home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 278373 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1575: 30 Mar 2009, 13:42 »

Nej, man kan ikke forvente at det fungerer optimalt, men det skulle da meget gerne gå betydeligt bedre end det er gået.

Er uenig i at Agger spillede mindst lige så ringe. Ingen tvivl om at han ikke formåede at præstere, men synes alligevel at Krøldrup lavede nogle personlige fejl som hans makker ikke ville begå.

Jeg mener også det er for tidligt at vurdere om det kommer til at fungere, men havde Kjær fået chancen mod Grækenland havde vi i det mindste haft en solid backup til Krøldrup. En backup der havde fået lidt en fornemmelse for hvordan man spiller på landsholdet.

Jeg synes faktisk det kunne være interessant at se kampen igennem nøje. Jeg er ikke utilbøjelig til at give DNE ret, men nogle gange afhænger det af øjnene man ser kampen med. Måske giver du Agger lidt kredit og "glemmer" nogle af de fejl han har lavet, og måske gælder det omvendte for DNE og undertegnede med Krøldrup.

Krøldrup erkender selv at han spillede en dårlig 1. halvleg, men at han hævede niveauet i 2. halvleg.

Zone 43
Manager

« Svar #1576: 30 Mar 2009, 14:02 »

Er der nogen der skal ind og se Danmark- Albanien på onsdag?

Kan man egenligt stadig købe billetter, og i såfald hvor henne? Billetnet sælger dem ikke længere.. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sindsygt
Gæst

« Svar #1577: 30 Mar 2009, 18:55 »

Kan man egenligt stadig købe billetter, og i såfald hvor henne? Billetnet sælger dem ikke længere.. Skuffet
Jeg skal derover med et bureaut (stav) som ikke fik slogt alle billeter. De havde arrangeret en bustur, som der så ikke var nok til. Billerterne pris: 275,-.. I morgen skal jeg så finde ud af hvordan jeg kommer derover Opstemt

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #1578: 30 Mar 2009, 19:11 »

Det sgu halvdyrt for en kamp mod Albanien..
Men de skal vel også opveje overprisen for at leje Arken.

Er jeg den eneste der synes det er plat, at se bl.a. Peter Bonde gå ud og sige, at man burde sende Ronaldo en kasse øl, fordi han brændte en stor chance?

Hvor mange kasser øl modtager landsholdet? Det må være astronismiske mængder af øl.. Danmark har ikke engang spillet godt i den her kval, vi er kun foran fordi de andre har været dårligere/uheldigere. Skulle ikke undre mig, om Portugal gik videre alligevel.
Det sgu ikke fordi Danmark i Parken er specielt skræmmende...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1579: 30 Mar 2009, 19:20 »

Hehe det er vel bare god humor? Smiley

Ved ikke om det ligefrem er plat, men vel netop en kommentar der kommer fordi Bonde godt ved at man skal kan få brug for al den hjælp fra anden side, som man kan få Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1580: 31 Mar 2009, 08:33 »

Lidt godt nyt

http://www.bold.dk/nyt/Agger-kan-ikke-bruge-Benitez-ros

Det er da positivt, at Agger ikke er så dum, at tage Benitez' udtalelser alt for alvorligt. Den sang om hvor vigtig Agger er for Liverpool, og hvad ved jeg, har vi hørt før, da Agger sidst var skadet, og alligevel røg han lige lukt på bænken, så snart han var klar igen.

Personligt håber jeg ikke han forlænger med Liverpool, med mindre han er 110% sikker på fast spilletid, er han ikke det, skal han videre, han er god nok til at spille fast, stort set hvor som helst.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1581: 31 Mar 2009, 09:02 »

Lidt mere nyt

http://www.bold.dk/nyt/Per-Kroeldrup-undrer-sig-over-kritik

Krøldrup selv undrer sig også over, den hårde medfart han har fået i kølvandet på de seneste par landskampe. Han er ganske udmærket klar over, at han har spillet et par dårlige halvlege, men synes ikke ellers han har nogen problemer på landsholdet. Personligt er jeg enig med ham, men det har jeg jo efterhånden fået nævnt et par gange  Smiley

Personligt har jeg lidt svært ved at forstå, at vi altid skal fokusere sådan på alt det negative, hvorfor ikke glæde os over, at vi står med en fantastisk mulighed for selv at afgøre, om vi skal med til VM eller ej. Det er da heller ikke altid lige kønt, når Liverpool f.eks. spiller Champions League, det afholder dem dog ikke fra at gå hele vejen til finalen nu og da. Kan det da for pokker ikke være lidt ligegyldigt, hvordan vi spiller, så længe resultaterne flasker sig...

Zone 43
Manager

« Svar #1582: 31 Mar 2009, 10:14 »

Til gengæld må Krøldrup også vide, at der ikke skal mange flere dårlige indsatser, såvel en halvleg som en kamp, til, før han meget vel kan blive erstattet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1583: 31 Mar 2009, 11:00 »

Jeg tror Krøldrup er den, der er allermest bevidst om, at startpladsen meget vel bare kan være til låns. Han har, mig bekendt, aldrig udtalt, at han er sikker på sin plads i startopstillingen, kun at hans chance for at være med, er blevet større, efter at Martin Laursen er stoppet. Og det kan han jo have ret i.

Når det er sagt, så kan det jo kun blive aktuelt at erstatte ham med en anden, hvis der er andre, der er bedre, ellers må vi jo bare erkende, at vi, på trods af lyse fremtidsudsigter, har et problem nu og her på pladsen, hvis altså problemerne fortsætter (hvilket jeg som sagt er overbevist om, ikke bliver tilfældet).

Zone 43
Manager

« Svar #1584: 31 Mar 2009, 11:20 »

Jeg er på bøglelængde med dig, DNE. Jeg er sikker på, at Krøldrup nok skal vise sig fra sin bedste side i de resterende kvalifikationskampe og evt. VM kampe. Ellers må Martin Laursen forbi en heksedoktor og slippe for skaderne og så overtage ham til et comeback Wink

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #1585: 31 Mar 2009, 15:46 »

Jeg tror Krøldrup er den, der er allermest bevidst om, at startpladsen meget vel bare kan være til låns. Han har, mig bekendt, aldrig udtalt, at han er sikker på sin plads i startopstillingen, kun at hans chance for at være med, er blevet større, efter at Martin Laursen er stoppet. Og det kan han jo have ret i.

Når det er sagt, så kan det jo kun blive aktuelt at erstatte ham med en anden, hvis der er andre, der er bedre, ellers må vi jo bare erkende, at vi, på trods af lyse fremtidsudsigter, har et problem nu og her på pladsen, hvis altså problemerne fortsætter (hvilket jeg som sagt er overbevist om, ikke bliver tilfældet).

Det burde ikke være svært at finde nogen, der er bedre end den Krøldrup, vi har set de sidste par landskampe. Mon ikke vi har en 10-20 stykker.

ManUtd83
Manager

« Svar #1586: 31 Mar 2009, 16:23 »

Jeg ville i hvert fald ikke føle mig sikker. Simon Kjær er inde i en god udvikling og så snart han bliver for gammel til U21-bold bliver han et emne på landsholdet. En SÅ dårlig Krøldrup kunne da også snildt erstattes med Leon Andreasen eller Gravgaard. Kan ikke forestille mig de skulle være værre.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1587: 31 Mar 2009, 16:31 »

Er der nogle der kan svare på, om det er muligt at købe billetter ved indgangen til Parken i morgen?

Dicki
Gæst

« Svar #1588: 31 Mar 2009, 16:33 »

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1589: 31 Mar 2009, 16:38 »

Ja men, DBU er til tider lidt underlige og er ikke sikker på at de sælger i døren?

Sider: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010