home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 257374 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Det Danske Landshold
« : 22 Maj 2007, 17:01 »

Så skete der sQ noget jeg kunne lide på det danske landshold, Morten "Duncan" Rasmussen udtaget, det er jeg sQ glad for at høre.

Jeg tror måske han er det friske pust der kan sikre landsholdet en ny dimension i angrebet.

Nu bliver det bare spændene at se om de kommer til EM alt andet ville da være kanon skuffelse
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 10:24 af Gosu_power » Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

7500-Lykke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1: 22 Maj 2007, 17:29 »

Så skete der sQ noget jeg kunne lide på det danske landshold, Morten "Duncan" Rasmussen udtaget, det er jeg sQ glad for at høre.

Jeg tror måske han er det friske pust der kan sikre landsholdet en ny dimension i angrebet.

Nu bliver det bare spændene at se om de kommer til EM alt andet ville da være kanon skuffelse

Jep. Dejligt at der kommer flere spillere fra sas-ligaen med. og så gør det slet ikke noget at det er en brøndbyspiller Opstemt haha

Jaa, men nu skal vi lige vinde også sverige først jo Wink
Logged

Hvorfor tage din mor, når jeg kan få din mormor?

AldiAllan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #2: 22 Maj 2007, 17:31 »

Bliver spændende at se om Prica også bomber mod Danmark..?
Logged



Soccerpop
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #3: 22 Maj 2007, 17:36 »

Uha hvor jeg glæder mig til at jeg skal ind og se Danmark tæve Sverige Opstemt
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #4: 22 Maj 2007, 17:59 »

Daniel Agger, Christian Poulsen, Thomas Khalenberg og Nicklas Bendtner skal føre os til EM Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #5: 22 Maj 2007, 20:50 »

Bliver spændende at se om Prica også bomber mod Danmark..?

Tror du ikke, at han også bliver skadet inden? Grin

Anyways, fantatisk at Duncan bliver udtaget efter et kanont forår. Jeg håber sgu, at han kommer til at bombe svenskerne og letterne sønder og sammen Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #6: 22 Maj 2007, 20:52 »

Det kunne være sejt hvis man også kunne oddse sine fm-balance point på Danmark-Sverige,

lige som CL Finalen
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Hado
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #7: 22 Maj 2007, 20:57 »

Så skete der sQ noget jeg kunne lide på det danske landshold, Morten "Duncan" Rasmussen udtaget, det er jeg sQ glad for at høre.

Jeg tror måske han er det friske pust der kan sikre landsholdet en ny dimension i angrebet.

Nu bliver det bare spændene at se om de kommer til EM alt andet ville da være kanon skuffelse

Det er stadig en svært pulje vi er i. Der er to hold hvor det ene er væsentligt stærkere og et landshold, som i mine øjne på papiret ser lidt bedre ud end os. Men jeg tror på vi kan kvalificere os til EM. Vi har et okay landshold (selvom vores landshold har set meget bedre tider). Med dygtighed og lidt held så kommer vi til EM. Jeg tror bare vi skal regne med nok at komme til at spille playoff måske. Men jeg tror på en sejr hjemme over Sverige, det er klart en nøgle kamp. Så Sverige på udebane kan vi godt klare os med uafgjort (dog mener jeg stadig vi skal gå efter sejren selvfølgelg) og så hjemmekampen mod Spanien, som bliver den endelige nøglekamp, som vi 110 % næsten er nødt til at vinde, hvilket heller ikke er urealistisk.
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #8: 22 Maj 2007, 21:23 »

Hmm Morten "Duncan" blev udtaget idag, det siger da bare noget om kvaliteten på det danske landshold
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #9: 22 Maj 2007, 21:41 »

Hmm Morten "Duncan" blev udtaget idag, det siger da bare noget om kvaliteten på det danske landshold


Ja desværre. Duncan har gjort det udmærket her i foråret og fået scoret en del mål, men vores landshold er ikke det bedste, men vores chancer i kvallen er ikke urealistiske.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #10: 22 Maj 2007, 21:58 »

Hmm Morten "Duncan" blev udtaget idag, det siger da bare noget om kvaliteten på det danske landshold

Hvaaa', har du set SAS ligaen på det seneste? Huh

Det er da kun indlysende at han skal have chancen, efter det spil han har leveret på det seneste! Om ikke andet, alle de mål han har scoret!
Logged


Hado
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #11: 22 Maj 2007, 22:01 »

Hvaaa', har du set SAS ligaen på det seneste? Huh

Det er da kun indlysende at han skal have chancen, efter det spil han har leveret på det seneste! Om ikke andet, alle de mål han har scoret!

Morten er jo også nødt til at prøve noget. For skarpe angribere mangler vi på landsholdet. Så må vi håbe på Duncan slår til.
Bendtner scorer jo kun når det er træningskamp.
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #12: 23 Maj 2007, 14:13 »

Hvaaa', har du set SAS ligaen på det seneste? Huh

Det er da kun indlysende at han skal have chancen, efter det spil han har leveret på det seneste! Om ikke andet, alle de mål han har scoret!


Det er da det jeg bygger min mening på, han er da en utrolig ringe spiller mildt sagt.
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #13: 23 Maj 2007, 14:24 »


Det er da det jeg bygger min mening på, han er da en utrolig ringe spiller mildt sagt.

Det er han da slet ikke, han har spillet et fantastisk forår scoret masser af mål, og jeg er sikker på at han har klassen til det danske landshold
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #14: 23 Maj 2007, 14:40 »

Det er han da slet ikke, han har spillet et fantastisk forår scoret masser af mål, og jeg er sikker på at han har klassen til det danske landshold

Han får alt for mange latterlige advarsler for sindssyge tacklinger eller høje albuer.

Jeg synes ikke, at han er god nok til at være en fast del af landsholdet. Han skal selvfølgelig have chancen pga. de mange mål, han har scoret i foråret og jeg håber virkelig, at jeg tager fejl og at han bliver den angriber, vi mangler på landsholdet Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010