home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 275972 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #180: 06 Feb 2008, 19:12 »

Jeg tror på at DK vinder med 3-0  Cool og så falder U. Laur og smader sit knæ  Thumbs Up
Arhhh tror mere på 3-1... Han når lige at score selvmål før han får smadret knæet Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #181: 06 Feb 2008, 19:18 »

Hvad forventer i at kampen i aften, og af det hold Morten Olsen stiller med ? Jeg håber på personligt på 11 engagerede spillere, poleret spil og gode præstationer af de unge og nye på landsholdet. Jeg bliver meget skuffet, hvis det ikke bliver til en sejr i aften, og det tror jeg da også på, men mon ikke William Kvist fucker op i det i defensiven Peace ?

Jeg skal/gider ikke se kampen... det er imo den mest ligegyldige kamp vi har spillet i mange mange år... MO har jo desuden udtaltat der skulle eksperimenteres i de første kampe i år, 3 stk, men igen har han ikke holdt ord, der er ikke meget nyt i det hold han har udtaget i hvert fald  og de nye der er med får ikke chancen fra start alligevel, først når der skal skiftes ud i vildskab i løbet af kampen...

Så nej, gider ikke spilde min tid på kampen...

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #182: 06 Feb 2008, 19:33 »

Arhhh tror mere på 3-1... Han når lige at score selvmål før han får smadret knæet Thumbs Up

Jaja bare de vinder med 2  crazy Og så bliver Laur nød til og stoppe sin karriere (staveplade) ...

Evil Empire
Gæst

« Svar #183: 06 Feb 2008, 20:13 »

Jeg tror nu på uafgjort. 1-1 eller 0-0.

Disse venskabskampe - især dem imod uinspirerende modstandere, som Slovenien - plejer ikke at blive de vilde målfester!
Og lidt skuffende start-11´er. Ikke noget nyt under solen, dér.

Evil Empire
Gæst

« Svar #184: 06 Feb 2008, 20:42 »

1-1 efter 42 min.

Først 0-1 ved Jon Dahl på det tyndeste straffespark nogensinde, og sidenhen udligning på et forsvarskoks igangsat af Krøldrup!

Slut nu, så jeg kan vinde penge og FM-cash! Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #185: 06 Feb 2008, 20:48 »

Hvad forventer i at kampen i aften, og af det hold Morten Olsen stiller med ? Jeg håber på personligt på 11 engagerede spillere, poleret spil og gode præstationer af de unge og nye på landsholdet. Jeg bliver meget skuffet, hvis det ikke bliver til en sejr i aften, og det tror jeg da også på, men mon ikke William Kvist fucker op i det i defensiven Peace ?

Nej? Han er en ekstremt sikekr spiller. Det er flot så sikker han er på HB, selvom han er CM normalt.

verdenskrig
Manager

« Svar #186: 06 Feb 2008, 20:52 »

Nej? Han er en ekstremt sikekr spiller. Det er flot så sikker han er på HB, selvom han er CM normalt.
Syntes tilgængæld hans pasningsspil har lignet noget fra serie 5 Ubeslutsom

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #187: 06 Feb 2008, 21:04 »

Syntes tilgængæld hans pasningsspil har lignet noget fra serie 5 Ubeslutsom

Han spiller jo osse for FCK ... Man kan jo ik forvente mere  crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #188: 06 Feb 2008, 21:53 »

Næ egentlig underligt at der er så mange fck'ere på landsholdet... Lange bolde ingår så vidt jeg ved ikke i olsens system Grin crazy Wink

Cool

Zinck82
Juniorspiller
**

« Svar #189: 06 Feb 2008, 22:47 »

Jamen synes da du skal sende et brev med alle de gode spillere fra fyn som du vil have på landsholdet, for der må da være en KÆMPE flok når du udtrykker det således  Huh

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

Red love
Gæst

« Svar #190: 06 Feb 2008, 22:56 »

Kunne sige rigtig meget skidt om det her hold og den usle kamp de leverer igen igen, men vil nøjes med at undre mig over hvad helvede Thomas Rasmussen da laver på vores landshold...? Helt håbløst, så kunne man ligeså godt udtage Peter Foldgast og lade ham dække den venstre back..

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #191: 06 Feb 2008, 22:59 »

Jamen synes da du skal sende et brev med alle de gode spillere fra fyn som du vil have på landsholdet, for der må da være en KÆMPE flok når du udtrykker det således  Huh

Det er mere Morten Olsen , som jeg vil kritisere pga han altid vælge spillerne fra FCK ...  Rullende Øjne

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #192: 06 Feb 2008, 23:00 »

Kunne sige rigtig meget skidt om det her hold og den usle kamp de leverer igen igen, men vil nøjes med at undre mig over hvad helvede Thomas Rasmussen da laver på vores landshold...? Helt håbløst, så kunne man ligeså godt udtage Peter Foldgast og lade ham dække den venstre back..

Morten Olsen i en nødeskal  crazy

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #193: 06 Feb 2008, 23:08 »

Det er mere Morten Olsen , som jeg vil kritisere pga han altid vælge spillerne fra FCK ...  Rullende Øjne

Ja han burde tage nogle flere fra Viborg.

verdenskrig
Manager

« Svar #194: 07 Feb 2008, 08:34 »

Ja vi vil jo hellere have Niclas Jensen ikke... Kom nu ind i kampen, Thomas R gjorde det godt og stabil i går... Hvem ´vil du måske hellere have...

Magen til useriøsitet skal man da lede længe efter Shockeret

Cool

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010