Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 864 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
90
91
[
92
]
93
94
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 341524 gange)
cube
Manager
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1365:
24 Mar 2009, 21:03 »
@ DNE:
Det kan da godt være han prøver at bytte om på et par spillere, men det er da ikke at "prøve noget nyt" som sådan. Han spiller jo stadig samme formation. Har fået indtrykket af at de fleste efterlyser et formationsskifte og ikke en rotation på en enkelt position.
@ KongFjong:
Løvenkrands gjorde det efter Olsens eget udsagn rigtig godt mod Portugal, en kamp der ikke ligger så langt væk. Og når han tilmed gør det udemærket for Newcastle, så må man da bare erkende at det er lidt underligt at Olsen hellere vil teste og evt. bruge Bendtner på pladsen end at udtage Løvenkrands.
Hvis det bliver tilfældet at Bendtner tager venstrekanten og Søren Larsen spiller i front, vil det betyde at Søren Larsen er blevet udtaget frem for Peter Løvenkrands. Jeg synes det virker useriøst at udtage Larsen, der spiller for Toulouses 2. hold i stedet for en mand, der i øjeblikket spiller fast i verdens bedste liga. Det kan Løvenkrands da kun være utilfreds med, især taget hans kamp mod Portugal in mente.
Desuden er Løvenkrands en ganske habil dribler. I hvert fald betydeligt bedre teknisk end Rommedahl.
EDIT:
Det ville da være en god idé at udtage Silberbauer istedet for Rommedahl. Han er mere driblestærk, og samtidig en slidertype der kan være brug for mod Albanien og Malta. Desuden er han yngre og vil være til rådighed for landsholdet i måske 5-6-7 år endnu, så det ville være fint at få ham spillet mere ind.
«
Seneste Redigering: 24 Mar 2009, 21:10 af cube
»
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
United-styrer
Gæst
«
Svar #1366:
24 Mar 2009, 21:06 »
Det kan i hvert fald kun undre, at Morten Olsen, der ustandselig tilskynder de danske spillere til at finde en klub, hvor de kan få spilletid, vælger at se bort fra Simon Kjær og Peter Løvenkrands, der er mere eller mindre stamspillere i forholdsvis store klubber som Palermo og Newcastle.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1367:
24 Mar 2009, 21:35 »
Citat af: United-styrer 24 Mar 2009, 21:06
Det kan i hvert fald kun undre, at Morten Olsen, der ustandselig tilskynder de danske spillere til at finde en klub, hvor de kan få spilletid, vælger at se bort fra Simon Kjær og Peter Løvenkrands, der er mere eller mindre stamspillere i forholdsvis store klubber som Palermo og Newcastle.
Nu er det jo ikke spillere, der aldrig spiller, der er med i deres sted. der er tre-fire venstrekanter med, som spiller fast i deres klubber, og tre (fire hvis man tæller Jakobsen med) centrale forsvarsspillere, der alle, på når Agger (som vi vel godt kan blive enige om SKAL med?), spiller fast i deres klubber. Søren Larsen er med som backup for Bendtner, altså en spiller der er stærk i hovedspillet, som backup for en spiller, der er... ja, stærk i hovedspillet. Bendtner har den fordel mod de to kompakte hold, at han også er dygtig teknisk.
Og ja, som sagt flere gange, har man vel vurderet, at Kjær har mere ud af, at få fuld spilletid på U-21 holdet, end ved at sidde på bænken, uden udsigt til at komme på banen, for A-landsholdet. Det synes jeg er fair nok, når der er andre at tage af, som bænkevarmere.
Og ja, man kan argumentere for, at Løvenkrands skal med, og man kan argumentere for at det skal være dem som er udtaget, og begge sider har gode argumenter, luksusproblemer, som sagt.
Og uanset hvad, så er vi sikre på at være mindst 5 point foran Portugal, hvis vi vinder de næste to kampe, og Svenskerne holder vi også bagved med mindst 5 point, hvis vi vinder (de vil dog have en kamp til gode), det skal dog siges, at vi har 8 point ned til Svenskerne, hvis de taber deres næste kamp i Portugal (igen har de en kamp til gode). Det er da god en god grund til at se positivt på fremtiden, og siger vel også, at Morten Olsen ikke er helt tosset til det han går og laver.
Zone 43
Manager
«
Svar #1368:
25 Mar 2009, 14:43 »
Sørensen
Jacobsen - Agger - Krøldrup - Rasmussen
Poulsen - Jensen
Rommedahl - Jørgensen - Kahlenberg
Bendter
Sådan kunne MO meget vel stille op på lørdag, ifl. denne artikel:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/olsen-naermer-sig-en-kaede
Må indrømme, at jeg gerne så enkelte ændringer på holdet, så start formationen ville se således ud:
Sørensen
Jacobsen - Agger - Krøldrup - Rasmussen
Poulsen
Borring - Krohn-Delhi - Kahlenberg - Bendter
Larsen
Mon en modstander, som må forventes at stille med ti mand på egen halvdel, så skal der satses offensivt. Alternativt kunne man stille den op i en 'Chelsea formation'.
«
Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 13:15 af Zone 43
»
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #1369:
26 Mar 2009, 13:21 »
Tråden er vel også beregnet til div. U-landshold..
Så er der små syv kvarter spiller U21 landsholdets mod Tyrkiets ditto. Tager man et kig på de startende elleve, så er der godt nok en del forsvarsspillere med (6 stk.). Når man ser på bænken, så undrer jeg mig en smule over dette..
Jeg så nu gerne Juelsgaard og Povlsen med fra start på bekostning af Hamalainen og Wass/Krabbe. Det ville, hos undertegnede, give en smule mere mening. Men man må formode, at Bordinggaard ved hvad han laver.
Lössl
Krabbe - Kjær - Zanka - Hamalainen
Wass - Jensen - Bjelland - Lund Nielsen
Bille - Agger
Bænken: Nielsen, Juelsgaard, Olsen, Granskov, Vang Larsen, Povlsen, Sivebæk.
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=250885
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #1370:
26 Mar 2009, 14:01 »
Jeg sidder lidt og pønser på om vi ikke bør stille op med et tremands forsvar...
Malta kommer maks til at have Mifsud fremme som godt nk er hurtig, men sætter vi agger derned til at passe på ham så kommer han jo ikke til noget..
Det ville give os en ekstra mand i det offensive og vil måske unne skabe endnu mere overtal jo mere kampen skrider frem..
Så gerne følgende opstilling
Sørensen
Lars j-Agger- rasmussen
Poulsen- Kahlenberg
Rommedahl-MKD-Borring
Bendtner-Søren Larsen
Den her tror jeg i den grad ville gøre ondt på malta... Den indeholder imo alt det der skal til at bryde et sådan hold op
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Andersen
Reserveholdsspiller
«
Svar #1371:
26 Mar 2009, 14:09 »
Kan ikke se ideen i et 3-mandsforsvar, når vi formentlig stiller med 2 offensive backs i forsvaret?
Min største forhåbning er bare, at vi enten kommer hurtig foran - eller skyder udefra (noget vi ADLRIG gør).. Det vil tvinge Malta's forsvar bare en anelse frem, så vi kan lave afleveringerne i dybden - vores eneste force.
cube
Manager
«
Svar #1372:
26 Mar 2009, 14:11 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:01
Jeg sidder lidt og pønser på om vi ikke bør stille op med et tremands forsvar...
Malta kommer maks til at have Mifsud fremme som godt nk er hurtig, men sætter vi agger derned til at passe på ham så kommer han jo ikke til noget..
Det ville give os en ekstra mand i det offensive og vil måske unne skabe endnu mere overtal jo mere kampen skrider frem..
Så gerne følgende opstilling
Sørensen
Lars j-Agger- rasmussen
Poulsen- Kahlenberg
Rommedahl-MKD-Borring
Bendtner-Søren Larsen
Den her tror jeg i den grad ville gøre ondt på malta... Den indeholder imo alt det der skal til at bryde et sådan hold op
Ville det ikke være rimelig risky at stille med kun 1 forsvarer, der normalt spiller centralt. Hvis man skulle stille med 3 mands forsvar ville det da være for dumt at 2 af dem spillede som backs. Så hellere Krøldrup, Agger og så Simon Kjær (hvis han bare var blevet udtaget) i det 3 mandsforsvar.
Kan altså ikke se, hvad MKD skulle lave i startopstillingen. Han har ikke rigtig bevist noget på landsholdet indtil videre, og det ville da være et sats at lade ham starte på en utrolig vigtig position i to så betydningsfulde kampe.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
verdenskrig
Manager
«
Svar #1373:
26 Mar 2009, 14:13 »
Sådan at vi kun spiller med agger på egen banehalvdel mens de to backs angriber som normalt!
Newcastle
Landsholdsspiller
«
Svar #1374:
26 Mar 2009, 14:15 »
Citat af: DNE 24 Mar 2009, 21:35
Nu er det jo ikke spillere, der aldrig spiller, der er med i deres sted. der er tre-fire venstrekanter med, som spiller fast i deres klubber, og tre (fire hvis man tæller Jakobsen med) centrale forsvarsspillere, der alle, på når Agger (som vi vel godt kan blive enige om SKAL med?), spiller fast i deres klubber. Søren Larsen er med som backup for Bendtner, altså en spiller der er stærk i hovedspillet, som backup for en spiller, der er... ja, stærk i hovedspillet. Bendtner har den fordel mod de to kompakte hold, at han også er dygtig teknisk.
Og ja, som sagt flere gange, har man vel vurderet, at Kjær har mere ud af, at få fuld spilletid på U-21 holdet, end ved at sidde på bænken, uden udsigt til at komme på banen, for A-landsholdet. Det synes jeg er fair nok, når der er andre at tage af, som bænkevarmere.
Og ja, man kan argumentere for, at Løvenkrands skal med, og man kan argumentere for at det skal være dem som er udtaget, og begge sider har gode argumenter, luksusproblemer, som sagt.
Og uanset hvad, så er vi sikre på at være mindst 5 point foran Portugal, hvis vi vinder de næste to kampe, og Svenskerne holder vi også bagved med mindst 5 point, hvis vi vinder (de vil dog have en kamp til gode), det skal dog siges, at vi har 8 point ned til Svenskerne, hvis de taber deres næste kamp i Portugal (igen har de en kamp til gode). Det er da god en god grund til at se positivt på fremtiden, og siger vel også, at Morten Olsen ikke er helt tosset til det han går og laver.
Alligevel forlyder det at Olsen vil bruge Bendtner på venstrekant... det kan undre mig når nu Løvenkrands var oplagt netop der....
Zone 43
Manager
«
Svar #1375:
26 Mar 2009, 14:18 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:13
Sådan at vi kun spiller med agger på egen banehalvdel mens de to backs angriber som normalt!
Aaaalt for offensivt, hvis kun Agger skal være tilbage all the time. Jovist skal der angribes mod en miniput nation som Malta, men det der er for offensivt. Så hellere, som Cube skriver, lade Krøldrup starte istedet for Rasmussen.
Citat af: Newcastle 26 Mar 2009, 14:15
Alligevel forlyder det at Olsen vil bruge Bendtner på venstrekant... det kan undre mig når nu Løvenkrands var oplagt netop der....
Som jeg har linket til, et par indlæg tilbage, så sker det nok ikke.
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #1376:
26 Mar 2009, 14:22 »
Citat af: Zone 43 26 Mar 2009, 14:18
Aaaalt for offensivt, hvis kun Agger skal være tilbage all the time. Jovist skal der angribes mod en miniput nation som Malta, men det der er for offensivt. Så hellere, som Cube skriver, lade Krøldrup starte istedet for Rasmussen.
Det kan aldrig blive for offensivt i mod et hold som malta...
Vi skal have alt frem fra start og sætte dem for et pres de slet ik kan spille sig ud af..
Tror du pludseligt de slår kontra med 6 mand og overløber os.. Nej de tager INGEN chancer, og lader en angriber være tilbage og hvis han ik har opbakning jamen så skaber han heller ikke noget...
verdenskrig
Manager
«
Svar #1377:
26 Mar 2009, 14:26 »
Citat af: cube 26 Mar 2009, 14:11
Ville det ikke være rimelig risky at stille med kun 1 forsvarer, der normalt spiller centralt. Hvis man skulle stille med 3 mands forsvar ville det da være for dumt at 2 af dem spillede som backs. Så hellere Krøldrup, Agger og så Simon Kjær (hvis han bare var blevet udtaget) i det 3 mandsforsvar.
Kan altså ikke se, hvad MKD skulle lave i startopstillingen. Han har ikke rigtig bevist noget på landsholdet indtil videre, og det ville da være et sats at lade ham starte på en utrolig vigtig position i to så betydningsfulde kampe.
Nej det ville på ingen måde være riscky eftersom vi møder et hold der vel er på 2 divisions niveau hvis vi ser over hele linjen...
det kan aldrig blive for off mod sådan et hold...
MKD skal med fordi han som jeg ser det er den eneste spiller i truppen der kan spille den 10'er plads.. Martin J kunne måske, men ham anser jeg simpelthen ikke for værende god nok..
MKD har den kreativitet der skal til, og nej han har ik vist det vilde endnu, men han har så vidt jeg ved også kun fået to landskampen
Mikkellas
Gæst
«
Svar #1378:
26 Mar 2009, 14:30 »
Thomas Kahlenberg kan vel også udfylde den plads til perfektion? Bendtner kan skubbes lidt tilbage, og det samme kan Morten Nordstrand. MKD har ikke vist noget for Brøndby i starten af foråret, og derfor skal han da heller ikke have chancen fra start i en så vigtig kamp, selvom det er Malta, der er modstanderen.
Vi skal ikke begynde at eksperimentere i sådanne kampe. Vi skal derimod holde os til det system, som alle kender, så vi kan få udført at godt arbejde og få den sikre sejr, som alle forventer.
Zone 43
Manager
«
Svar #1379:
26 Mar 2009, 14:34 »
Citat af: verdenskrig 26 Mar 2009, 14:22
Det kan aldrig blive for offensivt i mod et hold som malta...
Vi skal have alt frem fra start og sætte dem for et pres de slet ik kan spille sig ud af..
Tror du pludseligt de slår kontra med 6 mand og overløber os.. Nej de tager INGEN chancer, og lader en angriber være tilbage og hvis han ik har opbakning jamen så skaber han heller ikke noget...
Som jeg, og mange andre, hvis ikke alle, mener, så skal der ihf. være tre mand tilbage i forsvaret, no matter what! Vi står med en fin udgangsposition inden kampen, så hvorfor satse og risikere at smide den over styr mod Malta?
Mindre nationer som f.eks. Hviderusland og Cypern har drillet os før, og Malta leverede en mindre sensation ved deres seneste opgør (0-0 mod Albanien), så vi ikke som nævnt ikke risikere noget som helst. Tre mand i forsvaret mindst.
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
90
91
[
92
]
93
94
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »