home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 257473 gange)
Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #15: 23 Maj 2007, 14:47 »

Ganske kort: Der er milevid forskel på Bendtner og Duncan - i Bendtners favør.
Logged


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #16: 23 Maj 2007, 14:52 »

Ganske kort: Der er milevid forskel på Bendtner og Duncan - i Bendtners favør.

Fuldtændig enig Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #17: 23 Maj 2007, 14:57 »

Ganske kort: Der er milevid forskel på Bendtner og Duncan - i Bendtners favør.

Ja ja - det er jo også derfor Bendtner spiller i Arsenal og Duncan I Brøndby Wink
Men jeg glæder mig til at se Duncan i aktion på landsholdet.
jeg har hele tiden råbt op om (tror ikke Morten Olsen har hørt mig) at vi skal spille 4-4-2...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #18: 23 Maj 2007, 14:57 »

Ganske kort: Der er milevid forskel på Bendtner og Duncan - i Bendtners favør.

Men alligevel er der ingen af dem, der har fortjent en plads på det danske landshold...
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #19: 23 Maj 2007, 14:58 »

Ja, vel sker der noget nyt, men noget jeg tror Hr. Olsen aldrig ændrer er at vi kun spiller med en decideret angriber Græder KOM NU MED NOGET FORNYELSE! Synes det alt for tit bare går op i lange bolde op til frontmanden.
Min idealopstilling ville se således ud:

Nicklas Bendtner
Jon Dahl Tomasson

Thomas Kahlenberg
Martin Jørgensen                                        Dennis Rommedahl
Christian Poulsen

Lars Jacobsen          Daniel Agger          Martin Laursen          Kasper Bøgelund

Thomas Sørensen


Begrundelser for valg:
Angrebet: Jon Dahl ville få sin yndlingsplads som den kreative del af angrebet, mens Bendtner ville få rollen som boksspiller, hvor han trives bedst.
Midtbanen: Kahlenberg på den position jeg mener han spiller bedst: Som offensiv kreatør på midten og ikke på kanten. Rommedahl kan måske diskuteres, da Grønkjær gør det godt for tiden. Christian Poulsen er næsten en selvfølge på den defensive midt Smiley
Forsvaret: Jeg mener slet ikke Niclas Jensen har landsholdsklassen. Derfor synes jeg man bør prøve en anden spiller på venstre back. Om Lars Jacobsen er den rigtige løsning ved jeg ikke, men det er et forsøg værdigt. I midterforsvaret vil mange nok mene Gravgaard istedet for Laursen, men jeg har altid syntes at Laursen er en klasseforsvarer - faktisk på niveau med Agger. Tror han er mere stabil end Gravgaard, der ikke helt har samme internationale rutine. På højrebacken har jeg valgt Bøgelund fordi han ganske enkelt har gjort det fantastisk i Gladbach og også har været god på landsholdet når han har været udtaget - en bedre spiller end Lars Jacobsen? Ja, uden tvivl.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #20: 23 Maj 2007, 15:07 »


Det er da det jeg bygger min mening på, han er da en utrolig ringe spiller mildt sagt.

Det der kan jeg ikke andet end at grine af!
Logged


zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #21: 24 Maj 2007, 15:59 »

Det der kan jeg ikke andet end at grine af!

Nej men det er måske fordi du er brøndby fan? SAS-liga og landshold er to forskellige ting, så bare fordi man scorer mål i SAS-ligaen er man ikke berettiget til en plads på landsholdet. Steffen Højer fik da ikke mange landskampe da han var topscorer for år tilbage!
Logged

Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #22: 24 Maj 2007, 16:09 »

Rolig da.
Duncan er inde i en god stime af kampe og han spiller da utrolig godt.
Hvem mener du at Morten Olsen skulle vælge istedet for Huh
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #23: 24 Maj 2007, 16:14 »

Jeg vil mene at Duncan har gjordt sig fortjent til landsholdet, når sådan en som nordstrand har været udvalgt,... Ved også godt at det er nogle meget mere betydningsfulde kampe vi skal spille Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Hado
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #24: 24 Maj 2007, 16:43 »

Rolig da.
Duncan er inde i en god stime af kampe og han spiller da utrolig godt.
Hvem mener du at Morten Olsen skulle vælge istedet for Huh

Det kan næsten være ligemeget. For når Morten er nødt til at udtage angribere som Dennis Sørensen, Morten Nordstrand eller Duncan, fortæller det jo bare om kvaliteten på vores landshold. - Det er meget trist.
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #25: 24 Maj 2007, 16:49 »

Ja, vel sker der noget nyt, men noget jeg tror Hr. Olsen aldrig ændrer er at vi kun spiller med en decideret angriber Græder KOM NU MED NOGET FORNYELSE! Synes det alt for tit bare går op i lange bolde op til frontmanden.
Min idealopstilling ville se således ud:

Nicklas Bendtner
Jon Dahl Tomasson

Thomas Kahlenberg
Martin Jørgensen                                        Dennis Rommedahl
Christian Poulsen

Lars Jacobsen          Daniel Agger          Martin Laursen          Kasper Bøgelund

Thomas Sørensen


Begrundelser for valg:
Angrebet: Jon Dahl ville få sin yndlingsplads som den kreative del af angrebet, mens Bendtner ville få rollen som boksspiller, hvor han trives bedst.
Midtbanen: Kahlenberg på den position jeg mener han spiller bedst: Som offensiv kreatør på midten og ikke på kanten. Rommedahl kan måske diskuteres, da Grønkjær gør det godt for tiden. Christian Poulsen er næsten en selvfølge på den defensive midt Smiley
Forsvaret: Jeg mener slet ikke Niclas Jensen har landsholdsklassen. Derfor synes jeg man bør prøve en anden spiller på venstre back. Om Lars Jacobsen er den rigtige løsning ved jeg ikke, men det er et forsøg værdigt. I midterforsvaret vil mange nok mene Gravgaard istedet for Laursen, men jeg har altid syntes at Laursen er en klasseforsvarer - faktisk på niveau med Agger. Tror han er mere stabil end Gravgaard, der ikke helt har samme internationale rutine. På højrebacken har jeg valgt Bøgelund fordi han ganske enkelt har gjort det fantastisk i Gladbach og også har været god på landsholdet når han har været udtaget - en bedre spiller end Lars Jacobsen? Ja, uden tvivl.

Jeg vil tro at grønkjær tager rommedahls plads... måske evt kahlenberg
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Hado
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #26: 24 Maj 2007, 16:55 »

@Cube: Laursen? Klasseforsvar? Har du tabt sutten? - Laursen har på ingen måde defensive kvaliteter som Agger har. Han har muligvis mere rutine. Og mere stabil end Gravgaard? Laursen er jo konstant skadet.
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #27: 24 Maj 2007, 17:00 »

Men så Leon ned ved siden af Agger og Lars Jacobsen er altså bedst på højre back.. Desuden sagde Morten Olsen for et par uger siden at han havde tænkt sig at bruge Martin Jørgensen på venstre back!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #28: 24 Maj 2007, 17:47 »

@Cube: Laursen? Klasseforsvar? Har du tabt sutten? - Laursen har på ingen måde defensive kvaliteter som Agger har. Han har muligvis mere rutine. Og mere stabil end Gravgaard? Laursen er jo konstant skadet.

Hov hov, tal ordentligt. Min pointe er, at hvis Laursen kommer ind i en periode, hvor han ikke bliver skadet, er han et niveau over Gravgaard. Nu skal du huske på, at vi snakker om en forsvarer, der har været en af de vigtigste spillere i Danmarks startopstilling, har spillet i Milan og har gjort det fantastisk i de sidste kampe for Aston Villa. Det ville nok være satset at lave en udskiftning i forsvaret til Sverige kampen, men på sigt håber jeg meget på, vi får Laursen at se igen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

AldiAllan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #29: 24 Maj 2007, 22:22 »

Hvorfor ikke Nordstrand istedet for Duncan..?
Logged



Sider: 1 [2] 3 4 ... 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010