home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 283766 gange)
patrick J
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #1140: 29 Jan 2009, 17:22 »

Han spiller ikke fast i fck og derfor synes jeg ikke at han kan komme i betragtning til pladsen.

Der er jeg helt enig, men på længere sigt kunne ham og Kjær være en rigtig god mulighed Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Andreas93
Gæst

« Svar #1141: 29 Jan 2009, 17:31 »

Der er jeg helt enig, men på længere sigt kunne ham og Kjær være en rigtig god mulighed Opstemt

Ja og sammen med Agger kan vi få en super trio der.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1142: 29 Jan 2009, 17:32 »

Det er et stort tab for landsholdet, specielt nu hvor Agger bliver behandlet som lort i Liverpool... Jeg synes ikke der kan være den store tvivl om, at Laursens afløser på landsholdet må blive Krøldrup. Han spiller jævnt tit, gør det godt, og har længe stået næst i køen til en startplads på landsholdet.

Simon Kjær (og Zanka) er for ung og urutineret, til at starte inde, men lad ham da endelig komme ind i varmen, så han kan snuse lidt til atmosfæren, og måske få et par minutter nu og da.

Michael Jakobsen skal også gerne ind i varmen, men må efter min mening også stå efter Krøldrup til en startplads. Dels spiller Krøldrup på et langt højere niveau, og dels er han mere rutineret. Men Jakobsen må trods alt stå foran Kjær, da Jakobsen trods alt er fast mand, og har en vis rutine. Det er muligt at Kjær overhaler Jakobsen i løbet af de kommende sæsoner (det gør han da i hvert fald, hvis han fortsætter sin udvikling i Italien), men rutine er altså en vigtig faktor på landsholdet.

Men kedeligt at Laursen har valgt at sige stop, en af de få udlandsproffer der var tilbage, som rent faktisk havde succes og fik fast spilletid i sin klub. Det var ellers ved at se forholdsvis positivt ud for landsholdets chancer for at komme til VM, men så røg Agger ud i kulden i Liverpool og Poulsen er røget ned i hierakiet i Juventus, og nu stopper Laursen så. Øv, tre af de vigtigste spillere er pludselig enten dårligere stillet, eller helt væk...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1143: 29 Jan 2009, 17:41 »

Surt farvel, men man kan sagtens forstå det. Efter ham må Krøldrup rigtig nok stå forrest, men jeg mener faktisk ikke det kan tage længe før Simon Kjær får chancen. Ikke alene spiller han rigtig meget for Palermo, han viser også farlighed i feltet. Derudover rykker Michael J ud på venstre back fra forårets start, Zanka (Og også Jakobsen) spiller på et lavere niveau til dagligt (er selvfølgelig klar over at de har indsamlet rutine fra CL og UEFA Cup), mens Michael Gravgaard ikke spiller for Nantes pt.

Selvfølgelig mangler Kjær rutinen, men det virker som om han er samme type som Agger. Kold i de svære situationer og er der et sted man får hård på brystet er det den italienske Serie A, og især i Palermo Smiley

Så vælger faktisk at glæde mig over at vi nu måske får chancen for at se talenterne Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1144: 29 Jan 2009, 21:08 »

Til de folk som mener at Simon Kjær er for urutineret - sagde man ikke det samme om Agger? Simon Kjær har fået chancen i Palermo, og han har taget den. Han spiller eftersigende med en ualmindelig rolighed, og går (som Agger) uimponeret til opgaven. Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at han røg ind med det samme. Jeg ved ikke rigtig med Krøldrup. Han er egentlig en ret god spiller, men han er kun jævn god. Dvs. at han næsten aldrig leverer pragtpræstationer, men han falder heller aldrig helt igennem.

Mht. til Laursens stop. Super ærgeligt. Man kan vel ikke andet, end have sympati for manden. Dyb sympatisk mand i mine øjne. Jeg havde faktisk frygtet denne situation, men det var godt nok for et par år siden, da Martin blev alvorligt skadet først (lige efter Villa-ankomsten).

ManUtd83
Manager

« Svar #1145: 29 Jan 2009, 21:52 »

Det er et tab, men jeg har fuld forståelse for Martin Laursens situation. Han har skrøbelige knæ og en vigtig rolle for Aston Villa, så landskampene passer dårligt ind.

Heldigvis for Danmark har vi ok med dækning på netop den position. Krøldrup kan gøre et ok stykke arbejde sammen med Agger, og både Kjær og Zanka er der potentiale i.

United-styrer
Gæst

« Svar #1146: 29 Jan 2009, 22:42 »

Jeg er enig med DNE og KongFjong. Per Krøldrup og Simon Kjær er de bedste bud på en arvtager, og eftersom vi er midt i en kvalifikation, mener jeg, pladsen bør gå til den mere rutinerede Krøldrup.

Men det var vel landsholdets pt. bedste spiller, vi mistede dér, og det er selvfølgelig et stort tab.

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #1147: 29 Jan 2009, 23:00 »

Personligt bryder jeg mig ikke om Krøldrup vil hellere se en Zanka eller Kjær

Zone 43
Manager

« Svar #1148: 30 Jan 2009, 16:25 »

Ærgeligt at Laursen har valgt at sige stop på nuværende tidspunkt, nu hvor det endelig ser fornuftigt ud i chancerne om et billet til VM. Tbh tror jeg, at han bliver svær at erstatte på kort sigt. Ubeslutsom

Mht. MJ, så tror jeg, at han vil ryge ud på venstre backen, når han en gang bliver udtaget..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd83
Manager

« Svar #1149: 30 Jan 2009, 16:28 »

Michael Jacobsen skal ALDRIG spille venstreback på det danske landshold. Han er alt for tung i røven.

alek9000
Manager

« Svar #1150: 30 Jan 2009, 16:32 »

Jakobsen mener du vel. Men hvem vil du så ellers have? Silberbauer? Ham foretrak MO jo frem for Jakobsen, hvilket var helt væk i mine øjne.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1151: 30 Jan 2009, 17:56 »

Personligt så jeg næsten hellere Niclas Jensen tilbage på landsholdet, end Michael Jakobsen ude på venstrebacken, skal han på landsholdet, skal det være som central forsvarsspiller, og jeg tror egentlig også det er hvad Morten Olsen mener, ellers havde han været prøvet for længe siden. Ok Niclas Jensen er måske at overdrive, men så lad os da sige Martin Pedersen, han er bedre på venstrebacken en Michael Jakobsen, og hans stil passer i øvrigt også bedre til landsholdet, end Michael Jakobsen ville gøre som venstreback.

Ellers er der faktis efterhånden flere bud på en landsholdsvenstreba ck, end der har været i umindelige tider, f.eks. Mtiliga, Christopher Poulsen, Thomas Rasmussen og ja, selv Martin Pedersen er efter min mening et bedre bud til den plads, end Michael Jakobsen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #1152: 30 Jan 2009, 18:01 »

Ja ingen tvivl om at det er et kæmpe kæmpe tab for det danske landshold. Han er en kæmpe profil i Aston Villa og årets spiller i dansk fodbold. Kan ikke lige se, hvem der skulle kunne afløse ham. Finder ingen lige pt. der er oppe på hans niveau. Men hvis jeg skulle komme med et bud må det være Krøldrup eller Michael Jakobsen, synes sidstnævnte har været upåklagelig i sin tid i AaB!

Cencur
Manager

« Svar #1153: 30 Jan 2009, 18:13 »

Nu er forskellen på Aab og landsholdet ret stor, og helt upåklagelig har den ikke været. Jeg synes, i de kampe eller highlights jeg har set, at han laver en del fejl og er lidt tung i rumpen. Jovist et ganske habilt talent, men hellere Kjær, Krøldrup og Zanka sammen med Agger i midterforsvaret og de 4 navne som DNE nævner på venstrebacken, selvom jeg ikke har nogen fidus til Martin Pedersen som fremtidig mand på venstreback.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #1154: 30 Jan 2009, 18:16 »

Ved godt mange mener at Michael Lumb er for ung, men man kunne udtage T. Rasmussen sammen med ham. Så har med en spiller til nu, og en til efter/til VM 2010

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010