Velkommen til FmFreaks
1 Brugere, 679 Gæster Online.
Vi har i øjeblikket 23540 registrerede brugere
Vores skribenter har skrevet 277 artikler og 135 guides
Hall of Fame føres af Fynbo(FM99.081.761,75)
Besøg os på facebook ved at klikke her.
Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:23:17
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere:
23540
1 Bruger, 679 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Kerniol
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
80
81
[
82
]
83
84
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283992 gange)
GraZiaZ
Reserveholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1215:
09 Mar 2009, 10:41 »
Citat af: KongFjong 09 Mar 2009, 10:29
Når en dansker spiller fast på et tophold i Serie B, skal han da naturligvis undersøges og tages i betragtning. Efter hvad jeg har læst og hørt, er han en bærende kræft på Livornos hold, og med fast spilletid skylder Morten Olsen ham vel næsten at kigge ham efter i sømmene. Nu er han jo ikke udtaget endnu, så vagthundende kan vel vente lidt før de gør op, og skulle han blive udtaget skal de såmen nok finde en eller anden ting at kritisere MO for, når nu han faktist udtager en der spiller fast, om end i den næstbedste rækker
Så burde Brian Jensen da også tages i betragtning, han er også fast mand i den andenbedste række, og en bærende kraft oven i købet.
JKJ
Gæst
«
Svar #1216:
09 Mar 2009, 10:47 »
Citat af: KongFjong 09 Mar 2009, 10:29
Når en dansker spiller fast på et tophold i Serie B, skal han da naturligvis undersøges og tages i betragtning. Efter hvad jeg har læst og hørt, er han en bærende kræft på Livornos hold, og med fast spilletid skylder Morten Olsen ham vel næsten at kigge ham efter i sømmene. Nu er han jo ikke udtaget endnu, så vagthundende kan vel vente lidt før de gør op, og skulle han blive udtaget skal de såmen nok finde en eller anden ting at kritisere MO for, når nu han faktist udtager en der spilelr fast, om end i den næstbedste rækker
Så vidt jeg husker Bergvold er han en rigtig intelligent spiller, med en solid teknik, lidt i stil med Daniel Jensen og dem kan vi såmen sagtens bruge. Har han så personlighed til at træde lidt mere i karakter end selv samme Jensen, kan det jo næsten ikke blive bedre?
Nu er det muligvis mig du hentyder til her...
Men jeg brokker mig ikke over han ser ham... Men jeg brokker mog over at han har tid til at tage til italine, men ikke gider tage til de danske stadions -læs de jyske. Hvis han er god nok skal han udtages ja, men det er tankevækkende at der pludselig er bedre fly fordindelser til en lille italiensk klub end der er til Aalborg og Århus feks...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1217:
09 Mar 2009, 11:27 »
Citat af: GraZiaZ 09 Mar 2009, 10:41
Så burde Brian Jensen da også tages i betragtning, han er også fast mand i den andenbedste række, og en bærende kraft oven i købet.
han er garanteret også taget i betragtning, det tvivler jeg såmen ikke et sekund på at MO har gjort. Han har bare vurderet, tror jeg, at når han er på niveau med Stephan Andersen og Jesper Christiansen, så er der ingen grund til at tage ham med, når han er 5 år ældre end Christiansen og endnu ældre end Andersen
Der er med andre ord, mere fremtid i de to
EDIT: Og han spiller på et hold der ligger nr. 7 i rækken. De har lukket 50 mål ind i 36 kampe, hvilket kunne være meget være self, men det er trods alt stadig i Top 7 over dårligste forsvar
«
Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 11:30 af KongFjong
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1218:
09 Mar 2009, 11:36 »
Citat af: JKJ 09 Mar 2009, 10:47
Nu er det muligvis mig du hentyder til her...
Men jeg brokker mig ikke over han ser ham... Men jeg brokker mog over at han har tid til at tage til italine, men ikke gider tage til de danske stadions -læs de jyske. Hvis han er god nok skal han udtages ja, men det er tankevækkende at der pludselig er bedre fly fordindelser til en lille italiensk klub end der er til Aalborg og Århus feks...
Nej det er det ikke. MO har valgt at blive boende i Belgien hvor han flyttede til i 1976 og har boet siden, bortset fra hans sæsoner Brøndby. Han er oven i købet belgisk gift, så det er vel ikke så underligt han ikke vil flytte hjem til Dk, når han er landstræner og IKKE klubtræner.
Han har en stab omkring sig, så han ikke skal flyve hjem konstant for at se SAS Liga kampe, bl.a. Peter Bonde samt andre mere eller mindre fast tilknyttede scouts/trænere. Hvor står det i "reglerne" for det at være landstræner, at man SKAL besøge alle danske stadions? Det er bare noget pis provinsklubberne fyrer af, fordi de synes det er "åh så synd for dem". Sjovt nok udtaler Lynge at han synes MO gør det fint, og selv samme Lynge udtaler at han forstår at tv-stationerne viser flere kampe med FCK og Brøndby, fordi de skal tænke på deres indtægter, hvorfor er det så ikke i orden MO prioriteter de to klubber når han er i DK, når der alt andet lige er flere landsholdkandidater hos de to klubber?
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1219:
09 Mar 2009, 12:12 »
Jeg husker en Bergvold, der sammen med Christian Traoré, trådte i karakter det forår, hvor de to på, grund af skader hos de mere rutinerede FCK'ere, fik chancen. At de så blev vraget igen til efteråret har jeg aldrig nogensinde kunnet forstå, for netop de to unge gutter var to af de vigtigste spillere i foråret, på det FCK hold der dengang vandt mesterskabet.
Har han udviklet sig yderligere siden, kan jeg absolut ikke se noget galt i at han får chancen på landsholdet (hvis han gør det).
Og så til alt "tuderiet" over at Morten Olsen ikke ser de Jyske hold, det er en gang vås, som sagt var han i Deportivo for at se AaB's kamp dernede, og mig bekendt var der ikke Danskere på det Spanske hold, så det må jo ganske givet have været AaB han var dernede for at se. Der foruden har han jo et ret godt netværk af "scouts", som han bruger til at holde et vågent øje med de Danske kampe. Det er ikke Morten Olsens arbejde at fare landet tyndt, for at trykke klubbernes sportsdirektører i hånden. Jeg synes det var på sin plads, da Lynge for et par uger siden udtalte, at Morten Olsen gør sit arbejde godt nok, for det var netop Lynges tuden i pressen, der i første omgang satte gang i kritikken af, at Olsen ikke dukkede op på de Danske stadions. Desværre kommer Lynges indrømmelse for sent, og bliver i alt for stor grad overset, til at den har nogen reel virkning.
JKJ
Gæst
«
Svar #1220:
09 Mar 2009, 12:58 »
En dansk landstræner bør fortrinsvis opholde sig i DK... For min skyld må han bo hvor han har lyst, men han skal rundt til de danske klubber og følge lidt i med hvad der sker. Også selv om han har aldrig så mange hjælpetrænere til at hjælpe sig med det. De kan give ham et indblik men de kan ikke fortælle ham hvorda de har set, medmindre de har filmet det hele og det tror jeg næppe de har.
England har ansat Capello, og han er flyttet til London. Han mener ikke at man som udenlandsk landstræner bør bo i et andet land for så kan man ikke følge med. Men MO ved måske noget Capello ikke ved?? Jeg tvivler desværre...
Derudover så han MO og Bonde været 3 gange ned i Italien for at se Bergvold. Fint nok men så burde de også komme 3 gange til de danske klubber. De nytter ikke kun at se AaB, FCM, AGF osv når de spiller i hovedstaden. Enhver med bare lidt forstand på fodbold bør vide at der er forskel på hvordan man spiller ude som hjemme, det er der i hvert fald på langt de fleste hold rundt omkring i verden.
Hvis der ikke er nogle AaB'er der er gode nok til landsholdet skal de ikke med. Men når han ikke engang gider tage op og se dem så kan jeg ikke tage ham alvorlig.
Men fedt han gider bruge masser af tid til at tage til Spanien, der er vejret jo også bedre end feks i Herning og Aalborg området!
Så ser han dem selvfølgeligt på tv, men det er altså svært at se feks Due lave et ryk på venstrekanten når Bøgelund har bolden i højre forsvars side. Det kan man jo ikke se på tv. Synes tit man hører kommentatorerne fortælle om det er synd man ikke kan se det og det...
Jeg er godt klar over han ikke kan, og det skal han heller ikke, se feks de jyske klubber hver uge... Men feks i denne weekend havde Randers besøg af FCK, AaB af FCN, FCM af BIF og i aften tager AGF imod Vejle... Pånær Vejle er der vel landsholdaktuelle spillere i resten af klubberne, hvorfor dog i alverden ikke hive en weekend ud af kalenderen for at se de kampe, de spilles jo inden for en forholdsvis kort afstand... Mellem Aalborg og Århus er der knap 100 km og det samme mellem Herning og Aalborg ca...
Men det er måske for meget forlangt af en dansk landstræner at han skal skifte fly 2 gange??
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1221:
09 Mar 2009, 13:42 »
Når en klub køber en spiller, så er det jo også på en talentspejders anbefaling, det er meget sjældent træneren selv, der tager ud for at kigge på spilleren. Når den fremgangsmåde kan bruges i klubberne, hvorfor så ikke på landsholdet?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1222:
09 Mar 2009, 14:50 »
Måske føler MO og hans team bare, at de kender de spillere der er aktuelle i SAS Ligaen godt nok, og så foretrækker man at tage tre gange til Italien for at se en spiller man hører meget lidt om. Det kan være mig der er forkert på den, men er det ikke netop der vi vil hen? Så han kender så mange spillere som muligt?
Det er altså efter min bedste overbevisning, en kedelig søgen efter undskyldninger for at brokke sig over MO der kommer på banen, når man skal kritisere at han ikke har været på SAS Liga stadions den eller anden weekend. Og han har jo ikke kun mulighed for at se en Michael Jakobsen i SAS Ligaen eller hvem det måtte være. Han har spillet utallige kampe for U21 så mon ikke han har set ham en gang eller to der, og ellers har pænt gode rapporter fra diverse U21 landsholdstrænere? Mon ikke han kender Bøgelund indgående, eftersom det var under MO han fik debut i sin tid? En Anders Due er der ingen af os der ved om har set da han spillede i Holland, det kunne jo være. Så er der vel heller ikke flere landsholdsemner i AaB? I hvert fald ikke super aktuelle, og her tæller jeg altså i Augustinussen, Risgård og Curth med, da de for mig, ikke virker til at have klassen pt.
I FCM har man Borring og Christopher Poulsen som MO begge har haft med, så dem kender han også. I AGF er der vel kun Jacob Poulsen, som har været med ligalandsholdet så også her er MO bekendt med niveauet.
Jeg har svært ved at se hvad han skulle få ud af fise rundt til diverse stadions, weekend efter weekend. Han har jo haft del fleste spillere til træning med landsholdet, enten som en decideret del af truppen, eller som "boblere" der lige skulle mærke atmosfæren og derfor har han jo et førstehåndsindtryk af de spillere der er aktuelle for landsholdet, modsat en klubtræner der kigger på emner til klubben, og som kun kan bedømme spillerne på at se kampe med dem, og derfor naturligt nok, ser flere kampe. Eller som DNE siger, sender scouts ud til flere kampe
ManUtd83
Manager
«
Svar #1223:
09 Mar 2009, 15:13 »
Citat af: DNE 09 Mar 2009, 13:42
Når en klub køber en spiller, så er det jo også på en talentspejders anbefaling, det er meget sjældent træneren selv, der tager ud for at kigge på spilleren. Når den fremgangsmåde kan bruges i klubberne, hvorfor så ikke på landsholdet?
Vil du have landstræneren til at sammensætte hold og taktik ud fra rapporter fra diverse spejdere. Det er ikke realistisk. Han skal som minimum have set spillerne på tv/dvd. Om han kommer på stadion rager mig ikke, for det er jo kun for at vise at han ser kampene - der er ikke andre fordele.
JKJ
Gæst
«
Svar #1224:
09 Mar 2009, 15:18 »
Jeg forventer skam ikke han står på de danske stadions uge efter uge, jeg forventer han er der engang imellem og også lige er en tur forbi klubberne 1-2 gange om året...
MO blev ansat af DBU i 2000, indtil 2008 havde han ikke været på Aalborg stadion en eneste gang feks... Hvordan tror i det havde lydt i England, Tyskland, Spanien, Italien osv hvis deres landstræner ikke havde været en tur forbi klubberne i hvert fald engang om året??
Imo er det helt ude i hampen at der skal gå 8 år før en landstræner besøger en klub der stort set altid har ligget i den bedre halvdel af superligaen...
Nu kan jeg godt se det ser ud som om i tror jeg gerne vil have alle disse AaB'er på. Vil da ikke græde hvis det skete men nej der skal selvfølgelig også kvalitet for at komme på holdet. Men når man ser gud og hvermand fra div bundhold og ikke spillende spillere får chancen kan man da undre sig over at et succes hold som AaB ikke har fået spillere prøvet af. Augu var med engang, korrekt han er nok ikke lige manden, men alligevel synes jeg han har samme niveau som feks TK fra FCK.
Bøgelund tror jeg kun er med fordi LJ var skadet, men nu er han jo klar igen så selv om han ikke spiller så er Bøgelund jo også væk.
MJ, vel den mand der har været mest debat om herinde vil jeg tro. Et af DK største talenter men alligevel ikke med, brækker hånden den ene gang han bliver udtaget og så er det slut... Men en Zanka der spiller mindre end MJ kommer med og det råber man ikke op om.
Due, som bliver rost på UEFA's hjemmeside og bla lå nr 2 eftergruppespillet med flest ass ert heller ikke inde i billedet. Og det til trods for at vi råber og skriger efter nye kanter til holdet...
Personligt mener jeg Bøgelund MJ og Due skal med i truppen, men det er jo ikke ensbetydende med at jeg siger de skal spille...
Men synes tit at hvis en spiller fra provinsen skal udtages er der mere debat om det end hvis en fra BIF eller FCK skal udtages, der forventes det jo bare de bliver det efter 2-3 gode kampe...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1225:
09 Mar 2009, 15:32 »
Citat af: JKJ 09 Mar 2009, 15:18
Jeg forventer skam ikke han står på de danske stadions uge efter uge, jeg forventer han er der engang imellem og også lige er en tur forbi klubberne 1-2 gange om året...
Landstrænerens job er at få landsholdet til at spille så godt som muligt, ikke at promovere klubberne, som det ind i mellem lyder som lederne tror er det virkelige formål med en landstræner og at det er den eneste årsag til at lederne vil have MO til at beøge dem.
MO blev ansat af DBU i 2000, indtil 2008 havde han ikke været på Aalborg stadion en eneste gang feks... Hvordan tror i det havde lydt i England, Tyskland, Spanien, Italien osv hvis deres landstræner ikke havde været en tur forbi klubberne i hvert fald engang om året?? Imo er det helt ude i hampen at der skal gå 8 år før en landstræner besøger en klub der stort set altid har ligget i den bedre halvdel af superligaen...
Der er stor forskel på de lande du nævner og DK. I Dk kan vi ikke vælge og vrage mellem landstrænere, det kan de i de lande, og derfor kan forbundende stille andre krav til kandidaterne. I virkeligheden er det jo DBUs valg at acceptere MO's dispositioner.
Nu kan jeg godt se det ser ud som om i tror jeg gerne vil have alle disse AaB'er på. Vil da ikke græde hvis det skete men nej der skal selvfølgelig også kvalitet for at komme på holdet. Men når man ser gud og hvermand fra div bundhold og ikke spillende spillere får chancen kan man da undre sig over at et succes hold som AaB ikke har fået spillere prøvet af. Augu var med engang, korrekt han er nok ikke lige manden, men alligevel synes jeg han har samme niveau som feks TK fra FCK.
Du kan ikke sammenligne Augu og TK fordi de er to forskellige spillertyper. Augu vil være en kandidat til Christian Poulsens plads, mens TK er kandidat til Daniel Jensen plads.
Bøgelund tror jeg kun er med fordi LJ var skadet, men nu er han jo klar igen så selv om han ikke spiller så er Bøgelund jo også væk.
MJ, vel den mand der har været mest debat om herinde vil jeg tro. Et af DK største talenter men alligevel ikke med, brækker hånden den ene gang han bliver udtaget og så er det slut... Men en Zanka der spiller mindre end MJ kommer med og det råber man ikke op om.
Due, som bliver rost på UEFA's hjemmeside og bla lå nr 2 eftergruppespillet med flest ass ert heller ikke inde i billedet. Og det til trods for at vi råber og skriger efter nye kanter til holdet...
Som der bliver nævnt herinde, kan det jo være Due ikke passer ind i systemet, kontra AaBs system hvor han passer bedre end i følge landstræneren.
Personligt mener jeg Bøgelund MJ og Due skal med i truppen, men det er jo ikke ensbetydende med at jeg siger de skal spille...
Men synes tit at hvis en spiller fra provinsen skal udtages er der mere debat om det end hvis en fra BIF eller FCK skal udtages, der forventes det jo bare de bliver det efter 2-3 gode kampe...
Vrøvl. Og det er klart der skeles mere til FCK og Brøndby i og med at dem der spiller her, er udsat for et andet pres end i AaB, OB, AGF, Vejle, Randers, FCN, FCM osv. Man er altså mere vant til at spille under pres og det kan jeg sagtens sætte mig ind i MO sætter højt på sin liste.
Når alt det her er sagt, så skal det da med, at jeg ikke altid synes MO's dispositioner er fornuftige, men derfra og så til at være så søgende efter fejl som han begår, der er altså langt. Han foretager subjektive vurderinger konstant, så selvfølgelig begår han fejl, men det er der åbenbart ikke plads til i Dk, når nu vi ligger nr. 1 på FIFAs rangliste, er forsvarende verdens- og europamestre og kan fodre svin med spillere på niveau med Michael Laudrup...
Når nej det er rigtigt, så heldigt stillede er vi jo ikke. Derimod skal der er ikke ret mange skader til, før landsholdet generelle kvalitet falder forholdsvist meget, og da niveauet i forvejen ikke er højt af den aktuelle generation af danske spillere, så har det altså stor betydning, når vi bliver så massivt ramt af skader som er blevet over de sidste to kvalifikationer.
Vi mangler også den åbenlyse afløser for Niclas Jensen på venstre back, vi har problemer med folk der ikke får spilletid osv osv.
Men okay. Det er jo nemt at spille bagklog og blive sur som var man Bamse, fordi vi ikke spiller flot og forrygende fodbold og vinder alle kampe. I det mindste forsøger MO at skabe en fodboldkultur herhjemme, hvor vi har fået ændret en masse ting i strukturen omkring ungdomsarbejde som en direkte følge af MO's indtræden som landstræner.
Mere lej og mindre fokus på resultater for de små årgange. Mere fokus på det tekniske niveau, mindre på det fysiske osv osv.
Så jeg har svært ved at se hvem der kan have gjort det bedre end MO. Dermed også sagt, at jeg ser da med spænding på hvem der skal afløse ham efter VM. Det bliver da spændende at se om der kan komme andre nye impulser, helt sikkert.
JKJ
Gæst
«
Svar #1226:
09 Mar 2009, 15:52 »
Jeg kan så ikke se hvorfor der er mere pres på FCK og BIF i forhold til feks AaB, OB og FCM... De 2 kbh klubber har ikke eneret til de store opgør og det at spille europæisk mere, der er altså andre klubber der har det niveau som de har...
Jeg mener heller ikke han skal promovere dem, men hvis han vil have dem til at spille på HANS måde er det mindste man kan gøre da lige at komme fordi engang imellem, 1-2 gange om året, mere behøver han ikke imo... Hvis du som en enhed skal have det hele til at fungere bør lederen nu engang kigge fordi engang imellem for motivationen skyld...
Om så man er træner i Andorra eller Congo bør man være tilstede engang imellem, ikke kun når der er landskamp . Hvis han ikke magter dette må man jo spørge om DK ikke er blevet for lille til MO når vi ikke er gode nok til hans besøg...
Due er netop oplagt til systemmet. AaB har haft stor succes med 4-5-1 og når de så vender spillet er det en 4-3-3, mig bekendt er det det samme som landsholdet spiller
MJ, der var han igen, spiller nu fast venstreback i AaB, han har alderen, han har rutinen og han har figterviljen, han vil ikke tabe en bold... Det er msåek også den ulempe han har, det giver lidt for mange gulekort, men det kommer vel med alderen. Hvorfor ikke give ham chancen?? Istedet for vi skifter back stort set hver kamp så find da en fast så man kan få spillet et forsvar sammen...
Og det behøver ikke være MJ, men find nu de 4 der skal spille sammen og få dem sammespillet feks mod de 2 "lette" modstandere vi løber ind i de næste par gange...
Jeg vil lige skynde mig at beklage hvis dette indlæg er lidt forvirende, men er på job så det er lidt svært at følge med i det hele
JKJ
Gæst
«
Svar #1227:
09 Mar 2009, 16:41 »
Jaja jeg ved godt linket er til indkast.dk inden man brokker sig over det
Har altid godt kunne lide Holmstrøm, selv da han var i FCK men her rammer han da hovedet på sømmet om noget... MO vil ikke udtage folk der spiller mandagskampen hvor FCM og AaB mødes. Problemet for MO er bare at han ikke er berettet til at have dem under hans kommando før om tirsdagen
Desuden synes jeg også de sidste 3 linier i linket er ganske godt rammende
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=50914
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1228:
09 Mar 2009, 17:28 »
Citat af: JKJ 09 Mar 2009, 15:52
Jeg kan så ikke se hvorfor der er mere pres på FCK og BIF i forhold til feks AaB, OB og FCM... De 2 kbh klubber har ikke eneret til de store opgør og det at spille europæisk mere, der er altså andre klubber der har det niveau som de har...
Beklager, men jeg er nødt til at svare med "What!?". Kræver Lynge det danske mesterskabn hvert år? Hvem har de højeste tilskuersnit? Hvem har flest penge i ryggen? Jeg tror vi alle kender svarene på de tre spørgsmål
Jeg mener heller ikke han skal promovere dem, men hvis han vil have dem til at spille på HANS måde er det mindste man kan gøre da lige at komme fordi engang imellem, 1-2 gange om året, mere behøver han ikke imo... Hvis du som en enhed skal have det hele til at fungere bør lederen nu engang kigge fordi engang imellem for motivationen skyld...
Hvis spillerne ikke kan motivere sig til landsholdet, bare fordi landstræneren aldrig kigger forbi, er de forkælede og uforskammede for nu at sige det på godt dansk. Så kan de simpelthen lade være
Hvis deres ego byder dem at blive fornærmet over det, og deres motivation mangler som følge deraf, er de ikke landsholdsmateriale imo.
Om så man er træner i Andorra eller Congo bør man være tilstede engang imellem, ikke kun når der er landskamp . Hvis han ikke magter dette må man jo spørge om DK ikke er blevet for lille til MO når vi ikke er gode nok til hans besøg...
Eller man kunne spørge om det modsatte? Er Dk blevet for store til at have en træner af så god kvalitet rendende, så man ikke kan se bort fra nogle principper?
Due er netop oplagt til systemmet. AaB har haft stor succes med 4-5-1 og når de så vender spillet er det en 4-3-3, mig bekendt er det det samme som landsholdet spiller
Det er muligt jeg tager fejl, og det er muligt MO også gør det, men skal han slagtes for at tage fejl? Det er jo der foregår pt. Det ender jo med, at vi får afslag fra gode trænere, fordi de hører fra tidligere landstrænere, at pressen og især fans har fuldstændigt urealistiske forventninger til landsholdet og træneren
MJ, der var han igen, spiller nu fast venstreback i AaB, han har alderen, han har rutinen og han har figterviljen, han vil ikke tabe en bold... Det er msåek også den ulempe han har, det giver lidt for mange gulekort, men det kommer vel med alderen. Hvorfor ikke give ham chancen?? Istedet for vi skifter back stort set hver kamp så find da en fast så man kan få spillet et forsvar sammen...
Og det behøver ikke være MJ, men find nu de 4 der skal spille sammen og få dem sammespillet feks mod de 2 "lette" modstandere vi løber ind i de næste par gange...
Og du tror ikke MO går efter at få sammenspillet forsvaret? Det er jo netop det han prøver på, ved ikke at udtage 117 forskellige spillere hele tiden
Jeg vil som sagt gerne se Due, Jakobsen og hvad de andre potentielle emner kunne hedde, på landsholdet, men er tiden til det? Der kommer en ny landstræner i 2010, så kan dem der brokkede sig over MO, jo forsætte med at brokke sig over den nye landstræner fordi han måske også vil forsætte med at vælge de lidt mere sikre kort, selvom de ikke for spilletid hele tiden, og sådan kan vi blive ved
Mht. hr. Holmstrøm, så er problemet med ham, at han er så satans bagklog. Jeg kan såmen også godt lide at høre på ham fra tid til anden, men hvor stor succes var det liiiige han havde på trænerbænken i FCK? Nej, han egner sig bedre på de bonede gulve, hvor man også kan fortælle lidt om "de gamle dage"
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1229:
09 Mar 2009, 17:31 »
Citat af: JKJ 09 Mar 2009, 16:41
Har altid godt kunne lide Holmstrøm, selv da han var i FCK men her rammer han da hovedet på sømmet om noget... MO vil ikke udtage folk der spiller mandagskampen hvor FCM og AaB mødes. Problemet for MO er bare at han ikke er berettet til at have dem under hans kommando før om tirsdagen
Det er selvfølgelig reglerne, men derfor er der åbenbart en del af spillerne der ankommer mandag allerede, så derfor ville det jo være optimalt at alle gjorde det ikke sandt?
Men i dag handler 99% af fodbolden om klubberne. Lynge har ret når han siger, at landsholdet og derfor også MO, får gavn af de tv-penge en mandagskamp kan give, men synergien går for søren også den anden vej. Har landsholdet succes, stiger interessen for fodbold i DK, dermed kommer der flere tilskuere til klubfodbolden = flere penge i Lynges kasse
Sider:
1
...
80
81
[
82
]
83
84
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »