home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 257506 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3240: 11 Okt 2016, 22:42 »

Utroligt at DK på trods af de elendige præstationer stadig kun er 2 point fra en andenplads...
Skal vi til VM, er der ikke råd til flere pointtab.
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3241: 12 Okt 2016, 06:41 »

Jeg forstår mere og mere, hvorfor MO nærmest sværgede til Bendtner, trods dennes altid manglende spilletid på klubplan. DKs angribere er ganske enkelt uden individuel klasse.

Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3242: 12 Okt 2016, 08:26 »

Der var så mange ting galt med spillet i den kamp:
1. ingen kreativitet
2. Vores absolut bedste spiller (målt på personlig succes på klubplan) kunne ikke sparke ét hjørnespark forbi forreste mand!
3. Ingen af angriberne kunne ramme andet end målmanden eller forbi mål (Cornelius fyldte mere, men lige lidt hjalp det) - Meget kan man sige men Bendtner havde været mere skarp at have selvom han bare sidder på bænken på klubplan (har han jo bevist flere gange)
4. Når backs og kanter kom til indlæg var det uden kvalitet og oftest ud over baglinjen
5. Højbjerg virkede usikker og ude af position - fejlkastet til DEN position. Han er stadig en god spiller, men bliver brugt forkert efter min mening.
6. For nemt for enkelte modspillere at komme fri af opdækning
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3243: 26 Okt 2016, 22:07 »

 Forlegen ja det virker som om at vi fortsætter den kedelige tendens med at kun score på 1 ud af 20 muligheder og ændres det ikke så vinder vi ikke mange kampe i de kommende år.

Jeg mener stadig vi har håb - Dollberg viser sit talent i det hollandske og Nicolai Jørgensen fortsætter det gode spil i Feyenoord.

Det er ærgeligt at Viktor Fischer ikke spiller fast i PL han minder mig mere og mere om endnu et talent som aldrig bliver helt forløst.

Bendtner er nu skadet igen og IMO så skal han ikke på landsholdet igen førend at han har vist stabilitet over mere end 10 kampe i træk.

Når jeg ser tilbage på de sidste kampe så ser jeg et hold som ikke virker til at være i Flow og jeg kunne godt tænke mig at vide om kemien mellem træner teamet og spillerne er tilstede - hvis den ikke r det så bliver det kun værre fra nu af Peace
Logged

YNWA

Toby09s
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3244: 01 Nov 2016, 16:21 »

Hej venner!

Jeg vil benytte mig af denne glimrende tråd til at reklamere for vores - tre studerendes - podcast om fodboldlandsholdet. En podcast, der hedder Åges Øjne (https://twitter.com/AagesOejne) / https://www.facebook.com/AagesOejne/

Indrømmet, fodboldområdet er et relativt overfyldt sted at betræde i podcastland, men jeg synes sgu, vi har noget at byde på. Vi har en målsætning om i hovedreglen at lave kortere og lidt mere livlige fodboldpodcasts, end hvad markedet ellers tilbyder.

Vi har indtil videre udgivet 6 podcast. Lars Olsen har blandt andet været  i studiet af to omgange, for at snakke om EM-triumfen i '92 og for at snakke om det at være landstræner på Færøerne.

Mandag udgav vi den nyeste podcast hvor Thomas Delaney, sammen med panelet i studiet, fordøjer de skuffende resultater mod Polen og Montenegro.

Vi er relativt nystartede og derfor begrænset erfaring med teknikken og den journalistiske fremstilling, så vi modtager hjertens gerne konstruktiv kritik. I skyder bare løs!

https://soundcloud.com/user-215411801/i-udbrud-og-med-thomas-delaney

https://soundcloud.com/user-215411801/ages-ojne-faerosk-fodbold-turretur-1

God fornøjelse og på forhånd tak for hjælpen!
Logged

23 år og Ha(kom.) studerende på CBS. Interesseret i sport og sjov. Medstifter af podcasten Åges Øjne. En tilbagevendende podcast om og for landsholdet.

Findes på Facebook og Twitter under navnet "Åges Øjne"

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3245: 14 Nov 2017, 22:51 »

 Opstemt Thumbs Up

Fantastisk forvandling - vi er med til VM

Sisto og Eriksen er magiske og de kommer til at funkle når vi kommer til sommeren 2018 - svært at bevare pessimismen.

Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3246: 02 Jun 2018, 10:30 »

 Opstemt VM tiden nærmer sig - jeg håber det bliver en slutrunde med positivt fodbold og ikke en den "fesen" omgang som de sidste slutrunder har været.

Vores Norske Boss, Hareide, har vist karakter ved at luge ud i brutto truppen og har sat Højbjerg og Durmisi helt af... det er modigt IMO.

Jeg håber Hareide fortsætter med at være modig så han ikke udtager en småskadet Bendtner, Bjelland og Corneliussen den dødvægt har vi ikke brug for og slet ikke når vi har raske alternativer i bruttotruppen.

Målet ved VM bør være klar videre fra gruppen, hvad vi vinder herfra er en bonus for der er nogle stærke hold med ved dette VM.

Eriksen er vores vigtigste spiller men i defensiven skal Kjær og AC finde niveauet og i kampen mod Frankrig får vi virkelig brug for nogle defensiv stærke backs og netop derfor tror jeg på at Knudsen kommer med som venstre back. Peace

Sisto står overfor et internationalt gennembrud han kan blive en af de spillere der har mest at vinde.. nemlig en kontrakt med en større klub end Celta - personligt tror jeg på ham og med ham og Eriksen i top form så vil vi have midlerne til at dirke alle forsvar op.  Braithwait håber jeg at vi får at se i truppen og gerne istedet for en Bendtner som jeg ikke det store i mere.



Kasper Schmeichel, Leicester
Jonas Lössl, Huddersfield
Frederik Rønnow, Brøndby

Simon Kjær, Sevilla
Andreas Christensen, Chelsea
Mathias Zanka Jørgensen, Huddersfield
Jannik Vestergaard, Gladbach
Andreas Bjelland, Brentford
Henrik Dalsgaard, Brentford
Peter Ankersen, FC København
Jens Stryger, Udinese
Jonas Knudsen, Ipswich

William Kvist, FC København
Thomas Delaney, Werder Bremen
Lukas Lerager, Bordeaux
Lasse Schöne, Ajax
Mike Jensen, Rosenborg
Christian Eriksen, Tottenham
Michael Krohn-Dehli, Deportivo

Pione Sisto, Celta
Martin Braithwaite, Bordeaux
Andreas Cornelius, Atalanta
Viktor Fischer, FC København
Yussuf Poulsen, RB Leipzig
Nicolai Jørgensen, Feyenoord
Nicklas Bendtner, Rosenborg
Kasper Dolberg, Ajax

Dem med rød vil jeg sende ud af truppen der hvor jeg er mest i i tvivl er på midtbanen hvor vi IMO ikke har en spiller som kan erstatte Eriksen hvis han går i stykker.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2018, 10:42 af DeBuur » Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3247: 02 Jun 2018, 14:15 »

Det sjove er jo at vi er 99% han udtager netop de 4 du har markeret med rød Wink
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3248: 03 Jun 2018, 08:03 »

Jeg tror de 4 sorteper bliver Bjelland, Mike Jensen, Dolberg og Corner...

Tror at Bjelland og Corner er lidt for skadede til at sende til VM..
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3249: 03 Jun 2018, 19:08 »

Det blev Bjelland, Fissen, Ankersen og Bendtner der trak nitten.

Jeg synes det er fint at han holder fast i at de ikke skal med, hvis de ikke er fit!

Så må vi blot håbe det bedste for DK!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3250: 03 Jun 2018, 20:46 »

Jeg syntes godt nok det er et tab ikke at tage Bendtner med. Ja han bliver måske ikke klar til første kamp. Men er han er Danmark bedste håb i front. Han er den eneste rigtige angriber sammen med corner og jeg mener Bendtner er bedre.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3251: 03 Jun 2018, 21:24 »

Men hvad gør Cornelius mere klar manden har været ude i måneder ? mærkelig trup vi stiller med tror det ender som dengang med Jan Heinze på holdet altså for kvist
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3252: 05 Jun 2018, 22:35 »

Det sjove er jo at vi er 99% han udtager netop de 4 du har markeret med rød Wink

hmmm Bendtner og Bjelland var IMO for usikker at tage med - Bendtner vil jeg ikke savne men Bjelland kommer vi til at mangle.

Hvorfor vi skal have så mange angriber med undrer jeg mig over - personligt ville jeg gerne veksle Corneliussen for en midtbanespiller mere.

Dejligt at Dolberg kommer med hvis han er så sulten som det lyder til så bliver han et frisk pust offensivt.

Lad nu bare VM begynde Opstemt
Logged

YNWA

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3253: 07 Jun 2018, 15:23 »

hmmm Bendtner og Bjelland var IMO for usikker at tage med - Bendtner vil jeg ikke savne men Bjelland kommer vi til at mangle.

Hvorfor vi skal have så mange angriber med undrer jeg mig over - personligt ville jeg gerne veksle Corneliussen for en midtbanespiller mere.

Dejligt at Dolberg kommer med hvis han er så sulten som det lyder til så bliver han et frisk pust offensivt.

Lad nu bare VM begynde Opstemt

Helt enig med angående Bendtner og Bjelland - men ikke helt med Cornelius. Han er en rigtig god type at kunne anvende hvis man har behov for mere fysik oppe foran, end boldspil. Vi så også hvordan han kunne anvendes mod Polen i vores 4 - 0 sejr.

Men i princippet er jeg enig med dig, i at vi lige har en angriber for meget med. Jeg så gerne at det var Fischer der blev skiftet ud, fordi vi allerede har mange af hans type oppe foran, også tog en midtbane mand mere med. 
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3254: 07 Jun 2018, 16:03 »

Jeg forstår at spillere som Bendtner, Bjelland, Ankersen og Mike Jensen bliver skuffet når de bliver fravalgt og ikke kommer med til noget så stort som VM.

Jeg kan ikke respektere spillere som Bendtner og Bjelland når de g i pressen med deres kritik og med dette stunt viser det bare at de er umodne og uden fokus på at det handler om holdet og ikke deres egoer. Usympatisk og var jeg manager så fik de aldrig en kamp igen medmindre de undskyldte overfor fans, træner og medspillere.

http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-06-07-bendtner-og-bjelland-sender-stikpille-med-ny-video
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 215 216 [217] 218 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010