home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277734 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2100: 09 Feb 2011, 22:40 »

Ærgerligt nederlag.... syntes dog at vores problemer i forsvaret blev udstillet Kjær virker IMO til at være gået istå og så er der den forbandede venstre back plads... sgu lige ved at jeg overvejer et comeback  Wink når Brian Nielsen kan så kan.....

Eriksen WOW

Bendtner Herreøv.... han skulle måske bruge tiden på at få ro om sit liv og sine prioriteter.... eller overveje om det ikke var Paradise Hotel han skulle satse på

Daniel Agger... dejligt at se ham fit igen... men enten kan han ikke dirigere forsvaret eller også er kollegaerne bare for ringe... defensivt får vi det svært mod et hold som Norge..... uha hvor skal vi bare slå mit andet fædreland  Smiley

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2101: 09 Feb 2011, 22:41 »

Var i tvivl, om jeg skulle lave et helt nyt emne om Flemming Toft, men vi tager den bare herinde.

Hold kæft, hvor er han en trist, kedelig og helt igennem elendig kommentator. Han var muligvis en dygtig, entusiastisk kommentator i 90'erne, men han har da tabt småkagerne fuldstændig. Han gør en allerede røvsyg venskabskamp endnu mere røvsyg. Han siger jo intet, som selv vi ikke kunne. Absolut ingen analyser om spillet - hvorfor det går godt, hvorfor det går skidt. Det er jo bare situationskommentar er: 'Agger med bolden, spiller den videre til Poulsen. Poulsen mister den.. Jah, det går lidt langsomt i øjeblikket hos danskerne...(stilhed i 2-3 minutter afbrudt af en grim, kronisk hoste.)'... Ingen sniksnak, ingen humor, ingen sjov, ingen grin, ingen fornemmelse for hvordan kampen kan gøres bare EN SMULE mere interessant seerne. Få nu det Mr Søvnig væk fra den mikrofon og lad os få noget nyt blod. Det kommer desværre selvfølgelig aldrig til at ske - Toft er nemlig fredet af uforklarelige årsager.

Derudover håber jeg da godt nok ikke at Grønkjær er fremtidens medkommentator. Han virker lidt som Laursen. Sympatisk, flink gut - men kommentatorevnerne har han altså ikke. Var ligeså kedelig som Toft. Er Troels Bech droppet? Han var den eneste, som kunne komme med humor, analyser og høre kampene mere interessante.

ØV!

Eriksen er forresten fantastisk!
Jeg er enig med dig, men dette indlæg vil omhandle den sidste del af dit indlæg. Det med Grønkjær. Jeg synes det største problem er at både Laursen og Grønkjær kender alle på ladsholdet, og Grønkjær spiller endda stadig i klub med nogle af dem. Det betyder at de ikke kan kritisere spillerne på banen da det er hans venner. Det er da ganske naturligt man ikke kan det, og som kommentator, synes jeg ikke det dur. Er det ikke dig, der er stor beundrer af Morten Bruun? Du har i hvert fald også min stemme så. :-)

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #2102: 09 Feb 2011, 22:58 »

Jo, en konstellation med Morten Bruun, Troels Bech og Rolf Sørensen - så er vi ved at være der! Kæft, det ville være en genial sammensætning.

Lavezzi
Gæst

« Svar #2103: 10 Feb 2011, 00:12 »

Der var bedst stemning i Parken, da Simon Poulsen blev skiftet ud. Og så hver gang Scott Parker rørte bolden. <3

ptrN
Manager

« Svar #2104: 10 Feb 2011, 06:52 »

Haha, sødt. Du så ikke hvordan Danmark scorede? det siger det hele.

Hvordan i al verden skulle han sparke den ind når målmanden var på plads og han var 20-25 meter fra mål?
Jeg så godt vores mål, jo. Jeg synes nu mere det var Eriksens fortjeneste. For mig at se var MKD bare en boldflytter i kampen, ligesom Poulsen og Kvist, du synes måske også de spillede godt?

Bevares han havde en god aflevering, og lavede et sideskift(det skal man også kunne på der niveau) men jeg synes langtfra han var en af de bedste. Jeg så meget erne en anden spiller på den venstrekant fremover.

welbz is dat guy

Ariana Grande
Manager

« Svar #2105: 10 Feb 2011, 09:10 »

Jo, en konstellation med Morten Bruun, Troels Bech og Rolf Sørensen - så er vi ved at være der! Kæft, det ville være en genial sammensætning.

Troels Bech skal blive på sin træningsbane i Silkeborg. EOD.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2106: 10 Feb 2011, 11:09 »

For lige at starte med det negative, så fatter jeg til stadighed ikke, hvad Kvist laver på det landshold, og da slet ikke som starter på midtbanen... Det er jo Daniel Jensen om igen, han har ikke spillet en eneste god kamp på landsholdet (i hvert fald ikke på midtbanen), men bliver alligevel ved med at få chancen. Han laver den ene torskefejl efter den anden, og afleverer helt upresset bolden direkte til modstanderen flere gange. Han kan takke Sørensen for, at hans frispilning af Rooney (var det vist), ikke kostede et mål. Efterhånden som han så får lavet så mange fejlafleveringer, at hans overdrevne tro på egne evner, begynder at svinde, så begynder han at gemme sig væk, så hans medspillere ikke kan aflevere bolden til ham. Det er samme mønster hver eneste gang han er med. Kampen starter 10 mod 12, og efterhånden som han begynder at gemme sig væk, bliver det så stille og roligt til 10 mod 11, for så at blive 11 mod 11, da han alt for sent bliver pillet ud.

Der ud over viste Simon Poulsen sig for ringe defensivt, til at han bør være førstevalg på den venstreback. Og ja, så er det bare sørgeligt at se, hvordan Bendtner forvalter sit talent, han kunne vel i bedste fald kaldes en klods om benet i aftes.

Men det skal selvfølgelig ikke være negativt det hele, for på trods af Kvist, Poulsen og Bendtner, så spillede vi jo en ganske god kamp, specielt i første halvleg. Godt at se at Eriksen bliver bedre og bedre, og også dejligt at se Agger tilbage i topform. Dog er det lidt bekymrende, at det stadig ikke er lykkedes at finde en stabil makker til ham, efter Laursens stop. Kommentatorerne havde godt nok meget travlt med at male et rosenrødt billede af hvor meget talent vi har til rådighed i det centrale forsvar, og man kan da også argumentere for, at vi har mange talentfulde spillere på netop den plads, problemet er bare, at ingen af dem endnu præsterer stabilt på pladsen ved siden af Agger. Det er lidt bekymrende, men forhåbentlig kommer der styr på det.

Men overordnet et særdeles positivt indtryk landsholdet gav i går. Vi spillede stort set lige op med England, og i flere perioder af kampen dominerede vi ligefrem kampen. Desværre havde vi så også et par af de der kollektive koncentrationssvigt, som er så typiske for det Danske landshold, så Englænderne løb med sejren, men uafgjort havde bestemt også været et fair udfald af den kamp, og den kunne for så vidt også være tippet den anden vej.

Så kan vi få en anden ind på venstrebacken, få sparket Kvist meget langt væk fra landsholdet, og så få Bendtner til at tage sig sammen, så ser det slet ikke så skidt ud. Desværre tror jeg efterhånden ikke så meget på Bendtner mere, men det ville da glæde mig, hvis han kunne overbevise mig om at jeg tager fejl.

verdenskrig
Manager

« Svar #2107: 10 Feb 2011, 13:22 »

For lige at starte med det negative, så fatter jeg til stadighed ikke, hvad Kvist laver på det landshold, og da slet ikke som starter på midtbanen... Det er jo Daniel Jensen om igen, han har ikke spillet en eneste god kamp på landsholdet (i hvert fald ikke på midtbanen), men bliver alligevel ved med at få chancen. Han laver den ene torskefejl efter den anden, og afleverer helt upresset bolden direkte til modstanderen flere gange. Han kan takke Sørensen for, at hans frispilning af Rooney (var det vist), ikke kostede et mål. Efterhånden som han så får lavet så mange fejlafleveringer, at hans overdrevne tro på egne evner, begynder at svinde, så begynder han at gemme sig væk, så hans medspillere ikke kan aflevere bolden til ham. Det er samme mønster hver eneste gang han er med. Kampen starter 10 mod 12, og efterhånden som han begynder at gemme sig væk, bliver det så stille og roligt til 10 mod 11, for så at blive 11 mod 11, da han alt for sent bliver pillet ud.

Desværre enig.. Hvis bare landsholdet kunne få gavn af den samme Kvist som spiller i FCK for tiden.. I FCK synes jeg Kvist er fantastisk dygtig og han har udviklet sig helt ekstremt gennem de sidste år.. Han gør stort set altid det rigtige, smider sjældent bolden væk, og er en trussel fremme, og en sikring i det defensive.. Derudover har han også klaret 6 CL kampe med bravour..

Men Kvist er desværre bare en af de typer der ikke passer ind i 4-3-3.. Hans tekniske formåen( Langeafleveringer, hurtigt småspil) hans kreative blik for spillet, og hans ro med bolden er simpelthen ikke stor nok til at han kan spille i en trekant på midten.. Kvist er skræddersyet til en 4-4-2 midtbane hvor han ikke behøver lave så mange satsede afleveringer og ellers arbejde stenhårdt..

Men som du rigtigt siger, så har Kvist vel aldrig spillet en god landskamp, og det er mig lidt af en gåde hvorfor han bliver ved med at få chancen.. Fik han lov at spille Christian Poulsens plads, kunne han måske blive god, men jeg har efterhånden min tvivl.. Tror det kræver et systemskifte på landsholdet før Kvist kan komme fuldkommen til sin ret, og naturligvis skal vi ikke skifte system bare pga det for så god er kvist trods alt heller ikke :-)

Derudover er jeg som Brøndby mand ærgerlig over at MKD smed bolden væk op til Englands 2-1 mål da jeg ellers synes han var en af kampens bedste indtil da.. Bevægelig, kreativ, og hurtig i tanke og handling.. Det lover godt for hans forår hos os Thumbs Up

Ellers spillede vi en god kamp, hvor vi skabte ganske mange chancer, men England var bare mere kyniske når chancerne opstod, og sådan er det Skuffet

edit: I øvrigt var jeg ikke imponeret over Sørensen igen igen i går.. Han havde et par gode redninger ja, men hans spil med fødderne stank som sædvanligt, og så mener jeg afgjort han burde have grebet ind ved Englands 1-1 mål.. En bold igennem det lille felt skal han simpelthen ud til,..
Jeg har ikke længere et sikkert indtryk af ham, og mener afgjort det er på tide at Lindegaard får chancen for alvor!
« Seneste Redigering: 10 Feb 2011, 13:26 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

risto92
Reserveholdsspiller

« Svar #2108: 22 Mar 2011, 01:24 »

Jeg vil bare ønske Danmark lykke til på Lørdag, måtte det beste landet vinne Smiley

Mine vurderinger:

KEEPER
Espen Bugge Pettersen og Rune Almenning Jarstein VS Anders Lindegaard, Stephan Andersen og Thomas Sørensen

Nå er vel deres beste keeper og Norgeskjenner Lindegaard ute med en skade, noe som egentlig er ganske greit. Men dere har en erfaren keeper i Sørensen, til syvende og sist tror jeg at det er ganske jevnt mellom Bugge og Sørensen.

Fordel: Stiller ganske likt

FORSVAR
Brede Hangeland, John Arne Riise, Kjetil Wæhler, Espen Ruud, Jonathan Parr og Thomas Rogne VS Daniel Agger, Simon Kjær, Mathias Zanka Jørgensen, Daniel Wass og Lars Jacobsen

Ekstremt mye press på at Kjær og Agger skal prestere for dere når dere ikke har klassebacker, Norge på den andre siden har et godt forsvar og vil stille med hele TO spillere fra den danske ligaen fra start nemlig Wæhler og Ruud. Begge to er nøkkelspillere for sine lag i Danmark, i tillegg må man ikke glemme Brede Hangeland og John Arne Riise som er våre kanskje viktigste spillere i forsvarsrekka vår!

Fordel: Norge

MIDTBANE
Morten Gamst Pedersen, Erik Huseklepp, Bjørn Helge Riise, Christian Grindheim, Henning Hauger, Ruben Yttergård Jenssen og Alexander Tettey VS Christian Poulsen, Christian Eriksen, Jakob Poulsen, Kasper Lorentzen, Lasse Schøne, Michael Silberbauer, Thomas Enevoldsen, William Kvist, Michael Krohn-Dehli og Dennis Rommedahl

Wonderkid Eriksen vil ha et enormt press å prestere på Lørdag, og for å være ærlig er han den eneste på midtbanen deres jeg frykter. På det norske landslaget er det utrolig vanskelig å få plass visst du spiller i Nederland om dagen, er bare Grindheim som har klart det de siste årene. Det ser veldig forskjellig ut hos dere, for dere har fylt laget med spillere som spiller i Nederland. Det vil stå mellom teknisk fotball fra Nederland mot norsk julingfotball og pasningsfoten til Gamst Pedersen og Erik Huseklepp

Fordel: Stiller likt, selv om dere har den klart største stjerna på midtbanen!

ANGREP
MOA, John Carew og Steffen Iversen VS Nicklas Bendtner, Mads Junker og Nicklas Pedersen

Deres største frykt er hodet til Carew og tror det vil bli langpasninger til han hele tida, tror dere vil bli tatt på senga av en MOA Abdellaoue som er mer en avslutter enn en header! På topp vil dere mest antagelig stille med den størsten "divaen" i hele fotballverden bak Zlatan, nemlig Bendtner. Nicklas er en farlig mann uten tvil og på en god dag scorer han en del, men med et ego større enn samtlige spisser i Arsenal så kan ting fort gå imot han. MOA i scoringsform mot en Bendtner som ikke er all verden for tida.

Fordel: Norge

Mitt tips:
Tror det blir en jevn kamp, er en kamp ingen kan tape! Særlig Danmark! Men jeg tror Norge vinner 3-1

Zone 43
Manager

« Svar #2109: 25 Mar 2011, 20:37 »

Boreset fra jeg mener, at Thomas Sørensen er vores bedste keeper, så er jeg enig langt hen ad vejen med dig, Risto92. I den samlede vudering, kæde for kæde, vil jeg dog mene vi står med det bedste kort, uafgjort i forsvarskæden og en sejr til jer på midtbanen.

Det første mål i kampen, tror jeg, bliver afgørende for hvem der løber med alle tre point. Jeg håber naturligvis på det bliver Danmark. Smiley

I øvrigt, hvordan ser man på det i Norge, at blive kaldt fjeldaber, nordens arabere og andet? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2110: 25 Mar 2011, 21:30 »

Jeg er enig i de fleste ting, men på målmandsposten vil jeg, som Zone, mene at vi lige er et enkelt hak bedre stillet med Thomas Sørensen.

Midtbanen har du analyseret ret skarpt, det bliver lidt en kamp mellem to stilarter, hvor der nok er mere dynamik i den norske midtbane, mens vores måske er en anelse mere teknisk, specielt med Eriksen i tankerne.

I angrebet kan jeg ikke rigtig finde hoved og hale. Bendtner kan blive ufattelig giftig hvis han formår at drive gæk med det lidt tunge norske centrale forsvar, men omvendt kan han også blive en hæmsko for os, specielt hvis han ikke er 100% klar.

I forsvaret mener jeg dog vi er ret lige. Mener Lars Jacobsen er bedre end Espen Ruud. Kan godt lide Ruud, men han spiller netop kun i den danske liga til daglig, hvor Jacobsen trods alt for masser af spilletid i West Ham, på et hold der spiller lidt som det danske hold.

Central har i Hangeland, men Agger slår ham altså imo, men igen det er to forskellige typer, hvor Agger er den mere spillende type, mens Hangeland er den store stærke klods der er svær at slå fysisk, men som kan slås på jorden. Aggers største problem (ud over skader) er hans koncentration, som man ind i mellem har en fornemmelse af, giver ham problemer.

Kjetil Wæhler er godt nok sit holds kaptajn, men det er den danske liga og på et bundhold. Han er endnu mere en stor stopklod end Hangeland, og mangler lidt spilforståelse, men er til gengæld rigtig farlig på dødbolde. I morgen er det så Zanka vi skal spille med, og der kommer især samspillet med Agger på prøve. Zanka har nu prøvet Champions League så rutine er ikke helt ukendt for ham, men han er self ung med hvad deraf følger af personlige fejl.

Venstre back gider jeg slet ikke diskutere, der fører I klart med en meget rutineret Riise, der self laver underlige fejl ind i mellem, men i direkte kamp med Silberbauer der end ikke spiller den position til daglig, så er det en uretfærdig kamp Opstemt

Så jeg ser lidt anderledes på det, men det ændrer ikke på, at vi kommer til at blive sat under pres specielt fysisk og det skal vi nok få problemer med. Og så er det i Norge, mod et norsk landshold der har set bedre ud siden Drillo tog over igen, end man har gjort i en del år efterhånden.

Spillere som specielt Gamst og Huseklepp er spillere jeg godt gad se på det danske landshold Smiley Og self Hangeland

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2111: 25 Mar 2011, 23:11 »

Synes også Sørensen giver os en lille fordel i forhold til Norge, på den plads. Hvad forsvaret angår, er jeg enig med KongFjong, der er vi også lidt foran, hvis vi ser bort fra venstrebacken.

Men på midtbanen er Norge efter min mening klart bedst, specielt med de startere Morten Olsen allerede har offentliggjort. Det ser jo ud til, at det igen, igen skal være 12 mod 10... Norges 12. mand spiller i Dansk trøje, med navnet Kvist trykt på ryggen.

Og ja, i angrebet mener jeg også Norge er bedst, også selvom Bendtner er 100% klar. Bendtner kan være skarp, men han er det desværre så sjældent. Knægtens attitude (specielt på landsholdet) er ganske enkelt bare ikke iorden. Det er iorden at have selvtillid, ja ligefrem tilrådeligt, men overdreven selvtillid, der udmønter sig i, at manden bare render rundt og ligner en, der regner med at han får det hele foræret, det dur bare ikke. Og ja, Skoubo og Junker er ikke spillere der burde være gode nok til landsholdet, at de alligevel er med, illustrerer vel bare, hvor store problemer vi har i angrebet. Junker passer i øvrigt slet ikke ind i spillestilen, og da slet ikke mod et hold som Norge, hvor det er tvingende nødvendigt, at alle arbejder 110% for holdet.

Jeg havde håbet lidt på, at Morten Olsen efterhånden havde indset, at Kvist aldrig bliver nogen gevinst for landsholdet, og havde sat ham af holdet (selv Ståle ser jo ud til at være ved at fatte det). men det skulle heller ikke være denne gang, så jeg er ikke specielt optimistisk, hvad vores chancer angår. Det er muligt vi har det bedste forsvar, men vi har også det forsvar der får mest at lave, når Kvist serverer den ene sukkerbal efter den anden til det Norske angreb...

Erzael
Manager

« Svar #2112: 26 Mar 2011, 10:04 »

Dejligt med et realistisk syn på Kvist. Syntes også han er blevet alt for overvurderet i de danske medier, når man ser på hvordan han egentlig har spillet det seneste stykke tid. Det har godt nok ikke været kønt. Specielt i kampen mod England var han en ren skandale.

Er egentlig ret enig med dig DNE, i alle dine synspunkter. Ja, Bendtner virker meget arrogant, og selvfed på landsholdet. Men, til tider gør han jo noget som bare er magisk (red. kampene mod Portugal). Ikke at jeg er den store Bendtner fan overhovedet, men han er nu engang en af de bedste muligheder vi har i Danmark.

I øvrigt, så er jeg også ved at være godt og grundig træt af at se Dehli på det landshold. Jovist, han var da god i en periode for Brøndby sidste år, men i det seneste halve år eller noget i den dur har han godt være pinlig ringe, både på klub- og landsholdsplan. Alternativet har jeg dog heller ingen idé til, da det offensive ligesom halter en del på det professionelle danske fodboldplan.

Men så vidt jeg kan se på bold.dk's startopstilling, så er Silberbauer valgt til venstrebacken. Er det rigtigt? Shockeret

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2113: 26 Mar 2011, 11:22 »

Er enig omkring Kvist.

Han gør det ikke godt på landsholdet, desværre. Han har kvaliteterne og potentialet, og manden har udviklet sig til en fantastisk styrmand i FCK. Er slet ikke enig med jer omkring, at han er overvurderet. Han spillede jo fremragende i Suppen, og måske skal han tilvende sig systemet hos Olsen, og måske spiller nervøsiteten en rolle, who knows? Han har ramt en dårlig periode, og skal nok komme ovenpå igen.

Til selve kampen, så tror jeg på Danmark. 1-0, og Bendtner som målscorer. Bendtner har en vis arrogance ja, men alternativerne ligger langt fra hans niveau. Bedste angriber vi har, og tror han får en afgørende betydning i aften. Tror at en Eriksen kunne blive vigtig, på den offensive. Bendtner trækker lidt ned i banen, og kan fungerer som spilstation, så vi kan kigge fremadrettet, evt. på kanterne. Vi er lidt svækket i bagkæden, men det skal sgu nok gå. Carew er ekstrem dygtig, og han skal lukkes ned.

Håber vi overrasker lidt for engang skyld. 
« Seneste Redigering: 26 Mar 2011, 12:05 af Daniel Nordentoft » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2114: 26 Mar 2011, 11:38 »

Dejligt med et realistisk syn på Kvist. Syntes også han er blevet alt for overvurderet i de danske medier, når man ser på hvordan han egentlig har spillet det seneste stykke tid. Det har godt nok ikke været kønt. Specielt i kampen mod England var han en ren skandale.

Er egentlig ret enig med dig DNE, i alle dine synspunkter. Ja, Bendtner virker meget arrogant, og selvfed på landsholdet. Men, til tider gør han jo noget som bare er magisk (red. kampene mod Portugal). Ikke at jeg er den store Bendtner fan overhovedet, men han er nu engang en af de bedste muligheder vi har i Danmark.

I øvrigt, så er jeg også ved at være godt og grundig træt af at se Dehli på det landshold. Jovist, han var da god i en periode for Brøndby sidste år, men i det seneste halve år eller noget i den dur har han godt være pinlig ringe, både på klub- og landsholdsplan. Alternativet har jeg dog heller ingen idé til, da det offensive ligesom halter en del på det professionelle danske fodboldplan.

Men så vidt jeg kan se på bold.dk's startopstilling, så er Silberbauer valgt til venstrebacken. Er det rigtigt? Shockeret

Det er nok rigtigt nok med Silberbauer, og ærligt talt, så synes jeg faktisk også han har været vores bedste venstreback de seneste år. Han er stærkere defensivt end Poulsen, der i øvrigt, ganske som Mtiliga får nul spilletid i sin klub. Så er der Lumb, der endelig får lidt spilletid igen, men altså for bundproppen i Superligaen, og igen, han er ikke så god defensivt som Silberbauer. Jessen spiller godt nok fast i Kaiserslautern, men det er også lige lovligt satset, at starte med en grønskolling i så vigtig en kamp, men gør han det godt dernede, så var det måske ved at være på tide at få ham udtaget en gang imellem.

Så ja, Silberbauer på venstreback virker lidt som en panikløsning, men det skyldes ganske enkelt, at der er evig panik på den plads, og så er den sikreste løsning, ganske enkelt at bruge en solid og alsidig spiller med masser af rutine på pladsen.

Et alternativ til Krohn-Dehli kunne være Lasse Schøne, som får masser spilletid i Nijmegen, eller Enevoldsen, som også får masser spilletid, begge er udtaget, og begge er, efter min mening, væsentligt bedre end Krohn-Dehli, i hvert fald i den form han har været i i lang tid efterhånden. Lorentzen så jeg også hellere starte inde, frem for Krohn-Dehli.

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010