home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 341473 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1410: 26 Mar 2009, 21:25 »

Er det ikke en kende tåbeligt at sammenligne Barcas offensiv med den danske alt andet lige? Smiley

Jeg vil mene at det styrkeforhold er er mellem barcas offensiv og mange af de spanske bundsholds defensiv er den samme styrkeforskel som der er på den danske offensive kontra den maltesiske defensiv, så nej det er ikke tåbeligt hvis man ser på helheden Smiley

"I kvalifikationen forud for EM-slutrunden i Østrig og Schweiz i fjor vandt Malta således 2-1 hjemme over Ungarn, mens det blev uafgjort mod både Moldova på udebane samt selveste Tyrkiet på hjemmebane. Som bekendt blev tyrkerne nummer tre ved EM, så det var bestemt ikke noget skidt landshold, Malta snuppede det ene point fra" - Onside

det er officielt sidste gang jeg kommer med en udtalelse herinde uden at have undersøgt den til bunds xD Grin Sur..

... Hvorfor ikke bare stille op med en firebacks kæde og lade Christian Poulsen være mere offensiv, vk? Han har trodsalt spillet for både Schalke, Sevilla og nu Juventus, og må kunne et par ting fremad. Så istedet for at skifte en helvedes masse ud, så bruge ham lidt mere offensivt, istedet for at pille en midterforsvar ud og lade Poulsen gøre de ting som Krøldrup sagtens kan.

Men hvorfor stille med en 4 back kæde når de har en angriber.. ad os da udnytte det i stedet..

Og du siger at vi ikke skal gøre det, bla fordi det vil kræve mange udskiftninger.. Den eneste udskiftning jeg kan se er Kahlenberg i stedet for krøldrup Peace ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #1411: 26 Mar 2009, 21:27 »

Tror sagtens det kan udnyttes uden at smide den formation som Morten Olsen har bygget landsholdet op omkring skal laves om. Ok, ikke en helvedes masse udskiftninger, men en enkelt så... Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #1412: 26 Mar 2009, 21:32 »

Jeg anser det nu ikke for at være en markant ændring.. Selvom talsystemet er anderledes så vil spillet jo stadig bære præg af det samme Peace..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1413: 26 Mar 2009, 21:51 »

En anelse håbløst, at du først argumentere for at Albanien er pivringe og absolut ingenting udretter, hvorefter du finder ud af, at de har spillet fx 0-0 mod Portugal i Portugal... Det fejer du let og elegant væk. Derefter opdager du, at Malta blandt andet har slået Ungarn, som Danmark har spillet uafgjort med... og den redder du med "det er officielt sidste gang jeg kommer med en udtalelse herinde uden at have undersøgt den til bunds xD Grin Sur."...

Hvordan kan du seriøst holde fat i, at det vil være fornuftigt at stille op med 1 (!!!) mand tilbage mod Mifsud, når din begrundelse for, at dette vil være fornuftigt, når din begrundelse (Malta & Albanien er ekstremt super ringe  og sidste gang de fik point var før fanden fik sko på) ikke holder?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #1414: 26 Mar 2009, 22:11 »

Fordi vi før har paraktiseret denne formation i mod dem, og den gang kiksede det en gang hvilket det uanset hvad altid vil gøre i en kamp Smiley...

PLus at vi til tider har haft svært ved at nedbryde diverse små hold med kun en mand i front, og for at bevare samme antal midtbaneantal så vi kan lægge pres på dem, ser jeg mig gerne nødsaget til at skifte en angriber ud til fordel for en midterforsvarer...

Og prøv nu at fatte, selvom jeg kan se det er svært for dig at mifsud INGEN STØTTE FÅR... Skal jeg skære det ud i bølgepap for dig...

Manden er ikke en dribler, og hvis han ikke får muligheden for at få den aflevering han kræver hvilket ha ikke får da maltas landshold for det første er for teknisk dårlige, og står for langt tilbage med alle mand... Nøjagtigt som de har gjort de foregående tre gange vi har mødt dem...

Og uanset hvordan du vender og drejer det, og om de har slået azerbadjan med 5-0 så er Malta pivringe, og de skal pilles fra hinanden og sendes med posten til tanzania på lørdag...

Det mener jeg sagtens man kunne gøre på min facon uden det kommer til at koste en fløjtende fis da deres hold mangler klasse til at kunne udnytte vores offensiv der..

fair nok at du er uenig.. Det kan jeg sagtens arbejde med, men det jeg ikke kan arbejde med er når du begynder på dit ukonstruktive fis..

Ligesom i den der rumskibs tråd.. Du kommer ind og bidrager med absolut ingenting, andet end at fortælle mig/andre hvor latterlig en teori det er..

Ja det er flot, men ved du hvad.. vi kan sku ikke alle være enige, og jeg mener jeg har argumenteret godt for det jeg mener.. Jeg har ikke set en fløjtende fis konstruktivt fra dig, så medmindre du har det, kan jeg ik se hvorfor du blander dig at all ??

For dit bidrag kan sagtens undværes hvis der ikke er mere på det!

Jeg har ikke engang set dit forslag til en opstilling Grin crazy

Men jeg har intet problem med at erkende at jeg tog fejl der, hvis du tror det ødelægger hele min aften.. Næ det ændrer bare overhovede ikke på min holdning, for malta er suverænt det dårligste hold i vores pulje uanset om de har fået en uafgjort eller hva de har..

derfor skal de køres over, hvilket jeg mener man gør bedst på min måde!

Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1415: 26 Mar 2009, 22:21 »

Fordi vi før har paraktiseret denne formation i mod dem, og den gang kiksede det en gang hvilket det uanset hvad altid vil gøre i en kamp Smiley...

PLus at vi til tider har haft svært ved at nedbryde diverse små hold med kun en mand i front, og for at bevare samme antal midtbaneantal så vi kan lægge pres på dem, ser jeg mig gerne nødsaget til at skifte en angriber ud til fordel for en midterforsvarer...

Og prøv nu at fatte, selvom jeg kan se det er svært for dig at mifsud INGEN STØTTE FÅR... Skal jeg skære det ud i bølgepap for dig...

Manden er ikke en dribler, og hvis han ikke får muligheden for at få den aflevering han kræver hvilket ha ikke får da maltas landshold for det første er for teknisk dårlige, og står for langt tilbage med alle mand... Nøjagtigt som de har gjort de foregående tre gange vi har mødt dem...

Og uanset hvordan du vender og drejer det, og om de har slået azerbadjan med 5-0 så er Malta pivringe, og de skal pilles fra hinanden og sendes med posten til tanzania på lørdag...

Det mener jeg sagtens man kunne gøre på min facon uden det kommer til at koste en fløjtende fis da deres hold mangler klasse til at kunne udnytte vores offensiv der..

fair nok at du er uenig.. Det kan jeg sagtens arbejde med, men det jeg ikke kan arbejde med er når du begynder på dit ukonstruktive fis..

Ligesom i den der rumskibs tråd.. Du kommer ind og bidrager med absolut ingenting, andet end at fortælle mig/andre hvor latterlig en teori det er..

Ja det er flot, men ved du hvad.. vi kan sku ikke alle være enige, og jeg mener jeg har argumenteret godt for det jeg mener.. Jeg har ikke set en fløjtende fis konstruktivt fra dig, så medmindre du har det, kan jeg ik se hvorfor du blander dig at all ??

For dit bidrag kan sagtens undværes hvis der ikke er mere på det!

Jeg har ikke engang set dit forslag til en opstilling Grin crazy

Men jeg har intet problem med at erkende at jeg tog fejl der, hvis du tror det ødelægger hele min aften.. Næ det ændrer bare overhovede ikke på min holdning, for malta er suverænt det dårligste hold i vores pulje uanset om de har fået en uafgjort eller hva de har..

derfor skal de køres over, hvilket jeg mener man gør bedst på min måde!

Dine to første linier: Du mener altså, at fordi vi engang har fejlet mod Malta, så sker det ikke igen. Vi spiller altså med andre ord uden risiko nu?

Er det ikke ekstremt ukonstruktivt (og direkte dumt), at blive ved med at holde fast i at Malta er pivringe og absolut intet kan, når du får smidt i hovedet, at de har slået Ungarn 2-1 og spillet uafgjort med Albanien (som så har spillet uafgjort mod Portugal? Er det ikke netop hamrende ukonstruktivt bare at holde fast i samme mening, selvom du bliver præsenteret for facts, der viser at Malta måske ikke er så piv elendige, som du vil gøre dem til og dermed ikke må undervurderes?

Til sidst kan jeg jo bare sige, at hvis min opstilling er lige så hamrende naiv og urealsitisk som din, så kan du jo nok godt undvære min..

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #1416: 26 Mar 2009, 22:36 »

Dine to første linier: Du mener altså, at fordi vi engang har fejlet mod Malta, så sker det ikke igen. Vi spiller altså med andre ord uden risiko nu?

Er det ikke ekstremt ukonstruktivt (og direkte dumt), at blive ved med at holde fast i at Malta er pivringe og absolut intet kan, når du får smidt i hovedet, at de har slået Ungarn 2-1 og spillet uafgjort med Albanien (som så har spillet uafgjort mod Portugal? Er det ikke netop hamrende ukonstruktivt bare at holde fast i samme mening, selvom du bliver præsenteret for facts, der viser at Malta måske ikke er så piv elendige, som du vil gøre dem til og dermed ikke må undervurderes?

Til sidst kan jeg jo bare sige, at hvis min opstilling er lige så hamrende naiv og urealsitisk som din, så kan du jo nok godt undvære min..

Hvor læser du helt bestemt det Rullende Øjne xD... Skriver det komplet modsatte.. Jeg skriver at jeg syntes vi kørte dem rundt med den formation jeg vil praktisere, i parken(vi omstillede til den efter vi kom bagud) og det var kun pga deres keepere ernest barry at vi ikke vandt den kamp med MINDST 6-1... Så nej siger det modsatte af det du mener der Smiley

Men bedømt ud fra det her, skal jeg altså tolke det som om du mener at Malta er et kompetent hold Rullende Øjne ?

Ja det er sku nok derfor de ligger nr 146 på verdensranglisten   Peace... Jeg ved godt den rangliste kan fucke pænt meget til tider, men jeg må sku erkende at det bedømt ud fra de generelle resultater som holdet har leveret de sidste par år, ikke er misvisende xD

At de så har leveret et par gode resultater her på det seneste er da fint, men hvis du vil dvæle ved statistik vil jeg da gerne komme ind på noget lige så spændende som nok symbolisere maltesisk fodbolds stabilitet ret godt set gennem en lang årrække..

I 2000 mødte de som sagt tjekkiet på hjemmebane i vores vm kval pulje og fik sensationelt 0-0.. et par måneder efter mødte de os samme sted.. 0-5...

Disse spillere er ikke bedre end her, og lur mig om de ikke år efter år ender sidst i deres kval pulje, medmindre de er i samme gruppe som et af de der andre små hold...

Og det er nok ik for sjov skyld.. Det er fordi de ik har kompetencer til at true, og kan de true os så mener jeg det er på tide at vi begynder at se indad med vores landshold..

Nej din mening er jo ret så irrelevant for mig.. Sjovt du har sagt at jeg ikke kan gebærde mig på et debatforum, for jeg har sjældent set en være så destruktiv i en debat som dig!

Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1417: 26 Mar 2009, 22:45 »

Hvor læser du helt bestemt det Rullende Øjne xD... Skriver det komplet modsatte.. Jeg skriver at jeg syntes vi kørte dem rundt med den formation jeg vil praktisere, i parken(vi omstillede til den efter vi kom bagud) og det var kun pga deres keepere ernest barry at vi ikke vandt den kamp med MINDST 6-1... Så nej siger det modsatte af det du mener der Smiley

Men bedømt ud fra det her, skal jeg altså tolke det som om du mener at Malta er et kompetent hold Rullende Øjne ?

Ja det er sku nok derfor de ligger nr 146 på verdensranglisten   Peace... Jeg ved godt den rangliste kan fucke pænt meget til tider, men jeg må sku erkende at det bedømt ud fra de generelle resultater som holdet har leveret de sidste par år, ikke er misvisende xD

At de så har leveret et par gode resultater her på det seneste er da fint, men hvis du vil dvæle ved statistik vil jeg da gerne komme ind på noget lige så spændende som nok symbolisere maltesisk fodbolds stabilitet ret godt set gennem en lang årrække..

I 2000 mødte de som sagt tjekkiet på hjemmebane i vores vm kval pulje og fik sensationelt 0-0.. et par måneder efter mødte de os samme sted.. 0-5...

Disse spillere er ikke bedre end her, og lur mig om de ikke år efter år ender sidst i deres kval pulje, medmindre de er i samme gruppe som et af de der andre små hold...

Og det er nok ik for sjov skyld.. Det er fordi de ik har kompetencer til at true, og kan de true os så mener jeg det er på tide at vi begynder at se indad med vores landshold..

Nej din mening er jo ret så irrelevant for mig.. Sjovt du har sagt at jeg ikke kan gebærde mig på et debatforum, for jeg har sjældent set en være så destruktiv i en debat som dig!

Hahahahaha, VK. Du sejler rundt. Du hiver verdensranglisten frem og påstår, så derefter at jeg vil dvæle ved statistik.... Suk.

Hør nu her: Statistisk set er risikoen for at vi fejler ikke ret stor - det er jo det, du holder fast i igen og igen. Du bruger statistikken konstant, men den lille chance for at vi fejler vil jeg (og mange andre) ikke forøge. Du er i midlertidig ligeglad med øget risiko (den er jo STATISTISK SET alligevel lille tænker du og plaprer løs... At hive to enkeltstående tilfælde ud har jo netop intet med statistik at gøre, men det bekræfter jo blot min påstand: Malta KAN overraske, og du giver dem absolut bedre betingelser for dette ved kun at stille med Agger og så to backs.

At min mening var irrelevant er jo også det, jeg skriver, så forstår ikke, hvorfor du slutter af med et "nej", men det styrer du helt selv...

alek9000
Manager

« Svar #1418: 26 Mar 2009, 22:45 »

De statistikker fra 2000 kan jo sådan set være ligemeget. Det er 9 år siden, og de har nok skiftet en del ud på holdet. Det er jo relevant, hvad de har præsteret indenfor det seneste år, og der har de præsteret over det, som vi plejer at forbinde med Malta. 0-0 mod Albanien, 2-1 over Ungarn.

Men jeg er enig i, at Malta er det suverænt dårligste hold i puljen og måske i hele kvalen. Vi burde slå dem lige meget hvad, men der er ingen grund til at sætte det over styr ved kun at spille med én mand nede bagved. Vi kan slå dem med hvilken som helst formation, så derfor er der ikke nogen grund til at sate. Vi er bare bedre fodboldspillere end malteserne(Opstemt).

verdenskrig
Manager

« Svar #1419: 26 Mar 2009, 23:10 »

Hahahahaha, VK. Du sejler rundt. Du hiver verdensranglisten frem og påstår, så derefter at jeg vil dvæle ved statistik.... Suk.

Hør nu her: Statistisk set er risikoen for at vi fejler ikke ret stor - det er jo det, du holder fast i igen og igen. Du bruger statistikken konstant, men den lille chance for at vi fejler vil jeg (og mange andre) ikke forøge. Du er i midlertidig ligeglad med øget risiko (den er jo STATISTISK SET alligevel lille tænker du og plaprer løs... At hive to enkeltstående tilfælde ud har jo netop intet med statistik at gøre, men det bekræfter jo blot min påstand: Malta KAN overraske, og du giver dem absolut bedre betingelser for dette ved kun at stille med Agger og så to backs.

At min mening var irrelevant er jo også det, jeg skriver, så forstår ikke, hvorfor du slutter af med et "nej", men det styrer du helt selv...

Ja og kors hvor bliver jeg søsyg af at høre på dit konstante ævl  Peace... Hvis du må dvæle ved statistik siger jeg abre at jeg også må... Ku det være jeg tænkte den tanke inden jeg skrev den Smiley.. Nej sikkert ikke i følge dig Wink

Men så lad mig spørge på den her måde.. Hvor udover ved mifsud ser du en risiko ?.. Risikoen for at malta scorer i mod os, kan kun stige ved hjælp af en ting.. Personlige fejl.. De kommer uden tvivl ikke til at spille sig frem til noget, og det gjorde de heller ikke i Parken.. deres hold var nøjagtigt så tamt som jeg troede...

Med den kamp i backspejlet mener jeg sagtens man kan stille med en mand sammen med mifsud for han er den eneste fremme, så hvorfor konsekvent havde 2-3 mand omkring ham.. Det giver jo ingen mening..

Hvorfor er det så slemt at spille med risiko.. Folk brokker sig ofte over landsholdets spil, men når man så foreslår en taktik der faktisk kunne give malta en ordentlig sæk så får man at vide at den er for risiko betonet.. Gu er den ej..

I mod malta er intet udover personlige fejl en risiko.. Så ringe er de nemlig, og derfor ender de sidst i vores kval pulje... 

Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1420: 26 Mar 2009, 23:22 »

VK, du har stadig ikke forholdt dig til vigtigheden af at få spillet Agger og Krøldrup sammen. Det kan vi jo ikke, hvis Krøldrup holdes ude til fordel for Kahlenberg.

Og som jeg også tidligere har nævnt, så får vi slet ikke plads nok, til at vores angreb bliver specielt effektivt, hvis vi kaster alt frem. Personligt mener jeg, at der er større chance for at dirke deres defensiv op, hvis vi holder lidt igen, og forsøger at lokke dem lidt ud af deres eget felt.

verdenskrig
Manager

« Svar #1421: 26 Mar 2009, 23:28 »

Hvornår har du da skrevet det Shockeret.. For det har jeg ik set Peace

Men ja det skulle da være argumentet for ikke at gøre det, for selvfølelig kan de hjælpe på den indbyrdes forståelse Peace

det kan du faktisk have en pointe med, omvendt mener jeg det er sådan noget vi skal bruge venskabskampe til og ik kval kampe, og så kan deres test også stå mod albanien Peace..

Jeg så seriæst gerne min opstilling mod malta og er ret uenig i det sidste du skriver, da jeg netop mener at det ville give os amnge muligheder med to gode kanter hvor der kommer overlap fra backs, plus kreativitet centralt..

samtidigt ligger der to goalgettere i stedet for en, hvilket gør det nemmere at den falder ned for fødderne af en af dem Peace

Cool

Batigol
Manager

« Svar #1422: 26 Mar 2009, 23:47 »

Ja, jeg holder altså på denne startopstilling til lørdagens kamp:

Thomas Sørensen
Lars Jacobsen - Daniel Agger - Per Krøldrup - Michael Jakobsen
Daniel Jensen - Christian Poulsen - Martin Jørgensen
Dennis Rommedahl - Nicklas Bendtner - Thomas Kahlenberg

Så kan I sige, hvad I vil - jeg synes den ser lækker ud! Wink
Forresten kan jeg et eller andet sted ikke helt forstå hvad det er i diskuterer angående Malta. Det er en kamp som bare SKAL vindes, og der absolut ingen undskyldninger for ikke at få 3 point med hjem derfra - heller ikke at de engang (!!) spillede uafgjort med Tyrkiet! Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1423: 27 Mar 2009, 08:33 »

Hvornår har du da skrevet det Shockeret.. For det har jeg ik set Peace

Men ja det skulle da være argumentet for ikke at gøre det, for selvfølelig kan de hjælpe på den indbyrdes forståelse Peace

det kan du faktisk have en pointe med, omvendt mener jeg det er sådan noget vi skal bruge venskabskampe til og ik kval kampe, og så kan deres test også stå mod albanien Peace..

Jeg så seriæst gerne min opstilling mod malta og er ret uenig i det sidste du skriver, da jeg netop mener at det ville give os amnge muligheder med to gode kanter hvor der kommer overlap fra backs, plus kreativitet centralt..

samtidigt ligger der to goalgettere i stedet for en, hvilket gør det nemmere at den falder ned for fødderne af en af dem Peace

Jeg er enig i, at det optimale ville være, at spille de to sammen i venskabskampe, den luksus har vi bare ikke, vi har spillet én venskabskamp, siden Laursen trak sig fra landsholdet, og nu har vi så to meget vigtige kampe, som SKAL vindes, men det er samtidig også de eneste to kampe, vi har, inden turen går til Sverige i Juni, til en kamp hvor forsvaret bare skal fungere.

Men uanset om det hang sådan sammen eller ej, så synes jeg det ville være tåbeligt, at ødelægge rytmen i vores vante system, så ville det være mere logisk, at vende trekanten på midten på hovedet, hvis vi absolut skal have en masse mand frem og stå og træde hinanden i haserne, for at komme til i de meget snævre rum Malteserne vil efterlade på den sidste tredjedel af banen.

Zone 43
Manager

« Svar #1424: 27 Mar 2009, 08:40 »

Så fordi, at vi har satset offensivt mod dem 1 (én!!) gang tidligere, for snart 10 år siden, i en situtation, hvor vi kom bagud - igen, det kunne også ske på lørdag - og skulle hente en sejr. Vi spillede en 4-2-3-1 formation i det omvendte opgør, i efteråret, og her hentede vi en sikker sejr. Why not do that again?

Desuden formoder jeg, at du kender meget til maltesisk fodbold, siden du på forhånd ved, at Mifsud bliver deres eneste spiller på vores halvdel.

I FM ville det sikkert gå, at stille så offensivt, som du vil. Men der er forskel på FM og IRL.

Skulle man endelig ændrer på formationen, så kunne den meget vel se således ud:
Sørensen
Agger - Krøldrup - M. Jacobsen
Borring - Poulsen - Jensen - Kahlenberg
?
Larsen - Bendter

Agger og Jacobsen kan skiftevis tage løb med fremad, så vi på den måde, er sikre på, at vi har mindst to mand tilbage.
Spørgsmålettegnet på den offensive midtbane, er sat, da vi har en 2-3 valg til den position, og her kan det ene valg være lige så godt som det andet.

@ FCB: Tror nu, at Olsen vælger Rasmussen fra start af, og sætter Jacobsen ind i løbet af anden halvleg. Desuden skal du nok ændrer 4-3-3 til 4-2-3-1, så skulle den være der.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010