home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 257502 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #30: 24 Maj 2007, 22:24 »

Fordi Duncan passer langt bedre ind i spillestilen end Nordstrand.
Logged

AGF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #31: 24 Maj 2007, 22:25 »

Hvorfor ikke Nordstrand istedet for Duncan..?

Fordi Duncan er bedre og samtidig inde i en god stime!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #32: 25 Maj 2007, 01:22 »

Mener også Nordstrand er stærkt overvurderet. Vel har han scoret mange mål i SAS Ligaen, men han mangler altså meget - både rutine og fysik - for at være fast inventar på det danske A landshold.

Om Duncan mener jeg slet ikke, han burde være udtaget. Synes det er sørgeligt at en sådan spiller kan blive udtaget. Igen - vel har han gjort det godt i SAS Ligaen, men det siger altså ikke så meget. Synes det er et lavpunkt for det danske landshold.

Btw. er Søren Larsen skadet?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

AldiAllan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #33: 25 Maj 2007, 09:31 »

Fordi Duncan er bedre og samtidig inde i en god stime!
Og Nordstrand er ikke i en god stime..? crazy
Vil da mene han er klart i en bedre stime end Duncan, jo Duncan laver et par mål af og til, men Nordstrand rammer altså kassen hver kamp.. Det har han gjort over en længere periode end Duncan..
Logged



ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #34: 25 Maj 2007, 09:51 »

Jeg tror ikke SL er blevet udtaget fordi han er lidt småskadet eller også er han bare ikke i form.
Og til alle jer der foretrækker Nordstrand fremfor Duncan: Vi har allerede den type angriber på landsholdet som Nordstrand er, nemlig Bendtner. Hvorimod i Søren Larsens fravær at vi mangler den type angriber der er stor fysisk, god i hovedspillet, som kan gå ind og vinde de kampe og flække bolden videre til evt. en Tomasson eller en hurtigløber. Derfor er det at Duncan højst sandsynligt er blevet valgt fremfor Nordstrand.
Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #35: 03 Jun 2007, 11:16 »

Fuck Poulsen og ham den anden idiot, hvad fanden har de gang i Sur Jeg kan tilgive dig Poulsen, men ikke ham svinet, du har kostet Danmark stor skade din idiot Sur
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

DelPiero
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #36: 03 Jun 2007, 11:31 »

Jeg tror ikke SL er blevet udtaget fordi han er lidt småskadet eller også er han bare ikke i form.
Og til alle jer der foretrækker Nordstrand fremfor Duncan: Vi har allerede den type angriber på landsholdet som Nordstrand er, nemlig Bendtner. Hvorimod i Søren Larsens fravær at vi mangler den type angriber der er stor fysisk, god i hovedspillet, som kan gå ind og vinde de kampe og flække bolden videre til evt. en Tomasson eller en hurtigløber. Derfor er det at Duncan højst sandsynligt er blevet valgt fremfor Nordstrand.

Har du nogensinde set fodbold? Bendtner er da hundrede gange mere fysisk stærk end Nordstrand, og han lægger da heller ikke specielt langt fra Larsen når det gælder om at komme op og få headet bolden ned til en fremadstomende midtbanespiller.

Btw. er Søren Larsen skadet?

Det kan du bide spids på.
Logged

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #37: 03 Jun 2007, 11:41 »

Fuck noget lort.. Ham svinet der løb ind på banen skulle sendes ud af Danmark. Og det kan ikke gå hurtigt nok...
Logged

Arsenal!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #38: 03 Jun 2007, 11:51 »

Ja, vel sker der noget nyt, men noget jeg tror Hr. Olsen aldrig ændrer er at vi kun spiller med en decideret angriber Græder KOM NU MED NOGET FORNYELSE! Synes det alt for tit bare går op i lange bolde op til frontmanden.
Min idealopstilling ville se således ud:

Nicklas Bendtner
Jon Dahl Tomasson

Thomas Kahlenberg
Martin Jørgensen                                        Dennis Rommedahl
Christian Poulsen

Lars Jacobsen          Daniel Agger          Martin Laursen          Kasper Bøgelund

Thomas Sørensen


Begrundelser for valg:
Angrebet: Jon Dahl ville få sin yndlingsplads som den kreative del af angrebet, mens Bendtner ville få rollen som boksspiller, hvor han trives bedst.
Midtbanen: Kahlenberg på den position jeg mener han spiller bedst: Som offensiv kreatør på midten og ikke på kanten. Rommedahl kan måske diskuteres, da Grønkjær gør det godt for tiden. Christian Poulsen er næsten en selvfølge på den defensive midt Smiley
Forsvaret: Jeg mener slet ikke Niclas Jensen har landsholdsklassen. Derfor synes jeg man bør prøve en anden spiller på venstre back. Om Lars Jacobsen er den rigtige løsning ved jeg ikke, men det er et forsøg værdigt. I midterforsvaret vil mange nok mene Gravgaard istedet for Laursen, men jeg har altid syntes at Laursen er en klasseforsvarer - faktisk på niveau med Agger. Tror han er mere stabil end Gravgaard, der ikke helt har samme internationale rutine. På højrebacken har jeg valgt Bøgelund fordi han ganske enkelt har gjort det fantastisk i Gladbach og også har været god på landsholdet når han har været udtaget - en bedre spiller end Lars Jacobsen? Ja, uden tvivl.

jep Landsholdet trænger til fornyelse især på det taktiske plan - den måde der spilles på nu er alt alt for nem at gennemskue - der spilles alt for meget på tværs og der spilles ikke direkte nok - udoverdet så er vores spillere for ringe til at lave tempo skift - spillet bliver alt for let at læse....... Morten Olsen er ikke den rigtige mand som træner og nej heller ikke Laudrup...... håber at Olsen trækker sig når vi endnu en gang misser en slutrunde.
Logged

YNWA

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #39: 06 Jun 2007, 20:49 »

Hvad mener i om dagens kamp Huh
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #40: 06 Jun 2007, 20:55 »

Sikker sejr til os! Opstemt

'Rombollen' ftw! Thumbs Up

Måske man skulle have oddset mere end 3-1?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #41: 06 Jun 2007, 21:15 »

Sidder og krydser fingre for mit odds 5-0 til danmark til odds 33 Opstemt
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #42: 06 Jun 2007, 21:21 »

Sidder og krydser fingre for mit odds 5-0 til danmark til odds 33 Opstemt


Sygt nok du tør Opstemt
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #43: 06 Jun 2007, 21:26 »

Sidder og krydser fingre for mit odds 5-0 til danmark til odds 33 Opstemt

Det skulle du have spillet på Sverige. De fører vist 4-0 nu Ubeslutsom
Logged

Desler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #44: 06 Jun 2007, 21:26 »

Ja, jeg er lidt optimistisk i dag.. regner med at danmark vil bevise fodbold danmark hvad de står for.. en 5-0 sejr skulle kunne gøre det
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010