home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1022 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 278187 gange)
Shaft
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1710: 03 Apr 2009, 13:49 »

Sverige kan sagtens tabe i Ungarn eller spille uafgjort. Samme mod Albanien. De er bestemt ikke skræmmende andre steder end Zlatan.

Præcis ligesom vi kan tabe mod Albanien og Ungarn.

-LFC-
Manager

« Svar #1711: 03 Apr 2009, 13:55 »

Præcis ligesom vi kan tabe mod Albanien og Ungarn.
Det tror jeg bare ikke vi gør. Vær dog lidt optimistisk istedet for det der.

Shaft
Manager

« Svar #1712: 03 Apr 2009, 14:03 »

Det tror jeg bare ikke vi gør. Vær dog lidt optimistisk istedet for det der.

Jesus. Fordi jeg siger at vi skal vente lidt før vi alle render rundt og siger vi er kvalificeret, så er jeg helt galt med den. Faktum er at vi fører med 7 point til Sverige der har en kamp mod eks. Malta til gode. Så er vi nede på 4 point. Derefter mangler vi en svær hjemmekamp mod Portugal som vi kan risikere at tabe. Der vinder Sverige så den anden kamp de har til gode mod Malta. Så er der et point. Så siger vi vi spiller uafgjort i parken i DK-Sverige. Stadig et point mellem os. Begge hold vinder deres tilbageværende kampe mod Albanien og Ungarn, og hvis vi så taber i Sverige, så ender vi altså 2 point bag Sverige. Og det er bestemt ikke urealistisk.

Jeg vil gerne være optimist, og jeg tror også på vi kan kvalificere os, men samtidig må man også være realist.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1713: 03 Apr 2009, 14:12 »

Også et plausibelt bud. Tvivler dog stadig på Larsen. Han har scoret mod små hold, og ja, han scorede mod Tyrkiet, men dengang var han i noget bedre spilleform end han er i nu.
Jeg er til dels enig, for om det er mod gode eller dårlig nationer, så laver han de mål som f.eks. Bendtner ikke laver. Men hvis han upræstere synes jeg man skal rykke Bendtner på toppen, Kahlenberg på venstre og så bruge Jon Dahl som hængende angriber.

sindsygt
Gæst

« Svar #1714: 03 Apr 2009, 14:14 »

Ja jeg sad på stemningstribunen - Hvor DBU havde valgt at placere de Albanske fans ovenpå os. Sad bag målet, lidt til højre på række 4.
Jeg sad på række 27, sæde 140, tror jeg det var. Også lige under albaniens fans Smiley

Shaft
Manager

« Svar #1715: 03 Apr 2009, 14:15 »

Jeg sad på række 27, sæde 140, tror jeg det var. Også lige under albaniens fans Smiley

Hehe grineren nok Thumbs Up Var på plads 101/2 eller noget i den dur Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #1716: 03 Apr 2009, 14:40 »

Jesus. Fordi jeg siger at vi skal vente lidt før vi alle render rundt og siger vi er kvalificeret, så er jeg helt galt med den. Faktum er at vi fører med 7 point til Sverige der har en kamp mod eks. Malta til gode. Så er vi nede på 4 point. Derefter mangler vi en svær hjemmekamp mod Portugal som vi kan risikere at tabe. Der vinder Sverige så den anden kamp de har til gode mod Malta. Så er der et point. Så siger vi vi spiller uafgjort i parken i DK-Sverige. Stadig et point mellem os. Begge hold vinder deres tilbageværende kampe mod Albanien og Ungarn, og hvis vi så taber i Sverige, så ender vi altså 2 point bag Sverige. Og det er bestemt ikke urealistisk.

Jeg vil gerne være optimist, og jeg tror også på vi kan kvalificere os, men samtidig må man også være realist.
Du har en god pointe, og jeg undskylder mit lille udfald. Men for at være ærlig, så er det hele jo bare en masse hvis- og hvis snak. Vi kan ligeså godt ende med at vinde resten af kampene. Vi har selvtilliden, et nogenlunde velfungerende hold med nogenlunde spillere over hele linjen. Portugal har en masse gode offensivspillere, men deres angribere stinker og for at være ærlig, så har Sverige ikke andet offensivt end Zlatan. Ungarn - Sverige er jeg ret sikker på ender uafgjort, og selvom jeg tror Sverige vinder mod Albanien, kan det sagtens ende omvendt eller uafgjort. Mod Portugal er jeg sikker på, at vi får uafgjort, mens jeg forventer at spillerne vil revanchere sig minimum den ene kamp mod Sverige og hive 3 point i hus i en af kampene. Det kan ende med hvad som helst for at sige det mildt. Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1717: 03 Apr 2009, 14:43 »

Svenskerne kan højest nå op på 24 point, hvis de skulle ende med at vinde deres resterende kampe, så med 'bare' 11 point i de sidste fem kampe er første pladsen sikret, da vi må formode at vi ender med en bedre målscorer end de gør.

Ungarn og Albanien SKAL give seks point, mens de to kampe mod Sverige og den mod Portugal kan blive en dreng eller en pige. Modsat Sverige og Portugal har vi heldet og selvtilliden på vores side, hvilket må give os et lille plus forude for opgørene. Men der er to måneder til næste kamp, og alt kan nå at ske inden da. Men det ser mere positivt ud end jeg havde turde håbe på inden kvalifikationsstart . Thumbs Up

Zlatan har været alt andet end skarp. Jeg så tidl. andetsteds, at han kun havde scoret to gange i de sidste 13 landskampe (med betydning - dvs. ingen venskabskampe og den slags).

Det gør vi ganske givet, 12-2 mod 2-1 er trods alt en væsentlig forskel, ikke desto mindre bliver det næppe relevant, da det er indbyrdes opgør tæller før målscore.

Målscoren siger dog noget om, at Svenskerne har haft gevaldige problemer med at score mål, men samtidig også har været gode, til at holde buret rent, men det har vi så også. Vi skal selvfølgelig have respekt for Svenskerne, men nogen frygtindgydende modstander er de altså ikke pt. Hvis vi kan få spillet til at køre som vi gjorde mod Albanien, så kan vi sagtens slå Svenskerne, eller i hvert fald spille lige op med dem.

Thore
Manager

« Svar #1718: 03 Apr 2009, 15:58 »

Jeg er også meget optimistisk før kampene mod Sverige. Det kan godt være vores spil ikke har fungeret optimalt i alle vores kampe, men Sverige har bestemt heller ikk set skarpe ud, så med selvtilliden i orden, og en god gang gåpåmod, så tror jeg nok spillerne skal få 4 point i de to kampe mod Sverige.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1719: 03 Apr 2009, 16:12 »

Jeg er også meget optimistisk før kampene mod Sverige. Det kan godt være vores spil ikke har fungeret optimalt i alle vores kampe, men Sverige har bestemt heller ikk set skarpe ud, så med selvtilliden i orden, og en god gang gåpåmod, så tror jeg nok spillerne skal få 4 point i de to kampe mod Sverige.

Jeg har ikke set svenskernes kampe, så spillet kan jeg ikke udtale mig om. Men resultaterne er for så vidt gode nok. To uafgjorte mod Portugal er vel godkendt. En sejr over Ungarn (som vi ikke kunne slå) er vel nogenlunde forventet. Eneste reelle skuffelse må være uafgjort mod Albanien. Der har vi så tilsvarende vores Ungarns-kamp.

Det er næsten altid tætte møder mod svenskerne, så har vi marginalerne på vores side, så kan det sagtens tippe vores vej, men set over de to opgør, så vil jeg sige at vores chance mod svenskerne er nogenlunde 50-50. Det bliver særdeles spændende. det er ærgerligt at vi skal gå og vente to måneder.

Zone 43
Manager

« Svar #1720: 03 Apr 2009, 17:24 »

Ikke siden kampen mod Tjekkiet ved EM04 har jeg været så optimistisk på landsholdets vegne, som jeg er nu! Vinder vi kampen mod svensken er jeg ikke ét sekund i tvivl om, at vi kan pakke kufferten næste sommer og bestille en rejse til Sydafrika.

Portugal har en masse gode offensivspillere, men deres angribere stinker ..

.. og for at være ærlig, så har Sverige ikke andet offensivt end Zlatan.

Portugal har vel egenligt kun Almeida, som må betegnes som værende humørspiller, til at spille den forreste plads. Ikke optimalt for et så stort et landshold som Portugals, men det kan vi andre kun være glade for.

Arh.. Zlatan, Elmander, Rosenberg, Henke, Berg samt flere offensivspillere i Källström og Chippen. imo har svenskerne den bedste offensiv på papiret, men de har ikke vist det på banen og det er det der tæller. Men det er der åbenbart ingen der har fortalt Lagerbäck. Peace

Det gør vi ganske givet, 12-2 mod 2-1 er trods alt en væsentlig forskel, ikke desto mindre bliver det næppe relevant, da det er indbyrdes opgør tæller før målscore.

Der kan man bare se, jeg troede nu ellers at målscoren var før de indbyrdes kampe. Men så blev jeg det klogere i dag. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #1721: 03 Apr 2009, 17:55 »

Jeg har den holdning, at kommer vi ikke til VM denne gang gør vi det aldrig igen Peace

Vi har simpelthen skabt os selv den perfekte udgangsposition som man kan forestille sig... Vores landshold virker til at have genfundet spilleglæden, vi er begyndt at slå de store nationer som vi konkurrerer med, og vi får pligtsejrene...

Som Sahft påpeger kan det selvfølelig gå galt, men denne gang syntes jeg det skal være.. For denne gang har vi vikelig noge at byde ind med... Væk er ældre og hæmende spillere som Helveg og Niclas Jensen, og vi har nu en stamme på holdet som vi kan være trygge ved mange år frem..

Jeg tror 100 % sikkert på at vi står med mindst 4 point efter de to sverige kampe og gør vi det så er vm billetten så godt som i hus..

Der ligger stadig et stygge arbejde foran os.. Men denne gang kan vi til forskel fra andre selv afgøre vores videre skæbne Thumbs Up Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #1722: 03 Apr 2009, 18:02 »

Ikke siden kampen mod Tjekkiet ved EM04 har jeg været så optimistisk på landsholdets vegne, som jeg er nu! Vinder vi kampen mod svensken er jeg ikke ét sekund i tvivl om, at vi kan pakke kufferten næste sommer og bestille en rejse til Sydafrika.

Portugal har vel egenligt kun Almeida, som må betegnes som værende humørspiller, til at spille den forreste plads. Ikke optimalt for et så stort et landshold som Portugals, men det kan vi andre kun være glade for.

Arh.. Zlatan, Elmander, Rosenberg, Henke, Berg samt flere offensivspillere i Källström og Chippen. imo har svenskerne den bedste offensiv på papiret, men de har ikke vist det på banen og det er det der tæller. Men det er der åbenbart ingen der har fortalt Lagerbäck. Peace

Der kan man bare se, jeg troede nu ellers at målscoren var før de indbyrdes kampe. Men så blev jeg det klogere i dag. Smiley
Chippen spiller i Qatar, hvilket vel må koste en del, da kvaliteten er lav dér. Henke er alt for gammel, Zlatan viser ikke rigtigt noget på landsholdet og Elmander virker ikke rigtigt til at være i form. Jeg kan ikke rigtigt argumentere mod de andre, men selvom det på papiret ser stærkt ud, så virker Sveriges offensiv en anelse fantasiløs. Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #1723: 03 Apr 2009, 18:13 »

Hvilket to kasser i fire kampe taler sit tydelige sprog om Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #1724: 03 Apr 2009, 18:25 »

Ikke desto mindre ville Almeida være en sikker starter på det danske landshold, og det siger en del om klasseforskellen på Danmark og Portugal. De er bedre end os på stort set samtlige positioner, og derfor kan vi sagtens tabe til dem i Parken, ligesom vi kan risikere at komme ud af de to Sverigeskampe med ingen eller ét point. Det ser godt ud, men kan saaagtens gå galt endnu.

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010