home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276108 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2985: 09 Sep 2013, 10:29 »

Er jeg den eneste der ser Delaney, og Albæk på landsholdet?

Evt. så lad os få Pierre Højbjerg ind?? - Ved godt han er meget meget ung og ikke har så stor erfaring, men han får jo ikke erfaringen ved ikke at spille?

Han kunne ligeså godt komme op og snuse til holdet??

Bare min optik, da jeg elsker unge spillers gå på mod..

Med hensyn til Højbjerg, så har jeg det på den måde, at kan vi ikke bruge rutinerede spillere der ikke spiller for deres klub, så kan vi da i hvert fald slet ikke bruge unge urutinerede spillere, der ikke spiller for deres klub.

Hvad midtbanespillere angår, så er det da i hvert fald fremskridt i forhold til Kvist, hvis vi får en, der kan aflevere fremad, og sætte lidt tempo i spillet.

DeBuur
Manager

« Svar #2986: 09 Sep 2013, 19:29 »

Er jeg den eneste der ser Delaney, og Albæk på landsholdet?

Evt. så lad os få Pierre Højbjerg ind?? - Ved godt han er meget meget ung og ikke har så stor erfaring, men han får jo ikke erfaringen ved ikke at spille?

Han kunne ligeså godt komme op og snuse til holdet??

Bare min optik, da jeg elsker unge spillers gå på mod..

Pierre Emil Højbjerg kunne rykkes op for at få en enkelt kamp hvis vi alligevel ikke kan kvalificere os til VM - men han skal til at spille fast hvis han skal blive ved med at udvikle sig og det bliver svært i Bayern.

Albæk ser jeg ikke som en spiller der står på spring til et kæmpe gennembrud - men lad os se om 6 mdr - hvis han spiller fast og løfter sit niveau får han sikker muligheden for Nicklas Pedersen tror jeg aldrig slå igennem på landsholdet.... der er vel en grund til at han spiller i en sekundær liga som den belgiske og på et noget middelmådigt hold.

Jeg tror ikke på det koncept Olsen står for og Olsen virker ikke til at kunne få vores spillere til et performe - men hvem kan reelt overtage den rolle..jeg graver mig ned hvis en eller anden Nordmand får opgaven... kig istedet mod Holland hvis ikke DBU har mod til at ansætte Dks bedste træner... Ove Pedersen  Peace

YNWA

Yessir
Manager

« Svar #2987: 09 Sep 2013, 20:09 »

Albæk ser jeg ikke som en spiller der står på spring til et kæmpe gennembrud - men lad os se om 6 mdr - hvis han spiller fast og løfter sit niveau får han sikker muligheden for Nicklas Pedersen tror jeg aldrig slå igennem på landsholdet.... der er vel en grund til at han spiller i en sekundær liga som den belgiske og på et noget middelmådigt hold.

Hvad har Albæk og Pedersen at gøre med hinanden?

DeBuur
Manager

« Svar #2988: 09 Sep 2013, 22:17 »

Hvad har Albæk og Pedersen at gøre med hinanden?

Hvis Albæk skal ind så skal der en angriber ud - og desværre tror jeg NP står højt hos Olsen også bliver der næppe plads til en Albæk

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #2989: 09 Sep 2013, 22:18 »

Hvis Albæk skal ind så skal der en angriber ud -

Hvorfor?

DeBuur
Manager

« Svar #2990: 10 Sep 2013, 17:13 »

Andersen, Zimling, Bjelland, Agger, Boilesen, Ankersen, Kvist, Eriksen, Krohn-Dehli, Bille, Braithwaite

Mange ændringer men jeg ville gerne have set Andersen smidt på bænken

Vores defensiv skal være mental på toppen idet Armenien er lyn hurtige ved omstillinger og de har en midtbane med mange farlige afsluttere.

Jeg tror på at holdet kan overraske og jeg tror vi vinder 1-2 og Eriksen og Bille bliver vores målscorer

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #2991: 10 Sep 2013, 17:18 »

Hvorfor?

tja vi må vel kun stille op med 11 på banen  Wink og MO ændrer helt sikkert ikke taktik og derfor ville Albæk sende en af de andre angribere ud af truppen - jeg er overbevist om at Corneliussen er inde i varmen igen når hans skade er væk.

Jeg har intet imod Albæk men reelt har han ikke markeret sig internationalt.... men omvendt det har Niklas Pedersen jo så heller ikke Peace

YNWA

Naustratze
Gæst

« Svar #2992: 10 Sep 2013, 17:22 »

Andersen, Zimling, Bjelland, Agger, Boilesen, Ankersen, Kvist, Eriksen, Krohn-Dehli, Bille, Braithwaite

Mange ændringer men jeg ville gerne have set Andersen smidt på bænken

Vores defensiv skal være mental på toppen idet Armenien er lyn hurtige ved omstillinger og de har en midtbane med mange farlige afsluttere.

Jeg tror på at holdet kan overraske og jeg tror vi vinder 1-2 og Eriksen og Bille bliver vores målscorer

Ved ikke om jeg ville sige det er en overraskelse hvis vi vinder. Alle tider burde vi være favoritter mod Armenien, vi var bare håbløse i 0-4 kampen. Andersen er jeg ikke helt sikker på, så der vil jeg lade andre bedømme. Resten af holdet er jeg dog meget tilfreds med, for en gangs skyld synes jeg at Olsen har gjort det godt. Bille tror jeg er det helt rigtige valg, han må virkelig have selvtillid. Tror at vi vinder med 3-1.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #2993: 10 Sep 2013, 17:23 »

Nice ENDELIG fatter Morten Olsen lidt!!

DeBuur
Manager

« Svar #2994: 10 Sep 2013, 17:30 »

Nice ENDELIG fatter Morten Olsen lidt!!

lidt sent.... men sådan er det jo med gamle mænd Wink

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2995: 10 Sep 2013, 17:31 »

Har vi godt nok skiftet vores måske mest stabile spiller på landsholdet ud med klovnen fra Esbjerg? Det var dog helt igennem frygteligt.
« Seneste Redigering: 10 Sep 2013, 17:33 af Jakob E » Logged

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #2996: 10 Sep 2013, 17:32 »

tja vi må vel kun stille op med 11 på banen  Wink og MO ændrer helt sikkert ikke taktik og derfor ville Albæk sende en af de andre angribere ud af truppen - jeg er overbevist om at Corneliussen er inde i varmen igen når hans skade er væk.

Jeg har intet imod Albæk men reelt har han ikke markeret sig internationalt.... men omvendt det har Niklas Pedersen jo så heller ikke Peace

Undskyld, hvad? Er du sikker på, hvem Mads Albæk er, eller mener du virkelig, at Nicklas P skal ud, før Albæk kan komme ind?

former zoesuckins

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2997: 10 Sep 2013, 17:37 »

Har vi godt nok skiftet vores måske mest stabile spiller på landsholdet ud med klovnen fra Esbjerg? Det var dog helt igennem frygteligt.

Vil du være så venlig, at fortælle mig hvad der gør Ankersen til en klovn?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2998: 10 Sep 2013, 17:47 »

Vil du være så venlig, at fortælle mig hvad der gør Ankersen til en klovn?
Han er bare yderst usympatisk og arrogant i sine udtalelser. Så er man lidt en klovn.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #2999: 10 Sep 2013, 17:52 »

Det har jeg endnu ikke oplevet, kan du linke til nogle af disse udtalelser?

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010