Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:23:17
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere:
23540
1 Bruger, 667 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Kerniol
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
86
87
[
88
]
89
90
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283979 gange)
SC30
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1305:
23 Mar 2009, 12:10 »
Enig, Simon P skulle afprøves på vensre back.
Føler mig beæret over, at du bruger et af mine citater, Zone! :p
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #1306:
23 Mar 2009, 12:45 »
Citat af: Fbarbes 23 Mar 2009, 11:27
Det er på tiden at få skiftet MO ud. Han bliver ved med at kører i den samme rille. SÅ er jeg ligeglad med om han får os til VM eller EM. Manden står alt for fast på hans system, selvom vi ikke har spillerene til det. Landsholdet ville se meget bedre ud i en 4-4-2 formation.
Hvorfor udtager han folk som Thomas Rasmussen (32-33 år), Anders Møller Christensen, Søren Larsen, Søren Rieks.
3 af de gutter spiller fast på deres hold, men har overhovedet ikke klasse til spille på det niveau, samt 2 af dem er for gamle.
Hentyder du til at Thomas Rasmussen er for gammel!? Han er da i sine bedste år. Rent karrieremæssigt har han da aldrig været bedre. Hvor er det lige nu mener at alderen spiller ind i forhold til hans niveau? Og i forhold til hans konkurrenters niveau. Det synes jeg er noget pladder at fyre af. Og jeg er endda FCK-fan.
Landsholdet ville se meget bedre ud i en 4-4-2 formation.
Hvorfor? Vi har faktisk et ret stort problem med vores backs, hvilket har stor betydning for en 4-4-2. Ligesom vi ikke har de bedste fløjspillere i verdenen. Jeg kan godt se at en 4-4-2, kunne være et glimrende alternativ, men jeg tror ikke på at landsholdet bliver et hak bedre af det.
Hvorfor ikke prøve Lasse Schøne, som får masser af spilletid i Holland og hvad med Kristian Bak i (Tror det er Hereenveen), han spiller også gang på gang og var en af de bedste forsvarsspiller i SAS-Ligaen, som er en af de få kan klare sig i udlandet, samt Michael Silberbauer.
MO en gammel mand, som trænger til at prøve noget nyt!!
Hollandsk fodbold er altså ikke bedre end SAS-ligafodbold. De har måske Ajax, PSV og måske AZ, som kunne spille bedre end fx FCK og Brøndby. Resten er på niveau, og jeg ville måske endda mene at 4-5 sidste hold i Æresdivisionen er dårlige ind Vejle og SønderjyskE.
Jeg kan ikke se hvorfor man så ikke udtog Thomas Enevoldsen eller Kasper Risgaard, da de i mit hoved er mindst lige så gode som Lasse Schøne. Lasse Schøne er altså ikke den største profil i N.E.C så at udtage ham, ville kun være fordi han spillede i Holland?
Jeg kan slet ikke se hvorfor folk er så hulens pessemistiske.
Lad os at tage at vi har resultaterne fra næste runde i kvalen; Danmark slår Malta mens Portugal slår Sverige.
Så har DK pludselig 10 point mens Portugal har 8 og Sverige 5 (med én kamp mindre).
Skulle Portugal og Sverige ende uafgjort, hvilket ville være bedre for os havde vi stadig 10 point mens Portugal havde 6 (altså 4 point efter med samme kampantal), og Sverige ville også have 6 point (med en kamp mindre).
Dvs. at skulle vi tabe til Portugal i Parken, så ville vi stadig selv kunne afgøre det! Og husk, at vi har den sværeste udekamp overstået (mod vores ikke-direkte-konkurrenter) overstået i den uafgjorte mod Ungarn.
Cykelblog
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1307:
23 Mar 2009, 12:53 »
Man føler lidt man gentager sig selv, men det er bare som om, at der nogle der glemmer at der er forskel på klubhold og landshold. Der bliver nævnt spillere som på sigt er rigtig interessante, men som pt. ikke er relevante for landsholdet. Det er de primært ikke, fordi man på landsholdet, ikke har den daglige træning til at spille spillerne sammen. Der er kæmpe forskel på at have spillerne til dagligt og spille mindst en kamp ugentligt, kontra det at have spillerne til rådighed 4-5 dage og så spille en kamp om måneden. Hvordan skal du nogensinde få spillet en enhed sammen, hvis du bliver ved med at skifte ud, alt efter hvem der har flest kampe?
Jaja, det kunne da være sjovt at se landsholdet i en 4-4-2, men det er et eksperiment der ikke er tid til midt i en kvalifikation. En træner skifter jo ikke bare sådan filosofi og sådan har det været altid. Med Sepp Piontek var det en 3-5-2/5-3-2, med Ricardo var det det samme, med Bo Johansson var det 4-4-2 og med Morten Olsen er det 4-2-3-1 eller hvad man nu vil vælge at kalde den.
Det er som om folk lever i deres egen lille FM-verden. "Prøv nu noget nyt", "prøv nu ham og ham". Jamen hvor tit skal man prøve nye spillere? I træningskampene bliver der prøvet rigeligt med spillere. Morten Olsen er den danske landstræner til dato, der har brugt flest spillere, hvis man ser på antal nye spillere hvert år, så det er et decideret dumt og ubrugeligt argument, at MO aldrig prøver nye spillere. Vi har gennem de sidste 3-4 år, været gevaldigt ramt af skader, på bærende positioner, og spillere der ikke blev brugt i deres klubber, men alligevel er det MO der får på puklen? Hvordan hænger det sammen? Var det ikke på tide man gik efter spillerne der ikke kan finde ud af at skifte til den rigtige klub, enten fordi de ikke sætter sig ind i klubbens miljø og kultur og spillestil, eller fordi de ikke har tålmodigheden til at vente på chancen? Morten Olsen kan trods alt ikke bare gå ud og købe en hvilken som helst spiller til landsholdet, som man kan i klubberne.
At argumentere for en 4-4-2 med Kristian Bak Nielsen som højre back og Lasse Schøne i angrebet, er decideret talentløst. Kristian Bak er den store styrmand i Heerenveens centrale forsvar, skal han så smides ud på højre back på landsholdet bare for at få ham med? Han er en rigtig spændende spiller, men at placere ham på en forkert plads giver ikke mening. Og Lasse schøne? Han er midtbanespiller. Godt nok af den offensive af slagsen, men angriber bliver dælme aldrig. Igen en interessant spiller, men placeret fuldstændigt forkert.
Så forsøger man med Kahlenberg centralt i en 4-4-2 på trods af at hans udgangspunkt i Auxerre er på venstrekanten, hvor han spiller som Zidan gjorde det i sin tid (ikke niveau-mæssigt, men samme rolle). Til tider spiller han lige bag angriberen, men ikke centralt på midtbanen. Så ligger man Simon Poulsen på venstre back. Uden tvivl en interessant spiller, og med tiden måske et alternativ på den plads, men fordi han har spillet 4 kampe i træk for AZ på den plads, gør det ham ikke pludseligt til førstevalg der. Så er Michael Jakobsen da flere kilometer foran.
Så bliver der argumenteret for, at man kunne bruge kampene mod Malta og Albanien til at eksperimentere lidt med nye spillere som Zanka, Kjær, Poulsen og Schøne. Jamen lad os da smide dem alle ind fra start mod Malta, der jo er dårligere end American Samoa så vidt jeg har hørt... Javist, de fik klask af Portugal 4-0, men selv samme Portugal fik kun 0-0 hjemme mod Albanien, som kun 0-0 hjem på Malta. Så alt kan ske i fodbold og Malta er ikke så dårlige, at vi skal begynde at eksperimentere. Har Søren Larsen bragt os på 2-0 hurtigt, kan vi måske overveje at sende en Krohn-Dehli, Rieks eller Vingaard ind, men først og fremmest skal vi have en sejr koste hvad det vil.
Og hjemme mod Albanien? De ligger nr. tre i puljen og har kun tabt en kamp, så hvorfor skal vi begynde at hive nye spillere ind i truppen der MÅSKE kan få chancen i 2. halvleg hvis vi fører komfortabelt? Portugal havde kæmpe problemer med dem, så vi skal have spillere ind i truppen der kender systemet og atmosfæren omkring landsholdet og som kan gøre en forskel hvis vi får problemer.
Så kom nu lidt ind i kampen kære kritikere. Jeg skal ikke forsvare MO til jeg dør, jeg forsøger bare at bringe niveauet i debatten op på et niveau hvor den ikke indeholder argumenter der strider mod fakta. Morten Olsen havde nogle principper da han kom til omkring spilletid, som han senere har måtte bøje af på, men er det virkeligt MOs skyld?
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #1308:
23 Mar 2009, 13:16 »
Nej, men det er MOs skyld, han bruger spillere, som på klubholdende ikke får spilletid.´Han skulle i stedet bruge Enevoldsen, Bøgelund, Simon Poulsen, etc - altså spillere, som optræder på deres respektive klubhold hver Søndag.,og som i øvrigt holder et fornuftigt niveau. Ydermere, er det mig en gåde, hvorfor han ikke afprøver af Simon Kjær ved siden Agger - jamen hallo, der er uendelige fremtidsperspektive
r i de 2 i midterforsvaret, Så er stammen ligesom lagt ud i fremtiden, og ville endda gå så langt, at han erogså be DK's 2. bedste på den plads, hvilket og berettiger ham til den plads. Hvis ikke 2., så 3.
Fbarbes
Lilleputspiller
«
Svar #1309:
23 Mar 2009, 13:30 »
Kongfjong. Fedt du nedgør mig med at jeg er talentløs og tænker FM. Synes sku det er lavt at synke, men lad det nu ligge.
Her snakker vi vel om hvad folk kunne tænke sig der skete med landsholdet, for i sidste ende har vi ikke en skid og skulle have sagt, det er jo MO der har ordet på landsholdet.
Du er helt fint at du synes at mine forslag er helt hen i vejret, men jeg tænker fremad og gider ikke spille tid på folk med træben. Min holdning er at man ikke skal starte sin karriere på landsholdet når man er 32 år og derover, det er der jo ingen fremtid i(Skader og karriere). Jeg kunne forstå det hvis han havde været med og fast i flere år, så er det mere ok, men som næsten ny mand, nej tak fra mig.(Wauw du er FCK-fan, hvad gør det ved sagen).
EN LANDSTRÆNER SKAL UDTAGE DE SPILLERE; SOM SPILLER OG SOM ER BEDST, at han(MO) så føler det er dem der er på landsholdet nu, er så hans valg.
Jeg synes sku vi har mange spændende spilere rundt om i europa, som jeg synes skulle have chancen på landsholdet, at du (Kongfjong) ikke har samme holdning er jo helt fin med mig.
Men husk nu, man har lov til at komme med forslag og dermed ikke sagt at sådan skal det være.
Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #1310:
23 Mar 2009, 14:04 »
Citat af: Riis 23 Mar 2009, 13:16
Nej, men det er MOs skyld, han bruger spillere, som på klubholdende ikke får spilletid.´Han skulle i stedet bruge Enevoldsen, Bøgelund, Simon Poulsen, etc - altså spillere, som optræder på deres respektive klubhold hver Søndag.,og som i øvrigt holder et fornuftigt niveau. Ydermere, er det mig en gåde, hvorfor han ikke afprøver af Simon Kjær ved siden Agger - jamen hallo, der er uendelige fremtidsperspektive
r i de 2 i midterforsvaret, Så er stammen ligesom lagt ud i fremtiden, og ville endda gå så langt, at han erogså be DK's 2. bedste på den plads, hvilket og berettiger ham til den plads. Hvis ikke 2., så 3.
Du misser hele argumentet om kontinuitet. MO kan kun i et vist omfang skifte ud i truppen i forhold til hvem der får spilletid. Hvis han konsekvent fokuserede på spilletid i klubberne, så kunne han skifte halvdelen af holdet ud hver gang, og det kommer til at gå ud over resultaterne. Og ja, han kunne da sagtens basere landsholdet på SAS liga-spillere, som får spilletid, men profilerne har vel kun en enkelt eller to sæsoner i ligaen før de ryger til udlandet. Som oftest med en plads på bænken til følge. Og så kan man skifte ud igen.
Jeg tror helt sikkert, at KongFjong har en pointe, når han siger, at spillerne skal tænke sig bedre om, når de drager til udlandet.
Angående Simon Kjær, så er han bestemt spændende, men omvendt så er han kun lige ved at bryde igennem. Han har fået fint med spilletid i den seneste tid, men han er altså ikke fast starter i centerforsvaret endnu. I weekenden startede han eksempelvis på bænken.
Olsen har haft udtaget ham (og gør det formodentlig igen) og med tiden så skal han nok få sin chance. Lige nu er Krøldrup en bedre løsning. Han spiller fast i en klub, som endda er højere placeret end Palermo er (samt en gang europæisk fodbold i bagagen), og så har han langt mere rutine.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1311:
23 Mar 2009, 14:24 »
Citat af: Fbarbes 23 Mar 2009, 13:30
Kongfjong. Fedt du nedgør mig med at jeg er talentløs og tænker FM. Synes sku det er lavt at synke, men lad det nu ligge.
Her snakker vi vel om hvad folk kunne tænke sig der skete med landsholdet, for i sidste ende har vi ikke en skid og skulle have sagt, det er jo MO der har ordet på landsholdet.
Du er helt fint at du synes at mine forslag er helt hen i vejret, men jeg tænker fremad og gider ikke spille tid på folk med træben. Min holdning er at man ikke skal starte sin karriere på landsholdet når man er 32 år og derover, det er der jo ingen fremtid i(Skader og karriere). Jeg kunne forstå det hvis han havde været med og fast i flere år, så er det mere ok, men som næsten ny mand, nej tak fra mig.(Wauw du er FCK-fan, hvad gør det ved sagen).
EN LANDSTRÆNER SKAL UDTAGE DE SPILLERE; SOM SPILLER OG SOM ER BEDST, at han(MO) så føler det er dem der er på landsholdet nu, er så hans valg.
Jeg synes sku vi har mange spændende spilere rundt om i europa, som jeg synes skulle have chancen på landsholdet, at du (Kongfjong) ikke har samme holdning er jo helt fin med mig.
Men husk nu, man har lov til at komme med forslag og dermed ikke sagt at sådan skal det være.
Lad nu være med at tage det så personligt. Jeg kaldte det argument du kom med, for talentløst. Ikke dig. Kender dig ikke, hvor skulle jeg dog vide det fra? Jeg bliver bare en smule forundret over, at man kan komme med et forslag til at ændre opstilling og taktik, når man så ikke lige gider sætte sig ind i hvor de forskellige spillere rent faktisk spiller bedst placeringsmæssigt. For lige så vel, som folk mener det må være et krav at man spiller regelmæssigt på klubholdet for at komme i betragtning til landsholdet, så må det vel også være mest logisk, at spillerne spiller samme position på landsholdet som på klubholdet for at få mest muligt ud af dem?
Anyways, det er rigtig vi snakker om hvad folk kunne tænke sig, problemet er bare, at folk opfører sig som om de ved mere end MO. Dette på trods af folks vurderingsgrundlag er mindre end det MO har. Det ville svare til, at du påstod at du var bedre til at sætte Potential og Current Ability på alle danske spillere i FM, end Rasmus Nørbæk og hans team af scouts...
Der er stor forskel på at komme med forslag, og så optræde som om man ved bedre, når det ganske enkelt ikke kan være bedre. Grunden til at jeg bringer FM ind i det her er, at det ligner det umiskendelig når man ser mange folks handlinger herinde.
Når jeg spiller FM, kan jeg også godt lide at hente unge spillere, men selv en Arsene Wenger ville holde sig til de "sikre" valg hvis han var landstræner, på trods af hans ungdomspolitik i Arsenal.
Du snakker om fremtid på landsholdet. Problemet er bare, at landsholdet gælder meget mere her og nu end det typisk gør på klubholdet. Man har bare SÅ MEGET bedre mulighed for at finde nye spillere til holdet i en klub, end man har på landsholdet med 8-10 kampe årligt. Det er jo ikke håndbold, hvor landsholdet kan samles til træningssessioner på op til 14 dage, bare for at lære hinanden at kende.
Fbarbes
Lilleputspiller
«
Svar #1312:
23 Mar 2009, 15:18 »
Citat af: KongFjong 23 Mar 2009, 14:24
Lad nu være med at tage det så personligt. Jeg kaldte det argument du kom med, for talentløst. Ikke dig. Kender dig ikke, hvor skulle jeg dog vide det fra? Jeg bliver bare en smule forundret over, at man kan komme med et forslag til at ændre opstilling og taktik, når man så ikke lige gider sætte sig ind i hvor de forskellige spillere rent faktisk spiller bedst placeringsmæssigt. For lige så vel, som folk mener det må være et krav at man spiller regelmæssigt på klubholdet for at komme i betragtning til landsholdet, så må det vel også være mest logisk, at spillerne spiller samme position på landsholdet som på klubholdet for at få mest muligt ud af dem?
Anyways, det er rigtig vi snakker om hvad folk kunne tænke sig, problemet er bare, at folk opfører sig som om de ved mere end MO. Dette på trods af folks vurderingsgrundlag er mindre end det MO har. Det ville svare til, at du påstod at du var bedre til at sætte Potential og Current Ability på alle danske spillere i FM, end Rasmus Nørbæk og hans team af scouts...
Der er stor forskel på at komme med forslag, og så optræde som om man ved bedre, når det ganske enkelt ikke kan være bedre. Grunden til at jeg bringer FM ind i det her er, at det ligner det umiskendelig når man ser mange folks handlinger herinde.
Når jeg spiller FM, kan jeg også godt lide at hente unge spillere, men selv en Arsene Wenger ville holde sig til de "sikre" valg hvis han var landstræner, på trods af hans ungdomspolitik i Arsenal.
Du snakker om fremtid på landsholdet. Problemet er bare, at landsholdet gælder meget mere her og nu end det typisk gør på klubholdet. Man har bare SÅ MEGET bedre mulighed for at finde nye spillere til holdet i en klub, end man har på landsholdet med 8-10 kampe årligt. Det er jo ikke håndbold, hvor landsholdet kan samles til træningssessioner på op til 14 dage, bare for at lære hinanden at kende.
Helt fint.. SÅ har vi det på det rene...
Nej, jeg vil ikke påstå jeg ved bedre end nogen anden og jeg kan godt se hvad du mener. MO er en dygtig træner, det skal han have, men tror stadig på at der er flere spillere til landsholdet som så. Men han vælger dem han synes er bedst og det er ok.
«
Seneste Redigering: 23 Mar 2009, 15:24 af Fbarbes
»
Liverpool FC - Mcmanaman, Redknapp, Fowler, Barnes, Mølby, Gerrard, Carragher
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #1313:
23 Mar 2009, 15:59 »
Så er Kasper Bøgelund blevet nødt til at melde afbud til landskampene. Lars Jacobsen er udtaget i stedet for.
Nu er spørgsmålet bare om MO tør smide Jakob Poulsen direkte ind fra start, eller om LJ får lov til at starte. Jeg tror, og håber, på det sidste.
Cykelblog
United-styrer
Gæst
«
Svar #1314:
23 Mar 2009, 17:04 »
Citat af: cube 23 Mar 2009, 11:44
@ DNE: Jeg synes netop godt man kunne udtage enten Kjær, Zanka, Schøne eller Poulsen, når det nu netop er mod Albanian og Malta. Kampe, hvor vi har en god chance for at vinde komfortabelt og dermed kampe hvor disse spillere vil kunne komme i aktion, måske i anden halvleg.
Det virker som om du vil gøre alt for at forsvare MO's udtagelser, hvor mange af dem, hvis man ser rent objektivt på det, ikke hænger sammen med udtagelser og udtalelser han tidligere har lavet.
Enig. Det kan godt være, at KongFjong er træt af at se den endeløse kritik af Morten Olsen fra folk, der bare vil kritisere, men KongFjong og kompagni er altså heller ikke særlig nuancerede i deres defensorat af Morten Olsen. Jeg medgiver, at en stor del af kritikken af Olsen er usaglig, men det er mindst lige så usagligt at agitere blindt for Olsen og kalde hans kritikere for talentløse.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #1315:
23 Mar 2009, 17:10 »
Citat af: United-styrer 23 Mar 2009, 17:04
Enig. Det kan godt være, at KongFjong er træt af at se den endeløse kritik af Morten Olsen fra folk, der bare vil kritisere, men KongFjong og kompagni er altså heller ikke særlig nuancerede i deres defensorat af Morten Olsen. Jeg medgiver, at en stor del af kritikken af Olsen er usaglig, men det er mindst lige så usagligt at agitere blindt for Olsen og kalde hans kritikere for talentløse.
Så du mener ikke at det er usagligt, at skulle spille med Lasse Schøne i angrebet eller Kristian Bak Nielsen på backen. 2 pladser hvor ingen af dem har deres styrker? Det var det punkt som blev angrebet som talentløst. Ikke alle kritikerne af Olsen i helhed.
Cykelblog
Zone 43
Manager
«
Svar #1316:
23 Mar 2009, 17:42 »
Citat af: Spezialized 23 Mar 2009, 15:59
Så er Kasper Bøgelund blevet nødt til at melde afbud til landskampene. Lars Jacobsen er udtaget i stedet for.
Nu er spørgsmålet bare om MO tør smide Jakob Poulsen direkte ind fra start, eller om LJ får lov til at starte. Jeg tror, og håber, på det sidste.
Nu hvor Lars Jacobsen er kommet i gang igen, ville det være underligt, hvis ikke han spillede de to kampe. Jakob Poulsen har, som skrevet tidligere, intet at gøre i defensiven! Han er offensiv, ikke defensiv.
Der skulle nødigt gå Rafa Benitez i den, hvor Bendter er eneste mand i modstanderens halvdel
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
United-styrer
Gæst
«
Svar #1317:
23 Mar 2009, 18:12 »
Citat af: Spezialized 23 Mar 2009, 17:10
Så du mener ikke at det er usagligt, at skulle spille med Lasse Schøne i angrebet eller Kristian Bak Nielsen på backen. 2 pladser hvor ingen af dem har deres styrker? Det var det punkt som blev angrebet som talentløst. Ikke alle kritikerne af Olsen i helhed.
Ikke desto mindre er der i min optik en tydelig arrogance og paternalistisk holdning blandt Olsen-supporterne, og selvom jeg vedkender, at en del af den kritik, der har haglet ned over ham under hans regime, har været ubegrundet, så er der også mange kritikpunkter, der har sin rigtighed, og det er mere usagligt at afvise disse kritikpunkter kategorisk end at fremføre dem. Denne nedladenhed er ikke befordrende for debatten. Hvorfor skal alle Olsens dispositioner være hævet over kritik? Hele fodbold-Danmark interesserer sig for det danske landshold; så er det da kun naturligt, at man sætter landstrænerens præstation under lup. Og når han vælger at udtage Anders Møller Christensen på bekostning af Simon Kjær, der hitter i en italiensk midterklub og har en kø af bejlere i hælene, er der oven i købet ræson i at sætte spørgsmålstegn ved beslutningen frem for blot at forkaste debatten med den velkendte floskel om, at Olsen ved bedst.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1318:
23 Mar 2009, 18:14 »
Citat af: United-styrer 23 Mar 2009, 17:04
Hehe du kan mange fine ord
Jeg forsvarer ham ikke kritikløst. Jeg forsøger virkeligt bare at se sagen så nuanceret som muligt, og bliver led og ked af, at man ikke forsvarer landsholdet mere end man gør. Det er som om man gør MO større end landsholdet, og det er han altså ikke. Vi har pt. ikke nogen "Gylden generation", som vi havde i 80'erne og 90'erne. De største profiler lige nu, er Agger og Christian Poulsen, og der er ikke noget "Gyldent" over resten
Det vil aaaaltid være MOs ansvar, og det synes jeg bestemt også han har givet udtryl for, at han har tænkt sig at løbe fra. Jeg har det bare sådan, at jeg altid vil følge landsholdet uanset hvordan det går og uanset hvem der er træner. Dem der siger "Vi gider ikke landsholdet når MO er landstræner" er ikke rigtige fans imo.
Og igen, kalder ikke nogen for talentløse, kalder den argumentation der kom frem for talentløs og det holder jeg fast i.
United-styrer
Gæst
«
Svar #1319:
23 Mar 2009, 18:20 »
Citat af: KongFjong 23 Mar 2009, 18:14
Hehe du kan mange fine ord
Jeg forsvarer ham ikke kritikløst. Jeg forsøger virkeligt bare at se sagen så nuanceret som muligt, og bliver led og ked af, at man ikke forsvarer landsholdet mere end man gør. Det er som om man gør MO større end landsholdet, og det er han altså ikke. Vi har pt. ikke nogen "Gylden generation", som vi havde i 80'erne og 90'erne. De største profiler lige nu, er Agger og Christian Poulsen, og der er ikke noget "Gyldent" over resten
Det vil aaaaltid være MOs ansvar, og det synes jeg bestemt også han har givet udtryl for, at han har tænkt sig at løbe fra. Jeg har det bare sådan, at jeg altid vil følge landsholdet uanset hvordan det går og uanset hvem der er træner. Dem der siger "Vi gider ikke landsholdet når MO er landstræner" er ikke rigtige fans imo.
På mange punkter tror jeg slet ikke, vi er så langt fra hinanden; jeg ærgrer mig blot over den undertiden noget nedladende formidling. Olsen har svære arbejdsbetingelser, og overordnet set synes jeg bestemt, han har bestået. Det betyder imidlertid ikke, at jeg er enig i alle hans beslutninger, og det er i mine øjne en del af gamet, når man har den stilling, Olsen har, at man har hele Danmark som dommere. Vi er en nation af amatørtrænere, og det er også dette samspil, der gør fodbolddebatten værd at deltage i. Hvis Olsen føler, det er for meget, er jeg overbevist om, at folk vil stå i kø for at tage over ;-) Det er altså en del af jobbet.
Det sidste kan jeg kun være enig i; jeg følger altid landsholdet, og mon ikke også, folk der har udtalt dit citat sidder klinet til skærmen, hvis ikke mod Malta, så i hvert fald mod Albanien
Sider:
1
...
86
87
[
88
]
89
90
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »