home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 878 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 278174 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1740: 03 Apr 2009, 21:20 »

Synes i ligger for meget i Reals forsvar generelt, men ikke Pepe. Pepe har ikke forårsaget nogle "tynde" mål i år.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #1741: 03 Apr 2009, 21:34 »

Duda er deres venstreback, spillede ihvertfald mod Sverige. Glimrende teknik ihvertfald en klasse bedre end Jakobsen. Bedre indlæg, pasningsspiller, stærkere mand-mand og fremad banen. Det eneste jeg ser Michael er bedre end Duda til er i det defensive arbejde, men der kan man så sige, at Portugal 85% af de kampe de spiller styrer opgøret så der er det bedre for dem at have Duda end Jakobsen.
Hvis jeg skulle give dem en karakter på en 10-skala hver må Jakobsen få 7, mens Duda får 8 med pil ned.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1742: 03 Apr 2009, 21:49 »

At bedømme Pepe udfra disse kampe er fuldstændig uhørt. Manden har virkelig præsteret i ligaen og er en af grundene til, at Real har luget kraftigt ud i de personlige fejl som du snakker om.

Men er det ikke netop i de store kampe man skal bedømme de store spillere? Jeg kalder ikke Pepe elendig, han er en klasseforsvarer, mener bare Agger er mindst på niveau. Når han ikke lige er skadet, spiller han i en liga der er langt mere krævende forsvarsmæssigt end den spanske. Og det er altså det en forsvarsspiller skal: forsvare. Der er Agger imo bedre end Pepe, plus at han er god til at gå med frem og har et fremragende langskud Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1743: 03 Apr 2009, 21:52 »

Duda er deres venstreback, spillede ihvertfald mod Sverige. Glimrende teknik ihvertfald en klasse bedre end Jakobsen. Bedre indlæg, pasningsspiller, stærkere mand-mand og fremad banen. Det eneste jeg ser Michael er bedre end Duda til er i det defensive arbejde, men der kan man så sige, at Portugal 85% af de kampe de spiller styrer opgøret så der er det bedre for dem at have Duda end Jakobsen.
Hvis jeg skulle give dem en karakter på en 10-skala hver må Jakobsen få 7, mens Duda får 8 med pil ned.

Igen underbygges mit argument fint. Venstre back er en forsvarsposition, ergo er det primære formål at forsvare. Jakobsen viste mod Albanien og Malta at han er godt i det offensive også. Derfor ville jeg ikke bytte ham ud med en fra det portugisiske landshold Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1744: 03 Apr 2009, 21:53 »

Men er det ikke netop i de store kampe man skal bedømme de store spillere? Jeg kalder ikke Pepe elendig, han er en klasseforsvarer, mener bare Agger er mindst på niveau. Når han ikke lige er skadet, spiller han i en liga der er langt mere krævende forsvarsmæssigt end den spanske. Og det er altså det en forsvarsspiller skal: forsvare. Der er Agger imo bedre end Pepe, plus at han er god til at gå med frem og har et fremragende langskud Smiley

Jo selvfølgelig skal de bedæmmes i de store kampe, men svært at være en mand der præstere, når man tydeligvis bliver spillet ud af banen på Anfield!

alek9000
Manager

« Svar #1745: 03 Apr 2009, 21:55 »

På trods af, at jeg er AaB fan, så synes jeg ikke, MJ var skideimponerende offensivt. Han smed 2-3 bolde væk, hvor han kunne have fået meget mere ud af det, og han brændte en stor chance.. Men jeg synes, MJ skal på 'mixholdet' Smiley

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #1746: 03 Apr 2009, 21:57 »

Igen underbygges mit argument fint. Venstre back er en forsvarsposition, ergo er det primære formål at forsvare. Jakobsen viste mod Albanien og Malta at han er godt i det offensive også. Derfor ville jeg ikke bytte ham ud med en fra det portugisiske landshold Smiley
Jeg vil sige, det er noget lettere at angribe mod Malta og Albanien end mod Sverige.
Sverige er taktisk dygtigere og meget mere velorganiseret. Jeg synes, at man skal også se på at Duda præsterer på et højere niveau end Michael. Duda kan lukke af, men er ihvertfald 3 klasser bedre end Michael fremad.
På trods af, at jeg er AaB fan, så synes jeg ikke, MJ var skideimponerende offensivt. Han smed 2-3 bolde væk, hvor han kunne have fået meget mere ud af det, og han brændte en stor chance.. Men jeg synes, MJ skal på 'mixholdet' Smiley
Han har ikke teknikken imo til at være med på absolut topniveau som Duda

GLEM DEM!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1747: 03 Apr 2009, 22:05 »

Jeg vil sige, det er noget lettere at angribe mod Malta og Albanien end mod Sverige.
Sverige er taktisk dygtigere og meget mere velorganiseret. Jeg synes, at man skal også se på at Duda præsterer på et højere niveau end Michael. Duda kan lukke af, men er ihvertfald 3 klasser bedre end Michael fremad.Han har ikke teknikken imo til at være med på absolut topniveau som Duda

Nu ved jeg ikke hvad dit vurderingsgrundlag er for Duda, men jeg så ham mod Sverige og der imponerede han ikke. Jeg har dog kun set den kamp med ham, så det er med forbehold. Men 3 klasser? Kan se han er opstillet som midtbane, hvilket kan være en god årsag til at han er Malagas assistkonge, hvilket self imponerer.

Det er naturligvis lettere mod Albanien og Malta end Sverige, men det ændrer ikke på mit valg. Michael Jakobsen er stærk defensivt, hvilket altså er det primære for en back, som self også skal kunne noget fremad hvilket Michael Jakobsen også kan. Derudover er han jo godt på dødbolde også Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1748: 03 Apr 2009, 22:06 »

Kan ikke forstå hvorfor du hellere vil have Carvalho end Pepe, KF. Pepe er hurtig, stærk, god teknisk og fremad banen modsat Carvalho der tilgengæld er mere erfaren.

Jeg kan bare godt lide Carvalhos stil, frem for Pepes Smiley Carvalho er den hårde kontante type, der vil være et ideelt match for Agger Smiley

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #1749: 03 Apr 2009, 22:09 »

Nu ved jeg ikke hvad dit vurderingsgrundlag er for Duda, men jeg så ham mod Sverige og der imponerede han ikke. Jeg har dog kun set den kamp med ham, så det er med forbehold. Men 3 klasser? Kan se han er opstillet som midtbane, hvilket kan være en god årsag til at han er Malagas assistkonge, hvilket self imponerer.

Det er naturligvis lettere mod Albanien og Malta end Sverige, men det ændrer ikke på mit valg. Michael Jakobsen er stærk defensivt, hvilket altså er det primære for en back, som self også skal kunne noget fremad hvilket Michael Jakobsen også kan. Derudover er han jo godt på dødbolde også Smiley
Jamen han var placeret, men var egentlig wingback i kampen. Jeg ser meget fodbold og har set 5-6 Malaga kampe, jeg synes squ han er dygtigere end MJ. Han er en god wing/back.

GLEM DEM!

Shaft
Manager

« Svar #1750: 03 Apr 2009, 22:14 »

Der er efter min mening ingen tvivl om at Duda er bedre end MJ på nuværende punkt.

Offensivt er han klasser bedre, og det er nu engang det det portugisiske og til tider også danske landshold bruger. Desuden spiller Duda også imod meget bedre modstandere til dagligt end Jakobsen gør, og derfor har jeg svært ved at vudere hans niveau i en topkamp.

Zone 43
Manager

« Svar #1751: 05 Apr 2009, 21:08 »

Chippen spiller i Qatar, hvilket vel må koste en del, da kvaliteten er lav dér. Henke er alt for gammel, Zlatan viser ikke rigtigt noget på landsholdet og Elmander virker ikke rigtigt til at være i form. Jeg kan ikke rigtigt argumentere mod de andre, men selvom det på papiret ser stærkt ud, så virker Sveriges offensiv en anelse fantasiløs. Peace

Til gengæld må Chippen have en god statistik dernede, i og med han vel må være den bedste spiller dernede, eller en af dem ihf. Men mon ikke, at han vender tilbage til Europa inden længe?

Henke er godt oppe i alderen, ja, men han kan stadig lidt ellers var han stoppet. Han er deres joker. Zlatan har scoret 25 mål i 50 kampe, eller det der ligner, men har ikke ramt kassen på det seneste. Men er utvivlsomt deres bedste mand. Elmander har været ved siden af sig selv i Bolton..

Jeg står stadig ved, at de har den bedste offensiv, men at de ikke har vist det endnu. Og det kan vi herhjemme kunne glæde os over.

Jeg synes dog bare, at Pepe bestemt ikke viste overbevisende spil mod netop Liverpool over to kampe.

Hvem overbeviste også i de kampe udover Casillas?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #1752: 08 Apr 2009, 15:55 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/lars-jacobsen-til-bayern

Tvivler på, at et sådant skifte kan gavne ham meget. Han vil næppe få mere spilletid der end i Everton, hvilket meget vel kan betyde, at han må overlade sin plads på landsholdet til Bøgelund.

Imo burde han finde en klub, hvor han er sikret spilletid, da han imo er den bedste danske højreback vi råder over. Smiley

In the other news, så er vi igen nordens bedste fodboldnation, efter vi er rykket 8 (9?) pladser op til verdensranglisten.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1753: 09 Apr 2009, 00:29 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/lars-jacobsen-til-bayern

Tvivler på, at et sådant skifte kan gavne ham meget. Han vil næppe få mere spilletid der end i Everton, hvilket meget vel kan betyde, at han må overlade sin plads på landsholdet til Bøgelund.

Imo burde han finde en klub, hvor han er sikret spilletid, da han imo er den bedste danske højreback vi råder over. Smiley

In the other news, så er vi igen nordens bedste fodboldnation, efter vi er rykket 8 (9?) pladser op til verdensranglisten.

Spørgsmålet er, om der efterhånden er nogen der tør satse på ham, som stamspiller. Han har efterhånden været konstant skadet i to år, og det er vel de færeste klubber, der er interesseret i en stamspiller, der døjer så meget med skader. Jeg tror at han må finde sig i reservetjanser, hvis han vil fortsætte karrieren i udlandet. Vil han spille fast må han træde et trin ned af stigen, hvad klub angår. Måske en Hollandsk midterklub (men så er han sådan set lige så godt stillet, ved at vende tilbage til Dansk fodbold).

Zone 43
Manager

« Svar #1754: 10 Apr 2009, 01:38 »

Det kan der være noget om.. Jeg tror dog, at han ville kunne begå i enhver hollandsk klub, selv PSV og Ajax. Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010