Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 850 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
92
93
[
94
]
95
96
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 341482 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1395:
26 Mar 2009, 16:53 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 15:43
Fordi at uanset hvad så vil vi have en endnu bedre chance for at presse dem højt på banen hvis en forsvarsspiller er skiftet ud med en midtbane..
Hvad så du til malta i parken ?.. Ikke en fis... Vi havde to midterforsvarere i den kamp og se så vel praktisk talt kun bolden når de skulle opbygge..
Det er ganske enkelt fordi malteserne ikke sparker efter deres angribr men bare sparker væk.. Desuden er en lang bold da noget af det nemmeste at forsvare sig i mod når man hedder agger og har den fysik..
Jeg ku forstå hvis malta var kendt for at køre hurtige kontra angreb langs græsset.. Så ville det være et problem.. Men ved at putte en ekstra midtbane ind tvinger vi dem til at sparke endnu mere og så har vi langt hurtigere bolden og kan sætte et nyt angreb i gang...
Jeg må ærligt erkende dette: Uanset hvordan vi stiller op i forsvaret scorer malta ikke mod os.. Det har jeg simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, medmindre vi nærmest laver målet for dem ved at der sker en kædereaktion af 2-3 kæmpe fejl da de scorede mod os i parken ( et for kort sørensen udkast, og en skidt heinze tæmning)
Værd at bemærke fra den gang er at da de kom foran med 1-0 der stillede vi om som jeg siger.. Vi spillede med rene henriksen alene på egen banehalvdel.. Indrømmet det var ved at koste en enkelt gang, men vi fik lagt et KOLLOSALT pres på malta.. Præcis det samme som vi skal lørdag...
Og nu er jeg en type der ik har noget i mod at tage en risiko når chancen for at denne risiko koster er lig 0
Men hvad får vi ud af det? Som styrkeforholdet var i Parken, kan vi stille med alverdens formationer og vinde, men hvorfor praktisere en formation, vi aldrig kommer til at bruge igen, når vi med al sandsynlighed kan køre en stensikker sejr hjem med vores normale formation?
Jeg tror tværtimod, det kan blive sværere at skabe chancer, hvis vi overbefolker offensiven på den måde. Man risikerer et alt for stationært opspil, hvor der står 19 spillere på deres halvdel, og det bliver for sammenkrøbet. Anyway, jeg kan slet ikke se, hvad vi får ud af at skifte formation til én enkelt kamp, når vi alligevel er lige så sikre på at vinde med den normale.
verdenskrig
Manager
«
Svar #1396:
26 Mar 2009, 17:11 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 16:05
Du skriver jo, at du gerne vil frem og angribe gennem alle 90 minutter
Men lad os nu sige, at vi, som US skriver, har en af de dage, hvor vi bare ikke kan score. Malta erobrer bolden midt på banen, de to backs er med fremme. Malta spilleren sparker bolden forbi Poulsen, Mifsud dribler udenom Agger og sender den ind bag Sørensen. Vupti. 1-0 til Malta.
Det eneste du kan bruge kampen i 01 til, er, at et miniput hold
kan
overraske. Det er to nye hold der spiller i morgen, ikke dem fra 01.
Hvad Albanien angår, så har de Cana, Lala og Skela, der spiller i hhv. Marseille, Hannover og Cottbus, som de store profiler. Cana må i øvrigt betegnes som deres bedste spiller. Albanien har desuden fået 0-0 mod Sverige og Portugal, så de skal ikke undervuderes.
Btw. så er Martin Jørgensen udnævnt som anfører, hvilket må betyde, at han starter inde.
Du glemte bare lige at malta skal have bolden forbi alle de danske spillere først og at en lang bold til mifsud vil resultere i at han først skal have den ned og vinde duellen få kontrol over den, og vende... Tror du bare alle de danske spillere står og ser pænt på imens
...
Drop nu worst case scenario og se realistisk på billedet.. realistisk set kommer Malta ikke frem til en eneste chance.. De har endnu ikke scoret i kvalen, og har ikke slået en hold i en kval kamp siden de slog estland i 1990(mener jeg at kunne huske )... Ergo kommer de heller ikke til at forvolde os problemer, og da slet ikke hvis vi sætter dem under et pres som denne formation vil give.. Det er hjælp til selvhjælp..
vi har samtidigt to hurtige backs som selvfølgelig skal væred med hjemme og lukke af når det er nødvendigt.. Jeg syntes du overdriver faren i en helt ekstrem grad
.. Det er altså malta ikke portugal vi skal møde
Og malta holdet vi mødte dengang er ikke et hak bedre end de er nu, og hvis en mand centralt virkede dengang ville det også gøre det i dag!
Citat af: United-styrer 26 Mar 2009, 16:53
Men hvad får vi ud af det? Som styrkeforholdet var i Parken, kan vi stille med alverdens formationer og vinde, men hvorfor praktisere en formation, vi aldrig kommer til at bruge igen, når vi med al sandsynlighed kan køre en stensikker sejr hjem med vores normale formation?
Jeg tror tværtimod, det kan blive sværere at skabe chancer, hvis vi overbefolker offensiven på den måde. Man risikerer et alt for stationært opspil, hvor der står 19 spillere på deres halvdel, og det bliver for sammenkrøbet. Anyway, jeg kan slet ikke se, hvad vi får ud af at skifte formation til én enkelt kamp, når vi alligevel er lige så sikre på at vinde med den normale.
Jamen hvorfor ikke... Som jeg ser det er det ganske glimrende at have mange forskellige alternativer end lige vores 4-5-1... syntes ofte vi har problemer i en 4-5-1, fordi modstanderne i europa viser sig at have læst vores spil, og de skal bare lukke af for fløjene så skaber vi nul og niks.. dette er et frisk pust til en alternativ opstilling til når vi møder de små hold som med al respekt ik bør kunne true os..
Jeg har ALDRIG set nogen grund til at spille med to centrale forsvarere når der kun er en angriber, specielt ikke når denne angriber ikke er noget specielt..
Jeg syntes tværtimod man spilder en mand i det offensive ved at gøre det...
Jeg kan virkelig ikke tage seriøst at nogle tror at malta uanset hvad kan true os på en kontra.. som jeg tidligere sagde så skal vi praktisk talt lave målet for dem, hvis de skal have et, og det kan deres spillere sku ikke selv klare.. Det magter de ganske enkelt ikke teknisk.. Vi så jo i Parken at de er så ringe teknisk at de ikke har 3 sammenhængende afleveringer..
Hvorfor ikke drage fordel af det og så skrotte den ene centerforsvarer så vi kan proppe endnu mere kreativitet ind i holdet..
Men ja det avr netop blevet sammenkrympet hvis vi kun havde haft en angriber ala jon fremme..
Men her har vi to fuldblods angribere som er fysisk stærke, plus to fløje der kan gå til baglinien, samtidigt med at vi har kreativitet centralt... Det burde imo ikke blive sammenkrympet...
Men i får det nok som i vil have med 4 nede bagi.. Synd og skam hvis i spørger mig, for Malta kan ik true os uanset hvad!
«
Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 17:13 af verdenskrig
»
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Zone 43
Manager
«
Svar #1397:
26 Mar 2009, 17:32 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 17:11
Du glemte bare lige at malta skal have bolden forbi alle de danske spillere først og at en lang bold til mifsud vil resultere i at han først skal have den ned og vinde duellen få kontrol over den, og vende... Tror du bare alle de danske spillere står og ser pænt på imens
...
Drop nu worst case scenario og se realistisk på billedet.. realistisk set kommer Malta ikke frem til en eneste chance.. De har endnu ikke scoret i kvalen, og har ikke slået en hold i en kval kamp siden de slog estland i 1990(mener jeg at kunne huske )... Ergo kommer de heller ikke til at forvolde os problemer, og da slet ikke hvis vi sætter dem under et pres som denne formation vil give.. Det er hjælp til selvhjælp..
vi har samtidigt to hurtige backs som selvfølgelig skal væred med hjemme og lukke af når det er nødvendigt.. Jeg syntes du overdriver faren i en helt ekstrem grad
.. Det er altså malta ikke portugal vi skal møde
Og malta holdet vi mødte dengang er ikke et hak bedre end de er nu, og hvis en mand centralt virkede dengang ville det også gøre det i dag!
Jamen hvorfor ikke... Som jeg ser det er det ganske glimrende at have mange forskellige alternativer end lige vores 4-5-1... syntes ofte vi har problemer i en 4-5-1, fordi modstanderne i europa viser sig at have læst vores spil, og de skal bare lukke af for fløjene så skaber vi nul og niks.. dette er et frisk pust til en alternativ opstilling til når vi møder de små hold som med al respekt ik bør kunne true os..
Den er allerede forbi 6-7 mand, sådan som du ville stille op. Desuden behøver man sparke en bold tre meter over Poulsen før man kan få den forbi ham..
At de ikke har skabt resultater siden 90, kan jeg, dig, og ingen personer, bruge til noget som helst. I fodbold kan alt ske, vi kan sågar ende med at tabe 5-0, uanset hvor urealistisk og hollywood agtigt det end måtte lyde.
At stille med ihf. 2-3 mand nede bag i, er det mest sikreste, vi kan gøre i en sådan kamp.
Hvordan det maltesiske landshold er i dag kontra for 8-9 år siden, aner jeg simpelthen ikke. Jeg kender en smule til Haber, som jeg husker havde en god aften i Parken, i det første opgør, hvor jeg kårede ham til kampens spiller, samt Mifsud. Jeg kender med garanti kun til maks 1-2, ja måske 3 mand fra deres hold dengang.
Vores resultater er dalet kraftigt de senere år pga. kvaliteten i spillere. De 23 udvalgte ved VM98 spillede vel alle mere eller mindre fast i deres respektive klubber dengang. I dag skal vi være glade, hvis de overhovedet sidder på bænken ude i Europa. Det er ihf. en stor faktor.
Desuden vil jeg gerne henvise til VM-kval. gruppe 7, hvor det hidtil har været én kæmpe overraskelse. Samt Luxembourgs sejr i Schweiz. Det umulige kan ske, så intet skal tages forgivet. Hellere den velkendte 4-2-3-1 formation end den 1-1-8, du angiveligt vil prøve af.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1398:
26 Mar 2009, 17:43 »
Kan godt lide du beder folk se realistisk på situationen VK, når du foreslår et tre-mands forsvar, med to backs... Tre-mands forsvar kan sagtens forsvares, hvis det var tre centrale forsvarsspillere hvor de kunne skiftes til at gå med frem, så vi konstant havde to mand tilbage.
MO overvejer netop at smide Bendtner ud på kanten for at give plads til Søren Larsen i front, der viste sig rigtig stærk overfor malteserne i Parken, så hvis vi kan gøre det og vinde, mens vi stadig spiller med fire mand bagved som udgangspunkt, hvorfor så risikere "det hele"?
Kender du overhovedet Michael Mifsud som spiller. Han er lille og lynende hurtigt, og det er kun én gang han skal slippe fra, så er han faktisk rimeligt kold foran mål. Og kommer de først foran vil deres mod og kampvilje stige og så har vi den situation vi vil undgå.
Derimod kan vi med den normale formation have meget offensive backs med, samt en Agger der også kan tage et raid ind i mellem, hvor en af de to backs så bakker op. Skulle vi have en af de dage hvor vi har svært ved at score, kan vi losse bolden op til Søren Larsen, mens vi har en driblestærk Bendtner på fløjen til at skabe bredde og trække Maltas forsvar ud. Og vi kan køre Malta møre, og score et mål i den sidste halve time til en smal, men ok 1-0 sejr.
Med en formation som du beskriver giver vi bare Malta større chance for at skabe sensationen, end hvad der er nødvendigt. Vi kan sagtens, og bør, vinde med den normale formation
verdenskrig
Manager
«
Svar #1399:
26 Mar 2009, 17:43 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 17:32
Den er allerede forbi 6-7 mand, sådan som du ville stille op. Desuden behøver man sparke en bold tre meter over Poulsen før man kan få den forbi ham..
At de ikke har skabt resultater siden 90, kan jeg, dig, og ingen personer, bruge til noget som helst. I fodbold kan alt ske, vi kan sågar ende med at tabe 5-0, uanset hvor urealistisk og hollywood agtigt det end måtte lyde.
At stille med ihf. 2-3 mand nede bag i, er det mest sikreste, vi kan gøre i en sådan kamp.
Hvordan det maltesiske landshold er i dag kontra for 8-9 år siden, aner jeg simpelthen ikke. Jeg kender en smule til Haber, som jeg husker havde en god aften i Parken, i det første opgør, hvor jeg kårede ham til kampens spiller, samt Mifsud. Jeg kender med garanti kun til maks 1-2, ja måske 3 mand fra deres hold dengang.
Vores resultater er dalet kraftigt de senere år pga. kvaliteten i spillere. De 23 udvalgte ved VM98 spillede vel alle mere eller mindre fast i deres respektive klubber dengang. I dag skal vi være glade, hvis de overhovedet sidder på bænken ude i Europa. Det er ihf. en stor faktor.
Desuden vil jeg gerne henvise til VM-kval. gruppe 7, hvor det hidtil har været én kæmpe overraskelse. Samt Luxembourgs sejr i Schweiz. Det umulige kan ske, så intet skal tages forgivet. Hellere den velkendte 4-2-3-1 formation end den 1-1-8, du angiveligt vil prøve af.
Haha ja det er den med en lang bold, men jeg spørger gerne igen da du ikke fik fat i det før.. Tror du bare alle de danske spillere står pæn tog ser mifsud tage den ned..
Det er jo ikke fm det her, hvor man bare kan ligge en aflevering nede fra eget felt over forsvaret så de står som en flok kegler og ser pænt på.. At skabe sådan en chance på den måde som du siger kræver et PERFEKT timet løb, og en perfekt teknisk timet aflevering.. Syntes du selv der er nogle fra Malta der besidder disse egenskaber... Deres teknik rækker simpelthen ikke til at gøre sådan noget farligt..
Drop din fm teori og forhold dig til virkeligheden for det du siger der kommer ikke til at ske... Det er for mig at se umuligt.. der skal en KÆMPE personlig fejl til at de får en scoring, for de er ikke bedre...
Det er ikke det jeg mener.. Jeg mener at kan vi spille med rene henriksen på egen banehalvdel og få de til at virke, ka vi også spille med agger som ene mand, og lade TR, LJ tage sig af kanterne kanterne mens poulse garderer foran dem...
Og jeg vil personligt mene at vores forsvar et på samme niveau som degang.. Det er vores offensiv ikke og derfor hjælper vi den ved at give den en ekstra kreativ mand..
Ja det kan ske, men sådan noget sker sku ikke i hver runde.. At det er sket der anser jeg ik for et argument for at det sker for os, fordi der går lang tid mellem sådanne sensationer.. ellers er det jo ik en sensation..
Dit sidste citat med 1-1-8 fik mig egentlig til at overveje om jeg overhovede gad bruge tid på at svare på dit indlæg, da det bare viser at jeg taler til en dør her. En dør der har spillet en kende for meget manager
...
verdenskrig
Manager
«
Svar #1400:
26 Mar 2009, 17:49 »
Citat af: KongFjong 26 Mar 2009, 17:43
Kan godt lide du beder folk se realistisk på situationen VK, når du foreslår et tre-mands forsvar, med to backs... Tre-mands forsvar kan sagtens forsvares, hvis det var tre centrale forsvarsspillere hvor de kunne skiftes til at gå med frem, så vi konstant havde to mand tilbage.
MO overvejer netop at smide Bendtner ud på kanten for at give plads til Søren Larsen i front, der viste sig rigtig stærk overfor malteserne i Parken, så hvis vi kan gøre det og vinde, mens vi stadig spiller med fire mand bagved som udgangspunkt, hvorfor så risikere "det hele"?
Kender du overhovedet Michael Mifsud som spiller. Han er lille og lynende hurtigt, og det er kun én gang han skal slippe fra, så er han faktisk rimeligt kold foran mål. Og kommer de først foran vil deres mod og kampvilje stige og så har vi den situation vi vil undgå.
Derimod kan vi med den normale formation have meget offensive backs med, samt en Agger der også kan tage et raid ind i mellem, hvor en af de to backs så bakker op. Skulle vi have en af de dage hvor vi har svært ved at score, kan vi losse bolden op til Søren Larsen, mens vi har en driblestærk Bendtner på fløjen til at skabe bredde og trække Maltas forsvar ud. Og vi kan køre Malta møre, og score et mål i den sidste halve time til en smal, men ok 1-0 sejr.
Med en formation som du beskriver giver vi bare Malta større chance for at skabe sensationen, end hvad der er nødvendigt. Vi kan sagtens, og bør, vinde med den normale formation
Ja med streg under tre mands.. For hvorfor kan Lars og thomas ikke komme tilbage og dække godt af, når de kan det i en 4 back linje..
Som jeg læser det forstår folk det som om de skal være halve angribere.. det er jo slet ikke det jeg siger..
PLus at TR og Lars er hurtige.. en hurtighed der er guld værd når man står højt på banen...
Jeg kender udemærket Mifsud som spiller og har set ham spille 4 gange.. En lille væver hurtig angriber...
det jeg bare hæfter mig ved er at han overhovede ikke er nogen dribler.. Han er en typer der skal have bolden serveret enten i feltet eller i fuldt løb.. Sådan nogle spillere har malta ikke, og han er ikke en type der sætter 2-3 mand af... det har jeg i hvertfald aldrig set
Jo vi kan da sikkert sagtens vinde med den normale formation da en 4-2-3-1 ikke gør os mindre favoritter.. Jeg lagde egentlig bare ud med tanken om at nøjes med 3 mand i forsvaret, som så enda kunne blive til to backs fordi de har en enkelt angriber der ikke kommer til at få støtte overhovede... PLus at de to backs har hurtighed til at løbe deres enlige op samtidigt med at de, og den nye centrale/off midt ville give holdet endnu mere frem af banen...
Jeg kan VIRKELIG ikke se problemet ved det her.. Jeg ku forstå bekymringen hvis vi sku møde et bedre hold med bedre spillere, men Malta.. Arhh come on så skal respekten heller ikke være større, det er et hold vi simpelthen skal være MANGE klasser over
Zone 43
Manager
«
Svar #1401:
26 Mar 2009, 17:56 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 17:43
Haha ja det er den med en lang bold, men jeg spørger gerne igen da du ikke fik fat i det før.. Tror du bare alle de danske spillere står pæn tog ser mifsud tage den ned..
Det er jo ikke fm det her, hvor man bare kan ligge en aflevering nede fra eget felt over forsvaret så de står som en flok kegler og ser pænt på.. At skabe sådan en chance på den måde som du siger kræver et PERFEKT timet løb, og en perfekt teknisk timet aflevering.. Syntes du selv der er nogle fra Malta der besidder disse egenskaber... Deres teknik rækker simpelthen ikke til at gøre sådan noget farligt..
Drop din fm teori og forhold dig til virkeligheden for det du siger der kommer ikke til at ske... Det er for mig at se umuligt.. der skal en KÆMPE personlig fejl til at de får en scoring, for de er ikke bedre...
Det er ikke det jeg mener.. Jeg mener at kan vi spille med rene henriksen på egen banehalvdel og få de til at virke, ka vi også spille med agger som ene mand, og lade TR, LJ tage sig af kanterne kanterne mens poulse garderer foran dem...
Og jeg vil personligt mene at vores forsvar et på samme niveau som degang.. Det er vores offensiv ikke og derfor hjælper vi den ved at give den en ekstra kreativ mand..
Ja det kan ske, men sådan noget sker sku ikke i hver runde.. At det er sket der anser jeg ik for et argument for at det sker for os, fordi der går lang tid mellem sådanne sensationer.. ellers er det jo ik en sensation..
Dit sidste citat med 1-1-8 fik mig egentlig til at overveje om jeg overhovede gad bruge tid på at svare på dit indlæg, da det bare viser at jeg taler til en dør her. En dør der har spillet en kende for meget manager
...
Jeg kan godt li', at du som eneste, ihf. her på siden, vil spille en noget nær 1-1-8 formation, og så alligevel kalde vores andres 4-2-3-1 formation som værende FM teori.
Desuden behøver et angreb fra deres side ikke være bold, der ryger flere meter over Poulsen, for så, at Mifsud skal bruge en halv time på, at tæmme bolden. Det kunne sagtens være et par hurtige afleveringer fremad af banen.
For at bruge mig selv som et eksempel, så er jeg ufattelig ringe teknisk og fysisk, men alligevel vil jeg kunne ramme et 'gyldent øjeblik', ligesom Mifsud kan det.
Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi skal løbe en risiko ved en sådan offensiv formation, når vi på forhånd har korte på hånden på forhånd. Du folder vel heller ikke med to konger i et spil poker vel?
Overraskelser sker ikke i hver runde, men det kan ske på lørdag i Valleta.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #1402:
26 Mar 2009, 18:02 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 17:56
Jeg kan godt li', at du som eneste, ihf. her på siden, vil spille en noget nær 1-1-8 formation, og så alligevel kalde vores andres 4-2-3-1 formation som værende FM teori.
Desuden behøver et angreb fra deres side ikke være bold, der ryger flere meter over Poulsen, for så, at Mifsud skal bruge en halv time på, at tæmme bolden. Det kunne sagtens være et par hurtige afleveringer fremad af banen.
For at bruge mig selv som et eksempel, så er jeg ufattelig ringe teknisk og fysisk, men alligevel vil jeg kunne ramme et 'gyldent øjeblik', ligesom Mifsud kan det.
Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor vi skal løbe en risiko ved en sådan offensiv formation, når vi på forhånd har korte på hånden på forhånd. Du folder vel heller ikke med to konger i et spil poker vel?
Overraskelser sker ikke i hver runde, men det kan ske på lørdag i Valleta.
For det første ahr jeg aldrig snakket om noget nær 1-1-8.. 8 man i angrebet ville jo være direkte selvmord
Og jeg har ikke kaldt 4-2-3-1 for fm agtig, jeg kalder din teori om hvor nemt de rent faktisk ville hae ved at overspille os( malta overspille os, ja right
) for fm agtig.. For jeg syntes det er decideret naivt som du stiller det op, med at en lang aflevering bare ville snyde hele vores hold.. Ja right, for det sker jo ofte
Ja men tror du også du ville kunne det, når du møder en modstander dig er dig overlegen på ALLE punkter.. Nej så bliver der sku nok endnu længere mod disse gyldne øjeblikke?.. Og maltas sidste gyldne øjeblik ligger mig bekendt 9 års tid tilbage da det lykkedes dem at få 0-0 hjemme mod tjekkiet i vores vm kval pulje... Kan ik huske de har opnået noget der bare ligner point mod andre store hold i det tidsrum
Jeg spiller ikke poker så det skal jeg ikke afvise at jeg kunne finde på!
Nej det er nemlig der du tager fejl.. Der sker ingen overraskelse på lørdag på Malta.. Vi vinder den kamp stensikkert, for det skal vi sku.. Jeg havde bare gerne set det blev med en endnu mere offensiv taktik end den vi spiller med nu, da den ville give endnu flere muligheder offensivt!
verdenskrig
Manager
«
Svar #1403:
26 Mar 2009, 18:03 »
Lige en tilføjelse..
skal barca så heller ikke spille med nogenlunde samme formation.. Her ser jeg også ofte puyol være ham som er den eneste tilbage og løber alt op..
Det er da også en kæmpe risiko på trods af at de faktisk har gode kort på hånden og nok skal vinde kampen uanset hvad?
Zone 43
Manager
«
Svar #1404:
26 Mar 2009, 18:19 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 18:02
For det første ahr jeg aldrig snakket om noget nær 1-1-8.. 8 man i angrebet ville jo være direkte selvmord
Og jeg har ikke kaldt 4-2-3-1 for fm agtig, jeg kalder din teori om hvor nemt de rent faktisk ville hae ved at overspille os( malta overspille os, ja right
) for fm agtig.. For jeg syntes det er decideret naivt som du stiller det op, med at en lang aflevering bare ville snyde hele vores hold.. Ja right, for det sker jo ofte
Ja men tror du også du ville kunne det, når du møder en modstander dig er dig overlegen på ALLE punkter.. Nej så bliver der sku nok endnu længere mod disse gyldne øjeblikke?.. Og maltas sidste gyldne øjeblik ligger mig bekendt 9 års tid tilbage da det lykkedes dem at få 0-0 hjemme mod tjekkiet i vores vm kval pulje... Kan ik huske de har opnået noget der bare ligner point mod andre store hold i det tidsrum
Jeg spiller ikke poker så det skal jeg ikke afvise at jeg kunne finde på!
Nej det er nemlig der du tager fejl.. Der sker ingen overraskelse på lørdag på Malta.. Vi vinder den kamp stensikkert, for det skal vi sku.. Jeg havde bare gerne set det blev med en endnu mere offensiv taktik end den vi spiller med nu, da den ville give endnu flere muligheder offensivt!
Du får det ihf, i mine øjne, til at lyde, at skal stille i det der ligner en 1-1-8. Jeg er naturligvis godt klar, at det ikke er sådan du vil stille op.
Jeg har på intet tidspunkt skrevet, at Malta vil overspille os, men derimod slå en hurtig kontra og lave det ene mål, der kan sikre dem det ene point. Den dag Malta udspiller os, er den dag, hvor vi godt 34k freaks er pulver og ligger under jordens overflade.
Et gyldent øjeblik kan komme lige så hurtigt, som at knipse. Man ved aldrig hvornår de kan overraske næste gang. I fodbold kan alt ske. Bare se på gruppe 7 og Schweiz - Luxembourg kampen, for at nævne to eksempler. Desuden kan SønderjyskE vinde deres næste kamp med syv overskyende mål, chancen er lille, men det kan ske.
Hvad angår Barca, må jeg erkende, at det antalt kampe jeg ser dem på en sæson kan tælles på én hånd. Men jeg kan ikke forestille mig, at de ændrer deres taktik, bare fordi de skal op imod et tredje divisionshold.
Btw. så er jeg, og sikkert mange andre, enig med dig i, at vi sagtens kan spille en kende mere offensivt, men som du vil spille mod Malta, så bliver det en tand for offensivt.
EDIT: Er heller ikke i tvivl om, at vi nok skal vinde, og det med en 3-4 mål. Men igen, ingen ved hvor og hvornår der kan forekomme en overraskelse!
«
Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 18:39 af Zone 43
»
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1405:
26 Mar 2009, 18:19 »
Så lad os se på det fra en anden side. Nu er Laursen lige stoppet på landsholdet, og vi skal have spillet Krøldrup og Agger sammen. Det er sgu da meget rart, at vi kan gøre det mod Malta og Albanien, inden modstanderne hedder Portugal og Sverige. Jo flere kampe Agger og Krøldrup kan få ved siden af hinanden, jo bedre lærer de hinanden at kende, og jo bedre står vi stillet, når vi skal til at møde de svære modstandere (ikke at Malta og Albanien ikke kan være svære, sidstnævnte kan i hvert fald, det så vi mod Portugal).
Zone 43
Manager
«
Svar #1406:
26 Mar 2009, 19:12 »
Bedømt udfra TV2' artikel, så var U21 landsholdet uheldige med at tabe dagens kamp med 2-0. Dog skulle vi have haft et par forsøg på træværket, samt et forsøg, hvor bolden trillede på målstregen. Desuden skulle Kjær og Bille have leveret en rigtig god indsats. Ærgeligt, men man kan ikke vinde hver kamp.
@ DNE: Du har en rigtig god pointe dér.
- Daniel Agger.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1407:
26 Mar 2009, 19:28 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 18:03
Lige en tilføjelse..
skal barca så heller ikke spille med nogenlunde samme formation.. Her ser jeg også ofte puyol være ham som er den eneste tilbage og løber alt op..
Det er da også en kæmpe risiko på trods af at de faktisk har gode kort på hånden og nok skal vinde kampen uanset hvad?
Er det ikke en kende tåbeligt at sammenligne Barcas offensiv med den danske alt andet lige?
Yessir
Manager
«
Svar #1408:
26 Mar 2009, 20:55 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 18:02
"I kvalifikationen forud for EM-slutrunden i Østrig og Schweiz i fjor vandt Malta således 2-1 hjemme over Ungarn, mens det blev uafgjort mod både Moldova på udebane samt selveste Tyrkiet på hjemmebane. Som bekendt blev tyrkerne nummer tre ved EM, så det var bestemt ikke noget skidt landshold, Malta snuppede det ene point fra" - Onside
Cencur
Manager
«
Svar #1409:
26 Mar 2009, 21:05 »
... Hvorfor ikke bare stille op med en firebacks kæde og lade Christian Poulsen være mere offensiv, vk? Han har trodsalt spillet for både Schalke, Sevilla og nu Juventus, og må kunne et par ting fremad. Så istedet for at skifte en helvedes masse ud, så bruge ham lidt mere offensivt, istedet for at pille en midterforsvar ud og lade Poulsen gøre de ting som Krøldrup sagtens kan.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
Sider:
1
...
92
93
[
94
]
95
96
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »