Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1096 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
208
209
[
210
]
211
212
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 275710 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold
«
Svar #3135:
02 Jun 2014, 13:37 »
Selvom min kommentar om, at Stephan Andersen snart er tredje eller fjerdevalg i FCK, måske nok var lidt overdrevet, så mener jeg ikke det var vildt overdrevet.
Selvom Wiland måske ikke har haft sin bedste sæson i FCK, så mener jeg stadig han er en klart bedre målmand end Stephan Andersen. Og som jeg husker Kim Christensen da han var på toppen, så var han også klart bedre end Andersen (og han er trods alt fortrængt til tredjevalg).
Jeg ser mest FCK's signing af Andersen, som et spark i røven til Wiland, for at få ham lidt op på dupperne igen.
Stephan Andersen begår helt banale begynderfejl i stort set hver eneste kamp. Som sagt, så springer han opad, for at redde en bold langs jorden i kampen mod Ungarn (første mål). Han går helt skævt af et indlæg, som han SKAL have helt styr på. Og det er vel hvad han havde at lave i den kamp, ud over det andet mål. At han nogle gange er god til at sætte spillet igang, kan man ikke bruge til noget, når han samtidig dropper ind til flere bolde i løbet af en kamp.
Der er en grund til han mister sin plads i de klubber han skifter til.
JG7
Gæst
«
Svar #3136:
02 Jun 2014, 13:43 »
Der er vel en grund til at Kim C. er blevet tredjemålmand.
plutonium
Manager
«
Svar #3137:
02 Jun 2014, 14:06 »
Jeg vil som FCK-fan da sige, at jeg ikke er tilfreds med at vi henter Stephan Andersen. Bevares, når han står godt, så er han uden tvivl en af de bedste keepere i Danmark. Men hans bundniveau er desværre tilsvarende lavt i min optik. Han laver nogle mærkværdige drops og jeg er aldrig helt tryg med ham på stregen. Selv når han står godt, så har jeg en ubehagelig følelse af at det går galt før eller siden i kampen.
Kim C derimod er en keeper der udviser fin ro og et højere stabilitetsniveau. Han har bare haft en ubehagelig tendens til alligevel at inkassere mål. Da han stod det halvår Wiland var ude, så havde han flere fine præstationer, men alligevel kostede han jævnligt mål på en blanding af uheld og fejlbedømmelser af boldens bane.
Wiland har så haft et markant lavere niveau efter den skade, der holdt ham ude i et halvt år. Han har aldrig fundet tilbage til det samme niveau, og han står vel ca lige så godt som lige da han kom til klubben. Med andre ord - ikke særlig godt. Igen, vi ved hvad han kan, men hvornår begynder han at vise det niveau igen??
Busk har potentiale siger alle der har arbejdet sammen med ham. Men han led et slemt knæk tilbage i hans første forårskamp. Jeg tror stadig på at han er vejen frem, men han skal i dén grad styrkes mentalt, og et udlån ville nok gavne ham.
Så hele den snak om hvilken målmand der har hvilken plads i FCK - det er lidt hip som hap, og Stephan A har lige så gode muligheder som de tre andre, hvis man skal bedømme dem på niveau.
På landsholdet tror jeg (håber jeg) at fremtiden hedder Schmeichel og Frederik Rønnow, når han engang er modnet færdigt. Indtil han er det, så er der efter min mening kun Schmeichel med stabilt internationalt snit blandt danske målmænd. Lindegaard som mulig anden spiller, men så skal han vise det stabilt på klubplan igen.
Og jo, jeg ved godt Rønnow ikke har internationalt snit endnu, men jeg tror på at han får det.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Svartovich
Gæst
«
Svar #3138:
02 Jun 2014, 14:21 »
Citat af: plutonium 02 Jun 2014, 14:06
Jeg vil som FCK-fan da sige, at jeg ikke er tilfreds med at vi henter Stephan Andersen. Bevares, når han står godt, så er han uden tvivl en af de bedste keepere i Danmark. Men hans bundniveau er desværre tilsvarende lavt i min optik. Han laver nogle mærkværdige drops og jeg er aldrig helt tryg med ham på stregen. Selv når han står godt, så har jeg en ubehagelig følelse af at det går galt før eller siden i kampen.
Jeg har ikke set Stephan Andersen fast siden Brøndby tiden, men medmindre min hukommelse svigter, har han da stået ret så solidt på landsholdet?
plutonium
Manager
«
Svar #3139:
02 Jun 2014, 14:29 »
Citat af: Svartovich 02 Jun 2014, 14:21
Jeg har ikke set Stephan Andersen fast siden Brøndby tiden, men medmindre min hukommelse svigter, har han da stået ret så solidt på landsholdet?
Min vurdering er også baseret primært på Brøndbytiden og landsholdet. Og på landsholdet gælder det samme som jeg beskriver. Jeg føler konstant at det kan gå galt med ham på målet. Det har intet at gøre med at han har spillet for Brøndby, for jeg er ikke Brøndbyfjendsk bare fordi jeg er FCK-fan. Men SA er en keepertype, der bare udstråler en form for usikkerhed og panik synes jeg. Igen - han kan have et vildt højt niveau i en kamp, men så alligevel lave nogle mærkelige aktioner, hvor man tænker han gør det farligere end det er.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DeBuur
Manager
«
Svar #3140:
02 Sep 2014, 23:18 »
Så er det landskamptid og det betyder jo så også pause i alle ligaer og weekender uden ret meget fodbold sådan er det så - jeg håber denne gang at vi ser et dansk hold der får spillet til at flyde og at Morten Olsen langt om længe har indset at Danmark har en klasse målmand som er bedre end alle andre Danske målmænd - nemlig Kasper Schmiechel - har set mange af hans kampe de sidste par år og han er IMO den vi skal satse på - Stephan Andersen er for flagrende og hvis ellers Anders Lindegaard spillede i en anden klub og dermed fik kampe så burde Andersen slet ikke være med - men jeg frygter sgu Olsen satser på Andersen og det kommer til at koste i de kommende kval kampe.
Zimling skal nu til Ajax og det betyder at vi kan få en solid stamme fra Ajax hvor Boilesen og Schöne også spiller og hvis eller Lukas Andersen også slå igennem i år og Viktor Fischer kommer igang igen så ser det godt ud.
Agger der nu kommer til at spille fast bliver også en gevinst for landsholdet og med en Bendtner tilbage og jeg tør godt garantere at han nok skal komme i form nede i det Tyske så har vi også en afslutter der kan score de mål vi ellers mangler - vi skal med til EM og kampen imorgen må gerne blive en positiv oplevelse.
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #3141:
08 Sep 2014, 01:41 »
Sådan et mere end godkendt resultat, i betragtning af at vi kom bagud.
Det positive er at M.O stiller op med Kasper på mål, det er på tide at der vælges en fast ny målmand og selvom Kasper ikke endnu har verdensklasse, så spiller han altså fast i PL og er weekend efter weekend udsat for et vist press var verdens hårdeste liga.. det gør en målmand stærk og jeg håber vi ser andre danske målmænd komme til at stå fast på et udenlansk hold idet det ikke er nok med at stå på et hold i superligaen hvor der altså ikke er et internationalt niveau.
Jeg havde håbet at Anders Lindgaard havde fundet en anden klub således han kunne komme tilbage og være med til at presse Kasper S. det kan ske til januar og jeg håber Lindegaard vælger og får muligheden f.eks i bundesligaen eller på et andet hold i PL eller i Championship.
Vi har masser af gode forsvars spiller, men de mangler at vise stabilitet, men Okore, Kjær og Bjelland er altså spillere som på klubplan kan præstere nu mangler vi bare at de viser det på landsholdet.
Daniel Agger er en spiller der sætter ære på noget så sjældent som klub tilknytning og ære ved at spille landsholds fodbold - men udfra en sundheds snspunkt så burde han jo egentlig lade være og så koncentrere sig om klub karrieren, nu hvor han har så skrøbelig fysik. Sådan tænker Agger bare ikke og derfor har jeg respekt for Agger og jeg håber han som leder får os videre til EM - for til den tid kan vi altså have t slagkraftigt hold hvor nøgle spillerne bliver:
Kasper S, Agger, Okore(Kjær) Boilesen - Pierre-Emil og Eriksen
I dagens kamp blev vores problemer udstillet og det er en hvis sårbarhed i forsvaret og al al for megen spil på tværs og i et alt for lavt tempo.
Bendtner er vel pt vores eneste rigtige striker og det var dejligt at se ham tilbage igen - forselvom jeg syntes at er en af de største klaphatte... så kan han altså noget ingen af vores andre angriber kan... men der mangler en ting kampe og hård træning... tænk hvis han kunne holde fokus i den tyske klub...
Lasse Vibe overraskede mig positivt håber han kan fortsætte udviklingen i det Svenske... men han bliver ikke derovre i mange år.. han skal videre men kun til en klub hvor han reelt kunne få spilletid og her tænker jeg især på klubber som Ajax eller PSV eller en seriøs klub i den Franske liga.
Pierre-Emil Højbjerg - skønt med en ung stærk og moden gut der tør kræve spilletid selvom han spiller for en klub som Bayern, når jeg ser ham spiller tænker jeg altså tilbage på Søren Lerby og den autoritet han viste når han var på banen - Højbjerg har potentiale til at blive en nøgle spiller på fremtiden landshold og hvis ikke Liverpool snart får øjnene op for hans åbenlyse talent så ved jeg ikke hvad jeg gør... han ville kunne få såvel Henderson som Lukas sat på bænken og blive en ledende skikkelse på fremtidens Liverpool hold
Nicolai Boilesen viste gode takter, med Daley Blind væk fra Ajax så er pladsen som venstre back vel Boilesens, han mangler stabilitet og lidt i forhold til placeringerne, men han er vores i særklasse bedste bud som venstre back.
Vi har så meget talent i DK og jeg vil ikke udelukke at se spillere som Emil Berggren og Mads Hvilsom i truppen indenfor e næste par år - deres præstationer for Hobro viser at de har potentiale til meget mere.
YNWA
bert0089
Førsteholdsspiller
«
Svar #3142:
08 Sep 2014, 10:31 »
Citat af: DeBuur 08 Sep 2014, 01:41
Sådan et mere end godkendt resultat, i betragtning af at vi kom bagud.
Det positive er at M.O stiller op med Kasper på mål, det er på tide at der vælges en fast ny målmand og selvom Kasper ikke endnu har verdensklasse, så spiller han altså fast i PL og er weekend efter weekend udsat for et vist press var verdens hårdeste liga.. det gør en målmand stærk og jeg håber vi ser andre danske målmænd komme til at stå fast på et udenlansk hold idet det ikke er nok med at stå på et hold i superligaen hvor der altså ikke er et internationalt niveau.
Jeg havde håbet at Anders Lindgaard havde fundet en anden klub således han kunne komme tilbage og være med til at presse Kasper S. det kan ske til januar og jeg håber Lindegaard vælger og får muligheden f.eks i bundesligaen eller på et andet hold i PL eller i Championship.
Vi har masser af gode forsvars spiller, men de mangler at vise stabilitet, men Okore, Kjær og Bjelland er altså spillere som på klubplan kan præstere nu mangler vi bare at de viser det på landsholdet.
Daniel Agger er en spiller der sætter ære på noget så sjældent som klub tilknytning og ære ved at spille landsholds fodbold - men udfra en sundheds snspunkt så burde han jo egentlig lade være og så koncentrere sig om klub karrieren, nu hvor han har så skrøbelig fysik. Sådan tænker Agger bare ikke og derfor har jeg respekt for Agger og jeg håber han som leder får os videre til EM - for til den tid kan vi altså have t slagkraftigt hold hvor nøgle spillerne bliver:
Kasper S, Agger, Okore(Kjær) Boilesen - Pierre-Emil og Eriksen
I dagens kamp blev vores problemer udstillet og det er en hvis sårbarhed i forsvaret og al al for megen spil på tværs og i et alt for lavt tempo.
Bendtner er vel pt vores eneste rigtige striker og det var dejligt at se ham tilbage igen - forselvom jeg syntes at er en af de største klaphatte... så kan han altså noget ingen af vores andre angriber kan... men der mangler en ting kampe og hård træning... tænk hvis han kunne holde fokus i den tyske klub...
Lasse Vibe overraskede mig positivt håber han kan fortsætte udviklingen i det Svenske... men han bliver ikke derovre i mange år.. han skal videre men kun til en klub hvor han reelt kunne få spilletid og her tænker jeg især på klubber som Ajax eller PSV eller en seriøs klub i den Franske liga.
Pierre-Emil Højbjerg - skønt med en ung stærk og moden gut der tør kræve spilletid selvom han spiller for en klub som Bayern, når jeg ser ham spiller tænker jeg altså tilbage på Søren Lerby og den autoritet han viste når han var på banen - Højbjerg har potentiale til at blive en nøgle spiller på fremtiden landshold og hvis ikke Liverpool snart får øjnene op for hans åbenlyse talent så ved jeg ikke hvad jeg gør... han ville kunne få såvel Henderson som Lukas sat på bænken og blive en ledende skikkelse på fremtidens Liverpool hold
Nicolai Boilesen viste gode takter, med Daley Blind væk fra Ajax så er pladsen som venstre back vel Boilesens, han mangler stabilitet og lidt i forhold til placeringerne, men han er vores i særklasse bedste bud som venstre back.
Vi har så meget talent i DK og jeg vil ikke udelukke at se spillere som Emil Berggren og Mads Hvilsom i truppen indenfor e næste par år - deres præstationer for Hobro viser at de har potentiale til meget mere.
Boilesen har altid haft pladsen som venstreback i Ajax, så længe han er uden skader. Når Boilesen har været skadesfri er Blind altid blevet brugt på den centrale midtbane. Mon ikke, han ikke også er tiltænkt en plads på den centrale midtbane i United.
Så salget af Blind fra Ajax til United kommer ikke til at påvirke Boilesens chancer for spilletid.
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
Zone 43
Manager
«
Svar #3143:
08 Sep 2014, 13:52 »
De tre point er vel også noget af det eneste positive at tage med fra kampen, Albaniens sejr i Portugal ligeså. Det skaber da lidt tro på tingene.
Jeg forstår ikke hvor MO først vælge at reagere efter Armenien er kommet foran, når vi intet havde skabt forinden, andet end et langskud der ikke voldte mange problemer for deres keeper. De gode perioder, der har været i de seneste kampe, er kommet efter vi har to angribere på banen samtidig, og vi har efterhånden en del kompetente at smide ind på pladserne - Bendter og Dunken som targetman, Braithwaite og Vibe som den hængende angriber.
Og ja, jeg er klar over at hverken Dunken eller Braithwaite var kampklare til kampene mod Tyrkiet og Armenien, men det er mere generelt. Hvor meget har vi skabt, når modstanderen har pakket sig, og vi kun har en mand foran?
Generelt synes jeg at landsholdet ser stærkere ud end længe set, på stort set samtlige pladser, og samtidig er der flere forskellige spiltyper, så der kan stilles stærkt op uagtet hvem modstanderen måtte være. Og med et hold mindre i gruppen end de øvrige grupper, er der et kæmpe pres på MO om at sikre en billet til Frankrig og EM16.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #3144:
11 Okt 2014, 22:55 »
Nu har jeg længe været fortaler og støtter af Morten Olsens fortsatte gang på landsholdet, men efterhånden er min tillid ved at være brugt op!
Hvor er det dog skræmmende ringe at vi er så svine heldige at stjæle et point fra Albanien, som i mine øjne burde havde forladt banen som vindere. Det var dog en ufattelig ringe omgang fodbold, som man skal lede længe efter. Jeg ved udmærket godt Albanien slog Portugal.. hvordan er mig en gåde, men jeg formoder de har spillet nogenlunde som vi gjorde her til aften. Men alligevel, mange af deres spillere spiller ikke engang fast, og er reserve de forskellige steder.
Hvor var tempoet? Samtlige spillere skulle jo have 53 træk før de afleverede bolden. Det pillede fuldstændig tempoet ud af kampen, og gav Albanien mulighed for at følge med i deres defensive kæder. Når modstanderen pakker sig, så skal tempoet op, så de skal flytte sig hurtigere og efterlader huller. Men næ nej. Vi skal takke Bendtner for lidt magi der lagde op til Vibes mål, som kun lige og lige reddede det danske hold her til aften.
Når nu tempoet ikke var der, tænkte jeg at jamen så kan de da arbejde får det, men med den afstand de holdte til de Albanske spillere, kunne selv min farmors strikkeklub, havde holdt bolden i egne rækker. I mange vigtige situationer var der intet pres på boldholderen, og når der endelig var, så skyldtes det et ophold i det albanske spil hvor det var muligt for danskerne at komme tæt på, fordi bolden lå stille. Simpelthen for ringe!
Jeg har før forsvaret Olsens startopstillinger osv, men jeg syntes helt klart at vi bør prøve med andet end spillere der er gode i de små rum. Prøv med rigtige kanter, for en gangs skyld, så vi får fart på kanterne og tempoet skruet højere op, end at vi skal se på en flok spillere trille den rundt mellem egne rækker, uden noget egentligt formål.
Nu fik jeg min vrede ud, men for pokker hvor var det elendigt.. Er i så tosset vi var heldige overhovedet at hente et sølle point med hjem! Hvis ikke vi forbedrer os til på tirsdag, så kan vi risikere at rende ind i en røvfuld af et motiveret Portugal der skal hente noget af det tabte hjem!
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
hamderspiller
Førsteholdsspiller
«
Svar #3145:
11 Okt 2014, 23:19 »
Ud med kvist!! Han spiller bolden ud til siden eller tilbage. Noget hurtigt fodbold istedet for et lamt forsøg på tiki taka!!
Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed
Nodiem
Blogmester
«
Svar #3146:
11 Okt 2014, 23:20 »
Jeg er helt enig i dine observationer Boxx, og derfor gider jeg ikke gentage dig - synes også der de seneste år er kommet en tendens til at spille med en håndbold taktik - det er sidelæns, bagud, sidelæns, lidt mere sidelæns og så en lang bold til en kant på 1.60 :/
Jeg er har slet ikke noget imod at man spiller fodbold hvor tanken er "hvis vi har bolden kan de ikke score" - men så skal det også udføres korrekt
Jeg synes Olsen her gjort det godt som landstræner for Danmark og han har vist han kan få rigtig meget ud af meget begrænset potentiale - og nu står vi på tærsklen til en ny generation af spillere der allerede er i nogen af de tunge klubber på den europæiske scene som er inde omkring 1. holdene, samt det stærkeste U21 mandskab i Europa set ud fra mål og vundne kampe i denne kval til EM (ser vi bort fra kampen mod Island)
Måske man skulle hive Jess Thorup med op og takke Bonde og Olsen for tro tjeneste og smide et ridderkors oven i og kalde det enden på en æra, og starten på en ny
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog :
Balkan Dreaming
Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #3147:
11 Okt 2014, 23:30 »
Aaah
Din håndbold er nu ikke helt korrekt, men ellers er jeg fuldstændig enig
Den formfor tiki taka vi spiller vil fungere ganske glimrende, hvis vi besad evnen til at lave temposkift. Vi har spillerne til at øge tempoet nu og her, for så at falde tilbage senere, men vi gør det bare ikke. Vi spiller i det samme monotone tempo og tror det kan lykkes. De få gange hvor vi så hurtige et-to kombinationer, så åbnede deres forsvar sig jo op... Tempo er alfa omega når sådant noget spil ønskes, eller rettere sagt, temposkift!
Jeg forstår Kvists rolle på holdet, og syntes han er en vigtig brik på det danske landshold. Han er balancespilleren. Spilleren der skal agere den defensiv ansvarlige midtbane, mens han samtidig fordeler bolden rundt og er spille station. Dette indebærer en masse sidelæns og baglæns afleveringer, men i mine øjne er disse nødvendige i moderne fodbold. Jeg anvender selv en sådan form for spiller i mine taktikker i FM, uanset opstilling og ønsket spillestil. Derfor ser jeg gerne at han bliver på banen.
Hvad der derimod mangler, når han er derinde, er den energiske og arbejdsomme midtbanespiller, der drøner frem og tilbage mellem de forskellige felter. En rigtig boks til boks, som kommer med løb fremadrettet og kan være den lidt mere 'kreative' af de to. Højbjerg har evnerne til det, men får for lidt ud af dem. giv los knægt og udfold dig, med de evner vi alle ved du besidder. '
Det jeg savner fra Kvist er lederegenskaber. Han virke meget kontrolleret og rolig på banen, hvilket i og for sig er ganske fint, men som anfører skal man være frembusende og give energi og lidenskab til sit hold. Det er Agger fremragende til. Det at få gang i holdet i dumme perioder, lidt ligesom mod Armenien. Vi manglede lidt en, der på banen tager fat i spillerne og siger "Nu tager vi os fandme sammen!". Schmeichel ligner en der har energien og temperamentet til at gøre dette, men det er bare ufattelig svært, hvis ikke umuligt fra posten mellem stængerne, at fange angriberen oppe ved modstanderens felt.
«
Seneste Redigering: 11 Okt 2014, 23:44 af Boxx
»
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Nodiem
Blogmester
«
Svar #3148:
11 Okt 2014, 23:33 »
Synes dælme et virker meget ideforladt til tider og jeg ved godt albanerne stod dybt, men synes ikke der er så fremadrettet som jeg gerne vil have det
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog :
Balkan Dreaming
Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018
Caviezel
Førsteholdsspiller
«
Svar #3149:
11 Okt 2014, 23:40 »
Der kommer jo ikke til at ske noget nyt eller idérigt på det landshold, så længe Morten er træner.
♥ Manchester United ♥
George Best
Bryan Robson
Eric Cantona
David Beckham
Cristiano Ronaldo
Sider:
1
...
208
209
[
210
]
211
212
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »