home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283885 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1230: 09 Mar 2009, 17:32 »

Homstrøm er så klasse. Han er den eneste grund til at jeg gider at se "Fodbold uden filter".

I denne sag har han fuldstændig ret.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1231: 09 Mar 2009, 17:46 »

Hvis vi nu skal ind på debatten i fodbold uden filter, så skal vi måske også lige have nogle af de andre paneldeltageres argumenter med. Nu vil Olsen kritikerne jo så gerne sammenligne ham med de Engelske, Italienske, Tyske, Spanske etc, landstrænere, så er det vel også rimeligt nok, at forvente det samme af Olsens arbejdsgivere, som af de andres arbejdsgivere? Har Capello f.eks. indvendinger mod en mandagskamp, så bliver der ingen mandagskamp. De store trænere kan, ud over at vælge og vrage på alle hylder, også få det som de vil, det kan Morten Olsen ikke, og hvis han alligevel gør forsøget, eller bare bringer problemstillingen op til debat, så bliver han haglet ned, af de selvsamme kritikkere, som forventer at han kan gøre som de store landsholds trænere...

Holmstrøm er bedst til at kloge sig på emner, som han allerede kender mediernes og befolkningens holdning til. Det er for nemt at gøre sig klog på den baggrund.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1232: 09 Mar 2009, 21:00 »

Homstrøm er så klasse. Han er den eneste grund til at jeg gider at se "Fodbold uden filter".

I denne sag har han fuldstændig ret.

Fantastisk argumentation Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #1233: 10 Mar 2009, 10:27 »

Hvis vi nu skal ind på debatten i fodbold uden filter, så skal vi måske også lige have nogle af de andre paneldeltageres argumenter med. Nu vil Olsen kritikerne jo så gerne sammenligne ham med de Engelske, Italienske, Tyske, Spanske etc, landstrænere, så er det vel også rimeligt nok, at forvente det samme af Olsens arbejdsgivere, som af de andres arbejdsgivere? Har Capello f.eks. indvendinger mod en mandagskamp, så bliver der ingen mandagskamp. De store trænere kan, ud over at vælge og vrage på alle hylder, også få det som de vil, det kan Morten Olsen ikke, og hvis han alligevel gør forsøget, eller bare bringer problemstillingen op til debat, så bliver han haglet ned, af de selvsamme kritikkere, som forventer at han kan gøre som de store landsholds trænere...

Holmstrøm er bedst til at kloge sig på emner, som han allerede kender mediernes og befolkningens holdning til. Det er for nemt at gøre sig klog på den baggrund.

Er helt enig i at MO bør have samme arbejdsbetingleser som i de andre lande. Men han bør dog nok lige tjekke op om hvem der har lavet denne tv-aftale inden han begynder at skyde på alle andre. Det er altså hans egen arbejdsgiver som imo har klokket i det. Det kan klubberne, ledere, spillerne osv jo ikke gøre for...
Uden at vide det 100% kan jeg ikke forestille mig at feks AaB og FCM har noget imod at flytte kampen til feks om søndagen, men hvis der i den kontrakt der er indgået en aftale om at der skal vises den og den kamp og DBU og tvstationerne  har skrevet under og tv2sport ikke vil ændre noget så er der jo ikke så meget at gøre...

Men her er det altså DBU skyld ikke alle andres, og derfor bør MO nok også vende sin kritik mod dem...

Men ja, MO bør have de optimale betingelser, helt enig...

ManUtd83
Manager

« Svar #1234: 10 Mar 2009, 17:54 »

http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_5032867,00.html

Stor interesse for Kjær. Han skal nok blive til noget Smiley håber bare at han bliver i Palermo et par år i stedet for at flytte til en storklub og ikke få tid på banen.

Zone 43
Manager

« Svar #1235: 11 Mar 2009, 12:22 »

Simon Poulsen fra AZ skulle være klar til at spille venstre back på landsholdet, efter at være blevet derned i det hollandske. Mon ikke, at han og MJ skal kæmpe om den plads efter VM10?

Bunden er nået! Jeg er godt klar over, at man ikke kan bruge verdensranglisten til en fis, men at Costa Rica og Japan er foran os, kan jeg kun grine af.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1236: 11 Mar 2009, 12:30 »

Bunden er nået! Jeg er godt klar over, at man ikke kan bruge verdensranglisten til en fis, men at Costa Rica og Japan er foran os, kan jeg kun grine af.

Som det uden tvivl står skrevet flere steder, er det jo kun fordi der spilles bold rundt omkring i verden - bare ikke her for tiden. Derfor er der hold fra eksempelvis Asien som rykker foran os lige nu. Når vi kommer i gang med VM-kval-kampene igen, skal vi såmænd nok bevæge os op ad listen igen.

Don AA
Manager

« Svar #1237: 11 Mar 2009, 12:35 »

Enig i at det er til grin med Costa Rica og Japan, men er det ikke den liste som er med til at seedet landene, når man skal spille kval. til diverse slutrunder? For så er det jo ikke super godt at vi ligger så langt nede, men som g00n siger, så skal vi nok kommer op ad listen igen, når VM kval kampene begynder igen. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

JKJ
Gæst

« Svar #1238: 11 Mar 2009, 12:40 »

Som det uden tvivl står skrevet flere steder, er det jo kun fordi der spilles bold rundt omkring i verden - bare ikke her for tiden. Derfor er der hold fra eksempelvis Asien som rykker foran os lige nu. Når vi kommer i gang med VM-kval-kampene igen, skal vi såmænd nok bevæge os op ad listen igen.

Hvis vi vel og mærke får nogle point, ellers ryger vi jo længere ned...  Peace

Men et eller andet sted er jeg da enig i at man ikke kan bruge den liste til alverden, men det er jo blevet så "moderne" at lave lister og stats over alt hvad der forgår på en bane... det næste bliver vel hvor mange gange Jesper C tygger på sit tyggegummi under en kampv  crazy

Nu er vi ikke tilfredse med listen bla pga vores placering, men dengang vi lå i toppen var der vel ikke mange der brokkede sig Wink Incl mig selv  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1239: 11 Mar 2009, 12:48 »

Hvis vi vel og mærke får nogle point, ellers ryger vi jo længere ned...  Peace

Det er selvfølgelig en forudsætning at vi skraber nogle point sammen i kampene, ja Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #1240: 17 Mar 2009, 14:51 »

Truppen mod Albanien og Malta:

Thomas Sørensen, Stoke City
Jesper Christiansen, FC København
Stephan Andersen, Brøndby
Kasper Bøgelund, AaB
Daniel Agger, Liverpool
Jakob Poulsen, AGF
Per Krøldrup, Fiorentina
Christian Poulsen, Juventus
Daniel Jensen, Werder Bremen
Jonas Borring, FC Midtjylland
Leon Andreasen, Hannover 96
Martin Vingaard, FC København
Thomas Kahlenberg, Auxerre
Martin Jørgensen, Fiorentina
Dennis Rommedahl, Nijmegen
Nicklas Bendtner, Arsenal
Søren Larsen, Toulouse
Søren Rieks, Esbjerg fB

Lige meget hvem der er blevet udtaget og dem der ikke er balndt de udtagne så er det simpelthen bare 2 kampe der SKAL give 6 point, alt andet vil være en kæmpa fiasko.

skovmanden#1
Gæst

« Svar #1241: 17 Mar 2009, 14:52 »

okay

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #1242: 17 Mar 2009, 14:59 »

okay

Du gør det godt må man sige. Mere konstruktive indlæg skal man lede længe efter. Nu må du sgu lige tage dig sammen.

cube
Manager

« Svar #1243: 17 Mar 2009, 15:07 »

Jeg håber godt nok at Morten Olsen udtager følgende på fredag:

Simon Kjær, Peter Løvenkrands, Simon Poulsen, Lars Jacobsen og enten Michael Jakobsen eller Thomas Enevoldsen.

Synes alt andet ville være en mindre skandale. I hvert fald fortjener Søren Rieks ikke en plads fremfor nogen af dem.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1244: 17 Mar 2009, 15:19 »

Hold kæft hvor er MO dog stiv! Jeg har altid villet give ham lang snor, fordi han er landstræneren, og nogle af de dispositioner, som man har kritiseret har været ganske fornuftige. Indtil i dag. Hvordan kan man ved sit fulde fem udtage Søren Rieks til det danske landshold?!?! Ja, særligt på baggrund, at han endnu ikke har givet debut til Thomas Enevoldsen. TE er en sand åbenbaring for dansk fodbold, og jeg er sikker på, at han opnår rigtig mange kampe for landsholdet (åbenbart når MO er stoppet) Og hvad laver Jakob Poulsen i truppen? Han er sku den største nulbon på det danske landshold nogensinde. Jeg gider sku ikke se ham på mit landshold!

just my 5 cents!

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010