home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 278359 gange)
Dicki
Gæst

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1590: 31 Mar 2009, 16:40 »

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1591: 31 Mar 2009, 16:44 »

Der står ikke noget om, at der vil blive solgt ved indgangen, nærmere det modsatte.

Dicki
Gæst

« Svar #1592: 31 Mar 2009, 16:47 »

Det fandt jeg også ud af,men hvis der er så mange biletter i overskud burde de da sælge ved indgangen

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1593: 31 Mar 2009, 16:48 »

Det burde ikke være svært at finde nogen, der er bedre end den Krøldrup, vi har set de sidste par landskampe. Mon ikke vi har en 10-20 stykker.

Det samme kunne siges om Agger. Vi ved at Agger kan spille LANGT bedre end han gjorde i lørdags (jeg mener stadig han var mindst lige så ringe som Krøldrup), det er jeg også sikker på at Krøldrup kan, ellers spillede han simpelthen ikke så meget for Fiorentina som han gør.

Så lad os nu lige lade Krøldrup få chancen for at vænne sig til sin nye rolle, så er jeg sikker på, at han nok skal vise, at det var det rigtige valg, at satse på ham.

Agger og Krøldrup var i øvrigt ikke de eneste, der var usandsynligt ringe i lørdags, det var jo stort set hele holdet, skal vi så også til at skifte hele holdet, på nær Søren Larsen og Michael Jakobsen?  Wink

Vi spillede som en pose nødder, og vandt alligevel kampen 3-0, og står stadig med alle chancer for at komme med til VM. Lad os da fokusere på det, frem for at dvæle ved en enkelt ny spiller, der bare spillede lige så ringe som resten af holdet.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1594: 31 Mar 2009, 16:55 »

Det fandt jeg også ud af,men hvis der er så mange biletter i overskud burde de da sælge ved indgangen

Ja, men man ved aldrig med DBU. Nogle der har prøvet at købe før i indgangen til en landskamp?

Zone 43
Manager

« Svar #1595: 01 Apr 2009, 08:20 »

Kan man egenligt stadig købe billetter, og i såfald hvor henne? Billetnet sælger dem ikke længere.. Skuffet

Det fandt jeg så ud af, at man godt kunne i eftermiddags. Jeg skal dog ikke derind, da jeg finder prisen direkte latterlig. 400 kr. mod 'sølle' Albanien for en billet er mere end jeg vil give..

Og for at tage over i en anden boldgade, så er helt enig med MO, i at Ungarn er vores værste modstander - sammen med Sverige, hvis de slår os i juni måned.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1596: 01 Apr 2009, 08:25 »

Zone 43: Hvad er billetpriserne ved indgangen? For henholdsvis voksen (o18) og Barn (u18).

Zone 43
Manager

« Svar #1597: 01 Apr 2009, 08:41 »

Voksen: 380 kr
Børn: 200 kr
Dertil er der 20 kroners gebyr. Om man kan købe ved indgangen ved jeg ikke, da jeg endnu ikke har set en landskamp i Parken.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1598: 01 Apr 2009, 08:50 »

Ja, de normale priser kender jeg... Men er interesseret i, at vide, om man kan købe ved indgangen eller ej. Ville være direkte dumt hvis man ikke kunne, da der er 12.000 billetter i "overskud", så hvorfor ikke forsøge at sælge dem. Men DBU er til tider underlige og skulle ikke undre mig, hvis de ikke sælger derinde.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1599: 01 Apr 2009, 09:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Andreasen-aaben-for-forsvarsplads

Ser ud til at MO har set det samme som andre herinde har plæderet for i noget tid nu. Kan huske at det også tog lang tid før Krøldrup overhovedet kom i truppen i sin tid, og der var snak om at han bestemt ikke var MOs yndling, så måske er det faktisk sådan, at han får endnu kortere snor end andre.

Spændende at se Leon A i den position. Han er i hvert fald i form, men hans spillestil synes jeg i den grad egner sig bedre til midtbane.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1600: 01 Apr 2009, 09:47 »

Nu er Leon jo også gammel AGF'er, og de har det jo med at score mod Albanien. Det er vist noget med, at i de 6 opgør vi har spillet mod Albanien i tidens løb, har vi scoret i de 5 af dem, og hver gang er AGF'ere kommet på tavlen. Godt nok er det bare ligegyldig statistik, men det ville da ikke gøre noget, hvis der blev bygget lidt videre på den statistik  Smiley

Synes dog det er lidt ærgerligt, hvis Krøldrup rent faktisk bliver sat af allerede, synes det er for tidligt, og så gerne, at han fik en reel chance for at spille sig ind på holdet. Og ja, jeg synes og Leon passer bedre ind på Daniel Jensens plads på midtbanen, og Jensen så da heller ikke for godt i lørdags, så jeg så egentlig hellere, at det var ham der blev ofret, hvis nogen absolut skal ofres.

Zone 43
Manager

« Svar #1601: 01 Apr 2009, 10:05 »

Aprilsnar?

- Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1602: 01 Apr 2009, 10:11 »

Det passer det med at AGF-spillere tit score mod Albanien.

Zone 43
Manager

« Svar #1603: 01 Apr 2009, 10:15 »

I know, har læst den artikel et par gange efterhånden.. Men tror at det er en aprilsnar, at Leon A. ryger ind i midterforsvaret :-)

- Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #1604: 01 Apr 2009, 10:21 »

Nå ja, det tror jeg også. Hvorfor skulle han gøre det fremfor Simon Kjær fx.

Sider: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010