home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 275752 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3150: 11 Okt 2014, 23:48 »

http://sporten.tv2.dk/2014-10-11-bendtner-afsloerer-jeg-braekkede-naesen

Latterligt at han så ikke bliver skiftet ud.
Du kan da ikke blive på banen og så bruge dette som undskyldning for at spille dårligt.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #3151: 12 Okt 2014, 09:49 »

Bendtner skabte målet til 1-1 og kunne have scoret hvis ikke Vibe var så selvisk!

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Nodiem
Blogmester

« Svar #3152: 12 Okt 2014, 10:33 »

Synes ikke du kan kalde Vibe for selvisk, han har undet 1 sekund til at beslutte om han skyder eller afleverer - derfor har han ikke tid til at kigge op, men instinktivt tager han skuddet - han har trods alt ikke været så længe på landsholdet at han ved hvor Bendtner finder plads

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Svartovich
Gæst

« Svar #3153: 12 Okt 2014, 13:46 »

Synes ikke du kan kalde Vibe for selvisk, han har undet 1 sekund til at beslutte om han skyder eller afleverer - derfor har han ikke tid til at kigge op, men instinktivt tager han skuddet - han har trods alt ikke været så længe på landsholdet at han ved hvor Bendtner finder plads
Enig. Min første tanke var også, at han var et selvisk svin, men når jeg så den igen, kunne jeg godt se at han ikke så Bendtner var fri. Han bør dog i sådan en situation bruge et halvt sekund på at kigge efter medspillere, men er helt sikker på det ikke var bevidst.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #3154: 12 Okt 2014, 15:39 »

Nu synes jeg også Bendtner står i offside, hvis den bliver afleveret til ham.
Havde Bendtner spillet den hvis det var med omvendte fortegn?
Synes dog godt Vibe kunne have afsluttet med lidt mere kvalitet, så der var en mulig ripost.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3155: 12 Okt 2014, 20:09 »

Er jeg den eneste der føler vi skal rose vores hold for et point på udebane imod Albanien?
Nu skal vi ikke glemme at Albanien vandt deres første EM-Kvalkamp imod Portugal, og det endda på udebane.

Så nu er niveauet vist lagt i gruppen, vi skal bare sikre os for at slå Portugal, Serbien og Armenien. Det lyder da overkommeligt?
Så er top 2'eren i hus.

Portugiserne kan ikke så meget, det er jo kun Rui Patricio der for alvor kan noget dér, så de skal bare være glade for en 3. plads i vores ellers så hårde gruppe.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3156: 12 Okt 2014, 23:48 »

Er din sengetid ikke 20:00, Spardle? Skal vist snakke med din mor.

Fuldstændig ligemeget med Portugal, Armenien, Albanien eller - i særdelshed - Serbien.
Vi skal bare vinde vores kampe.

Nu må Morten Olsen snart fatte at han skal køre 4-4-2.

I kampen mod Armenien vender vi 0-1 til 2-1 efter systemskifte.
I går henter vi uafgjort mod et pakket hold efter vi er gået over til 4-4-2. Vi burde have hentet sejren til allersidst, men sådan er fodbold.

Så enten et skift til 4-4-2 eller også er det Kahlenberg-effekten. Bemærk hvad tid sidstnævnte er kommet ind på. MVP!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3157: 13 Okt 2014, 00:01 »

Selvfølgelig skal vi bare vinde vores kampe, men realistisk var det ikke med sejr i Albanien.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3158: 13 Okt 2014, 12:31 »

Portugal kan altså noget med Ronaldo på holdet.. Det var han ikke mod Albanien. Bemærk også at Albanien havde et skud på mål mod Portugal, og det gik ind. Så hvis de havde et skud mod dem, og Portugal ikke kan noget, hvor stiller det så os? De havde større chancer end vi havde i den kamp, så hvis Portugal ikke kan godt, så er vi da vist ikke for heldige heller? Portugal havde vundet hvis Ronaldo havde været på banen, tror jeg, fordi han kræver så meget opmærksomhed, så det giver de andre plads.

Jeg syntes ikke man kan rose Danmark for at hente et point på udebane. På papiret er vi bedre, og med den indsats de lagde for dagen syntes jeg det var under al kritik. Vi ved de kan spille bedre! Vi ved de har hvad der skal til for at spille bedre, så derfor bør de ikke roses for en mangelfuld præstation.

Jeg syntes bestemt det var realistisk at vinde i Albanien, hvis vi havde spillet op til niveau. Vi så jo hvordan vi kunne spille os igennem hvis tempoet havde været en smule højere og presset havde siddet der ordentligt. I min optik er Albanien klart det svageste hold i puljen.

Ps. Skovlyst, din kommentar om Spardles sengetid er ikke iorden syntes jeg

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3159: 13 Okt 2014, 13:14 »

Boxx nu er du jo bare selvmodsigende, en spiller til eller fra kan vel ikke betyde det hele?
Altså alt tyder på Agger kommer tilbage, og han er ikke samme type som ham tossen fra real er, nej Agger er den type der løfter resten af holdet 10-20% især på landsholdet har det været set, og vi kan også se hvordan det går i LFC uden Agger på bænken Wink

At der så kommer en tosse på banen, som vi har flere spillere der kan tage sig af, tænker primært Agger/Kjær. Kjær der uden problemer kan tage sig af større trusler som Ibrahimovich, hvilket han viste sidste sæson. Hvor han blev årets spiller i Ligue 1.

Holder fast om at Albanien der kunne slå Portugal på udebane, er en større trussel end Portugal.

Portugals moral må også være noget slået oven på nederlaget til Frankrig og 0-1 nederlaget til Albanien før Frankrig kampen. Såå sikker sejr !

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #3160: 13 Okt 2014, 13:53 »

Ps. Skovlyst, din kommentar om Spardles sengetid er ikke iorden syntes jeg

Det er taget til efterretning.
Undskyld, Spardle. Send mig en pb, hvis du oplever problemer Thumbs Up

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3161: 13 Okt 2014, 14:20 »

Boxx nu er du jo bare selvmodsigende, en spiller til eller fra kan vel ikke betyde det hele?
Altså alt tyder på Agger kommer tilbage, og han er ikke samme type som ham tossen fra real er, nej Agger er den type der løfter resten af holdet 10-20% især på landsholdet har det været set, og vi kan også se hvordan det går i LFC uden Agger på bænken Wink

At der så kommer en tosse på banen, som vi har flere spillere der kan tage sig af, tænker primært Agger/Kjær. Kjær der uden problemer kan tage sig af større trusler som Ibrahimovich, hvilket han viste sidste sæson. Hvor han blev årets spiller i Ligue 1.

Holder fast om at Albanien der kunne slå Portugal på udebane, er en større trussel end Portugal.

Portugals moral må også være noget slået oven på nederlaget til Frankrig og 0-1 nederlaget til Albanien før Frankrig kampen. Såå sikker sejr !

En sikkert sejr.. måske ikke helt Smiley Det er ikke alle spillere der kan gøre forskel, men Ronaldo kan i den form han er i, i øjeblikket. Han er trods alt en af de farligste spillere i verdenen for øjeblikket. Desuden er Portugal presset til sejr, hvis de vil følge med i gruppen. De havde et dårlgit VM, dårligt mod Albanien og Frankrig, og derfor tror jeg vi ser et hold der er desperate efter en sejr. Det kan så også vise sig at være til vores fordel, for hvis de oplever lidt modgang kan det være de falder helt fra hinanden, men i den 'Win now' tilstand de befinder sig i, så tror jeg de er farlige.

Ja, Kjær han er en super forsvarer, når han bliver bedt om at tage sig af en mand. Problemet ligger bare i, at Ronaldo spiller på kanten, mens Kjær er i det centrale forsvar. Derfor ser du ham lukke Zlatan ned, fordi de møder hinanden mere direkte. Desuden ser jeg heller ikke Agger som en så kampafgørende faktor. Hans lidenskab og lederskab er det bedste landsholdet har uden tvivl, men rent spillemæssigt syntes jeg efterhånden Bjelland har vist at han er på samme niveau. Agger er ofte skadet, hvilket har påvirket hans fysiske evner. Men jeg ser ham gerne tilbage, fordi han er den perfekte anfører til det danske landshold.
jeg havde faktisk drømt, lidt om at man kunne lave ham om til den defensiv midtbane, givet han har stor spilforståelse, er god i pasningsspillet, mens man samtidig ikke beder ham om at gå i fysisk kamp med angriberne, men de lidt svagere midtbane folk, hvor han så vil være overlegen. På den måde kan han også virkelig give energi til hele holdet!

Vi har helt sikkert nogle stærke punkter, men jeg tror ikke dette er en sikker sejr. Både som jeg tidligere skriver med tilstanden på det portugisiske hold, men også lidt af vores egne kvaliteter. Vi har set hvordan modstandere ofte kommer til gode chancer imod os, primært over kanten. Portugal har rigtig dygtige kantspillere og en generel bedre offensiv end Albanien, derfor tror jeg de også kan komme frem til flere chancer, større chancer, end albanerne. Jeg kan godt lide Peter Ankersen, han er en kommende rigtig dygtig back, men han mangler lige det sidste i det defensive, der gør ham bedre all-round. Derfor ser jeg gerne man anvender en rutineret, defensiv back i Lars Jacobsen for at dæmme op for de trusler Ronaldo og Nani gør på kanten.

Hvis jeg skulle vælge mellem disse to kampe og satse på en stensikker sejr i, så havde et været Albanien. Lad os nu se. Et bedre energiniveau og højere tempo og vi ser langt bedre ud, end først antaget. jeg håber selvfølgelig på det bedste, men jeg dog lidt nervøs for at det kan blive helt skidt.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #3162: 13 Okt 2014, 15:12 »

Apropos Simon Kjær og at han var på årets hold i Ligue 1.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/franskfodbold/article4511742.ece

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #3163: 13 Okt 2014, 15:45 »

ahahha sirstall, 19% procent got owned :p

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3164: 13 Okt 2014, 23:21 »

Apropos Simon Kjær og at han var på årets hold i Ligue 1.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/franskfodbold/article4511742.ece
Motivation er en vigtig ting, vi takker L'Equipe

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010