeret til at lave fejl mod Norge? Tja, jeg har på fornemmelsen at han kommer til at rydde op for dem der laver fejl (Bendtner, Rommedahl, Poulsen) og ellers spille en rolig kamp. Vi må se efter kampen hvem der får ret.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2124: 26 Mar 2011, 16:38 »

Et tilfælde bliver ikke til "flere lejligheder" Smiley Ligesom to udskiftninger ikke bliver til "flere gange" i min fodbold-grammatik Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2125: 26 Mar 2011, 17:37 »

Et tilfælde bliver ikke til "flere lejligheder" Smiley Ligesom to udskiftninger ikke bliver til "flere gange" i min fodbold-grammatik Smiley

Tja, det er da i hvert fald 50% eller 66% hvis vi snakker Superliga...

Og af de 9 halvlege jeg har set af de kampe FCK har spillet her i foråret, har Kvist været fornærmende ringe i samtlige. Det var da i hvert fald ikke hans fortjeneste, at de fik en uafgjort med fra London. I de kampe synes jeg han har lavet de samme helt elementære fejl, som han også altid begår på landsholdet. Fejlafleveringer, selv over korte distancer, og altid afleveringer bagud og til siden, aldrig frem ad banen, som netop er det der er brug for, at midtbanen ved siden af Poulsen gør.

korzika
Gæst

« Svar #2126: 26 Mar 2011, 19:22 »

Jeg syntes heller ikke, at Kvist har klassen til landsholdet. Han er en god superligaspiller, men så snart, at niveauet bliver højere, så failer han. Hans omgang med bolden er simpelthen ikke god nok. Han vælger i 99/100 tilfælde at spille de simple afleveringer (som han ikke engang mestrer) og dette har vi ikke brug for - specielt når CP også er på banen. Så vil jeg trods alt hellere have, at vi kun spiller med CP, og så en slags to-vejs-spiller. Mit forslag ville være, at Silberbauer eller Leon A. blev prøvet ved siden af CP.
« Seneste Redigering: 26 Mar 2011, 19:24 af korzika » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #2127: 26 Mar 2011, 19:49 »

Tror det bliver 2-0 til Danmark. Eriksen og Bendtner med et mål hver Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #2128: 26 Mar 2011, 20:08 »

Trods formkrise hos Delhi, så tror jeg godt han og Eriksen kunne blive et godt maks. Kunne godt tænke mig at se os skifte Bendtner ud, såfremt han ikke præsterer. Ind med Junker i stedet og ind med Enevoldsen i stedet for Rommedahl hvis han spiller dårligt. Så kan det være vi kan kombinere os igennem deres forsvarsspil, da jeg næppe tror vi vinder meget i luften overfor Wæhler og især Hangeland Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Fernando
Gæst

« Svar #2129: 26 Mar 2011, 21:12 »

Godkendt halvleg! Det var en fryd for øjet at se Romme's mål. Smiley Men ja lad os få Bendtner ud og ind med en anden angriber synes jeg.. Syntes ikke rigtig Bendtner yder nok.

Lad os få Jakob Poulsen ind i stedet for Christian eller Romme. Christia Poulsen laver for mange fejl og trods Rommedahls mål synes jeg ikke helt han præstere lig så godt som han plejer vil hellere se ham mere ude på fløjen og så lægge indlæg ind til Bendtner end han trækker ind i banen, hver ENESTE gang han får fat i bolden..

GUD BEVARE DANMARK! Opstemt

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010