home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 278377 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1605: 01 Apr 2009, 10:43 »

Simon Kjær er på U21 landsholdet, så han kommer ikke i aktion i aften. Men med Krøldrup, AMC og Michael Jacobsen som alle kan spille den plads, hvorfor skulle man så bruge en Leon A., der er way better på midtbanen? Det giver imo ingen mening.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1606: 01 Apr 2009, 10:44 »

Simon Kjær er på U21 landsholdet, så han kommer ikke i aktion i aften. Men med Krøldrup, AMC og Michael Jacobsen som alle kan spille den plads, hvorfor skulle man så bruge en Leon A., der er way better på midtbanen? Det giver imo ingen mening.

Ja, men nu er der snakket så meget om at Krøldrup og Kjær er de mulige nye afløsere for Martin Laursen, så ville det da virke underligt at give Leon chancen, fremfor Simon selvom han er nede på U21 landsholdet nu.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1607: 01 Apr 2009, 11:02 »

Man kunne da håbe det er en aprilsnar, men synes det er en noget tam en af slagsen, hvis det er tilfældet. Ekstrabladets aprilsnar går på at Khader skal være overborgmester i København. Men nu er der selvfølgelig ikke altid så langt fra Ekstrabladets reelle historier og til en aprilsnar, man kunne vel håbe, at de simpelthen bare har forvandlet en fjer til fem høns...

S
Gæst

« Svar #1608: 01 Apr 2009, 11:11 »

Man kunne da håbe det er en aprilsnar, men synes det er en noget tam en af slagsen, hvis det er tilfældet. Ekstrabladets aprilsnar går på at Khader skal være overborgmester i København. Men nu er der selvfølgelig ikke altid så langt fra Ekstrabladets reelle historier og til en aprilsnar, man kunne vel håbe, at de simpelthen bare har forvandlet en fjer til fem høns...

Så læs den her:
http://www.betxpert.com/articles/item.asp?id=2043
 Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1609: 01 Apr 2009, 11:38 »

Jeg kan i øvrigt slet ikke finde nyheden, om at Leon skulle afløse Krøldrup i forsvaret, på Ekstrabladet. Jeg fandt den derimod på TV2, godt nok med samme kildehenvisning, men med en lidt anden ordlyd. Der læser jeg den sådan, at Leon er åben for muligheden, hvis den skulle byde sig, men det står ikke nævnt med et ord, at det bare så meget som tyder på, at han starter inde i stedet for Krøldrup.

Så er jeg lidt rolig igen  Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1610: 01 Apr 2009, 12:18 »

Overvejde også først om det kunne være en Aprilsnar, men blev eig med mig selv at der var så meget realisme i den, at det var det ikke. Kunne såmen godt se hvorfor Leon A skulle foretrækkes frem for AMC, HVIS Krøldrup skulle droppes. Leon A er mere en spillende forsvarer end AMC og måske en anelse hurtigere, så det kunne jeg såmen godt se en idé i Smiley

Yessir
Manager

« Svar #1611: 01 Apr 2009, 15:45 »

Jeg kan i øvrigt slet ikke finde nyheden, om at Leon skulle afløse Krøldrup i forsvaret, på Ekstrabladet. Jeg fandt den derimod på TV2, godt nok med samme kildehenvisning, men med en lidt anden ordlyd. Der læser jeg den sådan, at Leon er åben for muligheden, hvis den skulle byde sig, men det står ikke nævnt med et ord, at det bare så meget som tyder på, at han starter inde i stedet for Krøldrup.

Så er jeg lidt rolig igen  Smiley

Det står i den fysiske avis  Wink
http://ekstrabladet.dk/ebladet/

Zone 43
Manager

« Svar #1612: 01 Apr 2009, 16:32 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/dansk-pas-til-broendby-angriber
Så er vi da tættere på to danske Zlatan'er.. Thumbs Up

Bud på dagens start ellever:
Sørensen
Jacobsen - Krøldrup - Agger - Jacobsen
Poulsen - Jensen
Rommedahl - Kahlenberg - Jørgensen
Larsen

3-0: Agger, Larsen (2).
Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1613: 01 Apr 2009, 20:14 »

Det var ikke en aprilsnar med Andreasen. Både han og Kahlenberg er med fra start. Mon ikke vi hugger dem 2-0 eller 3-0? Smiley

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #1614: 01 Apr 2009, 20:19 »

Kæft, hvor er det dårligt at kalde 16 sekunder for et minuts stilhed. Til grin synes jeg bare!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1615: 01 Apr 2009, 20:20 »

Jeg synes det lød som om de sagde, at Krøldrup var skadet, i så fald er der ikke noget at sige til, at han må sidde udenfor, ellers må jeg nok indrømme, at jeg har lidt svært ved at forstå, at man dropper ham.

Bendtners skade var åbenbart, desværre, også mere end bare det sædvanlige spil for galleriet.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1616: 01 Apr 2009, 20:46 »

Kæft, hvor er det dårligt at kalde 16 sekunder for et minuts stilhed. Til grin synes jeg bare!

Er det mig der har misset noget. Jeg så ikke de første 5 min. Men hvorfor er der stilhed?

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #1617: 01 Apr 2009, 20:50 »

for de døde i elfenbenskysten.. skidt hvis det også kuner 15 men jeg så det ikke

maaahhh-h-h-h

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1618: 01 Apr 2009, 21:02 »

Arh Michael Jakobsen. Nu har du gjort den venstrekant til din i den her kamp, så er det gule kort altså helt tåbeligt... Men det ser godt ud. Vi bevarede tålmodigheden, var lidt heldige og så er sejren vel så godt som i hus nu.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1619: 01 Apr 2009, 21:12 »

Kan man blive ved med at kalde det held, når det sker kamp efter kamp?  Smiley

Men valget af Leon viste sig jo at være fornuftigt nok, han har gjort det godt, og fik os sendt på sejrskurs.

Men ja, unødvendigt at Jakobsen lige skulle trække det gule kort, dem trækker han altså generelt alt for mange af, var det hans femte eller sjette bare her i foråret? Det var trods alt ikke for brok denne gang, men unødvendigt at satse så hårdt på en bold der allerede var så godt som over baglinien... Albaneren spiller så også på det, men advarslen kan der ikke siges noget til.

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010